האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

העולם שבתוך העולם



כותב: Into The Night
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 41286
4 כוכבים (3.557) 70 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר+דמדומים - זאנר: לא סגורה על זה עדיין.. - שיפ: הארי/ג'יני, רון/הרמיוני, אדוארד/בלה, ג'ספר/אליס ועוד כמה - פורסם ב: 29.01.2010 - עודכן: 03.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 756
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני מזהירה מראש, יש כאן ספוילרים לספר הרביעי בסידרת דמדומים, מי שזה מפריע לו שלא יקרא את הפנפיק, הפאנפיק עוסק בדמדומיםםםםם ובהארי פוטר, אבל יש יותר פירוט על הצד הערפדי =)...
כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינ וסטפני מאייר, הסטפרות האהובות עלי, אין לי שום כוונה לעשות שום רווח כספי מהסיפור.
זה הפיק הראשון שלי נא להתחשב...
מקווה שתהנו =]

------

"אדוארד, בלה, אליס, ג'ספר. בואו שני בבקשה" נשמע קולו של קארלייל מכיוון המטבח, למרות שהדברים נאמרו בשקט, כולנו שמענו והגענו למטבח כשתי שניות אחרי הקריאה, כשכולנו הגענו למטבח קארלייל המשיך:"קיבלתם הודעה מהוולטורי" הוא נעצר לרגע והביט על פנינו, כולנו היינו בלחץ לפתע.
"איך זה שלא ראיתי כלום?!" שאלה אליס את עצמה בקול רם.
"כי לא רק הוולטורי מעורבים בזה" אמר אדוארד שראה את מחשבותיו של קארלייל.
"אז מי עוד? אנשי זאב?" שאל ג'ספר בענייניות.
"לא אנשי זאב, קוסמים" אמר קארלייל וסקר במהירו את פנינו.
"מה? יש דבר כזה קוסמים? חשבתי שזו סתם אגדה!" אמרה אליס.
"את עדיין חושבת שיש משהו שהוא סתם אגדה?" שאלתי את אליס, חייכה כולם צחקו וקארלייל המשיך. "הוולטורי הגיעו להחלטה יחד עם ראש משרד הקסמים-או משהו כזה, שכל הערפדים שנראים בגילאים 17-20, ושיכולים לחשוב שהם בגילאי תיכון ילכו השנה לבית ספר של קוסמים בשם הוגוורטס שנמצא באנגליה, כדי לחזק את הקשרים הערפדיים-קוסמיים, או משהו כזה..." הסביר קארלייל.
"מה, אנחנו נלך לבית ספר באנגליה?" שאל ג'ספר בתדהמה, קארלייל הנהן.
"רגע, אבל אנחנו לא קוסמים, איך נוכל ללמוד בבית ספר של קוסמים?" שאלתי לפתע.
"זה לא נורא, יש הרבה שיעורים שהם לא משתמשים בהם בשרביט ובאלה שהם כן אנחנו נוכלל להנות במדשאות בחוץ." אמר אדוארד בקול רם את מחשבותיו של קארלייל.
"מה עם רוזלי ואמט?" שאלה לפתע אליס.
"רוזלי ואמט לא יבואו איתכם," הסביר קארלייל ואז הביט רגע על הבעות פנינו "אמט נראה הרבה יותר מדי גדול לתלמיד תיכון ואני לא יכול להפריד בינו לבין רוזלי כך ש..." הוא הסביר.
"רגע, מה נלמד שם?" שאל ג'ספר.
"מה שהקוסמים לומדים בבית הספר שלהם... אני לא בדיוק יודע..." ענה קארלייל.
"אז," התחילה אליס "מתי נוסעים?"
"מחר, אסמה כבר התחילה לארוז לכם בגדים..." הסביר קארלייל.
"אהה רגע, מה אם ציוד לבית ספר?" שאלתי, לא יכול להיות שנלמד בבית ספר בלי ציוד...
"אהה זה, כשתגיעו לאנגליה יחכה לכם בשדה התעופה משהו גבוה שיהיה לו  כובע של   I love NY והוא ילבש חולצת פומה אדומה... הוא יביא לכם את כל הציוד שתצטרכו ויסביר לכם על מה שקורה שם." הסביר קארלייל.
"יהיו שם עוד ערפדים?" שאל ג'ספר.
"לא, הוולטורי סומכים רק עלינו, כי אנחנו לא שותים דם אנושי..." הסביר קארלייל.
"איפה נצוד?" שאלה אליס.
"האיש הזה יראה לכם איפו אתם תצודו ואיזה חיות מותר לכם לצוד.
"אהה, יופי." אמר אדוארד ועל פניו התפשט חיוך.

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007