האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

התפכחות



כותב: P r o n G s
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2654
3 כוכבים (3) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט, רומאנס - שיפ: סיריוס/ג'יימס (לא ממומש), ג'יימס/לילי - פורסם ב: 28.07.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 73
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לג`יימס יש אף עקום וחיוך שחצני. הוא גם קצת נמוך מידי והשיער שלו הוא פשוט אסון. סיריוס מזכיר זאת לעצמו כשהוא מביט בג`יימס עוטף את לילי בזרועותיו, ואומר לעצמו שהוא לא מקנא.

לא נראה שגובהו מפריע ללילי במיוחד, היא עדיין נמוכה ממנו בכמה סנטימטרים. אבל לסיריוס זה יכול להפריע, סיריוס גבוה מג`יימס. ומצד שני, שניהם בנים, ואין לג`יימס את החובה להיות גבוה מסיריוס כפי שיש לו להיות גבוה מלילי.

ובכלל, סיריוס תמיד אהב להיות גבוה יותר מאנשים אחרים, זה גורם לו להרגיש גברי (בניגוד לתווי הפנים היפים שלו. כמעט נשיים, כפי שג`יימס נוטה לכנות אותם). הוא יכול לדמיין את עצמו, כורך את ידיו סביב ג`יימס, שם את ראשו על כתפו ואומר לו שהוא נמוך, ושזו תוכנה נשית יותר מפנים יפות. גם אם זה לא לגמרי נכון.

סיריוס יודע שהוא נותן למחשבותיו לגלוש לאזורים מסוכנים, והוא מכריח את עצמו ללגום מן התה החם שלילי התעקשה למזוג לו, צריבת הכוויה בלשונו מחזירה אותו להווה. כנראה שהוא השמיע צליל כאב כלשהו, מכיוון שברגע שלאחר מכן לילי מגישה לו כוס מים קרים ומנענעת בראשה בייאוש.

"אוי, סיריוס, מתי תלמד לא לגרום לעצמך להיכוות כל הזמן?"

"שאלה טובה." סיריוס מחייך אליה ומסית את השיחה חזרה למסלולה הקודם. הוא רואה את רמוס, ששולח בו מבט מבין, ותוהה עד כמה הוא יודע. כבר אין בו את הכוח לדאוג, לחשוש שרמוס יספר לג`יימס. אולי עדיף שיספר, שיגאל את סיריוס מייסוריו.

הוא יודע שג`יימס מאוהב עד מעל לראש בלילי, והוא יודע שאם ג`יימס יידע, הוא ירגיש לגמרי לא בנוח, ולכן הוא לא מספר לו. טוב, זה לא לגמרי מדויק. סיריוס יודע שג`יימס לא יחזיר את רגשותיו, ולכן הוא לא מספר לו, הוא לא חושב שיצליח לסבול את הדחייה.

הוא תוהה איך ג`יימס יגיב אם יידע שהוא לא לגמרי סטרייט כפי שכולם חושבים. רמוס כבר יודע, אבל רמוס הוא כל כך סבלני ולא- שיפוטי, ולספר לו היה אחד הדברים הקלים ביותר שסיריוס עשה בחייו. הוא יודע שאם ג`יימס לא יכעס מעצם הידיעה שסיריוס הומו, הוא יכעס שסיפר לרמוס לפניו.

"סיריוס? אתה מקשיב?"

"ממ?" סיריוס מביט בג`יימס ולילי בחדות, שניהם עומדים מולו, ידיהם שלובות ועל פניהם חיוכים גדולים (אם קצת חסרי סבלנות).

"יש לנו משהו להודיע לכם, בגלל זה ביקשנו שתגיעו." אומר ג`יימס, בקול שמנסה להיות סבלני. וסיריוס מבין שהוא כנראה חוזר על הדברים במיוחד בשבילו. הוא מביט אל רמוס ופיטר ורואה ששניהם חולקים מבטים ידועי סבל. זו לא הפעם הראשונה שהוא נותן למחשבות שלו לנתק אותו מהמציאות.

"כן, מצטער. דברו." הוא נדרך בכיסאו, שום דבר טוב לא יכול לצאת מהחיוכים המאושרים האלה. הו, מרלין, הוא מלא טינה על אושרו של חברו הטוב ביותר, מה קורה לו?

ג`יימס מכחכח בגרונו וחולק מבט רב משמעות עם לילי, שבשלב זה ממש מקפצת במקומה. "לילי בהריון." חזהו מתנפח בצורה השחצנית הזאת שהייתה אופיינית לניצחונות בקווידיץ`, אלא שהפעם מדובר במשהו הרבה יותר גדול.

סיריוס רוצה לשאול אם הם בטוחים שזה רעיון טוב, להביא ילד לעולם בתקופה כזו מתוחה, הוא רוצה להציע הפלה, אימוץ... כל דבר. רק לא ילד.

אבל החיוך של ג`יימס כל כך גאה, לילי נראית כאילו היא עומדת להתפוצץ מאושר ורמוס מזהיר אותו במבטו שלא להרוס להם את הרגע. אז סיריוס מחייך, מחבק את שניהם ועונה שישמח להיות הסנדק, גם אם הוא מרגיש שכל עולמו נחרב עליו, וכל מה שברצונו לעשות זה לכרוך את זרועותיו סביב מותניו של ג`יימס ולאחוז בטיפת היציבות שנשארה בו.

תגובות

יש המשך? · · פורסם על ידי :FairyCat
את יכולה לכתוב המשך על זה שהארי נולד וואי אני מקווה שתמשיכי לכתוב

המשך! · · פורסם על ידי :
a לא אהבתי במיוחד את הרעיון שסיריוס הוא הומו ,כי מה יקרה אחרי זה הוא יתאהב בהארי?!

תמיד בפיקים סיריוס הוא הומו אני לא מבינה למה??. · · פורסם על ידי :Kiss The Rain
אני אישית לא אוהבת שמשנים את הנטיות המיניות של דמויות מהספר אבל זה כתוב יפה מאוד!!

הממ · · פורסם על ידי :P r o n G s (כותב הפאנפיק)
מה הקשר בין זה שסיריוס הומו לזה שהוא יתאהב בהארי? O_O הארי וג'יימס הם לא אותו בן אדם. בנוגע לשינוי הפרטים- אף פעם לא נאמר במפורש שסיריוס הוא סטרייט, ככה שזה לא בדיוק שינוי הפרטים:)

ממ... · 26.06.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
בעעעע

אעאע · 12.05.2012 · פורסם על ידי :Like Real People Do
זה כל כך יפה T_T
ממש אהבתי.

ואגב, לא כתוב בשום מקום בספר שסיריוס אוהב בנות. כתוב באיזה שהוא קמום שאיזו שהיא בחורה "הסתכלה עליו בתקווה" אבל זה לא אומר כלום על סיריוס עצמו XD

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007