האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחותי

לפעמים, כשאני מטושטשת מתרופות, אני מצליחה עדיין לראות אותך



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1596
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משחקי הרעב (לא לעלילת הספר ) - זאנר: רגש - שיפ: אין - פורסם ב: 06.06.2016 המלץ! המלץ! ID : 7232
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מחר יהיה יום ההולדת שלנו, וזה הזמן שבו אני מתפרקת. אני זוכרת אותך כל יום, מהרגע שאני קמה עד שאני עוצמת את העיניים,  אבל ביום הזה אני צורחת בקול רם מה שאני מרגישה. אל תדאגי, זה כואב אבל התרגלתי כבר. היו לנו המון ימי הולדת כמו זה, את זוכרת? כולנו סביב השולחן הקטן בבית שהיה לנו מעל החנות של אבא ואמא, חנות הממתקים של מחוז שתים עשרה. את זוכרת שתמיד את רצית עוגת דבש ואני עוגת גזר? את זוכרת את הוויכוחים הקבועים שהיו כל הזמן, שאת אמרת שאת אחותי הגדולה כי נולדת עשר דקות לפני ואני אמרתי שזה לא משנה? 

את זוכרת שכל פעם שהיית יוצאת לסבב החלוקה של תוצרת החנות הייתה לנו התערבות שאם היית חוזרת אחרי יותר מעשר דקות היינו מזמינים עוגת גזר ליום ההולדת? אבל אף פעם לא איחרת. תמיד רצת כל כך מהר, משאירה את הדאגות שלך מאחור. כשרצת היית באמת מאושרת.

 

אבל מאז היום שבו קראו את השם "מייזלי דונר" באסיף שום דבר לא היה מאושר. נשלחת לקרב לחיים ולמוות, במיקרה שלך, למוות. הבטחת שתנצחי, אז למה לא חזרת? כל פעם שאני עוצמת את העיניים אני רואה את זה. את הציפורים משספות לך את הצוואר, את הנער ההוא, היימיטץ', המנצח של אותה שנה, מחזיק לך את היד עד שהתותח ירה. מאז היום ההוא הכל היה אבוד. המוות שלך ניפץ את הבועה שלי, הוציא אותי מדממת לעולם. אמא ואבא כבר מתים, את יודעת? הם לא החזיקו הרבה מעמד אחרייך. 

 

אבל אז, כבר לא הייתי ילדה קטנה ואבודה. הייתה לי משפחה חדשה, בעל ובת. יש לי בת, את יודעת? רציתי לקרוא לה מייזלי, אבל אבא שלה התעקש על מאדג'. היא כל כך דומה לך, בלונדינית ויפה, דואגת קודם כל לאחרים ורק אז לעצמה. גם היא אוהבת לנגן. את יודעת כמה פעמים קראתי לה בשמך? את יודעת כמה פעמים הסתובבתי להגיד לך משהו אבל לא היית? אחרי שמתת התחילו כאבי הראש האיומים האלו, שבהם כל כך כואב לי, עד שאני חייבת לעצום עיניים ולצרוח. אבל ברגע שאני עוצמת את העיניים אני מתחילה לראות את החיים שלנו כמו בסרט. בהתחלה אלו שתי ילדות קטנות ובלונדיניות, והכל מלא בפשטות ואושר. אחר כך הילדות מתבגרות, ואחת מהן מתה. אחרי זה הכול מלא בדם וכאב.

 

לפעמים, כשאני מטושטת מתרופות, אני עדיין מצליחה לראות אותך. את השיער הבלונדיני המתולתל, את העיניים הבהירות הנוצצות בשעשוע בשעה שאת רוכנת לידי ומלטפת את מצחי כמו שעשית עשרות פעמים בילדותנו כשהיית בטוחה שאני ישנה. לפעמים אני גם מצליחה לשמוע אותך. את המילים שלך, רכות כמו ים רגוע, הנע באיטיות ובשלווה אל החוף. תמיד היית נערה של מילים. את הצחוק שלך, צלול כאוויר הקר של הגבעות, עדין כפרחי הפעמונית שצמחו באחו, מתוק כמו פרות היער שכל כך אהבת לאכול. וכך אני אזכור אותך לנצח, יפה ובלונדינית, מאושרת בלי תנאי, צוחקת לנצח. פעם אחיות, תמיד אחיות.

תגובות

יפה מאוד · 08.06.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
את כותבת מקסים :)

מהמם, ומרגש. · 09.06.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

עשית לי... טוב, לא משנה מסובך להסביר · 15.06.2016 · פורסם על ידי :me before you
אבל זה מושלם, כמו שכבר אמרתי לך על כל דבר אחר שכתבת!
המלצתי, כאילו מה?

יפהפה · 16.06.2016 · פורסם על ידי :מאסטר שיפו
ריגשת אותי. אני מודה, לא מתרגש בקלות מדברים ולא סיימתי לקרוא את משחקי הרעב (שעליו מבוסס הפאנפיק, אמת?) אבל הפאנפיק שלך פשוט... מצוין. יש יותר מדי "אבל" בסיפור, הייתי מחליף חלק ל"אך" או "אולם" כדי שפחות יציק בקריאה. אין לי מילים מלבד אלה, כל הכבוד לך...

מדהיםם · 17.06.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
זה כל כך עצוב!
בספר השני כתוב שכשמייזלי נבחרה ילדה בלונדינית חיבקה אותה, וזה מתאים בול!
וואו. זה כל כך וואו.

וואו זה כזה מדהים · 17.06.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
יאו, זה פשוט מושלם.

מרגש · 04.12.2016 · פורסם על ידי :We were liars
ממש ממש יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007