האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מהעיניים של לוציוס

ככה זה נראה מהעיניים של לוציוס . לוציוס מאלפוי . לדעתי לפחות , ככה זה נראה.



כותב: imagine it
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1415
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: יש פה הכל , לא משהו מסוים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 03.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7417
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג. אין לי כוונה להרוויח רווח אישי מהפיקצר הזה.

 

לוציוס ישב בבית. לבד. אישתו יצאה לזימון שנשלח על ידי צריבה בסמל שלה. רק שלה.

"מה הוא יעשה לה? יאיים עליה? מה הוא רוצה ממשפחתי עכשיו? די, שיעזוב אותנו בשקט! " חשב לעצמו. " אם לא תעשה מה שהוא אומר, הוא יהרוג אותך ואת משפחתך!" אמר קול אחר בראשו. " אבל זה בא לידי ביטוי בכך שאנחנו צריכים להרוג אנשים! אתה באמת רוצה להיות רוצח בשבילו? " אמר הקול הראשון. " ממש לא, אבל אם זה מה שיציל את משפחתי, אז כן!" אמר הראשון. " תהיו בשקט!!!! אני אחליט לבד!" צעק לוציוס. כנראה כל השכנים שמעו את זה. הוא צעק ממש חזק. הקול הידהד ברחבי האחוזה.

"אתה ממש אגואיסט! " אמר הקול הראשון.

"הכל בסדר, לוציוס?" שאל קול נוסף "שמעו אותך עד למחוץ לאחוזה שלנו ". נרקיסה מאלפוי נכנסה בדלת. ראשה עוד מכוסה ברדס.

"מה הוא רוצה הפעם?" שאל לוציוס.

"את הדבר הנורא מכל " ענתה אישתו.

לוציוס הזדקף. פניו נראו רציניים מאוד.  

"מה? " הוא שאל. היה בקולו שמץ של פחד.

"הוא רוצה שדראקו, בננו יחידנו, ילך להרוג את המנהל, לבד " אמרה נרקיסה. קולה היה מבוהל.

"מה?!" התחלחל לוציוס, "לא את דראקו!"

" אתה מוזמן להיתווכח איתו. הוא איים להרוג את דראקו אם לא יבצע זאת " אמרה נרקיסה.

" אבל הוא יהיה בהוגוורטס! איך הוא יצליח??!!? יש שם גם את כל התלמידים ואת המורים הנאמנים של דמבלדור!" אמר לוציוס " תנסי להשביע את סוורוס לעזור לו ".

" אני אנסה. אצא אליו מחר על הבוקר. תיזהר, משרד הקסמים במצוד אחר אוכלי מוות, הם עוד יתפסו אותך! תנסה לא לצאת לבד. טוב, יקירי?" שאלה נרקיסה.

" בסדר. מה השעה? בעשרה לשבע אני צריך לצאת לפגישה עם דולוחוב. אוי! כבר רבע לשבע! אני חייב להיתארגן!" הוא אמר. הוא עלה במהירות לחדר שלו ושל אישתו. נעליו היו זרוקות ליד המיטה. הוא נעל אותן בזריזות, לקח את הברדס וירד למטה במהירות.

" להתראות, ניפגש עוד מעט! " הוא צעק לה בדרכו החוצה.

לאחר כמה צעדים נמרצים מהדלת שלח האחוזה, הוא פתח את השער שלה. לאחר שסגר אותו, הוא נאנח.

" למה את דראקו? למה דווקא את הבן שלי? הוא אפילו עוד לא סיים ללמוד!" הוא חשב לעצמו.

לא היתה לו פגישה עם אף אחד. הוא סתם יצא קצת לאחת המסעדות להתרענן לבד.

לאחר כרבע שעה הליכה, הגיע למסעדה. זו מסעדה מאוד מפוקפקת. הרבה אוכלי מוות אוכלים שם. דולוחוב ומקנייר ישבו בצד.

הוא ניגש לבר והזמין קפה שחור. 

הוא שתה מעט, ואז קול חזק הגיע מכיוון הדלת. " לא לזוז! כאן משרד הקסמים! עימדו בשקט עד שנעצור את כל החשודים!" אמר הקול.

לוציוס, דולוחוב ומקנייר נדרכו. הם כיוונו את שרביטיהם אל דלת הכניסה. עוד לפני שהוציאו הגה, עשרה אנשי משרד הקסמים ושני הילאים נכנסו למסעדה, כל ארבע אנשים מכוונים על כל אוכל מוות. הם צעקו "שתק!" פה אחד ותריסר סילוני אור אדום התעופפו לעברם.

הדבר הבא שלוציוס זכר זה מקום קודר ביותר. אף מחשבה שמחה לא היתה בראשו. הוא הגיע לאזקאבן. " רגע! לא עשיתם לי משפט! אין פה צדק! " צעק לוציוס.  אף אחד לא ענה לו. " בסדר! אנחנו נמצא דרך לפרוץ את המקום הזה! אתם תראו! אנחנו נצא ונצטרף לאדון האופל והוא יהיה בלתי מובס! הוא יתנקם בכם על הכל, בוצדמים שכמוכם! " הוא המשיך לצעוק. אין קול אחר. רק הוא צועק. הוא התחיל להשתגע.

 

תגובות

נחמד · 04.08.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
אבל שים.י לב שכל הפאנפיק כתוב עם שגיאות פיסוק.
קח.י למשל את המשפט הזה:
לוציוס ישב בבית . לבד . אישתו יצאה לזימון שנשלח על ידי צריבה בסמל שלה . רק שלה .
הוא צריך להיות ככה:
לוציוס ישב בבית. לבד. אשתו יצאה לזימון שנשלח על ידי צריבה בסמל שלה. רק שלה.
וכדאי להוסיף גם פסיקים במקום רק נקודות, ככה:
לוציוס ישב בבית, לבד. אשתו יצאה לזימון שנשלח על ידי צריבה בסמל שלה. רק שלה.
אני ממליצה לך לפנות לבטא שיתקן את השגיאות הללו או לתקן לעצמך אם את.ה יודע לבטא.
אבל סה"כ זה פאנפיק מאוד נחמד, תמשיכ.י לכתוב!

תודה · 04.08.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
תודה . היתר נקודות נותנות תחושה של מסתוריות , ואני רוצה שזה יהיה ככה . לגבי שגיאות הכתיב , תודה , אקח לתצומת ליבי . (כל הזמן אומרים לי שיש לי יתר י' .... ככה זה מאז שידעתי לכתוב )
דרך אגב , אני בן.

... · 13.08.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
אבל זה לא תקין מבחינה בטאית.
רווח לא יבוא לפני סימן פיסוק והקטע לא יכול להיות מרוצף כולן בנקודות.
מה גם, הנקודות לא גרמו לי להרגיש מתוחה יותר, הן סתם עצרו אותי והקשו עליי את הקריאה הרצופה.
כמו שאמרתי, בטא יעזור מאוד.
אני ממש מצטערת אם העלבתי אותך או משהו, זאת לא הייתה הכוונה שלי כלל.

יפה ממש! · 21.04.2018 · פורסם על ידי :Rangi
הבאת נקןדה מעניינת מאןד של לוציוס כבן אדם עם רגשות ותחושות (ובעיקר טמטום מאלפואי)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 540 617 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007