האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פנימיית דלפי

סוף האסיר מאזקאבן. סיריוס בורח מהסוהרנים.<br>אבל לאן?



כותב: illusions
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 28930
5 כוכבים (4.895) 38 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, פרסי ג'קסון - זאנר: אין לי מושג - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 26.12.2016 - עודכן: 05.03.2017 המלץ! המלץ! ID : 8198
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

טוב, אז... פאנפיק ראשון שלי!!! (אני יודעת שהעליתי פיקצר אבל כתבתי אותו אחרי הפאנפיק הזה)

אז בבקשה, תגיבו ותירשמו. זה ממש חשוב לי. 
כל הפרקים של הפאנפיק הזה כתובים ושמורים לי על המחשב, אז... סתם שתדעו.
כל הזכויות שמורות ליוצרים המדהימים ריק ריירדן וג'יי קיי רולינג. הכל שלכם. 

 


 

סיריוס עף. הוא ישב על גבו של בקביק, ועף. הם היו מותשים. הם היו רעבים. אבל הם היו חייבים לברוח. לברוח מאזקאבן, מהסוהרסנים. הם המשיכו לעוף, בעוד סיריוס מדרבן את בקביק להמשיך לעוף. בקביק התחיל להנמיך, וסיריוס ידע שהוא מתח את בקביק עד קצה גבול יכולתו.

"רק עוד קצת!!!" קרא סיריוס. "יש שם יבשה!!!"

ואכן, במרחק מה נגלתה יבשה. שלפי חישוביו של סיריוס, היתה אמריקה. הם המשיכו לעוף, עד שסיריוס ימצא את המקום המתאים, ולפתע, הוא הרגיש את זה. היה מתחתיו קסם. הוא הביט למטה, ואכן, היתה שם מעין כיפה קסומה שהקיפה... משהו. היו שם הרבה נערים ונערות, בברור לא מוגלגים, שנלחמו בחרבות, שיחקו בכדור, ישבו ליד אגם, יצאו מביתנים או ירו בחץ וקשת. וכולם לבשו חולצות כתומות. סיריוס החליט לנחות ולהפוך לכלב. אולי הם יביאו לו אוכל. הוא נחת והחביא את בקביק.


 

­­­"איזה חמוד!" קראה אנבת', בעודה מלטפת את הכלב השחור הכחוש שנכנס למחנה. פרסי חייך.

ג'ייסון ופייפר הגיעו בריצה. "תעזבו את הכלב הזה!" קרא ג'ייסון.

"מה קרה?" שאלה אנבת', מופתעת.

"הוא בן אדם." אמרה פייפר.

איך הם ידעו???? חשב סיריוס בתסכול.

"איך הגעתם למסקנה הזאת?" שאל פרסי בגבות מורמות.

"טוב," התחילה פייפר לספר. "ג'ייסון לקח אותי לטיסה קצרה, ובדיוק ראינו את האיש הזה מחוץ למחנה הופך לכלב ונכנס."

פרסי ואנבת' עברו להביט בסיריוס, והוא נאנח. הוא הפך בחזרה לאדם. "תנו לי להסביר" אמר.


 

אחרי שסיריוס גמר את ההסבר הארוך שלו על עולם הקוסמים ועליו, פרסי, אנבת', ג'ייסון ופייפר הביטו בו בשתיקה המומה.

"אתה באמת מצפה שנאמין לכל זה?" שאלה אנבת' בספקנות.

סיריוס נאנח. "אני באמת מקווה שכן."

"בואו ניקח אותו לכירון." הציעה פייפר והשאר הנהנו. סיריוס לא ידע מי זה כירון, אבל הוא קיווה שהוא ידידותי.

ארבעת בני הנוער לקחו את סיריוס לעבר בית גדול וצבוע תכלת. כשהם נכנסו, הוא מיד ראה קנטאור עומד ומשוחח עם נערה נסערת שנופפה בידיה ללא הרף.

"כירון," אמרה אנבת'. הקנטאור הסתובב.

"שלום, ילדתי." אמר "חכו רק רגע." הוא הסתובב בחזרה אל הנערה הנסערת שלידו, ואמר: "לו אלן, אני לא יודע מה פשר ההפרעות בקסם שהרגשת, אבל אני מקווה שזה לא סימן מבשר רעות." לו אלן יצאה מהבניין, ולסיריוס הייתה תחושה שהוא היה ה'הפרעות בקסם' שהנערה הרגישה. "מי זה?" שאל הקנטאור, מביט בסיריוס. "זה סיריוס בלק." אמרה אנבת'. "וניתן לו לספר את הסיפור שלו."


 

כירון ליטף את זקנו. "אנחנו לא יכולים לתת לך לצאת ככה. המפלצות האלה שאתה מתאר, איך קראת להן..... סוהרסנים,  נוראיות. אתה מוזמן להישאר במחנה עד מתי שתרצה."

"תודה רבה," אמר סיריוס. "באמת. אבל.... מה זה המחנה הזה?"

ואז הם סיפרו לו את הסיפור שהדהים אותו כל כך. 

הפרק הבא
תגובות

נראה טוב · 31.12.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
נרשמתי

תודה!!!!! · 31.12.2016 · פורסם על ידי :illusions (כותב הפאנפיק)

אעאעאעאע · 01.01.2017 · פורסם על ידי :Quality time
רעיון מדהייייים .... 1.זה ממש מגניב החיבור בין הארי פוטר לפרסי ג׳קסון
2.איך שחיברת את הסיפורים זה ממש מגניב.
לא יכולה לחכות לעוד פרקקקק😉 כל כמה זמן תעלי פרק חדש?

נ.ב. · 01.01.2017 · פורסם על ידי :Quality time
נרשמתי

תודה · 01.01.2017 · פורסם על ידי :illusions (כותב הפאנפיק)
אני לא יודעת כל עמה זמן אני אעלה פרק חדש, מתי שיהיה לי זמן...

ממש יפה · 21.01.2017 · פורסם על ידי :amit8624
תכשיבי הסיפור באמת טוב ואני ממש מצפה להמשיך לקרוא אותו!!
תמשיכי וכמה שיותר מהר!

מגניב, משעמם · 29.01.2017 · פורסם על ידי :ארני מקמילן הגאון
זה משעמם אבל מגניב. יש בזה קטעים משעגניבים מאוד

. · 30.01.2017 · פורסם על ידי :illusions (כותב הפאנפיק)
זה רק הפרק הראשון, יש עוד פרקים ואני מקווה שהם יהיו פחות משעממים

יפה! · 05.03.2017 · פורסם על ידי :גינרמיוני123
רעיון ממש טוב

חמוד! · 18.04.2017 · פורסם על ידי :זאת שאוהבת את שירשיר
את כותבת ממש יפה!
קראתי את שני הפיקצרים שלך וגם הם מושלמים!
הייתי מבקשת המשך, אבל הפיק גמור אז אני פשוט אמשיך לקרוא:)

תודה רבה!! · 18.04.2017 · פורסם על ידי :illusions (כותב הפאנפיק)

אהבתי (: · 16.04.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
אבל יש לי הערה: הם המשיכו לעוף, בעוד סיריוס מדרבן את בקביק להמשיך לעוף". גם לפני זה הוזכרה כמה פעמים המילה לעוף, לכן לדעתי כדאי לנסות להשתמש במילים אחרות או למשל ב - "הם המשיכו לעוף, בעוד סיריוס מדרבן את בקביק להמשיך בדרך". משהו כזה.
זהו, חוץ מזה הרעיון ממש טוב ונהניתי לקרוא (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007