האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כן, אני הבת שלה ושלו

המשך לפיק: "אני? אתם בטוחים?"<br>חייה של לילי פוטר, הבת של אריאל והארי פוטר.<br>(כנסו לפרופיל שלי לקרוא את הפיק שלפני זה)



כותב: נועה55
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9453
4 כוכבים (4.091) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקה, טיפונת אימה (בכל זאת, עולם על טבעי!) - שיפ: הארי/אריאל - פורסם ב: 08.10.2017 - עודכן: 03.02.2018 המלץ! המלץ! ID : 9200
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כשלילי הייתה תינוקת....


אריאל והארי פוטר התעתקו לבית של האחים של אריאל, פרסי ואנבת' ג'קסון, לחגוג את הולדת התאומים שלהם, סקיי וג'ייק.

גם אתנה ופוסידון היו שם, וכולם שמחו איתם ובירכו זה את זה.

"אז מה אחותי, לא הבאת מתנה?" שאל אותה פרסי ואנבת' מירפקה אותו. אריאל צחקה. "הבאתי, בטח שהבאתי" אמרה.

היא ניגשה אל התאומים והניחה יד על כל אחד מהם ומלמלה כמה מילים.

"מה זה?" שאלה אנבת'. "המתנה שלכם" אמרה והביטה בהארי. "אתם תגלו אותה רק עוד 11 שנים". הארי הבין וחייך חיוך ענקי.

פרסי והוא כבר מזמן היו חברים והוא לחש לו באוזן: "הפתעה מדהימה היא סידרה לכם".


כעבור 11 שנים


אריאל, הארי ולילי פוטר השתגרו לביתם של פרסי ואנבת' ג'קסון לחגוג את יום הולדתם ה-11 של התאומים סקיי וג'ייק.

באמצע שיר היום הולדת, הגיע ינשוף ונקש במקורו בחלון. אריאל והארי החליפו חיוכים.

סקיי וג'ייק לקחו כל אחד מכתב, והקריאו אותם בקול. אריאל כבר הניחה לחיוך הענק להתפשט על פניה. "מה זה?" פלט פרסי לבסוף, כלא מאמין.

"המתנה שהענקתי לתאומים לפני 11 שנים" אמרה לפתע אריאל ופרסי ואנבת' פנו להביט בה.

כעבור שנייה סקיי וג'ייק קפצו וצרחו. "אני מכשפה! אני מכשפה!" צעקה סקיי.

"יש! איזה מגניב! אני קוסם! סקיי, אנחנו נלמד בהוגוורטס כמו דודה אריאל!!" צעק ג'ייק.

ואז ג'ייק וסקיי קפצו על אריאל בחיבוק. "תודה דודה אריאל!" הם צעקו ואריאל חייכה. "אין על מה!" היא צחקה.

"יש! סקיי, ג'ייק, עכשיו נלמד ביחד באותה שכבה! נהיה כולנו בגריפינדור!" צהלה לילי וקפצה איתם.

פרסי ואנבת' ניגשו אליה. הם חייכו. "אלים, אריאל, זו המתנה הכי טובה שיכולנו לבקש" אמרה אנבת' והביטה בסקיי וג'ייק.

"מה לא עושים בשביל אחים שלי והילדים שלהם?" אמרה אריאל בחיוך והארי, פרסי ואנבת' צחקו.


היי, אני לילי פוטר.

כן, אני הבת של אריאל פוטר, אלת הקסמים, והארי פוטר, הילד ששרד.

לדעת כולם, שילוב קטלני.

אני רבע פוסידון, רבע אתנה וחצי אריאל. מטאמורפמאגוסית.

בת 11, שנה ראשונה בהוגוורטס. שיער גלי וסתווי כמו לאמא אבל פס שיער שחור בצבע של אבא ועיניים ירוקות בורקות.

הן ממש-ממש ירוקות. הערבוב של אמא ואבא.

אני, שלא כמו כל החצויים, גדלתי וחונכתי באולימפוס. (כן, כן, תתפלאו!)

אמא שלי אישה (אלה) מדהימה. באמת. היא לא נטשה אותי. היא גידלה אותי בעצמה. גידלה אותי כמו ילדה נורמאלית.

שהייתי יכולה לקום בלילה ולהעיר אותה אם היה לי סיוט.

סבתא אתנה הייתה מעבירה לי שיעורים ביוונית וחידות, סבא פוסידון היה מלמד אותי לשחק עם המים (כן, אמא שלי היא גם אלת הנהרוץ והאגמים, אז למרות שהייתי נכדה היו לי כוחות יפים)

אבא היה מלמד אותי קסמים (לחשים, התגוננות מפני כוחות האופל) ואמא הייתה מלמדת אותי שיעורים מוגלגיים, כמו מתמטיקה ומדע וטכנולוגיה.

אמא לא הסכימה לשים אותי במחנה החצויים. היא רוצה שאני אלמד בהוגוורטס עד גיל 15, ואעשה בגרויות, ואז אעבור לשלוש שנים למחנה החצויים, ללמוד על המיתולוגיה ולהכיר את המשפחה הענקית-מדי שלי.

ולהיות מוגנת, כמובן.

יכולתי לראות איך כולם התפלאו שהם שמעו על סקיי וג'ייק. כששמעו עליי? חח, כולם בכלל היו המומים.

סקיי וג'ייק ג'קסון, בני הדודים והחברים הכי טובים שלי. כולנו כמובן בבית גריפינדור (הבית הכי טוב ושווה שיש!!).

לפני כמה שנים הותירו גם לתלמידי השנה הראשונה להיבחן לקבוצות הקווידיץ', וזה היה ממש משמח.

אתם מבינים, קווידיץ' זה אצלי בדם. אבא היה מחפש, ואולי בסיפורי ההלל על אמא לא הזכירו את זה, אבל היא הייתה שומרת.

אני נבחנתי והתקבלתי בתור מחפשת. סקיי וג'ייק התקבלו בתור חובטים,

ורוז עודדה אותנו מהשערים.

רוז והוגו הם הילדים של החברים הכי טובים של ההורים שלי (מצילי האולימפוס גם כן) רון והרמיוני וויזלי.

הוגו לא בגיל שלנו, הוא עוד לא לומד בהוגוורטס, ורוז, היא גם החברה הכי טובה שלי.

אנחנו רביעייה כזאת, לילי, רוז, סקיי וג'ייק.

רוז מקנאת בנו. מאוד. היא בעצמה אמרה. אני חצויה, הבת של אלת הקסמים, לא סתם, והנכדה של אתנה ופוסידון, וירשתי גם כוחות, כמובן.

אני אפילו קשורה לזאוס בצורה כלשהי-רחוקה-מאוד-מאוד-מאוד (אני הנכדה של הנין של הבן שלו, אבל הוא הכיר באבא בתור צאצא)

סקיי וג'ייק, הנכדים של פוסידון ואתנה, חכמים וממזרים לא קטנים.

ורוז, תמיד התלוננה על הקשר הכל כך רחוק. הנינה של הנכדה של אתנה. הבת של הנין של הרמס ונמסיס.

דיברנו קודם על הכוחות שלי, נכון? הנה.

אני יודעת שיש לי הרבה מאוד כוח. יכולות מדהימות. אני משחקת מלא עם המים וזה כמו הבית שלי.

זה לא ממש נעים לי להשוויץ, אבל אני טובה בהכל, כל המקצועות כאילו. אפילו בשיקויים, ואבא לא סובל את המקצוע הזה. (טוב, אני הבת של אלת הקסמים!)

המנהלת, פרופסור מקגונגל, בירכה אותנו עם הגיענו וסידרה לנו פינה מבודדת בחצר שיש בה בור מים שאנחנו יכולים לתקשר עם ההורים באיריס-נט.

הרבה ציפיות יש ממני. אני מצליחה (למזלי) לעמוד בהן.

אני כבר מחכה לחג המולד. כולם ממש מתפלאים שאני מתגוררת באולימפוס (כן, אני חוזרת לשם לחג המולד עם אמא ואבא).

אני אהיה באולימפוס ואחגוג עם אמא ואבא, והם הרשו לי להיות אצל סקיי וג'ייק (גם רוז תהיה) בחמישה ימים האחרונים של החופש.

אני מצפה לזה, יהיה כיף!

הפרק הבא
תגובות

המשך · 12.10.2017 · פורסם על ידי :אלינה8484
דחוף עכשיו

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 12.10.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll

האמת היא · 21.03.2020 · פורסם על ידי :נתי10
היא קשורה לזאוס באופן יותר קרוב.
היא הנינה שלו. (הבת של אריאל שהיא הבת של אתנה שהיא הבת של זאוס.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007