האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ארכנופוביה

כולנו יודעים שהדובון של רון הפך לעכביש ומאז רון מפחד מפרוקי רגליים. אבל האם היה זה מעשה קונדס של פרד וג'ורג' או שמא משהו אפל יותר?



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1740
5 כוכבים (5) 10 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור, אימה, דרמה - שיפ: ארתור/מולי קצת ברקע - פורסם ב: 04.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8794
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

ויתור זכויות: הדמויות, המקומות והעולם זה הקניין הרוחני של ג'ואן רולינג ואני לא הולך להרוויח כסף על חשבונה כי זה... ובכן, זה לא חוקי. רק שימו לב שבפאנפיק הזה רון וויזלי הוא בן חמש ולכן ג'יני בת ארבע, פרד וג'ורג' בני שבע וכו'...


"רון, לך לישון כבר!" צעקה גברת וויזלי העצבנית על בנה בן החמש. היא כבר לא צעירה, אך היא עדיין אימא לשבעה ילדים. נכון, חלקם כבר לומדים בהוגוורטס - מה שבהחלט מקל על גידול וטיפוח שאר הילדים ושמירה על המחילה מהתמוטטות פיזית ועל גברת וויזלי מהתמוטטות עצבים, אך מדובר בילדים קשים בהחלט. אמנם פרסי בן התשע נראה כמי שממשיך לצעוד בתלם אחרי אחיו הגדולים, ביל וצ'ארלי, שלא מפסיקים למלא את הלב של מולי בגאווה בכל פעם שהיא מקבלת מכתב הצטיינות מהוגוורטס על הישגיהם המרשימים, אך פרד וג'ורג' בני השבע בלתי נסבלים. הם, ואפילו ג'יני הקטנה, לא מפסיקים להציק לרון המסכן. אם מישהו סובל מכך שהוא ילד סנדביץ' זה בוודאי רון. הוא מסרב ללכת לישון בזמן, ואין לו אח תאום שישתף פעולה עם השטויות שלו כך שלפעמים מולי הרגישה כאילו היא נאלצת להעניק לו תשומת לב גדולה יותר משמגיע לו. ללא ספק, בזמן שרון הצעיר שוב מנדנד לה שהוא לא נרדם, היא הייתה צריכה לצעוק על פרד וג'ורג' שיפסיקו לנסות לגנוב את השרביט הישן של אבא שלהם ולבצע בו קסמים אפלים או להחליף לג'יני את השמלה המלוכלכת מהמשחק בגינת הנומים הבוצית שלהם. במקום זה, מולי יושבת לה באפיסת כוחות על הספה בסלון המחילה ומקשיבה לתלונותיו של רון.

"פרד אמר לי שיש לי בוגארט מתחת למיטה!" הוא ייבב, "אני לא יכול לישון ככה! אני מפחד!"

"אויש, נו, רון, אין שם שום בוגארט," אמרה מולי בחוסר סבלנות בשעה שג'יני חטפה מג'ורג' את השרביט הגנוב ופרד חטף את ג'יני מהשרביט.

"וגם אם היה שם בוגארט," החלה מולי לומר אך תשומת ליבה הוסתה מרון כשראתה את פרד, ג'ורג' וג'יני הולכים מכות.

"אוף, אולי תפסיקו? אקספליארמוס!" היא צעקה והשרביט הישן של ארתור טס מידו המלאה בשוקולד של פרד לעבר ידה המקומטת והמיובלת של מולי.

"זהו! אין שרביט!" היא אמרה ושברה אותו לשניים לקול אנחותיהם הרבות של פרד, ג'ורג' וג'יני.

"מולי!" הגיע ארור בריצה, לבוש בגלימת הפיג'מה שלו, "את שברת את השרביט שלי הרגע!"

"אה, פתאום יש לך כוח, ארתור!" צעקה עליו מולי, "חשבתי שאתה עייף מדי כדי להשכיב את רון לישון!"

"אה," אמר ארתור בבלבול, "עכשיו כשאת אומרת... אני באמת מאוד עייף..."

ארתור, פרד, ג'ורג' וג'יני הלכו משם, משאירים את רון ומולי לבדם.

"אימא, מה לעשות?!" שאל רון בפאניקה.

מולי גילגלה עיניים. "לא יהיה לך בוגארט מתחת למיטה, רון," היא אמרה לו, "וגם אם כן, אין לך מה לפחד ממנו כל עוד אתה לא רואה אותו."

"אה," אמר רון שנראה רגוע יותר, "זה מניח את הדעת."

ג'ורג' ופרד חזרו לסלון, מתאפקים לא לצחוק.

"סתם עבדנו עליך, רון," אמר ג'ורג' בחיוך, "יש לך מתחת למיטה חלקיק מהנשמה של אתה-יודע-מי."

"ג'ורג'! אתה מרותק!" צעקה מולי.

"זה אומר שאני אשאר בבית כל היום, את באמת מוכנה לזה?" שאל אותה ג'ורג' בדאגה והוסיף, "וחוץ מזה, אני בכלל פרד!".

מולי רקעה ברגלה בתסכול. "לך לישון כבר, ילד מעצבן! תהיה מי שתהיה! מצידי אפילו דוד גדעון שראה גרים ומת תוך יום!"

"אוי ואבוי! יש לי גרים מתחת למיטה!!" שב רון לייבב כשפרד וג'ורג' הסתלקו משם, מתפקעים מצחוק.

גברת וויזלי נאנחה. היא ראתה על הרצפה, בסמוך אליה, דובון פרווה ישן שהיה חפץ המעבר של ביל, של צ'ארלי, פרסי, פרד, ג'ורג' ולבסוף גם של ג'יני. רון לא זכה להשתמש בו כי לאחר שג'ורג' השתמש בדובון, הבובה נעלמה באופן מסתורי והופיעה ביום הולדתה הראשון של ג'יני בעליית הגג של הרול.

"הנה, קח," אמרה מולי והרימה את הדובון מהרצפה, "זה הדובי שלך וקוראים לו... אהה..."

"דמבלדור!" קרא רון בחיוך.

"דמב-מה?" שאלה גברת וויזלי המבולבלת, "רון, דמבלדור זה לא שם לדובי!"

"מה זה בכלל שם לדובי? זה דובי, לא?" שאל רון, מביט בבלבול בדובון הפרווה המאובק והמדובלל.

"לא דמבלדור, תן לו שם אחר," נאנחה מולי בייאוש. בהזדמנות הראשונה שתהיה לה היא תקנה פורד אנגליה מעופפפת ותטוס מהמחילה לנופשון בהוגסמיד.

"טוב, אז שלדון," קבע רון.

"נו, שיהיה," אמרה מולי, "קח אותו, תישן איתו הלילה והוא ייגן עליך מההיפוגריף או מה שזה היה שיש לך מתחת למיטה."

"מה?! יש לי היפוגריף מתחת למיטה?!" שאל רון בפאניקה.

"לא משנה מה יש לך או אין לך, הדובון ישמור עליך," אמר מולי.

"איך? זה לא שהדובון בוחר את הקוסם ולא להיפך או משהו?" שאל רון.

"לא, רון, אתה מתבלבל עם שרביטים," ענתה מולי בייאוש, "ועכשיו, בבקשה ממך, אני מתחננת, לך לישון."

"אוקיי, לילה טוב," אמר רון בהיסוס והלך משם, אוחז בדובון בידו כך ששלדון המסכן נגרר על הרצפה המאובקת.

 

במהלך הלילה, כשרון שכב במיטתו וחלם חלומות מתוקים, רחש משונה נשמע מתחת למיטתו. דובון הפרווה, שהתחיל את הלילה צמוד לרון שחיבק אותו בעוז, מצמץ קלות בעיני הזכוכית שלו והשתחרר מאחיזתו של רון שנהייתה רפויה יותר במהלך הלילה. כן, שלדון הדובון היה חי.

שלדון נעמד וניגב את האבק מזרועותיו. באמת זה זמן מה שלא השתמשו בו. אבל הלילה הוא חוזר למשחק.

הרעש מתחת למיטה רק התחזק. שלדון כיווץ את גבותיו בזעם וקרא: "מי מעז להפריע את שנתו של האדון שלי?"

"אתה בטוח שאתה רוצה לדעת?" קול חלקלק ענה לו בתשובה, וקול לוחש הצטרף לחריקה המוזרה. המיטה התנועעה קמעה כתוצאה ממה ששכן תחתה.

"הראה את עצמך, פחדן!" הכריז שלדון, "בוא והילחם בי!"

מתחת למיטה דמות מהירה וגדולה יצאה לעבר הרצפה מול המיטה, ואז היא נעמדה.

שלדון הוציא שרביט מכיסו, לוחש "לומוס מקסימה" כדי לראות טוב יותר. מאורו הדל של השרביט הוא ראה שהוא מתמודד עם יצור כל כך גבוה שהוא נאלץ להתכופף כדי לא לפגוע בתקרה עם הראש, גוף שהזכיר קצת גוף אנושי עם עור של דינוזאור, ראש בצורת מלבן שטוח עם עיניים צהובות בעלות אישונים צרים ומוארכים ושיניים חדות שהיו כל כך ארוכות עד שיצאו מפיו של היצור. זנבו הארוך היה משונן בקצהו, וידיו הגדולות היו בעלות חמש אצבעות עבות כל אחת, כאשר כל אצבע הסתיימה בטופר. מימיו לא ראה שלדון יצור כזה. אבל היי, הוא נלחם בהרבה יצורים משונים שמסתתרים מתחת למיטות של ילדים. יצורים כאלה מעולם לא התגלו על ידי חוקרי חיות הפלא, ושלדון גם חשב שהם לעולם לא יתגלו בעתיד. הרי איש אפילו אינו יודע על כך שדובוני פרווה קמים לתחייה בלילות כדי לשמור מהמפלצת שמתחת למיטה, כולל יצרני דובוני הפרווה, אז למה שידעו על המפלצות עצמן?

"לך מכאן, מפלץ מרושע!" צעק שלדון באומץ, מרים את שרביטו באיום. בדרך כלל זה עזר להבריח את השד.

היצור חייך. או לפחות זה נראה כאילו הוא ניסה, כי היה קשה לקרוא לזה חיוך.

"לא ולא," היצור לחשש, "לא הלילה. הלילה אני אדאג שהחלום משל רון יהיה כל כך מפחיד ואפל שהוא לא יתעורר ממנו למחרת בבוקר!"

"אני לא אתן לזה לקרות!" אמר שלדון ודקר את היצור בבטנו.

"אני אטרוף אותך!" צעק המפלץ שלא נפגע מהדקירה וניסה להצליף בעזרת זנבו בדובון הפרווה שהתחמק מהמכה.

בעוד השניים החלו להיאבק, רון מלמל דבר מה לא ברור בשנתו. משהו על פרד וג'ורג'.

הבזקי אור החלו לצאת משרביטו של הדובון שלא העז להיכנע.

"אין לך סיכוי!" אמר המפלץ שהניף בידו את הבזקי האור לכל עבר, "למה אתה עושה את זה בכלל? לך מפה."

"אני עושה את זה כי זה לא רון שבחר אותי, הדובון, אלא זה הדובון שבוחר את הקוסם!" ענה שלדון, "ואני בחרתי לשרת את רון עד יום מותי, או עד שיהיה גדול מספיק ויפסיק לישון עם דובי!"

"זה רק הלילה הראשון שלך אצלו," גיחך היצור, "אני נמצא מתחת למיטה הזאת כבר כמה לילות ולא ראיתי אותך. ודווקא הלילה הוא הלילה שבו הייתי אמור להכניע את רון סופית. אתה לא יודע עם מה אתה מתמודד. אתה לא יודע אילו פחדים יש לו, ועם אילו שדים פנימיים הוא נאבק גם בשעות הערות שלו וגם בשעות השינה, ואני לא מדבר רק על הפחד מיצורים משונים על טבעיים. רון נאלץ למצוא את מקומו במשפחה מרובת נפשות בה הוא חוסה תחת צילם של אחים מוצלחים או אחים שגוזלים תשומת לב. אני התפתחתי מהמועקה הזו, דובון פרווה עלוב. רון היה חייב למצוא את מקומו, ותחושת הכישלון הזו יצרה אותי. רון המשיך לטפח אותי ולהאכיל אותי בייאוש עד שנעשיתי כה חזק וגדול שאני יכול להכניע אותו הלילה. לא קל להיות רון וויזלי, ואני יכול להבטיח לך שזה לא ישתנה בקרוב. והאמת? זה גם לא ישתנה לעולם!"

"אתה טועה!" צעק הדובי והמטיר על אויבו המר מטר קללות איומות, "כי לרון יש אותי! ואני אגן עליו! אני מכיר את משפחתו של רון, עברתי כבר אצל כולם וכולם השתמשו בי. אני מכיר את הפחדים שלהם, והפחדים של רון לא אמורים להיות שונים מזה בהרבה!"

המלץ רק גיחך. הוא פתח את פיו והחל להמטיר על שלדון קללות והבזקי אור ששלדון לא הכיר. הוא ניסה להשיב מלחמה, כאשר בזמן שהקרב הדרמטי התרחש על מיטתו של רון, רון עצמו לא התעורר אלא רק זע באי נוחות והחל להזיע תחת השמיכה. רון בן החמש לא היה מודע לקרב הדרמטי - הקרב של חייו.

הבזק אור כתום פגע בדובון והםיל אותו על המיטה בשעה שהבזק אור סגול פגע במפלץ והפיל אותו על הרצפה.

"לא!!" זעק המפלץ בכאב, "מה עוללת לי?"

"גרמתי לך להיות פחות דומיננטי בחייו של רון," אמר בדובון בחיוך.

"מה זאת אומרת? אני הפחד היחיד בחייו של רון!" צעק היצור, "אני הדבר היחיד שרון מפחד ממנו! אני מגדיר את האישיות שלו! אתה לא יכול להעלים אותי בלי לעורר שינוי אמיתי ברון, ואי אפשר לשנות אופי של ילד בן חמש בזמן שהוא ישן!"

"אל תדאג, עד מחר רון ימצא כבר משהו פחות נורא לפחד ממנו," אמר הדובון בניצחון, "ומה אתה עוללת לי?"

היצור, שהחל להיות שקוף לאט לאט, אמר בקול חלש: "הפכתי אותך למשהו לפחד ממנו! כך, גם אם תרצה, לא תוכל לעזור לרון לעולם!"

 

השחר עלה והמפלצת חוסלה. הדובון פירש את האיום של הייצור כאיום חסר שחר והוא התמקם במקום שבו היה לפני שהתעורר לחיים. גם כשהיה במצב של קיפאון הוא היה מודע למתרחש סביבו ולכן ברגע שרון לקח אותו אמש הוא כבר היה מוכן להתמודד עם המפלצות שלו. וכאשר רון התעורר, הדובון המתין לראות את הכרת התודה על פניו של רון. איכשהו ילדים קטנים יודעים שבובות הפרווה שלהם מחסלות את המפלצת שמתחת למיטה, אך כשהם גדלים הם שוכחים זאת משום מה.

להפתעתו של שלדון, רון התבונן בו לא בחיוך של אושר ונחמה אלא במבט מבועת של אימה.

"אאאאההההה!" רון צעק ורץ משם, יוצא מחדרו וממשיך לצעוק על שהגיע למטה לסלון. הדובון המבולבל נשאר על מיטתו של רון. מה קרה? למה רון ברח ממנו?

"מה קרה?" שאלה מולי בדאגה. הדובון שמע אותה ואת רון מדברים בסלון מהחדר שבו הוא נשאר.

"פרד וג'ורג' הפכו את שלדון לעכביש ענק ומכוער!" אמר רון בבעתה.

שלדון לא היה יכול להתאפק. זה אמיתי? זה מה שהמפלץ עשה לו? אז רון כבר לא יפחד ממה שפחד קודם, אלא יפחד מעכבישים? אבל פחד מעכבישים לא באמת ינצח פחד מחוסר תשומת לב. שלדון הבין, המפלץ ניצח אתמול. הפחד מחוסר ייחוד ומבנאליות ישוב ויפקוד את תחת המיטה של רון. ואם זה לא יקרה עכשיו אז אולי זה יקרה בעוד כמה שנים, כשיגיע רון להוגוורטס או כשיצוד את ההורקרוקסים יחד עם חבריו. שלדון המבועת הביט במה שהיה פעם זרועותיו - אלא שבמקום זרוע אחת בכל צד היו ארבעה בכל צד, ובמקום פרווה סינטטית ונעימה היה מרגם מחוספס, קשיח ושעיר. אפילו שלדון פחד מעצמו ומאיך שהוא נראה. כשגברת וויזלי הגיעה לחדר השינה וראתה את העכביש מתרוצץ כה וכה, היא שלפה שרביט ומלמלה את שתי המילים ששלדון ידע שיהיו הדבר האחרון שישמע בחייו. במשך שנים הוא שירת את משפחת וויזלי והגן עליהם מהפחדים ומהשדים שהם עצמם יצרו, אך את הפחד הזה שלדון גרם. ושלדון צריך לשלם על כך. הוא כבר ימצא דרך לשוב למשפחת וויזלי ולדאוג להם. כי במשפחה שנמשלה לסיר לחץ, חייבים מישהו שיעצור את השדים הפנימיים. פשוט אין אף אחד אחר שיתאים לתפקיד. אך מדוע, אחרי שנים ארוכות בהן בילה לילה אחר לילה אצל כל אחד מהאחים, דווקא כשהגיע לרון הוא סיים את תפקידו לאחר לילה אחד? מה שונה בשדים הפנימיים של רון ביחס לשאר בני משפחתו?

 

האור הירוק פגע בו, והוא נגמר.

 

תגובות

מגניב! · 05.07.2017 · פורסם על ידי :הארי443
חח אהבתי!
הרעיון מאוד מקורי ומגניב!
דירגתי והמלצתי!
נ"ב: הפכת את גברת וויזלי לרוצחת!

חח אני הפכתי? · 05.07.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
היא זאת שהרגה את בלטריקס אז מה זה כבר עכביש? וחוץ מזה מה כבר אפשר לצפות מאישה שגידלה את פרד וג'ורג' יחד עם עוד חמש אחים, מליון נומים, בעל חובב מוגלגים ורול בעליית הגג?
אה, ותודה על ההמלצה והדירוג! שמח שאהבת!

וואוווווווווווווווווו · 23.09.2017 · פורסם על ידי :SWALLA
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש יפה
ומצחיק, זה היה סיפור מדהים ומצחיק אבל עם עומק נסתר
אהבתי מאוד!

פשוט מקסים! · 24.09.2017 · פורסם על ידי :לונגה
רעיון יפייפה וכתוב נהדר. בהחלט מגיע לרון לקבל קצת אור זרקורים, ועשית את זה בצורה פשוטה ויפייפה. כמובן שגם הסיפור של שלדון נוגע ללב ואפילו טרגי, שהוא מוצא את סופו בצורה כזו אחרי שהוא עשה כל כך הרבה כדי להגן על רון. גם ההומורסטיות שבה הסיפור כתוב מוסיפה המון. אני לא יודעת אם זה היה בכוונה, אבל זה די מצחיק שילד בן חמש אומר לאימא שלו "זה מניח את הדעת".
בקיצור, נהנתי מאד, כל הכבוד!

יא אללה אני במומלצים · 24.09.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
תודה לכם ממליצים, תהיו אשר תהיו!

הייתי פה!! · 08.10.2017 · פורסם על ידי :Bored forever
הנה

ווהו! · 08.10.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
היית פה!
אבל זה פיקצר. כולם היו בפיקצרים שלי. דבקות אמיתית זה מה שעשית עם "יום הדין".

קוללל · 08.03.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
ממש יפה.
יש לי ארכנופוביה! יי! היידד.
לא משנה.
אחלה פיקצר.

מושלם · 02.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
מקורי ומקסים

מזדהה · 11.03.2021 · פורסם על ידי :soft panda girl
למי אין ארכנופוביה?

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o42
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

חחחחחחחחחח · 14.09.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
הפאנפיק הכי מצחיק שקראתי

וואו · 24.01.2022 · פורסם על ידי :Lady Stardust
"אתה לא יודע אילו פחדים יש לו, ועם אילו שדים פנימיים הוא נאבק גם בשעות הערות שלו וגם בשעות השינה"
יש מצב שרון מחזיק בסוד הקסם היהודי?
זאת תאוריית קונספירציה חזקה בטירוף.
בכל מקרה, פיק מעולה!

וואי זה אגדי · 27.05.2022 · פורסם על ידי :Dolphin
הנה פאנפיק יותר טוב אפילו שהיית יכול להכניס לפעילות תאוריה. זה ממש גאוני, הקטע עם הדובון של רון, ואני מתחיל ממש לרחם על רון המסכן הזה. הגעת בפאנפיק הזה לעומק שלא ציפיתי אליו, והופתעתי לטובה. זה נהדר.

קורעעעעיע · 29.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
מאיפה הבאת את השלדון!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007