האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה ראשונה

איך לילי וג'יימס יצאו לדייט הראשון שלהם? מה קרה בו? מה קורה אחר כך?<br><br>כנסו ותגלו!



כותב: יעל-ג'יני
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3070
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: כנסו ותגלו! - שיפ: לילי וג'יימס, - פורסם ב: 29.12.2017 - עודכן: 19.08.2018 המלץ! המלץ! ID : 9380
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לילי היתה גאון במתימטכשף. כולם ידעו את זה. היא תמיד ענתה נכון. ''לילי?'' שאל ג'יימס, בתקווה כשראה שדעתה של לילי מוסחת. ''את מוכנה לצאת איתי להוגסמיד?''

לילי חייכה. ''בסדר, אבל רק הפעם.'' אמרה כאילו בלי לשים לב.

''באמת!?'' שאל ג'יימס, הוא היה רגיל לתשובה שלילית כמו ''ברור שלא! תעזוב אותי!''.

''כן, באמת.'' ענתה לילי בתום לב.

''את בטוחה שהכל בסדר?'' שאל.

''כן.'' השיבה לילי וחזרה לפתור את שיעורי הבית בגילוי נבואות.

 

ג'יימס רץ לחדר המועדון בשמחה גדולה. ''רך-כף!'' קרא בהתלהבות ''לילי הסכימה לצאת איתי! אנחנו נצא להוגסמיד בשבת הבאה!''

רך-כף השתתף בשמחתו וקרא ''תקנה לה ממתקים! בדובשנייה! ותקנה גם לי!''

''רך-כף'' נזף בו ג'יימס ''תקרא לירחוני וזנב תולע!''

''בסדר! בסדר, אבל תקנה לי ממתקים?!'' שאל סיריוס בציפייה.

''שיהיה! עכשיו תקרא להם!'' ענה ג'יימס בכעס משועשע.

 

סיריוס קרא לרמוס ופיטר. ''מה? למה קרניים כל כך שמח?'' שאל רמוס את סיריוס.

''הוא הזמין את לילי להוגסמיד והיא הסכימה!'' ענה סיריוס.

''באמת?'' שאל רמוס.

''כן!'' צעק ג'יימס בשמחה.

פיטר אמר ''יופי! מעולה קרניים! אבל עכשיו אפשר כבר ללכת לארוחה?''

סיריוס נעץ בו מבט. ''מה? שמישהו יגיד לסיריוס להפסיק לתקוע בי מבטים! זה מטריד! אשמתי שאני רעב?!'' אמר זנב תולע והתחבא מאחורי רמוס. הקונדסאים, כלומר, ג'יימס, רמוס, פיטר, וסיריוס הלכו לארוחה באולם הגדול. מכיוון שאיחרו כבר כמעט לא נשארו מנות לבחירה. ארבעתם לקחו עוף ואורז. רמוס וסיריוס שתו מיץ דלעת, ג'יימס שחיבב משקאות של מוגלגים שתה פנטה וזנב תולע שתה ואכל מהכל - שתי מנות אורז ועוף, שתי כוסות פנטה ושלוש כוסות מיץ דלעת..

 

שבוע וחצי עבר והגיע הזמן לצאת להוגסמיד.

ג'יימס התלבש בגלימה כחולה וניסה להסתרק (לא שזה הצליח) ולסדר את השיער.

לילי לבשה חולצה אדומה עם להבות ירוקות איזמרגד שתואמות לעייניים שלה, ובאמת זזות ומכנס שחור-כסוף צמוד.

 

ג'יימס חיכה ללילי בחדר המעדון וכשלילי הגיעה הוא עמד נדהם כולו מיופיה הרב.

''יוצאים?'' שאלה לילי.

נוסף על הבגדים היפים לילי אספה את השיער לצמה יפה ושמה קצת ליפגלוס עדין.

ג'יימס ענה במהירות ''כן! את רוצה ללכת לדובשנייה?''

''אני חושבת שעדיף שנלך ונשב בשלושת המטאטאים, לא?" שאלה לילי.

''אין בעיה! אז נעבור בדובשנייה ונלך לשבת אחרי זה בשלושת המטאטאים!'' מיהר ג'יימס להסכים.

 

ג'יימס ולילי יצאו ונעמדו בתור ליציאה להוגסמיד. אחרי כמה דקות הגיע תור ג'יימס להיבדק. פרופסור דמבלדור היה זה שבדק. ''ג'יימס פוטר, אל תתפרע יותר מידי, כן?'' אמר בחביבות.

''אני יוצא עם לילי'' אמר ג'יימס כאילו כד'י להתגונן ''אני לא אעשה צרות! לילי תשגיח עלי!''

''כמובן'' אמר דמבלדור ''מי אם לא לילי שלנו!'' וסימן לילי לגשת.

''ג'יימס, תעבור, היא כבר תבוא'' אמר דמבלדור ודחף את ג'יימס בעדינות לעבר הוגסמיד.

ללילי לחש באוזן ''תשגיחי עליו! הוא ילד טוב בסך הכל!'' דמבלדור הניד בראשו לעבר ג'יימס והוסיף ''קדימה! לכי אליו.''

לילי צייתה והלכה.

 

כשהגיעה ג'יימס שאל ''הולכים?'' ולילי הסכימה בהינד ראש.

שניהם הלכו לדובשנייה וג'יימס מילא את השקית שלו בממתקים.

הממתקים כללו הרבה עטים אכילים שמוצצים בשיעור, סוכריות אהבה שנותנים למי שאוהבים והאהוב נמלא תחושה טובה למשך כל היום ואפילו סוכריות רחף שגורמות לריחוף של עד 10 דקות באוויר.

לילי לקחה רק כמה סוכריות בכל מיני צורות ומכל מיני סוגים.

הם שילמו והלכו לפונדק שלושת המטאטאים. בפונדק הם שתו בירצפת.

בסוף הפגישה ג'יימס תפס יוזמה והתכופף כלפי לילי לנשיקה, לילי נענתה לו. הנשיקה היתה מתוקה יותר מאלף סוכריות.

 

 

------------------------------------------------------------------------

 

תגובות בבקשה!

הפרק הבא
תגובות

אני פשוט מתה על דמבלדור. · 31.12.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
מושלם.
כתבת י יפה.

היתה תגובה שנמחקה · 21.05.2018 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)
והיא: איזה חמודיייייייייייים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007