האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מתנת יום הולדת

ניקו הרים את מבטו. בצד השני של הרחבה, בדיוק מולו, ישב נער בלונדיני ובהה בו בעיניים כחולות גדולות, מהפנטות.



כותב: Emily De Ravin
הגולש כתב 32 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2077
5 כוכבים (4.889) 9 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: קצת רומאנס - שיפ: סולאנג'לו 3> - פורסם ב: 03.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7779
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ניקו שנא ימי הולדת. הם תמיד היו המסיבות המעצבנות אנבת' התעקשה לחגוג לו במחנה החצויים, למרות שסירב לכך בתוקף - מסיבות תמיד היו משהו שניקו לא חיבב. ממש לא חיבב.
אז הנה, עוד יום הולדת. שוב. מילא כשביאנקה החליטה לחגוג לו יום הולדת - אז עוד חיבב מעט מסיבות, והיה רק עוד ילד קטן ונלהב שמשחק במסיבה - אבל לא עכשיו. אמנם לא חלף הרבה זמן מאז שגילה שהוא חצוי, אבל המוות של ביאנקה והיותו בן האדס השפיעו עליו בשלב מסוים.
הוא הביט סביבו. לפחות פרסי הבין אותו מעט וקישט את החדר בשחור, אבל המראה לא שינה הרבה - הוא רק הבליט את ניקו, למעשה, וגם את שאר הסובבים אותו - למשל, את פרנק והייזל מתנשקים בלהט בצד (הוא היה חייב לציין שדווקא את זה הוא לא כך כך רצא לראות, אם כי הייזל הייתה הדבר הכי קרוב שהיה לו לאחות, אבל עדיין), או את תאליה וריינה משוחחות בפינה, על פניהן של שתיהן פרוס חיוך (ניקו ידע שיצא מהןמשהו. זה הגיע לריינה, לדעתו - אחרי כל מה שהיא עברה, היא הייתה צריכה מישהי כמו תאליה לצידה), או אפילו את פרסי ואנבת' רוקדים צמודים על רחבת הריקודים, מאושרים.
ניקו הרים את מבטו. בצד השני של הרחבה, בדיוק מולו, נער בלונדיני ישב ובהה בו בעיניים כחולות גדולות, מהפנטות.
כשהנער ראה שניקו הבחין בו, מיהר להסב את מבטו, אבל ניקו עצמו לא יכל להסיר את מבטו מוויל סולאס - מאז ומתמיד הייתה לו חיבה לנער הזה, שעזר לניקו כל כך הרבה - אפילו אם לא ידע את זה.
בדחף של רגע - למרות שלא הבין למה לעזאזל הוא עושה את זה - ניקו קם וניגש אל הבלונדיני, שפתאום נראה כאילו נעלי הספורט החגיגיות שלו מעניינות אותו מאוד.
"סולאס!" ניקו התיישב לצידו בחיוך קטן. הוא לא הבין למה הוא עושה את זה, אמנם, אבל הדבר גרם לו לתחושה משונה של חמימות.
"היי, ניקו." וויל חייך והרים את מבטו מנעליו, עדיין נמנע מלהביט בעיניו של ניקו. "מזל טוב."
ניקו נאנח בעצבנות.
"אמרתי משהו?" וויל הרים את מבטו עוד קצת, ועיניו נפגשו לחלקיק שנייה עם עיניו השחורות של ניקו.
"לא, פשוט..." שחור-השער רצה לומר איזה משהו, אבל כבר לא היו מילים בפיו. כל מה שהוא עשה היה להתקרב עוד כמה צעדים אל הבלונדיני שישב לידו ולהצמיד את שפתיו אל שפתיו הרכות של וויל. הוא הרגיש באותו רגע כאילו פתאום כל המבטים מופנים אליהם, אבל לא היה לא אכפת. לא היה לו אכפת שיסתכלו עליו, שיצחקו עליו, שירכלו עליו, שסתם יבהו בו - לא היה לא אכפת. הוא רק רצה להיות עם וויל.
כי ניקו שנא ימי הולדת, אבל הוא אהב את וויל, וזה שינה הכל.

תגובות

אעהעהעהעעהעהעהעהע · 14.03.2017 · פורסם על ידי :We were liars
אני מתה על הפקצר הזה!!!
הוא פשוט מושלם!!!
אני חולה על ניקו ווויל ויצא לך פשוט מהמם!!!!!!!!!!!

וואו · 17.04.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
איזה שלמות.
למרות שאני לא כל כך אוהבת את השיפ הזה - אהבתי נורא.
איזה חמודים!!!!

מושלם · 13.11.2018 · פורסם על ידי :הרמיוני215
אני חולה על סולאנג'לו וזה ממש יפהההה

אוווווווווווווווווו · 31.08.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
פעם חשבתי שאין דבר כזה פיק מושלם. תודה שניפצת לי את הדעות הקדומות.

אעאעאע · 21.06.2021 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין
אני נמסה
וכנ"ל^

אומייגדדדד · 22.05.2023 · פורסם על ידי :Onix
מושלםםםםםםםםםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007