האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

גנזי מרומים/שאול תחתיות

להיות מת זה הדבר הכי משעמם בעולם. אלא אם כן קוראים לך פרד וויזלי...



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5647
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור שחור - שיפ: הקאנונים - פורסם ב: 04.03.2017 - עודכן: 10.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8420
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

 

"איך נראה גיהנום? בטח אתם מדמיינים משהו שנראה כמו לוע של הר געש, הכל אדום ואפל מסביב, אוויר חם וצורב ושדים מתרוצצים אנה ואנה. הגיהנום הזה יכול להתאים לכם אם אוויר חם זה הדבר שהכי מפחיד אתכם. אבל פרד היה אדם של קיץ, חם יותר מבחינתו היה טוב יותר. לכן אנחנו חושבים על משהו שיפגע בו באופן אישי," הסביר ראש צוות הגיהנום לחברי הצוות שלו. הם היו בחלל לבן וגדול, כל כך גדול כך שלא היה אפשר לראות את הקירות או התקרה הרחוקים והרצפה החלקה הייתה מסנוורת מלובן.

"אז כולם יודעים מה צריך לעשות?" שאל ראש הצוות.

"כן!" צעקו כל שדי הגיהנום והחלו לעבוד. כמה מהם החלו להזיז קירות ממקום למקום ולצבוע אותם כך שייראו כמו חדר המועדון של גריפינדור. שדים אחרים היו אחראיים על איפור ולבוש של כמה שדים כך שייראו כמו ג'ורג' וויזלי, לי ג'ורדן, אנג'לינה ג'ונסון, דולורס אמברידג' ועוד כמה כוכבים מחייו של פרד. אי שם איזשהו שד-במאי הסתובב ביניהם וצעק להם הערות אחרונות מהתסריט שהיה מונח בידו. שד אחר עדכן אותם מדי פעם במרחקו של פרד מהם.

"הרכבת שלו מגיעה עוד מעט," הוא היה אומר להם, "נא להזדרז!"

"תגיד להם שיעכבו אותו קצת," אמר לו ראש הצוות, "אנחנו לא נספיק."

 

פרד, שישב לו בקרון הרכבת עליה עלה בקינגס קרוס הלבנה, הרגיש פתאום את הרכבת נעצרת.

"נו, מה קורה?" הוא שאל בעצבנות את האוויר.

"יש תקלה ברכבת," ענה לו קול מאיפשהו.

 

"הם עצרו את הרכבת," אמר אחד השדים לראש הצוות, "אבל לא להרבה זמן. אנחנו קרובים לסיום?"

"יש לנו זמן לחזרה גנרלית?" שאל הבמאי את ראש הצוות.

"למה אתם אף פעם לא מוכנים בזמן?" התעצבן ראש הצוות, "יאללה, אתם מעולים, אתם עושים גיהנומים כבר למעלה מחמשת אלפים שנים. זה בסך הכל פרד וויזלי, לא צריך להיות קשה מדי אחרי שעשיתם את הגיהנום של המן הרשע."

"הרכבת שלו המשיכה," אמר השד שעדכן במצב הרכבת, "הוא כבר מגיע. למקומות!"

הרכבת הגיעה לרציף ופרד ירד ממנה. הוא הופתע לגלות שהוא ירד בדיוק בתחנת הוגוורטס למה שנראה כמו סעודת פתיחת שנה.

"זה גיהנום?" הוא שאל בהפתעה.

"היי, אחי," ג'ורג' וויזלי ניגש אליו.

"היי ג'ורג'," פרד ענה לו, "איזה תעלול הביא לנו לי ג'ורדן הפעם?"

"אה, זה מטורף," אמר ג'ורג' בהתלהבות, "בוא לחדר המועדון של גריפינדור! כולם שם!"

מיד הם הופיעו שם. הזמן זז כמו בחלום. לי ג'ורדן וגם ג'ורג' היו שם.

"תראה מה יש פה בקופסה," הושיט לי קופסה אדומה וקטנה לפרד.

פרד החזיק את הקופסה ועמד לפתוח אותה, כשלפתע בטנו נתקפה כאב עז.

"איי, אני חייב לשירותים," הוא אמר פתאום, מביט סביבו ולא מוצא את השירותים.

"אנג'לינה," הוא אמר לאנג'לינה ג'ונסון שעברה שם פתאום. הוא רצה שהיא תחזיק את הקופסה בזמן שיחפש את השירותים.

"כן, פרד?" היא שאלה אותו.

"קחי את זה," הוא אמר לה והושיט לה את הקופסה בעודו נאנק.

אנג'לינה לקחה את הקופסה ופתחה אותה.

"אממ... פרד, אתה בטוח ש-?"

"נו, מה?" הוא שאל אותה.

אנג'לינה הנבוכה הוציאה את תכולת הקופסה - טבעת יהלום.

עכשיו פרד היה נבוך. "אנג'לינה, זה-"

"פרד, אני לא... לא חשבתי עלינו ככה," היא אמרה לו.

"היי, פרד, זה לא לעניין!" נזף בו ג'ורג'. פרד נזכר שבתקופה שהיה חי, ג'ורג' אמר לו שהוא מאוהב באנג'לינה. פרד נשבע לו שלא יגנוב לו את הבחורה ההיא. אבל עכשיו...

"רגע, זו הקופסה של לי ג'ורדן!" אמר פרד בניסיון להציל את עצמו.

"אחי," אמר לו לי ג'ורדן, "הקופסה שלי עדיין אצלך ביד."

"אממ, פרד, אני לא יודעת מה חשבת כשהבאת לי את זה, אבל..." החלה אנג'לינה לומר.

"אני לא אפתח חנות טריקים עם אח בוגד!" זעף ג'ורג'.

"מה? לא!" אמר פרד, "זה לא מה שהתכוונתי!"

"אם אתה חושב שהבדיחה הזאת הייתה מצחיקה אז פה אתה הלכת רחוק מדי!" נזפו בו לי ואנג'לינה.

"תלמידים חמודים," נשמע קולה המתקתק של הפרופסור אמברידג', "על מה המהומה?"

"פרד הציע לי נישואין, פרופסור אמברידג'!" הלשינה אנג'לינה לאמברידג' שנכנסה לחדר המועדון של גריפינדור.

"אני חושב שכדאי להעניש אותו במרתפי העינויים של פילץ'," הציע ג'ורג'.

"רגע, אמברידג', איך את פה?" שאל פרד, "אני וג'ורג' סילקנו אותך מהוגוורטס! אנחנו כבר סיימנו ללמוד בהוגוורטס! אני בכלל מת!"

"מ-מה?" שאל ג'ורג' בבלבול, "על המ אתה מדבר, פרד?"

"חה!" צעק פרד לחלל האוויר, "זה הגיהנום שלכם? זה נראה כמו גן עדן, אנשים!"

"פרד וויזלי, אני מבקשת להירגע ומיד!" צעקה אמרידג' בקולה האמברידג'י.

"נו, בחייך דולורס, בואי נהנה קצת!" הריע פרד ונתן לה נשיקה גדולה על השפתיים.

"חה! ניצחתי בהתערבות! עכשיו ג'ורג' חייב לי מליון אניות זהב!" הוא אמר.

"אתה וג'ורג' התערבתם על לנשק את אמברידג'?" התחלחל ג'ורג' וויזלי, או לפחות מי שנראה כמוהו.

"מי ינשק את מברידג' יקבל מליון אניות מהשני, זאת הייתה העסקה," אמר פרד, "ועכשיו ניצחתי! יש! אני מת על הגיהנום הזה!"

"אתה נהנה?" שאל אותו השד שנראה כמו לי ג'ורדן, "אבל חשבנו שזה יהיה התיקון שלך כדי שתגיע אדם טהור ונקי לגן עדן! אתה לא אמור להינות מזה!"

"הקשב לי, חביבי," אמר לו פרד, "אני הכי טהור פה. לפעמים צריך לדעת להינות מהחיים... או מהמוות. אז בואו ננצל את זה שאנחנו פה ונתחיל במסיבה מטורפת לפני שייקחו אותי מפה!"

מוזיקת טראנסים נשמעה מאיפשהו ופרד ושדי הגיהינום שאיתו החלו לרקוד בפראות.

השד הבמאי פרץ פנימה. "לא! אתם לא אמורים לחגוג! זו לא הייתה התכנית!"

"נו, יא כבד, תצטרף!" אמרה השדה שנראית כמו אמברידג'.

"הגיהנום לא יהיה עוד מקום של סאחים!" הכריזה השדה שנראית כמו אנג'לינה ג'ונסון.

"יש!!!" צעקו כולם.

"לא! לא! לא!" מחה הבמאי, "אני אקרא לראש הצוות!"

"נו, יא סאחי, בוא תצטרף!" אמר אחד השדים שכנראה היה ראש הצוות. קבוצת שדים החליפו את תפאורת חדר המועדון של גריפינדור במועדון ריקודים.

"חכה שתגיע לגן עדן..." מלמל הבמאי והסתלק משם.

"מה הוא אמר על גן עדן?" שאל פרד.

מיד הגיעו שני מלאכים לבנים לבושים טוניקות לבנות עם עיגולים לבנים מעל הראש.

"פרד וויזלי?" שאל אחד מהם ונגע בפרד.

"זה אני," אמר פרד בחיוך, "אתם מצטרפים אלינו?"

"אתה מזומן לגן עדן," אמר לו המלאך השני.

"מה? אבל כיף פה!" מחה פרד.

"אנחנו מצטערים אבל אנחנו נאלצים להתעקש," הם אמרו ולקחו את פרד משם בכח לעבר גן עדן...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

או מיי גאד · 24.03.2017 · פורסם על ידי :Jataro Kemuri
אוסום. פשוט אוסום. זה היה קורע. הגיהנום של פרד נשמע כמו גן עדן, אז מעניין אותי איך יהיה לו גן עדן - אולי הגיהנום? לא משנה. זה יהיה אדיר בכל מקרה, אני בטוחה.
המשך וזה.
רובין.
נ.ב. - בקרוב אשלח לך את הפרק הראשון של הפאנפיק הבא, כי אני צריכה עזרה בעיבוד והכל.

מדהיפ! · 18.02.2018 · פורסם על ידי :מטורפת על הארי פוטר!!!!!
אני הייתי עושה את היטלר במקופ המן

אדיר מדהים אדיר · 15.05.2022 · פורסם על ידי :לוחם הכאוס
עד כה הכי טוב שקראתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007