האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

Something Stupid

גם אחרי שנים, מינרווה מקונגל די בטוחה שמה שהפך את דמבלדור למורה טוב כל כך הייתה העובדה שהוא ידע מתי להגיד משהו טיפשי



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1190
5 כוכבים (5) 10 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ? - שיפ: אין - פורסם ב: 16.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8634
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

וול, זה מאוד קצר ולא אחד הטובים שלי, אבל אני אשמח לת"ב בכל זאת :)

xoxox

שירי


אם היית מטייל בדרך פריווט בלילה ההוא ועוצר ליד בית מספר ארבע, כנראה היית מופתע לראות אישה עם משקפיים מרובעים וגבר זקן עם שיער וזקן ארוכים וכסופים יושבים על החומה ומדברים. כנראה היית מתבלבל אפילו יותר אם היית שומע את שיחתם, שנסובה על העובדה שלאיש הזקן כנראה יש כוחות מוזרים שמשתווים לאלו של מישהו ששמו וולדמורט, אבל, כמו שאומרת האישה, הוא יותר מידי- נו- הגון, מכדי לנצל אותם. סביר להניח שהיית מגלגל עיניים ומסתלק כשהאיש אמר לאישה "מזל שחשוך. לא הסמקתי כל כך מאז שגברת פומפרי אמרה לי שהיא אוהבת את מחממי האוזניים החדשים שלי."

גם פרופסור מינרווה מקונגל כמעט גלגלה עיניים בשלב הזה- היה אפשר לסמוך על פרופסור אלבוס דמבלדור לומר משהו כל כך טיפשי, חסר משמעות לכאורה, כשמדברים על נושאים רציניים. אבל היא לא יכלה שלא לחשוב על העובדה שכנראה שזה אחד הדברים שהופכים את דמבלדור למורה טוב כל כך; הוא יודע מתי להגיד משהו טיפשי.

היא חושבת על זה גם עשרים שנה אחר כך, כשהארי פוטר, שרק לפני שנים מעטות היה תלמיד שלה, מבקש ממנה עזרה בפרויקט שהוא מארגן לציון חמש שנים למותו של דמבלדור. דמבלדור, שהיה פעם המורה שלה, ושל הארי, ובעצם, של כל אחד אחר שם.

"אנחנו רוצים לעשות משהו יפה, שינציח את דמבלדור החי יותר מאשר את דמבלדור המת," מסביר הבחור הצעיר ושחור השיער, כשה-'אנחנו' מתייחס אליו ואל שני חבריו הקרובים ביותר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר. "הרמיוני הציעה רעיון מוגלגי כזה- שנכין אלבום עם תמונות וציטוטים שלו- ורצינו לאסוף מכל המורים מהוגוורטס משהו חכם שהוא אמר להם פעם כדי לשלב את זה באלבום."
"אני מבינה..." מינרווה מקונגל חשבה בקול רם, מנסה לבחור משפט שדמבלדור אמר לה מבין שלל האמירות החכמות שלו. לפתע עיניה נדלקו בהבנה פתאומית ושפתיה התעקלו בחיוך קטן שאומר שהיא יודעת יותר משניתן לשער. "כשהיית תינוק, דמבלדור ואני נפגשנו ליד הבית של הדודים שלך כדי להשאיר אותך אצלם. כשחיכינו להאגריד שיביא אותך דיברנו על משהו, אני כבר לא זוכרת על מה, ודמבלדור אמר לי משפט מאוד דמבלדורי- משהו מטופש ומעורר מחשבה בו זמנית, אתה יודע, אחד מהמשפטים האלו שהופכים אותו למורה טוב כל כך-"
"ומה היה המשפט?" שואל הארי בלהיטות, דוחף את משקפיו במעלה גשר אפו, ומינרווה נעצה בו מבט שהוא עוד זכר מימי לימודיו, שהצליח להשתיק אותו בו במקום.
"אני כבר מגיעה לזה. בתגובה על משהו שאמרתי לו- אני כבר באמת לא זוכרת מה- דמבלדור אמר 'מזל שחשוך. לא הסמקתי כל כך מאז שגברת פומפרי אמרה לי שהיא אוהבת את מחממי האוזניים החדשים שלי'."
הארי נשאר שקט, והיא פירשה זאת כהיסוס. "מטופש מידי?" היא שאלה, "כי אני בטוחה שאני יכולה למצוא משהו אחר-"
"לא," הארי קטע אותה, זוויות פיו מרקדות קלות. "לא, זה מושלם." 

תגובות

ממש חמוד · 21.05.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
אהבתי
דירגתי
המלצתי

לול. צודקת · 28.07.2017 · פורסם על ידי :הרם-און-ניני10
תמיד אפשר לסמוך על דמבלדור :)

עכשיו בקטע רציני (אם אפשר, בכל זאת פיק על דמבי) · 28.07.2017 · פורסם על ידי :הרם-און-ניני10
הפיק הזה העלה לי חיוך על הפנים. תמשיכי לכתוב.

הכתיבה שלך מהממת ואני אוהבת שאת יודעת להעביר את המסר בצורה מושלמת, בין אם הוא אירוני, עצוב או שמח.

אני פשוט לא יודעת לעשות את זה, יש לי בסיס די טוב בכתיבה (בלי להשוויץ) אבל אני תמיד מתארת יותר מדי או פחות מדי. אז מוזמנת לקרוא את הפיקים שלי ולראות בעצמך.

את משהו נדיר ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך, את יכולה להכניס בדמות הכי חסרת רגש (כמו עכשיו) מלא חיים ובדמות הכי מרושעת צד חיובי ופשוט קל כל כך להאמין לכתיבה שלך, גם אם בפיקצר אחד תכתבי א' ובפיקצר ב' תסתרי את זה, יאמינו לשני הדברים.

תמשיכי לכתוב :) חולה על הכתיבה שלך (את תמיד מבקשת ת"ב אז זה לאבדיוק אבל רק כתבתי מה אני אוהבת בכתיבה שלך. בעצם אני אוהבת הכל אבל זה הדברים שאני הכי אוהבת)

נ.ב תמשיכי את 22 :)

פאנפיק מה זה טוב · 24.04.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה העולם הבא
גרמת לי לחייך חיוך טיפשי כזה ולא מובן...

נוראאא אהבתי · 13.04.2021 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
ממש יפה! אהבתי את הדרך בא הצלחת להעביר את הדמות של דמבלדור, בלי שזאת תהיה נקודת המבט שלו בכלל....

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007