האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פרסי ג׳קסון אחרת

פרסי הוא ילד ממוצא שגר בלונדון הקרה עד שיום אחד הוא מגלה שהוא קוסם ויחד עם חבריו הוא יגלה כמה דברים שהוא לא אמור לדעת עליהם



כותב: יערה🎅
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 10298
5 כוכבים (4.778) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הפ ופג - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג׳ן בנתיים - פורסם ב: 02.06.2017 - עודכן: 07.12.2019 המלץ! המלץ! ID : 8698
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הערה: תודה למגיבים למיניהם ודבר שני הנקודת מבט ממשיכה אצל פרסי

 

 

רון סיפר לי ולהארי על איך משחקים קווידיץ׳ ועל המשחקים עם האחים הגדולים שלו אגב יש לו שש אחים ואחיות "ואז פרד או ג׳ורג׳ חבטו במרביצן כל כך חזק עד שצ׳ארלי נפל וזה היה נראה מזה כואב" הסיפור העביר לי צמרמורת כי מאז ומעולם היה לי קצת פחד גבהים ועכשיו הדבר האחרון שרציתי זה ליפול ממטאטא בזמן שכדור מתכת דואג שלא עוד אצטלם בפרופיל בחיי.

"עם האחים שלך גמרו את הבית ספר אז איפה הם עובדים?" הארי שאל בהתלהבות ועורר את תשומת ליבי "אחד חוקר מקומות עתיקים ומסיר מהם קללות והשני עובד עם דרקונים" שמתי לב שרון מדבר בגאווה רבה על האחים שלו "כשאני יהיה גדול ארצה לעבוד עם דרקונים" הכרזתי בקרון במחשבה עלי מחזיק רצועה עם דרקון ענק מחמד בשם ספייק, "אז אתה יכול ליהיות חבר טוב של האגריד צ׳ארלי סיפר לי שהוא הדביק אותו באובססית הדרקונים" רון סיפר "מהמפגש הקצר שלי אתו נראה שהוא אוהב יותר חיות מאשר בני אדם" הארי גיחך "כן הוא אחלה בן אדם-אני חושב" רון הסכים עם הארי אבל לא הבנתי למה הוסיף את ה-אני חושב.

"מה יש לא דרקון מחמד?" שאלתי בתקווה שכשנגיע אוכל לגרד לו מתחת לסנטר "לא אבל הוא היה מת לכזה" רון סיפר לי ואז דלת התא נפתחה ובפתח עמדו שני ילדים, אחת עם שיער מקורזל והשני שמנמן, שניהם נראו בגיל שלנו.

"היי אני הרמיוני גריינג׳ר וזה נוייל לוגנבוטם, הוא איבד את הקרפד שלו אולי ראיתם אותו?" היא דיברה כל כך מהר שהמילה היחידה שהבנתי היא היי "הוא עונה לשם טרבור" הילד השתנק בצד "אני רון וויזלי" רון הציג את עצמו "פרסי ג׳קסון קוטל דובוני הגומי" הצגתי את עצמי בכמה שיותר צניעות "אני הארי פוטר" הארי לחץ את ידה של הרמיוני בזמן שהתפעלה ממה שאמר "אתה ה-הארי פוטר? קראתי עליך בספרים אתה מופיע בעלייתם ונפילתם של כוחות האופל, ההיסטוריה המודרנית של עולם הקוסמים ובחמישים הצלקות הכי מגניבות משחר ההיסטוריה"

"על מה היא מדברת?" שאלתי את הארי "עד לפני בערך עשר שני הייתה מלחמה בעולם הקוסמים והמנהיג של הצד הרע במלחמה ניסה להתנקש בהארי ומשם מה נעלם" הרמיוני דיווחה בקצרה.

"אז מהקללה של הקוסם המרושע נשארה צלקת" הארי הוסיף והרים את הפוני השחור שלו ומתחת נחשפה צלקת ברק מגניבה "אני מבין למה הכניסו את לספר" הרמיוני ונוויל כבר התקדמו מהתא שלנו "אתם יודעים שהקוסם המרושע הזה היה גם בסליתרין" רון סיפר לי ולהארי והארי נראה כאילו הוא רק עוד יותר מתעב את בית סליתרין.

הסתכלתי מבעד החלון וראיתי שמתחיל להחשיך "נראה לי שכדי שנתלבש בגלימות" הארי ציין והתלבשנו מהר, מכיוון שהגלימות שלי ושל רון היו יד שניה שלי הייתה נראית כמו סמרטוט שחור וגדול ושל רון הייתה קצרה ממנו. רק של הארי הייתה חדשה ונקייה. 

הרכבת נעצרה ונערים עם סיכות מדריך הדריכו אתנו שהמזוודות יגיעו לבד לטירה, יצאנו החוצה וראינו אגם שחור ומעליו מתנשאת טירה ענקית שאורותיה משתקפים באגם ואז מהצד השני ראיתי עשרות מרכבות ללא סוסים "מגניב" לחשתי לרון ואז שמעתי כל צועק מאחורי "תלמידים חדשים מכאן תלמידים חדשים!" הסתובבתי וראיתי את האדם הכי גדול שהראה בחיי, הגובה שלו היה משהו כמו שלוש וחצי מטר וכף יד אחת הייתה בגודל של סיר, הוא החזיק עששית גגולה בידיו "זה האגריד" רון אמר לי והתקדם עם הארי לעברו. הבנתי למה רון אמר. על האגריד ׳בן אדם-אני חושב׳ התקבצנו סביב האגריד והתחלנו ללך לכיוון האגם השחור.

בין התלמידים והשכבה ראיתי ילד בלונדיני שהסתובב עם שתי גורילות או ילדים, ילד בלונדיני הלך עם ילדה שחומה וילד שנראה לטיני ויד יפני או סיני עם ילדה שחורה ולבסוף ילדב בלונדינית שהייתה שקועה בלבחון את הטירה כאילו היא מנסה לספור כמה חלונות יש בכל הטירה הגדולה.

בקיצור הולכת ליהיות שנה כיפית.

 

 

מישהו יכול להמליץ לי על בטא?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי!!!!!!! · 05.06.2017 · פורסם על ידי :Come Back Home

אני · 05.06.2017 · פורסם על ידי :Dream It Possible
אני יכולה לבטא לך למרות שאני לא בטא באמת...
ואני כבר ממש רוצה שתמשיכי

תמשיכיייייי · 05.06.2017 · פורסם על ידי :ש.ב.ס.
וואווו פרקק ממש יפהה איזהה כיף שהוספת את השבעההה

זה מושלם! · 16.04.2018 · פורסם על ידי :Dark Chocolate
הוספת את השבעה!

דרקון ענק מחמד בשם ספייק · 07.12.2019 · פורסם על ידי :Inevitable
אם זה רפרנס לmlp אני אוהבת את זה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007