האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

The queen of the night

קאסי מביטה על הכוכבים



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1311
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הגל החמישי - זאנר: אין ממש - שיפ: אין - פורסם ב: 20.06.2016 המלץ! המלץ! ID : 7255
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כשהגיע תורי לשמור, הלילה היה בעיצומו והחשיכה הייתה מוחלטת, מבלי דמדומי שקיעה או ערפל בוקר. חשוך מידי. פעם הלילות לא היו אפלים כל כך. היו פנסים לצד הכביש, והיה ניתן לראות את האורות מהעיר הסמוכה. הכל גם דומם מידי. פעם היה אפשר לשמוע את נהמת המנוע של המכוניות ואת הזמזום חסר-המנוח של החיים. למען האמת "פעם" היה רק לפני חודשים ספורים, אבל זה נדמה כאילו זה היה מזמן. קשה לי אפילו לדמיין שלפני כמה חודשים היו שבעה מליארד איש על כדור הארץ. עכשיו אני מרגישה שיש רק אותי, את הלמות הדם שגועש לי באוזניים ואת השמיים הריקים שנפרשים עד האופק. משום מה זה אחד הדברים העצובים ביותר שאני יכולה לתאר.

 

אני נשענת על הרובה שלי, ומעיפה מבט למעלה.  אני רואה את קבוצות הכוכבים שאבא לימד אותי לזהות. הדובה הגדולה, הדובה הקטנה, אוריון, העקרב, השור וקסיופאה, מלכת הלילה. אני זוכרת שבגיל שתיים-עשרה אבא קנה לי טלסקופ והראה לי את קסיופאה, שעל שמה נקראתי. "היא נראית כמו W" אמרתי אז. עתה אני מסוגלת לראות אותה בקלות, קבועה לכס המלכות שלה, עדיין יפה ויהירה, אך מיוסרת כי היא יודעת שהיא הביאה את זה על עצמה. בניגוד אליה, אני לא הבאתי את זה על עצמי. אבל זה בכל זאת כואב.

 

'כולם מתו!' אני רוצה לצרוח על הכוכבים, אולם אפילו אם אצעק אני בטוחה למדי שזה לא יזיז להם. דברים רבים יקומו ויפלו, אבל אוריון לא יפסיק לחלוף על פני השמיים וקסיופאה עדיין תהיה כבולה לכיסאה. למען האמת די מתחשק לי ללכת לחפש משהו שכן יזיז לו אם אני אצרח עליו, אבל זה מסוכן מידי. עכשיו הכל מסוכן.  במקום זה אני יושבת על אבן, מחבקת את הרובה שלי, נושכת את שפתיי עד זוב דם, ונותנת לדמעות לזלוג. הרבה זמן לא בכיתי בכי כזה, מהסוג שאתה גומר אותו בגרון ניחר ובראש כואב, ויש בזה משהו מרגיע. נמאס לי להיות חזקה.  גם לי מותר להתפרק, וכעת אני מוציאה הכל, את כל האבל, הזעם והטינה, ונשארת בראש ולב קצת יותר צלולים.

 

אני רוצה שוב להיות קצת בת שתיים עשרה. מה לא הייתי נותנת בשביל עוד יום מאושר אחד עם המשפחה שלי, לחבק שוב את אמא שלי, לשמוע את אבא שלי קורא לי "קס-יו-פי-אה" במבטא איטלקי מגוחך, לסמס שוב לליז, להקריא שוב סיפור לסאמי... אבל המסגרת הזו כבר לא קיימת,  אמא, אבא וליז לא ישובו עוד לעולם, ואני לא יודעת כמה זמן עוד נשאר לסאמי ולי. אני מתאבלת על כולם, אבל בייחוד על עצמי, כי גם קאסי ההיא, זו שדאגה רק בגלל השיער או הנמשים, מתה ואני לא ממש בטוחה מי נשארה במקומה, נערה אחרת עם אותן פנים.

אבל אסור לי לחשוב כך. אם אני מסתכלת במראה ולא מכירה את מי שמשיבה לי מבט, זה סימן שהם כבר ניצחו. ואסור להם לנצח. אז אני עושה את הדבר הכי טבעי, הכי ספונטני, הכי אנושי, שאני מסוגלת לעשות.  אני פשוט צוחקת.  רק מביטה לכוכבים וצוחקת, מפחדת מהרגע שבו אאלץ להפסיק. 

תגובות

יפה מאוד! · 23.06.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
הכתיבה, התוכן. נהניתי מאוד לקרוא :)

וואו, מפחיד · 29.08.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
מאיפה כל הרעיונות האלה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007