האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פינת העצות של סוורוס סנייפ

להיות מורה בהוגוורטס זה קשה. תשאלו את סוורוס סנייפ. וכעת, סנייפ משיק פינת עצות ייחודית, בה בכל פרק הוא ייעץ לאחד הקוראים מחוכמתו הרבה. המשיכו לעקוב!



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2783
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור, ייעוץ - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.01.2017 - עודכן: 26.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 8289
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בס"ד

 

בושה וחרפה. אני מניח שאף אחד לא מתעניין בחייו של הפרופסור לשיקויים, אם כך. מלבד מנויה אחת כנראה אין איש שקרא את הפרק הראשון, קל וחומר שהגיב עליו. ניחא. מי כבר ירצה לקרוא את קורות חייו של סוורוס סנייפ, שמבזבז את מיטב משכורתו כדי לשלם לחברת האינטרנט המוגלגית שלא תנתק את הראוטר החדש שלו? רק שפרופסור דמבלדור לא ימצא את זה.

מה שמזכיר לי, דמבלדור. מכיוון שהוא המעסיק שלי החלטתי שלא להתעסק בנקמה אליו מכיוון שהוא עלול להתנקם בי ולקצץ במשכורתי. הוא איים לעשות זאת בעבר. אמנם הוא עושה רושם של אדם נעים הליכות, אך מדובר במעסיק קשוח.

כשהאיר הבוקר יצאתי ממשרדי לעבר ארוחת הבוקר. הגעתי לאולם הגדול במלוא פאר והדר, התיישבתי במקומי וסעדתי בנימוס. הבטתי בתלמידי הוגוורטס בכלל, ותלמידי גריפינדור בפרט, בולסים את מזונם בברבריות שכזו. פוטר הזחוח דיבר עם חבריו על דבר מה. הבטתי בהם והמתנתי לשעת כושר.

ברגע שפוטר הוציא דבר מה מכיסו מיהרתי לעברו.

"פוטר," סיננתי כשהגעתי אליו, "עברת על חוקי בית הספר. אסור להוציא דבר כזה בשעת ארוחת הבוקר. עשר נקודות מגריפינדור."

"מה? אבל- המורה!" רטן פוטר ונימק בתירוץ לא משכנע. הסתלקתי משם ושבתי למקומי בשולחן הסגל. האמת שאפילו לא ראיתי מה הוא החזיק בידו, אבל למי אכפת? בוודאי זו תוצאה של עוד אחד ממשחקי הבלשים של פוטר וחבריו. שפעם אחת יתנו למבוגרים לנהל הכל לבדם.

דמבלדור נעמד והשתיק את כל הסועדים.

"תלמידים חביבים," אמר המעסיק המרגיז שלי, "אני גאה להכריז על כך שהחל מהיום ייערכו הבחינות למקהלת בית הספר!"

כמה תלמידי הפלפאף הריעו. אני בטוח שבהמשך הם יאכלו מכות על ידי תלמידי סלית'רין.

"הערב בשעה חמש בכיתת השיקויים," המשיך דמבלדור את דבריו, "נא להכין שיר מראש. הבאנו בוחן קשוח במיוחד."

הוא נעץ בי מבט מלא משמעות. אני הנהנתי בכובד ראש. הנקמה הקטנה התחילה להתבשל במוחי, בדיוק כמו הבורשט שהשארתי על האש במשרדי כחלק מתחביב הקולינריה שלי. מה שמזכיר לי שלא כיביתי את האש במשרד ותכף ומיד קמתי מהאולם הגדול לעבר משרדי.

"נו, נראה שפרופסור סנייפ נרגש במיוחד," העיר דמבלדור בחיוך ותלמידי גריפינדור צחקו.

"על היהירות שלך, דמבלדור..." סיננתי בין שיניי.

 

ריח של סלק מילא את נחיריי. עשן רב מילא את המסדרון לפני משרדיי. פתחתי בתנופה את דלת המשרד ונתתי לעשן לצאת משם. פתחתי את חלון המשרד והבטתי בכירה הבוערת.

"אגוואמנטי!" הכרזתי וזרנוק מים יצא משרביטי לעבר הכירה. רק שלא יקרה כלום למשרד היקר שלי!

לרוע מזלי הכירה יצאה מכללל שימוש. הדבר הראשון שבישלתי אי פעם נאכל על ידי פח האשפה. כנראה שבישול היא עבודה לגמדונים.

דפיקה עליזה על דלת משרדי הקפיצה אותי במקום. רק דמבלדור יכול לדפוק בעליזות, תרתי משמע (על הבדיחה הזאת הפאנפיק צריך להיות מדורג כpp18 אז אנא מכם, התעלמו ממנה).

נאנחתי. "יבוא!" קראתי.

דמבלדור פתח את דלת משרדי. "רק רציתי לבדוק שאתה בריא ושלם, פרופסור סנייפ, יש לך אודישנים לערוך הערב."

נאנחתי. "צא ממשרדי בבקשה, אלבוס, אתה חוסם את דרכי לשיעור."

הו, ואיזה שיעור. גריפינדור וסלית'רין על הבוקר. פתחתי את דלת הכיתה והנחתי להמוני זאטוטים זבי חוטם להיכנס אחריי ולהתיישב במקומותיהם. הבטתי בפוטר שהתיישב לצידו של וויזלי.

"לא..." אמרתי, "לא היום. אנחנו נכין היום שיקוי אהבה, ולכן וויזלי יעבור לשבת לצידה של פנסי פרקינסון."

"מה? לא!" מחו וויזלי ופרקינסון.

"וויזלי! אל תתלונן! חמש נקודות מגריפינדור!" הכרזתי והשתקתי את שניהם. הו, אני כל כך טוב בהשלטת סדר בכיתה.

וויזלי התיישב באי רצון לצד פרקינסון ומאלפוי האבוד שישב לידה עד כה נעמד לצידי.

"רגע, זה אומר שאני יושב ליד פו-?" ניסה מאלפוי את מזלו.

"לא," אמרתי. מאלפוי סבל מספיק השבוע. "אתה תשב ליד גריינג'ר," אמרתי בחיוך מרושע כשהגעתי למסקנה שאולי בעצם הוא צריך לסבור עוד קצת.

"זה לא הוגן!" מחו מאלפוי וגריינג'ר.

"גריפינדור, בקצב הזה תאבדו את כל נקודות הבית שלכם," אמרתי והורדתי מהם עוד שלוש נקודות.

פרוואטי פאטיל שישבה לצידה של הרמיוני הביטה בפוטר בתקווה שתוכל לרקוח עבורו שיקוי אהבה.

"פאטיל," הכרזתי, "את תשבי ליד גרגורי גויל."

"לא!!" רטנה פאטיל כשגויל גנח באושר. מגיע לו, למכוער הזה, שיכין שיקוי אהבה לנערה נאה כמוהה.

"מה שמשאיר אותך," אמרתי למיליסנט בלסטרוד (או איך שלא כותבים את השם הזה), שהייתה כעורה יותר מקראב וגויל יחד. היא ישבה לצידו של גויל וכעת הקמתי אותה ממקומה.

"את תשבי ליד פוטר," אמרתי בניצחון, "ואלה יישארו מקומותיכם הקבועים אד סוף השנה השביעית. וכל עוד אני כאן, אני ערב לכך שחלקכם ימשיכו גם לשנה שמינית עקב ציונים שלתי מספיקים, וגם אז תשבו באותם המקומות."

אנחה כללית נשמעה מתלמידי הכיתה, בעיקר מהחלק הסלית'ריני שבה.

"עשר נקודות מגריפינדור," אמרתי.

 

אז לאחר שיעור משעשע ומלא אהבה והורדת נקודות מגריפינדור הגיעה השעה חמש. התייצבתי בכיתת שינוי הצורה, ממתין לראות ובעיקר לשמוע את מה שיצפה לי שם בהוראת דמבלדור. ובעיקר, מי יהיו האנשים שאיתם אתכנן את נקמתי בפרופסור המשוגע...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מתה על זה · 04.07.2017 · פורסם על ידי :משקה פרות
זה פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני דורשת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך · 03.10.2017 · פורסם על ידי :הארי המלך++
למרות שכתבת את זה לפני כמעט שנה

לא!!!!!!!!!!!!!!! · 27.01.2018 · פורסם על ידי :תמר עמיקם
למה נתשת!?!?!?!?

לדפוק בעליזותXD · 16.03.2018 · פורסם על ידי :drorey
אני לא מצליחה להפסיק לצחוק מזה

לול · 09.09.2018 · פורסם על ידי :imagine it
לא הצלחתי להספיק לצחוק בפרק הראשון. בקול, כמובן. כנ"ל בשני.
אני יודע ש"לנטוש" במערכת זה כשלא מעלים פרק המון זמן, לא בגלל שזה ככה בכוונה. אולי תמשיך?

תחזור לכתוב את זה! · 30.09.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
רק עכשיו נרשמתי כי לא ראיתי את זה.
פיק נהדר טיפה מעל G ולא לגמרי ג'ן אבל לא נורא
תמשיך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007