האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

רקורסיה

בעקבות ריבוי פאנפיקי "הקונדסאים קוראים על X" החלטתי לחבר אחד כזה בעצמי - הקונדסאים קוראים פאנפיק שבו הקונדסאים קוראים הארי פוטר. מבולבלים? גם אני



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1803
5 כוכבים (5) 14 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור, רקורסיה (כנראה הפאנפיק היחיד בז'אנר) - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 15.02.2017 המלץ! המלץ! ID : 8375
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

 

אין סיכוי שיאשרו לי את זה. ובכל זאת... כל הזכויות על הדמויות שמורות לג'יי קיי. כל הזכויות על הרעיון שמורות למי שהגה אותו אי שם לפני 10 שנים ולכל אותם האנשים שהחליטו לכתוב פאנפיק כזה בעצמם. הערה קטנה: כל מה שמודגש בפאנפיק מוקרא בקול על ידי סיריוס בפעם הראשונה. כל מה שמודגש ונטוי מוקרא על ידי סיריוס בפעם השנייה. כל מה שמודגש, נטוי ועם קו מוקרא על ידי סיריוס בפעם השלישית.


"קרניים! אתה חייב לראות את זה!" צעק סיריוס בלק. כל מה שהוא רצה היה לראות משהו שלא היה אמור לראות. אז הוא הסתובב כמה פעמים במסדרון בקומה השביעית בהוגוורטס וחשב על זה, זאת לא אשמתו שהחדר המוזר ההוא צץ פתאום, מזמין את סיריוס להיכנס פנימה.

ג'יימס, מלווה ברמוס ופיטר, נענה לקריאתו של סיריוס והשלושה הגיעו אליו.

"מה קרה, רך כף? יש עוד שבועיים עד הירח המלא," העיר רמוס ביובש.

"אתם חייבים לראות את זה!" אמר סיריוס והארבעה נכנסו לתוך חדר הנחיצות שבו היו ארבעה כיסאות ומחשב דלוק.

"וואו! מה זה?" התפלא ג'יימס.

"אפשר לאכול את זה?" שאל פיטר.

"סתום, זנב תולע," הפטיר סיריוס לעברו, "הדבר הזה הוא מכשיר מוגלגי שנקרא מחשב. איתו נוכל לגלוש ברשת האינטרנט."

"במה?" שאל ג'יימס בבלבול.

"לא משנה, תראו," אמר סיריוס והצביע על מה שהופיע על צג המחשב.

"פורטל הארי פוטר הישראלי," הקריא רמוס, "ג'יימס, יכול להיות שזה קרוב משפחה שלך?"

"לא יודע," אמר ג'יימס, "מה עוד יש שם?"

"יש פה מעין קטע קצר שקוראים לו 'רקורסיה', מעניין מה כתוב בו," אמר סיריוס והחל להקריא.

"מה זה רקורסיה? זה טעים?" שאל פיטר.

"סתום, זנב תולע," אמר ג'יימס וסיריוס החל להקריא.

 

"קרניים! אתה חייב לראות את זה!" צעק סיריוס בלק.


"היי, זה בדיוק מה שאמרת לפני חצי דקה," העיר ג'יימס.

"וזה גם כותב עלינו," אמר סיריוס ברצינות תהומית.

שניהם הביטו זה בזה בבעתה, ואז צעקו: "גדול!" והתפקעו מצחוק.

"אבל מה אם זה איזשהו קסם אפל?" העיר רמוס.

 "ירחוני, יא כבד, תן לנו להנות קצת," העיר סיריוס והמשיך להקריא:

 

כל מה שהוא רצה היה לראות משהו שלא היה אמור לראות. אז הוא הסתובב כמה פעמים במסדרון בקומה השביעית בהוגוורטס וחשב על זה, זאת לא אשמתו שהחדר המוזר ההוא צץ פתאום, מזמין את סיריוס להיכנס פנימה.

 

"וואו, זה קריפי," התחלחל סיריוס.

"אם זה קריפי זה אומר שזה טעים?" שאל פיטר.

"סתום, זנב תולע," ענה לו רמוס.

"זה בדיוק מה שחשבתי," אמר סיריוס, "יכול להיות שמה שאנחנו קוראים עכשיו זה מה שאסור לי לראות?"

"יכול להיות," ענה רמוס, "כי זה מה שקרה עכשיו. אולי גם כתוב פה העתיד. תסתכל קצת בהמשך."

סיריוס עיין בהמשך והקריא: 

 

ג'יימס, מלווה ברמוס ופיטר, נענה לקריאתו של סיריוס והשלושה הגיעו אליו.

"מה קרה, רך כף? יש עוד שבועיים עד הירח המלא," העיר רמוס ביובש.

"אתם חייבים לראות את זה!" אמר סיריוס והארבעה נכנסו לתוך חדר הנחיצות שבו היו ארבעה כיסאות ומחשב דלוק.

"וואו! מה זה?" התפלא ג'יימס.

 

"רואה, ירחוני? גם אתה מעורב בזה! כולנו מעורבים בזה!" התרגש סיריוס.

"נו, קרא כבר את ההמשך," האיץ בו ג'יימס.

 

"אפשר לאכול את זה?" שאל פיטר.

 

ג'יימס, סיריוס ורמוס נעצו בפיטר מבט מאשים.

"אוף, אני לא מאמין שבאמת תיעדו את השטות הזאת," התלונן סיריוס.

"בשביל מה אנחנו צריכים לקרוא את זה?? אנחנו הרי יודעים כבר מה כתוב," אמר ג'יימס, "זה פשוט כל מה שקרה. תדלג קצת. תקרא הלאה."

וכך סיריוס עשה:

 

"וואו, מה זה? זה עדיין לא קרה!" נרתע רמוס.

"יכול להיות שהקראת את זה מהעתיד?" שאל ג'יימס.

"מה פתאום! זה קורה ממש עכשיו! אנחנו אומרים בדיוק את מה שהקראתי!" ענה סיריוס הנפעם.

"וואו, מה זה? זה עדיין לא קרה!" נרתע רמוס.

"יכול להיות שהקראת את זה מהעתיד?" שאל ג'יימס.

"מה פתאום! זה קורה ממש עכשיו! אנחנו אומרים בדיוק את מה שהקראתי!" ענה סיריוס הנפעם.

"רגע, אז גם כתוב פה שאתה מקריא את הקטעים?" שאל ג'יימס.

"בטח," ענה סיריוס, "תראה:"

 

"קרניים! אתה חייב לראות את זה!" צעק סיריוס בלק.

"היי, זה בדיוק מה שאמרת לפני חצי דקה," העיר ג'יימס.

"וזה גם כותב עלינו," אמר סיריוס ברצינות תהומית.

 

"זה ממש מוזר," אמר ג'יימס, "ומה יקרה אם תקרא את אותו הקטע שוב ושוב? אם למשל תקריא בקול את מה שהקראת הרגע? או את מה שעשינו הרגע?". סיריוס, כמובן, עשה את כל מה שג'יימס אומר לו גם אם אין מחשב בסביבה אז אין שום דבר שימנע ממנו להקריא את זה שוב.

 

"קרניים! אתה חייב לראות את זה!" צעק סיריוס בלק.

"היי, זה בדיוק מה שאמרת לפני חצי דקה," העיר ג'יימס.

"וזה גם כותב עלינו," אמר סיריוס ברצינות תהומית.

"זה ממש מוזר," אמר ג'יימס, "ומה יקרה אם תקרא את אותו הקטע שוב ושוב? אם למשל תקריא בקול את מה שהקראת הרגע? או את מה שעשינו הרגע?". סיריוס, כמובן, עשה את כל מה שג'יימס אומר לו גם אם אין מחשב בסביבה אז אין שום דבר שימנע ממנו להקריא את זה שוב.

 

"היי, הערה הזאת לא יפה!" התלונן סיריוס.

"היא אפילו לא טעימה!" הוסיף פיטר.

שלושת הקונדסאים האחרים החליפו מבטים מיואשים.

"תור מי להשתיק אותו?" שאל ג'יימס בתסכול.

"כולנו כבר השתקנו אותו, אז כנראה שעכשיו תורו..." מלמל רמוס.

פיטר מיד עשה כמצוותו. "סתום, זנב תולע," הוא הורה לעצמו ומיד סתם את פיו.

"טוב, זה היה מספיק לערב אחד," אמר ג'יימס, "אני הולך לצוד לי כמה בחורות לפני השינה."

"אני הולך לגנוב קצת עשבים מהמשרד של סלגהורן לפני השינה... אם אתם מבינים למה אני מתכוון..." מלמל סיריוס.

"אני הולך לדווח על כולכם למנהל לפני השינה," העיר רמוס כבדרך אגב.

"ואני הולך לקשט את הפוסטרים עם הדמויות שלכם שתליתי מעל המיטה אבל זה תמיד מכוסה עם הכילות ככה שאתם לא רואים את זה לפני השינה," הוסיף פיטר.

שוב שלושתם נעצו בו מבט.

"אפילו אל תשאל אם זה טעים," אמר ג'יימס, "זה דוחה. למה אתה בחבורה שלנו בכלל?"

"כי ההורים שלו משלמים לנו," הזכיר להם רמוס.

"נכון, ירחוני! אגב, מה עם התשלום שלהם לחודש האחרון? חשבנו שאתה מרכז את הכסף אבל לא קיבלנו אותו ממך עדיין!" נזכר סיריוס.

"הפקדתי אותו בתוכנית חיסכון בגרינגוטס כך שהוא יגדל ויתפח עד שנהיה בני 18 ואז זה יסדר אותנו לכל החיים," אמר ירחוני, "וכל הבחורות ירצו אותך."

"במקרה של רך כף זה דווקא בחורים," העיר ג'יימס. סיריוס מיד היכה אותו בכתפו.

"מה? אני קראתי הארי פוטר ואני יודע שכולם מתחתנים בסוף חוץ ממך, רך כף," אמר ג'יימס, "זה אומר משהו..."

"קראת מה?" שאל סיריוס בעלבון.

"הארי פוטר. נו, אתם יודעים,  במחשב הזה יש כמה פאנפיקים עלינו קוראים הארי פוטר אז קראתי אחד מהם."

"אתה קראת פאנפיק עלינו קוראים פאנפיק על..." התבלבל סיריוס.

"כן," ענה ג'יימס, "האמת שגם זנב תולע לא התחתן לפי הפאנפיק הזה אבל אנחנו כבר עכשיו יודעים שאף בחורה לא תרצה אותו."

ארבעתם הנהנו בשקט, ואז נזכרו איש בעיסוקיו והסתלקו משם.

תגובות

חחחח · 16.02.2017 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
וואי איזה חמוד...
אהבתי!

אז... · 16.02.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
אם אני אומר שזה היה מצחיק, מדהים ומעולה זה יהיה שקר נורא.
למה?
בגלל שזה פי 1,000 יותר טוב ממצחיק, מדהים ומעולה!
אהבתי! (בלשון המעטה) P;

אוי, זה אדיר · 17.02.2017 · פורסם על ידי :Darth Hader
ולגמרי עדיף מכל הפאנפיקים של הקןנדסאים קוראים הארי פוטר. הצלחת גם להעביר את הדמויות בצורה מעולה (:
"טוב, זה היה מספיק לערב אחד," אמר ג'יימס, "אני הולך לצוד לי כמה בחורות לפני השינה."
"אני הולך לגנוב קצת עשבים מהמשרד של סלגהורן לפני השינה... אם אתם מבינים למה אני מתכוון..." מלמל סיריוס.
"אני הולך לדווח על כולכם למנהל לפני השינה," העיר רמוס כבדרך אגב.
"ואני הולך לקשט את הפוסטרים עם הדמויות שלכם שתליתי מעל המיטה אבל זה תמיד מכוסה עם הכילות ככה שאתם לא רואים את זה לפני השינה," הוסיף פיטר.
זה היה פשוט קטע אדיר, לגמרי הקונדסאים (;
ממש אהבתי :)

פאנפיק יפה · 19.02.2017 · פורסם על ידי :דניאל120
ואני לגמרי מסכימה עם מי שמעליי

יפה · 19.02.2017 · פורסם על ידי :nc2910
פאנפיק לגמרי מגניב :)

חחח · 19.02.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
התבלבלתי לגמרי, אבל הפנאפיק ממש טוב.
אהבתי ;)

חמוד · 06.05.2017 · פורסם על ידי :Lassie
תמשיכי נשמעה ממש חמודד

גדול! · 06.05.2017 · פורסם על ידי :הארי443
פאנפיק מעולה!
ומבלבל...
ומצחיק!
בקיצור,מגניבצחיק.
אהבתי מאוד את הפאנפיק!

ווהו!! · 06.05.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
אני במומלצים!! תודה רבה לכולם!!!

למה רק פיקצר · 09.05.2017 · פורסם על ידי :אלינה8484
אני חושבת שהיה טוב יותר עם המשך

טחריחנאוח6נ7 תן · 10.05.2017 · פורסם על ידי :מטורפת על הארי פוטר!!!!!
זה פשוט
א
אד
אדי
אדיר
אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!

קורעעעע · 12.06.2017 · פורסם על ידי :Rangi
אני לא הפסקתי לצחוק לרגע!!!

אדירררר · 23.08.2017 · פורסם על ידי :מכשפת הממתקים
!

אדיר · 26.09.2017 · פורסם על ידי :Buffy Summers
כתוב נפלא, משעשע ודי גאוני בסך הכל. היה כיף לקרוא :)

מסכימה עם כל מי שמעליי! · 10.06.2018 · פורסם על ידי :חתול על הירח
אחד הנדירים שקראתי

חחחח · 02.05.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
גדולגדולגדולגדולגדול!!!!!!!!
נקראתי מצחוק!!!!!

אממממ · 02.05.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
*נקרעתי
רואה?
מרוב צחוק יש לי שגיאות כתיב!

חחחחח! · 19.01.2021 · פורסם על ידי :Wake Me Up
קורע!
זה אחד הפאנפיקים הטובים ביותר שראיתי!

רקורסיה · 23.01.2022 · פורסם על ידי :Lady Stardust
חחחח

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007