האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

גיבור

ג'וליה יודעת שאוקטביאנוס הוא הגיבור הגדול ביותר של רומא.



כותב: קוראת הספרים
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1440
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: אנגסט? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 7364
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הערה: ג'וליה זו העוזרת בת השבע של טרמינוס, למי שלא זוכר.

 

גיבור

 

אוקטביאנוס הוא הגיבור הגדול ביותר של רומא.

ג'וליה יודעת את זה היטב. ריינה לא חושבת ככה, היא יודעת. היא תמיד נרגזת כשהיא מדברת איתו. בדרך כלל ג'וליה סומכת עליה, כי היא פראיטור והיא יודעת הכל, אבל הפעם היא בטוחה שהיא טועה.

אוקטביאנוס עושה הכל למען רומא, היא יודעת. הוא מדבר עם האלים והם יודעים מה נכון, ומזהירים אותו מפני היוונים המרושעים שביער (היוונים, לדעת ג'וליה, הם כמו המפלצת שמתחת למיטה. אתה לא יכול לראות אותה, אבל אתה יודע שהיא שם, ושהיא תקפוץ עליך אם רק תכבה את האור.). הייזל אמרה לה פעם בזעף ש"אוקטביאנוס עושה הכל כדי להשיכ כוח". ג'וליה חושבת שהיא לא מבינה. אוקביאנוס רוצה לשלוט כי הוא יודע הכי טוב איך להגן על רומא, ובכוח הוא ישתמש למען תהילת האלים. למרות זאת, היא לא אומרת דבר. הייזל נותנת לה סוכריות בכל פעם שהיא עוברת בגבול, והיא לא רוצה שהיא תחשוב שהיא "מסיתה זדונית".

זה לא אומר שהיא מאמינה לכל מה שהוא אומר, כמובן. היא אולי רק בת שבע, אבל היא לא טיפשה כמו שכולם חושבים. היא יודעת שאפילו שאוקטביאנוס חכם מאוד, יש לו "נקודת ראות צרה", כמו שאמא אומרת. פעם היא אמרה לטרמינוס שהוא מזכיר לה עכביש. הוא צחק אז, ואמר שהוא באמת תמיד מושך בחוטים. היא לא הסבירה לו שהיא התכוונה דווקא לזה שיש לו המון עיניים, ובכל זאת הוא תמיד רואה הכל בשחור לבן. נראה לה שגם אם הייתה אומרת, הוא ממילא לא היה מבין. טרמינוס הוא אל משנה, אבל לפעמים הוא מזכיר לה קרוקטורה (נדמה לה שככה אומרים את זה) יותר מאשר בן אדם. אולי לכן כל כך כיף לה להיות העוזרת שלו.

כשהענקים והיוונים באים ג'וליה מסתתרת מעבר לגבול הפומרי, בתוך בניין הסנאט הריק. היא לא מבינה למה האלים לא הזהירו אותם כפי שאוקטביאנוס אמר שהם נוהגים לעשות, ולמה הלגיון לא אומר להם ללכת. (אי אפשר לנצח את הליגיון השניים-עשר. כולם יודעים את זה.) כשהם נעלמים, אוקטביאנוס נעמד במרכז העיר וקורא להם להילחם. הוא מבטיח להנהיג אותם לניצחון ולהביס את גאיה ואת היוונים כאחד. להגן על רומא. ג'וליה מציצה מאחורי כנו של טרמינוס ומביטה בו בעיניים מעריצות. היא צדקה, ואוקטביאנוס עוד יציל את כולם.

אחרי שהלגיון הולך נדמה שכל העיר מתכנסת בתוך עצמה. המבוגרים שקטים, מפוחדים, וקול צלצול החרבות וצריחות העיטים נעדר ממישורי רומא. רק ג'וליה וידידיה מוסיפים לשחק על האפר שבשדה מארס. (אפר הוא אבקת פיות נהדרת, ופעם הם מצאו אפילו פגיון שבור קבור בהריסות.) כמו הגדולים, גם הם מחכים, אבל הם מחכים לחיילים שישובו כמנצחים.

לבסוף, כשהם חוזרים, אוקטביאנוס לא מגיע. הם מביאים איתם פראיטור חדש וכוהן גדול והסכם שלום נוצץ, ועשרות סיפורי גבורה, אבל הגיבור של ג'וליה לא חוזר איתם. כשהיא מעזה לבסוף לשאול את הייזל מה קורה פה – למה יש מישהו אחר במקדש האוגור ואנדרטה גדולה בכיכר – הייזל שותקת. בסוף היא ממלמלת משהו על אליסיום ועל סופים, ועל זה שאוקטביאנוס לא יחזור יותר. היא מחייכת חיוך מזויף (ג'וליה כבר יודעת לזהות כאלה. משהו בעיניים) ומדברת על להמשיך הלאה ועל מקום אחר – ואז בורחת, הולכת לדבר עם פרנק. ג'וליה מגלגלת עיניים. (טרמינוס לימד אותה.) היא לא טיפשה. היא מבינה הרבה יותר ממה שהייזל חושבת.

אוקטביאנוס מת, היא יודעת. (הייזל באמת חושבת שהיא לא יודעת מה זה מוות? היא הרי גדלה בזמן מלחמת הטיטאנים. אבל הייזל לא הייתה פה אז, ולא הסוכריות.) הוא הקריב את חייו למען רומא. רק בזכותו הם ניצחו את גאיה. (ואת היוונים לא. אבל אפילו המפלצת שמתחת למיטה ידידותית לפעמים) הוא עשה הכל למען האלים. בדבר אחד כבר אין ספק – והיא ידעה כל הזמן. אוקטביאנוס הוא הגיבור הגדול ביותר של רומא.

תגובות

התמימות הזאת ממש עצובה. כתיבה מהממת. אף פעם לא חשבתי עליה ככה... · 31.08.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

ממש מושלם · 13.05.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
מרגש וכתוב בצורה ניפלאה.
מסכימה לגמרי עם התגובה שמעלי.
המלצתי.

ממש טוב · 23.10.2018 · פורסם על ידי :Rangi
אני לפני שקראתי את הפאנפיק: ג'וליה סתומה רצח. אוקטי טיפש. להלהלה
אני רואה את הפאנפיק שלך: WTFFFF בואו נלך להשאיר תגובה זועמתתת. סתם לא באמת
אני אחרי שקראתי את הפאנפיק: הייזל מעצבנת. אוקטי פחות. ג'וליה חכמה וחמודה וממש מסכנהההה
בההההה
והכתיבה מעולה וזורמת והרעיון מדהים
דירגתי והמלצתי
אני נוקטת
ואני נןקטת חזק יקירה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007