האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לבד/פיקצר



כותב: Hagar^^
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2269
3 כוכבים (3) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט - שיפ: ג'ורג'/אנג'לינה, אבל הוא לא מאוד מרכזי - פורסם ב: 05.08.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 88
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא מתעורר בבוקר במחילה.
הוא עוד גר וישן בדירה הקטנה שמעל החנות, אבל אמא מזמינה אותו לבוא מידי פעם. הוא תמיד מסרב ואומר שהיא לא צריכה והוא ייסתדר לבד, אבל הוא עצמו לא בטוח במה שהוא אומר והיא מתעקשת עד שהוא מסכים.
הוא יורד למטה לאכול ארוחת בוקר. הוא יודע שכולם יהיו שם והוא יתחיל לצחוק ולחייך ולהעמיד פנים ששום דבר לא קרה, וזה כואב לו כל כך, אבל הוא יורד לשם למרות זאת.
כשהוא מגיע כולם עם מבטים מרחמים והוא שונא את זה כל כך, אבל מתעלם.
הוא צוחק עם כולם ומספר כמה בדיחות עלובות, וזה מזכיר לו את הבדיחה על האוזן ואת פרד.
הוא מרגיש הקלה כשהוא יוצא מהבית ומתעתק, אבל יודע שעוד שנייה הוא רק ירגיש יותר גרוע כשהוא ייראה מולו את החנות. והוא צודק.
רון, שעוזר לו עם החנות עד שייצטרך לחזור להוגוורטס ולהשלים את השנה שפספס, עומד קצת לפניו שואל למה הוא מחכה, וג'ורג' הולך ופותח את הדלת בכישוף מתוחכם שהוא ופרד המציאו. כישוף מתוחכם שפרד המציא, הוא חושב לעצמו.
רון עומד בקופה וג'ורג' צריך לעבור בין הלקוחות ולעזור. גם אמה ומריה, שתי אחיות בנות שבע עשרה, עבדו בחנות בזמן החופש.
תאומות.
הוא חיכה לסוף החופש הגדול, רק כדי שלא ייראה אותן יותר.
אבל זה היה קשה.
הוא ניסה להתחמק כמה שיותר מלראות אותן ביחד, אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי. הן היו כל הזמן ביחד.
וזה גרם לו לחשוב על פרד.
כל דבר גרם לו לחשוב על פרד.

הפסקת צהריים.
כל אחד יצא להפסקה בזמן אחר, כדי שלא ייצטרכו לסגור את החנות. ג'ורג' יצא ראשון. הוא לא הלך לקלחת הרותחת, שזה המקום בו פרד וג'ורג' תמיד בילו את הפסקת הצהריים שלהם.
בזמן האחרון לא היה לא תיאבון בכלל (הוא היה מוותר גם על ארוחות הבוקר והערב, אבל עם אמא כמו מולי זה לא אפשרי. והוא היה חייב ללכת למחילה.)
במקום לאכול הוא עלה לדירה הקטנה שלו ושל פרד. לדירה הקטנה שהייתה עכשיו רק שלו.
הם לא היו שם הרבה זמן, אבל הוא זכר את הערבים בהם הם צחקו ושתו, ואת הערבים השקטים בהם הם חשבו ביחד על המצאות וגם צחקו. בעיקר צחקו.
הוא לא ידע למה הוא בא. הוא רצה להתרחק מהמקום הזה (ובגלל זה הסכים לישון במחילה מידי פעם), אבל הוא המשיך לגור שם. הוא שנא להיות שם, אבל דחף בלתי מובן משך אותו את המקום כל הזמן. המקום שבו הוא ופרד חייו בשנה האחרונה... השנה האחרונה לחייו של פרד.
הוא מסתכל על שעונו ורואה שההפסקה שלו נגמרה לפני חמש דקות. אמה בטח תכעס עליו, אבל לא באמת אכפת לו. הוא רק רוצה לסיים את היום הזה, ללכת לישון... ואז לקום לעוד יום.
לפעמים ג'ורג' חושב שכבר אין טעם לחיות. שהוא יכול פשוט לגמור עם זה...
ואז הוא חושב על התגובה של אמא ושל אבא ושל כולם. והתגובות שלהם לא חשובות לו כמו מה שפרד היה חושב. הוא יודע, שאם הוא היה זה שנשאר, פרד לא היה מתייאש לעולם. הוא היה ממשיך בחיים שלו. והוא לא ירשה לג'ורג' לאכזב אותו ככה.
ג'ורג' מחליט להמשיך בחיים. להמשיך, בלי פרד.

הזמן עובר. ג'ורג' פוגש את אנג'לינה ג'ונסון יום אחד, בקלחת הרותחת, אחרי שלא ראה אותה כבר כמה שנים. הם מדברים, ובסוף הוא מציע לה לצאת.
היא מסכימה, למרות שהוא יודע שהיא העדיפה את פרד, אבל זה כבר לא משנה, כי פרד איננו.
הם יוצאים כמה חודשים ומחליטים להתחתן.
השניים עוברים לבית משלהם.
אנג'לינה בהריון, והיא פורשת מקבוצת הקווידיץ' בה היא משחקת.
ג'ורג' עוד עובד בחנות, והדירה שמעל החנות כבר לא שייכת לו, אבל כשאין בה אנשים הוא ממשיך לבקר בה לפעמים, להיזכר.
כשבנם הראשון של ג'ורג' ואנג'לינה נולד, שניהם מסתכלים על פלומת השיער הג'ינג'י ועל העיניים הכחולות שלו, ומחליטים לקרוא לו פרד וויזלי.

תגובות

יאי! הפאנפיק אושר D: · · פורסם על ידי :Hagar^^ (כותב הפאנפיק)
למישהו יש רעיון יותר טוב לשם? אני ממש גרועה בלתת שמות לפאנפיקים..

מהמם...=] · · פורסם על ידי :ג'-י-נ-י - פ-ו-ט-ר
פשוט מקסים!!!! נגע לי בלב...

=[ כל כך עצוב ונוגע בלב... · · פורסם על ידי :XנוריתושX

באמת נוגע ללב... · · פורסם על ידי :FairyCat

עצוב! · · פורסם על ידי :סופרן
אי לא מגזימה ,באמת ירדו לי דמעות!

איזה יופי · · פורסם על ידי :deathly hallow
מסכים עם כולם

וואו, תודה! · · פורסם על ידי :Hagar^^ (כותב הפאנפיק)
בכיתי כשכתבתי את הפיק, זה היה ממש קצת אחרי שקראתי את הספר השביעי, לפני משהו כמו 11 חודשים או שנה.
למרות זאת לא ממש חשבתי שזה יצא טוב, אז תודה רבה על התגובות !

עצוב · · פורסם על ידי :ori105
את כותבת יפה אף פעם לא חשבתי מה קרה לגורג אחר כך רעיון טוב...

יפה ממש! · · פורסם על ידי :FAG HAG
מוזר, כתבתי אחד גם על הנושא הזה לא מזמן.
טוב, כי זה באמת נושא עצוב...

מהמם!!
היו כמה התנסחויות לא טובות, אבל- באמת מהמם!

תודה.. · · פורסם על ידי :Hagar^^ (כותב הפאנפיק)
יש די הרבה פיקים על הנושא, כי זה ממש ממש עצוב וזה גם מעניין מה קורה לג'ורג' אחרי שפרד מת. איך הוא השלים עם זה..
אני יודעת שהיו קטעים לא טובים, זה פשוט פיק ישן, ולא בדקתי אותו לפני שפרסמתי (רק שיניתי את הסוף, כי כשכתבתי אותו לא ידעתי שהוא התחתן עם אנג'לינה)

וואי! · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
מהמם!
ממש יפה!
יש לי דמעות בעיניים!

ממש יפה!!!! · · פורסם על ידי :הרמייוני:)
נחמד מאוד, נוגע ללב, באמת!!!!

פרד!!!!!!!!111 · · פורסם על ידי :Relax,Take It Easy
~אני בוכה~ (סתם בצחוק אני לא באמת בןכה...) ...אבל אני הכי אהבתי את פרד! ומבחינתי- לא אכפת לי מה רולינג אומרת פרד חיייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה ממש מרגש! · 11.02.2011 · פורסם על ידי :הוויזלים
אני חושבת שהכתיבה ניפלאה והנוסה מענין ובגלל כול הדברים האלה הפנפיק הזה מממש טוב(וגם ביגלל הכישרון העצום שלך)

וואו!! · 15.11.2015 · פורסם על ידי :me before you
זה מדהיםם את מוכשרת ברמות..

😢 · 25.04.2019 · פורסם על ידי :הללויה
יצא לך ממש יפה!!!!

לא משנה כמה פעמים אני קוראת את הסדרה, עדיין אני לא מעכלת את זה שפרד מת!!!!!


Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007