האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לחזור בזמן



כותב: Lovely
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11560
3 כוכבים (3.45) 40 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין לי מושג - שיפ: אולי לילי/ג'יימס. נראה בהמשך - פורסם ב: 23.05.2010 - עודכן: 06.06.2010 המלץ! המלץ! ID : 911
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוקיי.. אני כל הזמן מעדכנת, אז כדאי לכם מדי פעם לקרוא שוב את אותו הפרק - לבחירתכם (:

קישור לאשכול הרישמי של הפיק: http://hportal.co.il/index.php?showtopic=50319
בבקשה תגיבו שם!

 

אין בטא, אבל לדעתי זה בסדר.
--------
שם הפאנפיק: לחזור בזמן

איי-די: 911
פאנדום: הארי פוטר
דירוג: PG (אולי איזו נשיקה קטנה...)
ז'אנר: אין לי מושג
שיפ: אולי ג'יימס/לילי, נראה בהמשך
תקופה: הקונדסאים, שנה שביעית (הסיפור מתחיל ב-2018, אבל זה לא באמת משנה)
תקציר: הרמיוני קוראת את 'הוגוורטס – תולדות' הגרסה הישנה, בכדי למצוא מידע על התעללות בגמדוני בית. היא לא מצאה את המידע שחיפשה, אבל כן מצאה עמוד ובו מסופר על מורה להתגוננות בפני כוחות האופל בשם הארי פוטר. היא מספרת על כך להארי, והוא מחליט לחזור בזמן וללמד את הוריו וחבריהם בהוגוורטס.
וויתור זכויות: לרולינג. אין לי כל מטרה להרוויח מפאנפיק זה. בלהבלהבלה.

פרק 1 – מחולל זמן ועותד זמן - קרדיט ענקי ליהונתן על הרעיון 'מאיפה רון השיג את עותד הזמן'.

"הארי, הארי!" קראה הרמיוני בקול רם ובבהילות.
"מה?" שאל הארי. הוא לא נראה כמתעניין במיוחד לדעת מה מציק לה. אחרי הכל, השעה הייתה כבר אחת עשרה בלילה והארי היה עייף מהעבודה.
"תקשיב, קראתי את 'הוגוורטס – תולדות, הגרסה הישנה' ותראה מה מצאתי במקום למצוא מידע על התעללות בגמדוני בית!" הרמיוני נראתה מבוהלת מאוד, לכן הארי לקח את הספר שהיה פתוח בעמוד 367 וקרא.

הארי פוטר, מורה להתגוננות מפני כוחות האופל בשנת 1977, זכה בתואר 'מורה למופת' בטקס פרסי הועד לחינוך מטעם משרד הקסמים. היה כתוב ככותרת.

הארי הביט בהרמיוני בבלבול.
"תמשיך לקרוא," היא גערה בו.

פרופסור ה. ג'יי. פוטר זכה בתואר זה כאשר לימד את תלמידיו התגוננות באופן מיוחד, כפי שאף פעם לא לימדו. מסופר כי הרבה מתלמידיו הפכו להילאים במשרד הקסמים, וכך עזרו לחסל הרבה מתומכיו של זה-שאין-לנקוב-בשמו. מסופר כי הוא היה מספר להם דברים על העתיד, למרות שלא היה לא שום קשר למשפחה של מגידי עתידות.

הארי פתאום איבד ריכוז בכתוב. ידו רטטה וכך גם הספר שהחזיק.

"הרמיוני?" שאל.
"כן, הארי?"
"מה בדיוק קורה בהמשך העמוד? אין לי כוח לקרוא."
הרמיוני הביטה בהארי בפנים חסרי הבעה.
"הארי, אתה יודע שזה חשוב. אתה חייב לקרוא את זה!" צעקה עליו.
"אני אקרא את זה אחר-כך."
"לא, אתה לא."
"כן, אני כן."
"לא, אתה תקרא את זה עכשיו! הארי, בבקשה!"

אחרי ויכוח קצר הוחלט שהארי יקרא את המשך העמוד בבוקר שלמחרת, ושהרמיוני חייבת לחזור לביתה.

"לילה טוב הארי."
"לילה טוב מותק." ענה הארי לג'יני. ג'יני שמה לב שהוא לחוץ.
"קרה משהו? אתה דואג ללילי שרק אתמול התחילה ללמוד בהוגווטס?" שאלה אותו.
הארי מהר הרים את מבטו והביט על פניה המודאגות.
"לא, לא. כמובן שלא." אמר, הוא לא רצה להדאיג כך סתם את ג'יני, כי בסופו של דבר ייתכן שאין בכלל סיבה לדאגה.

הארי לא הצליח להירדם בלילה. הוא התיישב על המיטה והדליק את המנורה שמעליה. הוא פלט אנחה כבדה, והסתכל על שידתו, שעליה היה ספר בשם 'הוגוורטס – תולדות, הגרסה הישנה'. בתוך אחד העמודים נמצאה חתיכת דף קטנה, ששימשה כסימנייה. הארי הושיט את ידו אל עבר הספר ופתח אותו בעמוד המסומן והמשיך לקרוא.

הדבר הכי מעניין קרה ביום שבו התקבל פר'. פוטר להוגוורטס בתור מורה להתגוננות מפני כוחות האופל. שזה קרה באמצע נאומו של פר'. דמבלדור, בדיוק ברגע שבו הוא התכוון להציג בפני התלמידים את פר'. סטרופד, המורה להתגוננות מטעם משרד הקסמים. דמבלדור לא הצליח למצוא מורה מתאים ולכן לפי החוק משרד הקסמים חייב למנות מורה שמתאים בעיני שר הקסמים.
פר'. פוטר פרץ לאולם הגדול שבטירת הוגוורטס באמצע נאומו של דמבלדור, וטען שהוא מתאים לתפקיד מורה להתגוננות. דמבלדור ופוטר נכנסו שניהם לבד לחדר צמוד לאולם הגדול, ושם נקבע כי פוטר יהיה המורה החדש שבראש בית גריפינדור.

כשהארי סיים לקרוא, הוא היה מבולבל מאוד. מורה להתגוננות? הוא? ארבע שנים לפני שנולד? זה לא נשמע הגיוני, ובכל זאת...

~

השעה הייתה תשע בבוקר כשרון העיר את הרמיוני.
"מה קרה?" שאלה אותו.
רון הושיט גליון קלף מקופל אל עבר הרמיוני.
"הארי שלח אותו הבוקר בעזרת ינשוף," אמר רון.
הרמיוני לקחה את הגיליון מידיו של רון, פתחה אותה והחלה לקרוא:

רון, הרמיוני, תהיו אצלי בבית בעשר וחצי בדיוק. יש לי משהו לספר לכם.

הרמיוני הביטה ברון.
"זה הכתב של הארי," אמרה.
"אני יודע, מעניין מה הוא רוצה לספר לנו."
הרמיוני נעמדה.
"יש לי תחושה שאני יודעת במה מדובר."
וכך היא ירדה במדרגות אל עבר המטבח, משאירה את רון מבולבל.

~

"לחזור בזמן? אתה משוגע?" שאל רון את הארי. הרמיוני הרגישה אשמה וג'יני נבהלה.
"זה הגיוני, אחרי הכל." אמר הארי. "תחשבו על זה."
הייתה דממה לדקה אחת ארוכה, עד שהרמיוני דיברה:
"בסדר, נגיד שאתה נוסע בזמן בעזרת מחולל זמן, איך תחזור?" שאלה אותו. הארי חייך.
"את בטוח יודעת הרמיוני, בטח נתקלת במידע כמו זה שאנחנו צריכים עכשיו באיזשהו ספר, נכון?" הוא חייך.
הרמיוני נראתה מתוחה. רון, הארי וג'יני הביטו בה. היא נאנחה.
"עותד זמן," היא אמרה. "זה כמו מחולל זמן, רק מסיע אותך לעתיד במקום לעבר."
"מושלם. עכשיו רק צריך להשיג אחד מהם." אמר הארי.
"זה הולך להיות קשה, לא קל למצוא אותם." ענתה הרמיוני.
רון, שעל פניו הייתה הבעה מבוהלת, שינה להבעה מבינה.
"עותד זמן?" מילמל, "נראה לי שיש לי אחד כזה." אמר.
"מה? הם אמורים להיות ממש נדירים, לפי מה שהיה כתוב בספר... איך השגת אחד כזה?"
"מצאתי את זה בכספת של הלסטרייג'ים. זה היה החפץ היחידי שלא השתכפל כשנגעו בו – כנראה שכחו להטיל עליו את הכישוף. בכל מקרה, עמדתי להראות לכם אותו אבל אז היינו חייבים לברוח..."
הארי חייך. "מושלם." הוא אמר.

~

"אז תגידי לי שוב כמה פעמים אני צריך לסובב את הדבר הזה?" שאל הארי את הרמיוני.
"אתה בן 38, זאת אומרת שאתה צריך לחזור בזמן..." הרמיוני חישבה, ואז הינהנה לעצמה.
"שלוש מאות חמישים ותשע אלף, מאה שישים." אמרה להארי. הארי נראה מבולבל לחלוטין.
"מה?" שאל אותה. הרמיוני גיחכה.
"שלוש מאות חמישים ותשע אלף, מאה ושישים סיבובים של עותד הזמן. תזכור לספור את כל הפעמים, אחרת כבר נראה לאיזה זמן תגיע".

~

ת"ב?

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ת"ב? ~ · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
מה דעתכם על הפרק?
יש משהו שזקוק לשיפור?

היי(: · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Upside down
נרשמתי לעידכוני הפאניפיק ככה שמיד קיבלתי את ההודעה כשהעלת את הפרק.
טוב, אז אני מצטער, אבל הוא די מאכזב. ציפיתי למשהו הרבה יותר... יותרי, כמו הפרק הקודם. תאורים של המקום היו חסרים אבל במיוחד - הרגשות! איך זה לחזור בזמן? איך זה לראות את הוגוורטס אחרי כל כך הרבה זמן? והכיהכי - איך זה לראות את אביו?
ואגב, דמבלדור לא מתנהג כמו דמבלדור, אבל אני לא אתחיל לפרט בתקווה שתביני את כוונתי, ואם לא, אז נדבר בפרטי..
חוץ מזה אני חושב שאת כן מוכשרת ויצירתית, רק שמשהו בפרק (עם השלד הנהדר, אגב) התפקשש.

נ.ב - פרפופסור מריוט אמורה ללמד התגוננות עוד לפני תקופת הקונדסאים ועד להמן שוולדי ביקש את המשרה, אז תמאצי תרוץ הולם למה היא לא שם. מסע אולי..

מממ... · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
סבבה, אני אנסה לשפר.
באמת ידעתי ששכחתי משהו, כל מני תיאורים...
אבל המון אנשים כתבו לי דברים כמו "מתי הפרק מוכן?" או "אולי תזדרזי כבר? אני במתח!" ובגלל שזה רק הפיק השני שלי נלחצתי.
אני אנסה לשפר את הפרק הבא, ורק שתדע שזה מאוד חשוב לי שאתה אומר ומסביר לי מה לא טוב או השתבש (:

הממ D: · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Chuckle
חמוד מאוד , אבל יש המון דברים לעבוד עליהם .. מסכימה עם יהונתן ד , אין מספיק תיאורים.
משהו שמאוד הפריע לי - הוא רואה את השם שלו בהוגוורטס תולדות - למה לו לחזור לשם ? רק כדי שמה שיקרה בספר יתממש ? יש לו משפחה, עבודה ... סתם באמצע החיים לחזור אחורה ? רק כדי מה שיקרה בספר יקרה אצלו ? זו סיבה מוזרה.
עוד משו- הארי ממששששש דומה לג'יימס, והוא אומר לו גם שקוראים לו 'פוטר' .. אז איך זה שזה לא משפיע על כלום ?
מחכה להמשך, מקווה שתלמדי מהתיקונים (:

נעמה, · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Upside down
קודם כל, יפה שאת לוקחת את הביקורת לצד הטוב ולא להיעלבות!
עכשיו, עדיף פרק מצוין לאט מאשר פרק לא משהו אבל זריז, אנשים שרוצים מאוד פרק רוצים גם פרק טוב, אז תשקיעי באיכות עצמה, ולא - אני לא מציע לך להשקיע יותר בפרק הבא, אלא לשכתב את זה ולהעלות מחדש את פרק 2 הטוב.
בקשר לתגובה של גוד אנג'ל - הארי כבר די מבוגר, אז אולי לא ישימו לב, ופוטר זה שם נפוץ, אבל אולי אפשר להגיד שהם קרובי משפחה רחוקים, כי הפוטרים הם טהורי דם ככה שהם בטח עשרות 0o
בשאר צודקת..

העלילה נחמדה · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אבל הפאנפיק לא כתוב הייטב!
הפרק נכתב בזריזות יתר,ולכן הוא פשוט לא מספק כמו הפרק הקודם,המלצה שלי:תעברי עליו מחדש ותראי מה אפשר לעשות,כי בעצם אני יודעת שאת מסוגלת,הרעי הפרק הראשון היה מקסים!

ממש יפה, · 25.05.2010 · פורסם על ידי :וויזלית XD
תמשיכי מהר!

~~~ · 25.05.2010 · פורסם על ידי :גיניויזלי

O.O · 25.05.2010 · פורסם על ידי :גיניויזלי
בטעות לחצתי על אנטר וזה הגיב Oo תתעלמי מה'תגובה' הקודמת -.-

קראתי עכשיו את שני הפרקים. ממש אהבתי את הרעיון, והפרק הראשון היה טוב, אבל כאן אני באמת מסכימה עם יהונתן שממש חסרים תיאורים. הוא חוזר בזמן, רואה את אבא שלו, מבהיל את דמבלדור, ולא יודעים שום דבר ממה שעובר לו בראש. לדעתי תשפרי את הפרק ותעדכני אותו, תוסיפי את התחושות של הארי ואיך נראה המקום.
((:

לכולם · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
קודם כל תודה, אני מעדיפה לא לקחת ללב כי אני יודעת שאתם מנסים לעזור - ומצליחים.
אני אולי אעבור על הפרק, 'תם יודעים - כיהיה לי זמן...
למי שחושב שהארי צריך תיאורים של ההרגשה שהוא מרגיש כשהוא פוגש את ג'יימס - הארי לא פגש את ג'יימס, הוא עדיין לא אמר לו שקוראים לו פוטר XD

לתגובה שכתבתי למעלה ^ · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
תשכחו את הקטע שאמרתי על זה שהארי לא פוגש את ג'יימס, שכחתי לגמרי מה כתבתי XDDD

דווקא אהבתי · 25.05.2010 · פורסם על ידי :ג'ינברה פוטר
הפרק היה קצת פחות טוב מהקודם.חסרים תאורים ורגשות.הוא קצת קצר מידי.
בסך הכל סיפור ממש יפה.
מחכה להמשך!!!! :)

עדיין חסר ? =.=' · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
ענית לפרק שלפני העריכה או אחרי?
הכל מקרה תודה (:

אנשים!! · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
ערכתי לפי הת"ב המושלם שלכם! תודהתודהתודהתודה!
אני מבקשת שתתנו עכשיו ת"ב לגבי הפרק שאחרי העריכה (:
אם אתם אקסטרה נחמדים - תגיבו באשכול הפאנפיק הרישמי!
קישור: http://hportal.co.il/index.php?showtopic=50319

יותר טוב · 26.05.2010 · פורסם על ידי :Upside down
תאורי הרגשות - יש
יחסי הארי-ג'יימס - יש
הייתי מוסיף תאורי מקום, אבל זה לא חסר מידי בפרק, פשוט תשתדלי בזה קצת יותר בפרק הבא.. בקשר לדמבי, הוא צריך להיות טיפה'לה יותר קליל כזה, שימי לב שלאמברידג' הוא התנהג בציניות וסרקאזם. אגב, מה שעשית נראה מין שילוב של גביע האש ומסדר עוף החול - מורה מעצבנת חדשה ומורה להתגוננות שפורץ באמצע הנאום, זה מגניב :)
הלוואי שאת הפיק שלי היו אוהבים כמו שלך 0o
בכל מקרה, יאללה פרק 3!!!

חחח (: תודה. · 26.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)
תודה רבה, אני אנסה לשפר אפילו יותר את פרק 3.
עוד לא התחלתי אותו... אני אתחיל אותו כשאחזור הביתה.
לדעתי הפאנפיק שלך טוב בדיוק כמו שלי.
חשבתי על לעשות מן "הגרלה" שבה אחד מהקוראים של הפיק יזכה ב-500!

חרמשים... ^^ · 26.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely (כותב הפאנפיק)

איזה פאנפיק מגניב! · 27.05.2010 · פורסם על ידי :הנסיכה
מחכה להמשך!

חחח D: · 07.06.2010 · פורסם על ידי :האני2
"שלוש מאות חמישים ותשע אלף, מאה ושישים סיבובים של עותד הזמן. תזכור לספור את כל הפעמים, אחרת כבר נראה לאיזה זמן תגיע".

אהבתי (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007