האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החיפוש אחר אבן כוח השרביט (ננטש)

ננטש, כך שאין צורך לקרוא. אתם מוזמנים לקרוא את הפרקים אם בא לכם, למרות שאני חושב שזה בזבוז זמן.



כותב: הארי443
הגולש כתב 19 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3566
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,כמובן - זאנר: נטוש - שיפ: ננטש............וכך גם הזוגות שהיו אמורים להיות לפאנפיק - פורסם ב: 01.04.2017 - עודכן: 10.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8498
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות מועברות לג'יי.קיי.רולינג, מלכת מספרי הסיפורים. -ברצוני להגיד שפאנפיק זה התרחש 50 שנה אחרי מאורעות "הארי פוטר". 


הנביא היומי

דיווח על פריצה ורצח במחלקת המסתורין

היום בשעה 10:42 בבוקר, קוסם בגיל הארבעים נכנס למשרד הקסמים בטענה של בדיקת שרביטו אולם-על-כן נצפה נכנס למחלקת המסתורין, בכניסתו למחלקת המסתורין כשפי האבטחה אינם יכלו לעקוב בשל תקלה שמשוערת שנגרמה על ידי הקוסם. אחרי כן אי היה אפשר לעקוב אחר מהלך פעילותו. על-פי-עדויות והגופות שנמצאו במקום לאחר מכן, מעידים כי רצח חמישה מעובדי מחלקת המסתורין ששמם עדיין לא הותרו לפרסום. עובד מחלקת המסתורין שהיה עד לפעולותיו של הקוסם סיפר כי ניסה לדווח על כך - אך כשל בטענתו שמערכת האזעקה לא פעלה. עובד נוסף של מחלקת המסתורין מעיד שראה את הקוסם נכנס לאחר כשעה וחצי בכניסתו למחלקת המסתורין, והסתלק עם כדור בדולח בידו.

"ראיתי אותו, הוא היה מוזר, עם גלימה שחורה, ראיתי אותו רוצח את חבר שלי, והסתתרתי, וראיתי קצת את פניו-" מספר אחד מעובדי משרד הקסמים, שנכח בזמן האירוע.

הוא סיפר שהקוסם שראה נראה כבן לא יותר מ-40, פנים מצולקות, שזוף, וקשוח, ומסוכן עד מאוד. מי שרואה קוסם זה מתבקש לזמן מיד את ההילאים.

המשך בעמוד 8.


"איזה כיף לסגור את שנתנו בהוגוורטס עם ידיעה כזאת"  אמר ג'ון לחבריו-אריאנה ודוני. ג'ון היה נער בעל שיער בלונדיני, ועיניים חומות, שהיה  נער די ממושמע  אך לפעמים נגרר לתעלוליו של חברו דוני- שהיה התעלולי שבחבורה,שחרחר, שיער חום כהה, עיניים שחורות בורקות וחיוך שובבי שכל מי שראה אותו ראה מיד שזה עושה צרות. והייתה גם אריאנה, שהייתה אולי הכי ממושמעת מכולם. בעל שיער שחור ארוך ועיניים חומות. שלושתם היו חבורה מוכרת בהוגוורטס, ולא פעם ולא פעמיים חטפו עונשים מהמורים. (טוב, אולי חוץ מאריאנה). ג'וני היה בהפלפאף, דוני בגריפינדור ואריאנה ברייבנקלו. שלושתם היו צריכים לסיים באותו היום את שנתם האחרונה בהוגוורטס, והידעה על מה שאירע ב"נביא" הכבידה עליהם.

"בטח יתפסו את הקוסם שעשה את זה-זה לא כזה סיפור" אמר דוני. אריאנה הנהנה. "היי, כתוב בעיתון ששנה הבאה תהיה בהוגסמיד חנות תעלולים חדשה!" אמר דוני. חבריו עזבו את כותרת השער בעיתון ודנו על המתרחש עם חברם.

שאר היום עבר עליהם בנעימים-הם לא למדו בשיעורים כי זאת הייתה שנתם האחרונה והיום האחרון להיות בהוגוורטס, אז פשוט היה להם שיעורים חופשיים. בסוף היום המנהלת בלה-שאגב גם לא חבבה את החבורה, מאז ששמו פוסטרים שלה עם שפם שציירו, ועוד תוספות כמו קרני שטן, קלשון ועוד, וכתבו מעל התמונה "בלה מכוערל'ה".בלה הייתה בעלת שיער די קצר, צווחנית, ומנהלת-סבירה. היא אמרה כמה מילים על סיום השנה, וסרקה את כל התלמידים במבט. מבטה נח על ג'ון, אריאנה ודוני, כמה פעמים על כל אחד מהם. "חופש נעים לכולם" אמרה. כולם יצאו מהאולם על מעונותיהם. כל התלמידים נחפזו לארוז את חפציהם לעלות לרכבת. חוץ מ-3 תלמידים:

דוני, ג'ון, ואריאנה. "אני לא מבין למה לא רצית לעלות עדיין לרכבת" אמר ג'ון לדוני "היא תצא בלעדינו!" "תירגע אחי" הרגיע אותו דוני, והוא, אריאנה וג'וני טיילו במדשאות. "רק רציתי לראות את המקום הזה בפעם האחרונה לפני שנעזוב".

הם הסתובבו, וראו את הפרופסור טינה,  המורה לגילוי עתידות, שמלמלה דברים לעצמה, ונראתה מוזר מאוד. כאילו פחדה ממשהו או שהשתגעה, ועיניה בלטו יתר על המידה. אריאנה הרחיקה צעד. "פרו-פרופסור?" ג'ון גם התרחק צעד. הוא לא השתגע על הפרופסור. היא תמיד נבאה לו נבואות רעות אם הציק בשיעור, ונתנה מלא, אבל מלא, שיעורי בית.

למרות שלפעמים הנבואות שלה היו די.. נכונות. פעם אחת היא אמרה לו שסבא שלו ימות עוד כמה ימים. כמובן שלא היה אכפת לו, אך ניפץ כדור בדולח בכוונה, שגם על זה נענש. אך זה היה נכון. כעבור כמה ימים, מת סבו של ג'ון ממחלה קשה.

זה נתן לג'ון סיבה לשנוא את הפרופסור עוד יותר. דוני הוא זה שצעד אליה ראשון. הוא נגע בכתפה. "פרופסור טינה, את בסדר?" טינה תפסה בכתפו. "אתם חייבים לעשות את זה" אמרה, בקול מוזר, צורמני. "ויבוא הקוסם האפל לחדר המסתור.וימצא נבואה, אשר בזכותה יוכח לו על קיום האבן החזקה מכל. ויצא למסע כדי למצוא את האבן ולהשתלט על כולם. אך יש נערים היכולים לעצור בעדו מלהשתלט על העולם, ולכל אחד מהם כוחות חזקים ומיוחדים, עם עוצמה דמיונית אך אמיתית. תהיה מלחמה על אבן כוח השרביט" אמרה הפרופסור לנערים המבולבלים, והתעלפה.

 


הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007