האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הזיכרון המאושר של הלורד

כמו לכל קוסם שמכבד את עצמו גם לוולדמורט יש פטרונוס,אבל השאלה האמיתית היא מה הזיכרון המאושר שלו?



כותב: SWALLA
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1233
5 כוכבים (4.625) 8 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ קצת מראת הקסמים של קירה - זאנר: רומאנס מוזר כזה - שיפ: קיירה\הלורד - פורסם ב: 23.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 9250
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

זה היה שיעור התגוננות מפני כוחות האופל,והפרופסור אמברס הסבירה כיצד ליצור פטרונוס,לאחר עשר דקות של הסברים פנתה הפרופסור אל הכיתה ואמרה:"קדימה,תלמידים!,אל העבודה!"

 

טום רידל עמד,בוהה בקיר שמולו בבלבול ומנסה להתרכז בזיכרון מאושר,הראשון שעלה בראשו היה התקבלותו להוגוורטס,הוא ניסה להתרכז בדמבלדור ובמכתב ולתעל את האנרגיה לפטרונוס,זה נשמע טוב אבל זה לא הספיק.

אד כסוף נפלט מהשרביט.

רידל הצעיר הפך מתוסכל מרגע לרגע, מנסה כל זיכרון אפשרי,פרט לאחד,שהיה טמון בנבכי מוחו.

פרופסור אמברס גלשה מאחוריו וליחששה באוזנו הערה עוקצנית על כישלונו המחפיר והוא בתמורה נעץ בה מבט מתעב,ונאלץ להכיר בזה שהוא חייב להשתמש בזיכרון האיום ההוא,מגיל שבע.

 

 

 

קיירה (עם פתח מתחת לי) ישבה על המדרגות האחרונות הפונות לחצר ושרה בקול עוצמתי ונוקב,זו הייתה התכונה שאותה הוא העריך יותר מהכל אצלה,קולה היה מכשף את לב שומעיו,מוביל אותו לערפל חושים,מתעתע במוחו.

 

היא הייתה גבוהה מאוד לגילה עם עור בהיר כמו חרסינה ושיער בצבע הטון,כפי שנהגה לספר,שזיכרון הילדות המוקדם ביותר שלה הוא שאדם לבוש חליפה עם כפתורי אזמרגד אומר "שיערה בצבע ההטון,ליתר דיוק." ועיניים כהות וריחה,היה משכר,כמו שומר מתובל.

קירה הבחינה בו,והזמינה אותו לשבת לידה ושרה "שב לידי,אל תחשוש,לא אוכל אותך,כמו מפלצת על גחון!" וסיימה בסלסול משוכלל,היא חייכה חיוך גאה, והוסיפה "עבדתי עליו הרבה זמן,ליתר דיוק" טום חייך כאשר שרה את "ליתר דיוק." 

"את בסדר?" ,שאל, קיירה משכה בכתפיה "אני רגילה שקוראים לי מכוערת*", טום לא חשב שהיא מכוערת,הוא חשב שהיא הדורה ומרשימה,"אני לא חושב ככה" פלט, היא חייכה והחלה לשיר,כהרגלה. 

"בת דודה של מפלץ

כך כולם אומרים

טעות של הבריאה 

כך כולם חוזרים  

מפלצת איומה!

לו רק יכלו לראות

את ההטון"


סיימה בעצב נוגה, "תודה לך טום,עכשיו אני צריכה ללכת" בעודה מליטה את פניה בידיה ורצה.



טום עדיין זכר מה עשה לחלאות האלה,שהעזו לקרוא לה מכוערת לקיירה. 

הם נעשו ידידים טובים אך לאחר שנה של חברות,זה היה אחד הרגעים העצובים\שמחים של בחייו.

 

הוא שמע נקישה חפוזה על דלת חדרו,הוא פתח אותה בישנוניות וראה מולו את קיירה מחזיקה מזוודת יד קטנה וחומה,והבעה בהולה על פניה.

"מצאתי את אמא שלי,טום.קוראים לה אריידה אונטיו,לא מרשים לה לקחת אותי,אבל היא הוכיחה לי שהיא אמי"

היא דחפה לידו חבילה קטנה,"שלא תשכח אותי" ונשקה קלות על שפתיו, "לעולם" שרה בעוצמה עם הסלסול הידוע שלה, "ליתר דיוק" שר גם הוא,

היא הופתעה וחייכה. "להתראות,טום",וירדה בזריזות במדרגות.

הוא מישש את שפתיו,המום לחלוטין ופתח את החבילה שבה היו עשרה שירים שהיא כתבה ותליון מעץ עם חריטה של גזע עץ שממנו בוקעים שלושה עצים שונים, הוא חיטט בחבילה ומצא פתק קטן שמידו האחד היה כתוב "כן,איורטה!" ומצידו השני "אוהבת אותך. קיירה אונטיו" הוא חייך ונכנס לחדרו ובאופן כמעט מתבקש,טמן את החבילה מתחת למזרונו.

 

 הוא התמקד בקולה המכשף של קיירה,בפתק הקטן שכתבה לו,והעלה מזכרונו את מילות השיר ששרה לראשונה, הוא עצם את עיניו וצעק "אקספקטו פטרונום!" ומיד פרצה משרביטו ציפור שיר יפהפייה עם עיניים זהות לשל קיירה.

הוא אפילו לא חייך כאשר ראה שהציפור לוחשת לעברו "ליתר דיוק".

תגובות

מכשף. · 03.11.2017 · פורסם על ידי :דרמיוני 3>
פיק מדהיםםםם

וואו · 02.10.2019 · פורסם על ידי :edenli
הו וואו. זה. פשוט. מהמם.

כותרת · 23.09.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
אני יודעת שזה עלה לפני שלוש שנים אבל זה מהמם!!!!!!!!!!

אממ.. · 29.08.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam
לפרופסור ההתגוננות מפני כוחות האופל בזמן של רידל לא קוראים מריתוט'? ( או משהו דומה ) הוא אמר שהיא מתכוונת לפרוש בשנה השישית שלו, לא? ( בזיכרון של סלגהורן ). ועדיין לא הייתה את הקללה על התפקיד, כי הוא שם אותה כשהיה בערך בן שלושים. ( למיטב זיכרוני )

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 540 617 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007