האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

משפחה - תאליה אנבת' ולוק

תאליה לוק ואנבת היו משפחה, לפחות עד שתאליה מתה, אנבת ולוק היו משפחה, עד שהוא בגד במחנה, תאליה אנבת ולוק היו משפחה, עד שלוק מת.




כותב: מארן
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2932
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: אממ - שיפ: תאליה/לוק אנבת/לוק - פורסם ב: 14.01.2017 - עודכן: 19.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 8273
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תקופה: אחרי המוות של לוק.

 

 

תמיד קינאתי בך, אנבת'. תמיד קינאתי שאת עדיין לא מבינה מה קורה בעולם, ושיש מישהו שאכפת לו ממך, תמיד קינאתי בך שהסתכלתי עליייך ישנה, רגועה, ולא צריכה לעמוד על המשמר. כשהתבגרת, הקנאה הזאת רק התחזקה, היית תמיד אינטיליגנטית, אבל עכשיו הוכחת שאת יותר חכמה ממני. תמיד היית טובה בהרג מפלצות, אבל עכשיו את טובה ממני. אבל הכי קינאתי בך, על היחסים שלך עם לוק, נכון, ראיתי אותך מביטה בו במבט מעריץ, וראיתי כמה התאכזבת שהבנת את האמת הכואבת, שהוא תמיד יחשוב עלייך כאחותו הקטנה. אבל באותו לילה, כהסיוטים הגדולים ביותר שלנו קמו למציאות, כשניסיתי לשווא להלחם בגורל, העפתי לרגע מבט אחרון אחורה, אותך, בוכה וצורחת, נאבקת בלוק שניסה לקחת אותך איתו, ידעתי שתרצי לבוא לעזרתי, אבל ידעתי שלא תצליחי, עם הרגל הנקועה והמבט הנועז בעיניים האפורות האלו, רציתי שהוא ייקח אותך, הרחק מהסכנה, אבל רציתי שהוא ייקח גם אותי.הדמעה האחרונה שלי, לא נבעה מהכאב המעוור, אלא מהעובדה שהוא לא בא עזור לי, ונטש אותי לחשכה, כחזרתי לחיים, וגיליתי על הבגידה של לוק, הסתגרתי בחדר ובכיתי, דקה, שעה, שעתיים.כשהמנטיקור לקח אותך, למרות שאני יודעת שזה לא באשמתך, הרגשתי שאתם שוב נוטשים אותי, לבד. בחשכה. כשראיתי בחלומות, את לוק מתנגד למותך, כעסתי. נכון, הייתי יכולה לחשוב שזה בגלל התוכנית, אבל אני מכירה את לוק. תמיד הכרת את לוק, אבל עכשיו את מכירה אותו יותר טוב ממני. כראיתי אותך נופלת כשארטמיס לקחה את השמיים, רציתי רק לרסק, לקרוע, להפוך את העולם. להרוג את כולם. חוץ ממך ומלוק. אנחנו משפחה. כשעמדנו על ההר ולוק הפציר בי להצטרף אליו, שניהיה שוב משפחה. המילים הדהדו באוזניי. כמה רציתי את זה. אבל אז ישמידו את אותם אנשים אחרים, את המשפחה האחרת שלי. כשלוק הגיח בין השיחים בזמן ששמרתי על מחנה הציידות בלילה, והפציר בי להרוג אותו, יעדתי שהוא לא עושה את בישבילי, אלא בשבילך. מהרגע הזה, הבנתי דבר חשוב. את כבר לא אחותו הקטנה. הוא אוהב אותך, ראיתי איך הסתכלת אליו, ידעתי שאת רוצה שהוא יגיד לך את האמת, האמת, שאני מצטערת ששמרתי על זה בסוד.

כי ידעתי שאם היית יודעת על זה, לוק לא היה מת. ואנחנו הייינו משפחה אנבת', 

היית תמיד אינטיליגנטית, אבל עכשיו הוכחת שאת יותר חכמה ממני. 

תמיד היית טובה בהרג מפלצות, אבל עכשיו את יותר טובה ממני.

תמיד היית אחותו הקטנה, ואז היית האהבה שלו.

הפרק הבא
תגובות

ממש יפה · 14.01.2017 · פורסם על ידי :הרמיוניהמדהימה
נחמד לראות כמה דברים מנקודת מבט שונה, חדשה...

אם את לא ממשיכה, את מתה · 12.03.2018 · פורסם על ידי :Dead Girl Walking
אני מניחה שהחיים שלך חשובים לך
ובכנות, ממש יפה! מושלם! נרשמתי לעדכונים!

יפה מאד אבל למה לערב את פרסי ג'קסון? זה האתר של הארי פוטר כאילודא · 14.03.2018 · פורסם על ידי :מיכל פאף

אזור הפאנפיקים הוא חופשי... · 16.03.2018 · פורסם על ידי :מארן (כותב הפאנפיק)
אמנם אתר של ה''פ אבל באזור הפאנפיקים כותבים גם על פאנדומים אחרים...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007