האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מקל מוזר ודוקרני



כותב: לולהבולה
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4247
3 כוכבים (3.211) 19 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: לא ברור. - שיפ: שיניתי :) - פורסם ב: 09.03.2010 - עודכן: 18.04.2010 המלץ! המלץ! ID : 808
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מצטערת על העיכוב, לא הצלחתי להיכנס לאתר!
ויתור זכיות: לג'יי קיי רולינג :)

 

פקחתי את עיני, ושפשפתי את ראשי. התרוממתי לישיבה וראיתי נערה ג'ינג'ית רוכנת מעליי.
"את בסדר?" היא שאלה בדאגה. הנהנתי. הבטתי סביבי, וראיתי שאני נמצאת בתחנת רכבת. מסביבי היו הרבה אנשים, הורים וילדים. ההורים חיבקו את ילדיהם, וחלק אפילו בכו. הרגשתי דקירה ברגלי. הזזתי אותה וראיתי מתחתיה מקל מוזר ודוקרני. הרמתי אותו. צבעו היה חום כהה. תחושת המגע שלו בידי הייתה מוזרה.
"מה זה?", שאלתי את הנערה. היא הביטה בי כאילו השתגעתי.
"השרביט שלך." היא אמרה, והביטה בי במבט מוזר. "נראה לי שחטפת מכה חזקה בראש."
"גם לי." אמרתי. ראשי נורא כאב לי. "איפה אני? איפה קייט? ומה זאת אומרת שרביט? של קוסמים או משיהו?".
"נראה לי שאיבדת את הזיכרון שלך..." היא מלמלה. היא הושיטה לי את ידה. נעזרתי בה והתרוממתי. היא הייתה גבוהה ממני במעט. שמתי לב שלידי הייתה מזוודה, ומעלייה כלוב עם צפרדע.
"זה שלך?". שאלתי. היא הרימה גבה.
"לא, זה שלך." היא אמרה. עיותתי את פניי.
"איכס. אני שונאת צפרדעים". הרמתי את המזוודה והרמתי את הכלוב בגועל.
"איך קוראים לך?" שאלה אותי הנערה הג'ינג'ית.
"ריאנה רונטן." עניתי. "אבל כולם קוראים לי ריאן."
"היי." היא חייכה אליי. "אני ג'יני וויזלי. רוצה להיות איתי בתא?".
"ברור." עניתי. "לאן אנחנו הולכים?".
"להוגוורטס." היא אמרה. "בית הספר לכישוף ולקוסמות". המקום נשמע לי מוכר. לא ידעתי למה. ואז נזכרתי. פערתי את עיניי. קראתי את ארבעת הספרים הראשונים בסדרת הארי פוטר, כשהתערבתי עם קייט. אבל אני לא זוכרת שום דבר, חוץ מילד משקפופר שמציל את העולם, ובלונדיני מעצבן. חציתי את הכביש ואיכשהו נכנסתי לתוך ספר. נהדר. ראיתי את ג'יני מביטה במישהו מאחוריי, ומחייכת. הסתובבתי. ראיתי נער גבוה ורזה, משחק עם כלב שחור וגדול. הכלב קפץ עליו והניח את כפותיו על כתפיו, כאילו חיבק אותו לפרידה וליקק את פניו. לנער היה שיער שחור ופרוע, עיניים ירוקות, משקפיים וצלקת מוזרה.
על תגידו לי שזה הארי פוטר! חשבתי. בספרים הוא מתואר לגמרי אחרת!.
שמתי לב, לנער ונערה שעמדו מאחוריו. הנער היה גבוה נורא, עם שיער אדום ואף ארוך. הנערה הייתה עם שיער חום מתולתל, והביטה בכלב במבט נוזף. הרכבת העלתה עשן.
"אני רק הולכת להיפרד מההורים שלי." אמרה לי ג'יני. הינהנתי. אישה ג'ינג'ית מלאה, חיבקה את שלושת הנערים, את ג'יני, ועוד שני נערים זהים, שנראו מבוגרים יותר מאיתנו. האיש הג'ינג'י הגבוה שעמד לידם חייך. לאחר שסיימו להיפרד ג'יני דילגה לעברי, לקחה את ידי, והתחילה לרוץ לרכבת, גוררת אותי אחרייה. עלינו לרכבת, וחיפשנו תא. נער שמן עמד לפנינו.
"היי ג'יני," הוא אמר בביישנות. "אפשר להיות איתכם בתא?". גיחכתי, אך להפתעתי ג'יני חייכה אליו.
"ברור!" היא אמרה. פערתי את פי. הנער השחור שיער, שחשדתי שהוא הארי פוטר, תפס את ג'יני בכתפה. היא הסתובבה אליו, והוא חייך אלייה. היא הסמיקה.
"בואי נחפש תא." הוא אמר לה. היא הנהנה. המועמד להיות הארי פוטר, פנה להביט בי בתמיהה.
"אויש, איך שכחתי!" אמרה ג'יני. "תכירו, זאת ריאן רונאן. היא בדיוק איבדה את הזיכרון שלה". הנערים נראו מבולבלים. ג'יני התעלמה.
"תכירי," היא פנתה אליי. "זה הארי פוטר," היא הצביעה על שחור השיער. הינהנתי. "זה אחי, רון וויזלי." היא הצביעה על הג'ינג'י. "זאת הרמיוני גריינג'ר, וזה נוויל לוגבטום." היא הציגה את הנערה והשמן.
"שלום." חייכה אליי הרמיוני, ואז פנתה לרון: "אנחנו לא יכולים להיות איתם בתא. אנחנו צריכים להיות בתא המדריכים."
"נכון, שכחתי." אמר רון, נראה מאוכזב. הוא הביט בהארי במבט מתנצל, וזה הנהן אליו. חיפשנו תא, ובתא האחרון הייתה ילדה בלונדינית מוזרה, שישבה לבדה. נוויל הביט בג'יני במבט מודאג.
"אין ברירה." אמרה ג'יני. "זה התא האחרון. חוץ מזה, היא לא עד כדי כך גרועה."
נכנסנו לתא. שמתי לב שהנערה קוראת עיתון הפוך. החלפתי מבטים עם ג'יני.
"היי," אמרה לה ג'יני בנימוס, "אפשר לשבת פה?". הנערה הנהנה. ישבתי בין הארי לג'יני. נוויל הזדעף, וישב ליד המוזרה.
"שלום" אמרה הנערה בקול חולמני. "אני לונה לאבגוד..."
"אני ג'יני וויזלי," ג'יני הציגה את עצמה. "ואלה ריאן, הארי ונוויל.". לונה הביטה בהארי.
"אתה הארי פוטר." היא אמרה לו.
"אני יודע." הוא השיב לה. נוויל צחק, ואז אמר בהתלהבות:
"תנחשו מה קיבלתי מסבתא שלי!".
למי אכפת? חשבתי בזלזול.
"עוד כדור זיכרון?" שאל אותו הארי. הבטתי בו. מה זה כדור זיכרון?
"לא!" אמר נוויל. הוא הראה לנו עציץ, עם צמח מוזר. "היא הביאה לי מימבלוס מימבלטוניה!". לפתע הצמח פלט על הארי, חומר חום מוזר. הארי התנער בגועל, והתיז על פרצופי מנה מ'הקיא' הזה של הפרח. הוא החוויר.
"מצטער!" הוא קרא. הוא הושיט את ידו לעבר פניי, כדי לנקות ממני את הקיא. כשידו הייתה על פניי, דלת התא נפתחה, ונערה גבוהה, שנראתה יפנית, עמדה בדלת. כשהארי ראה אותה הוא עוד יותר החוויר, ומיהר להזיז את ידו מפניי.
"היי הארי." אמרה הנערה בקול חנוק. "רציתי להגיד לך שלום, אבל אני רואה שאתה עסוק..." היא רצה משם. הארי קבר את ראשו בידיו.
"זה בסדר." אמרה ג'יני. היא הרימה את המקל שלה ואמרה: "התקרצף!". כל הליכלוך נעלם מפנינו. הבטתי בה בפליאה. היא משכה בכתפייה.
"זאת חברה שלך?" שאלתי את הארי. הוא הניד בראשו לשלילה.
"זאת צ'ו צ'אנג." הוא אמר במרירות.
"מצטערת..." אמרתי.
"זה בסדר." הוא אמר. פניתי להביט בחלון, ושקעתי בשינה עמוקה. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה..!!! · 16.03.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
תמשיכי..
יצא טוב:)

יפה! · 17.03.2010 · פורסם על ידי :Brianstorm
היא בספר החמישי?
תמשיכי! זה מאוד מעניין!

תודה! · 17.03.2010 · פורסם על ידי :לולהבולה (כותב הפאנפיק)
תודה בנות! D:
מי שקורא, יכול להגיב ולדרג לפי איך שאתם חושבים?
אני באמת רוצה לדעת איך אני כותבת...

וכן, היא בספר החמישי :)י · 17.03.2010 · פורסם על ידי :לולהבולה (כותב הפאנפיק)

ממש יפה · 17.03.2010 · פורסם על ידי :dolli10
ממש יפה

נורא חמוד · 17.03.2010 · פורסם על ידי :מאמא דלישס
:)

זה ממש חייב המשך · 18.03.2010 · פורסם על ידי :Yasimin Saar
עידוד כדי שתמשיכי!!!!!!!!!!!! D: :D :D

תמשיכי · 20.03.2010 · פורסם על ידי :נוקנוקנוק
דחוף

זה די נחמד כרגע, · 21.03.2010 · פורסם על ידי :elyadaro
a אבל עוד לא כתבת מספיק בשביל שאוכל לדרג מה שבאמת מגיע לך.

הי ! · 23.03.2010 · פורסם על ידי :nestta
את העתקת ממני ! זה בדיוק בדיוק מה שאני כתבתי !
ילדה שמגיעה להוגוורטס !
זה לא הוגן. :\

סליחה?! · 24.03.2010 · פורסם על ידי :לולהבולה (כותב הפאנפיק)
תקשיבי! ילדה שמגיעה להוגוורטס, זה לא רעיון מקורי שלך!!
את בכלל לא יודעת מה יהיה בהמשך ואני בטוחה שהעלילות שלנו שונות לגמריי!
אני לא העתקתי וזה כל כך מעצבן שאת אומרת!
את לא היחידה שכותבת על ילדה שמגיעה להוגורוטס!
אם מישהו היה אומר לך שהעתקת ממנו רק בגלל שההתחלה דומה?!
למשל שג'יי קיי רולינג תאשים את ריק ריידן.
ילדה, על תיעלבי, אבל יש לך קצת בעיות!!!

וואט אוור. :| · 26.03.2010 · פורסם על ידי :nestta
לי יש בעיות? XD
אני מתחילה לצעוק עלייך בלי סיבה ? XD
להגיד לך שיש לך בעיות? כולה אמרתי XD
חח, לי יש בעיות. נכון, יש לי ביות, את!
כדאי שתלכי לאיבחון... :\

... · 28.03.2010 · פורסם על ידי :לולהבולה (כותב הפאנפיק)
כבר התכתבנו בדואר...
בואי נשכח מהכל, וכבר כתבתי לך סליחה על מה שכתבתי..

סבבה [: · 28.03.2010 · פורסם על ידי :nestta
אני מצטערת גם אני, שלחתי לך ה"פ.

מממ... · 20.04.2010 · פורסם על ידי :Lovely
זה נחמד D:
אבל קודם כל -
גברת וויזלי לא ג'ינג'ית. היא בלונדינית.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007