האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קוסם, חצויה, ומה שבאמצע

הוא היה קוסם שלמד בהוגוורטס. היא הייתה חצויה שהתאמנה במחנה החצויים. וככה זה היה, עד שיום אחד, המנהלים האחראיים עליהם החליטו שהם צריכים להיפגש.



כותב: Sabrina Carpenter
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1547
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, פרסי ג'קסון - זאנר: רומאנס, מתח - שיפ: - - פורסם ב: 17.02.2017 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 8382
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אלבוס דמבלדור יצא ביום שלישי בשעה 13:47, ואל תשאלו למי היה כוח לברר זאת. המנהל הזקן הביט בשטח ההומה ילדים שלא ביקר בו כבר זמן רב, וחייך. מחנה החצויים לא היה רחוק מלהיות הוגוורטס, בהרבה מובנים, ותמיד חימם את ליבו לראות ילדים המשחקים כך. בעודו מביט סביב בחיפוש אחר הבניין הראשי, נערה אחת בצד תפסה את תשומת ליבו. היא ישבה בצד, עיניה נעוצות ברצפה, שערה הבלונדיני פרוע מעט ועורה נוצץ מזעה. בשלב מסוים הנערה הרגישה שהוא מסתכל עליה, הרימה את מבטה והישירה אותו אל הפרופסור המזוקן, זה הביט בעניין רב בעיניה האפורות של הנערה - הסיבה שבכלל הגיע למחנה החצויים. הנערה העיפה בו מבט אחרון ואז קמה והלכה. אלבוס הביט בגבה המתרחק עד שלא נראה יותר באופק, ובסופו של דבר ניער את ראשו והלך לבניין הראשי, לדבר עם ידידו הוותיק.
הקנטאור דיבר באותה העת עם חצוי שחור-שער, שנראה שהתווכח איתו על משהו חשוב. השניים לא שמו לב לאלבוס, שנשען על משקוף הדלת כשחיוך מבט מבצבץ על פניו, וגם אם כן - לא ייחסו לו חשיבות רבה.  
אלבוס כיחכח בגרונו, עדיין מחייך, והשניים הסתובבו אליו, מופתעים לדעת שאדם נוסף נוכח בחדר.
"אלבוס," אמר כירון בהפתעה, ניגש אל ידידו הוותיק, "איזו הפתעה נעימה."
"טוב לראות גם אותך, כירון."
"פרסי, אנחנו נדבר על זה אחר כך, למרות שמבחינתי הנושא סגור." פרסותיו של כירון נקשו על הרצפה בעודו מהלך בחדר.
הנער - פרסי - הנהן ויצא מהחדר, ממלמל "שלום" חפוז בעודו עובר ליד אלבוס.
"אלבוס!" קרא כירון וחיבק - או לפחות ניסה, זה קצת קשה כשיש לך גוף של סוס - את את המנהל השני. "רק אל תגיד לי שזה שוב בעניין השניים. חשבתי שסגרנו את זה, לא?"
"כן..." אלבוס נאנח, "גם אני חשבתי ככה. אבל אני מביט בו יותר ויותר בזמן האחרון, ואני בטוח שגם אתה מביט בה. הם צריכים להיפגש. הם זקוקים אחד לשני, כירון."
"אני לא יודע... זה יכול לנפץ להם את כל המציאות שהם בנו, ותאמין לי שזה יהיה רע. כמו שאני מכיר אותה... היא לא תקבל את זה בקלות. היא לא תאמין לי, בעיקר," הקנטאור קימט את מצחו.
"תאמין לי שחשבתי על זה - אתה לא יודע כמה. לשניהם יש מציאות משלהם, יש בית משלהם, יש חיים משלהם... ואפילו אם הם יבחרו להתעלם מהעובדה הזו, אני לא יכול להמשיך לשקר לו, בדיוק כמו שאני יודע שאתה לא יכול לשקר לה."
"אנחנו לא משקרים להם... רק מסתירים מהם את האמת. לפחות עד שיהיו מוכנים לקבל אותה."
"ידידי, הגבול בין הסתרת האמת לבין השקר הוא גבול דק מאוד."
"תמיד היית טיפוס חכם, אלבוס."
"אם אני כזה חכם אז תסמוך עלי, כירון. אנחנו חייבים לספר להם, חייבים להפסיק להסתיר מהם את הזהות שלהם. אנחנו חייבים לגלות להארי פוטר ואנבת' צ'ייס שהם אחים."

תגובות

המ · 18.02.2017 · פורסם על ידי :Pipe Dream
זה כתוב טוב ומעניין אבל - אנבת' והארי??? אחים??? מילא הארי ופרסי... בכ''מ אני מחכה לראות איך תפתחי את זה כי זה יכול להיות מעניין (ואני רוצה גם הסבר לאיך יכול להיות שהם אחים!!) אז המשךךךך

אהבתי! · 20.02.2017 · פורסם על ידי :Arwen
לרוב עושים שהארי ופרסי אחים. נחמד לראות קצת גיוון:)

. · 22.02.2017 · פורסם על ידי :Pipe Dream
אני מחכה להמשךךךך

עדיין מחכה להמשך · 13.03.2017 · פורסם על ידי :Pipe Dream
נווו

אהבתי! · 14.03.2017 · פורסם על ידי :True Colors
תמשיכי!

המני נאמי · 19.05.2017 · פורסם על ידי :Felis Fuscus
הארי ואנבת' לא יכולים להיות אחים ;-;

1. ההורים של הארי מתים, ההורים של אנבת' חיים.
2. למקרה ואיכשהו יצא מצב שזה מהצד של אתנה, כי היי, לא הגיוני שזה יהיה מהצד של פרדריק כי היא מכירה את שני הילדים שלו. אז להארי היו אמורות להיות עיניים אפורות לא?
3. משהו שעכשיו חשבתי עליו. איך הם אחים אם לאחת קוראים צ'ייס ולשני קוראים פוטר ואמא של אנבת' היא בכלל אלת החוכמה?

המשך! · 14.02.2018 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון ואנבת' צ'ייס
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!

ה · 12.07.2018 · פורסם על ידי :ספיר המלכה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007