האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יומן-ג'יני וויזלי



כותב: Crazy Smile
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2580
4 כוכבים (3.5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... - שיפ: הארי/ג'יני - פורסם ב: 28.06.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 971
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני לא יודעת מה גרם לי להתאהב בו מעל לראש, השיער השחור הפרוע שפשוט רציתי להעביר את ידי בתוכו, או בכלל העיניים הירוקות המהפנטות שרק מבט אחד מהן גרם לי להסמיק.

הוא בא לבקר את רון, שמח ומאושר יותר מאי פעם, ופשוט לא יכולתי לשאת את זה שאני אוהבת  אותו והוא לא נראה כל כך מעוניין...

הוא הבנאדם האמיץ ביותר שפגשתי מעודי. אני נזכרת עכשיו איך הוא הציל אותי מחדר הסודות, איך הוא לא פחד והרגיע אותי, איך לא היה לו חשוב כל כך מהחתך הענק בידו, שבגללו עמד למות.. היה לו חשוב שאני יהיה בסדר.

לאט לאט, בהמשך השנים, גיליתי שיש לו איזה מקום חם בלב בשבילי. ראיתי איך הוא הביט בכעס בבנים שיצאתי איתם. אהבתי את השינוי שלי, שבזכותו הצלחתי לדבר איתו ולצחוק איתו. ברגעים ההם, למרות שלא היינו ממש זוג, זה היה נראה ככה, וגם אני הרגשתי כך. לא היה לי אכפת שהבנים שיצאתי איתם כעסו עליי כשבליתי עם הארי שעות, מתעכבת בגללו בחדרי ההלבשה שבמגרש הקווידיץ', או סתם יושבת בחדר המועדון ומדברת איתו.

בשנתי החמישית, קצת אחרי שזרקתי את דין, אוי, איך אני זוכרת כך פרט! כל מועדון גריפנדור היה על הרגליים, חוגג את נצחונו בגביע הקווידיץ'. הארי נכנס, חוזר מהעונש שלו, אחרי כמה דקות שבהם חגגנו בשמחה. רון צעק לו משהו שלא כל כך שמעתי, בגלל הרעש. התקרבתי אליו, מותשת מהמשחק, אך שמחה שהוא חזר. ואז... זה פשוט קרה.. הוא נישק אותי!!!

אחרי המקרה הקטן הזה החלנו לצאת. לא היה לנו כל כך הרבה זמן להיות ביחד, בזכות מבחנים, עבודות שיעורים ועונשים. אך כשהיה זמן... זה היה כמו עולם אחר, שמח יותר ומאושר יותר, כמו חלום, כמו גן עדן קטן, רק שלי ושלו.   

הדברים השתנו בסוף השנה, כאשר דמבלדור מת. נפרדנו. הוא פחד שוולדמורט יתקוף אותי, או ישתמש בי כפיתיון להארי. ידעתי שזה יקרה, אך עדיין פחדתי מזה. כיבדתי את בקשתו, נפרדנו כיוון שהוא דאג לי. זה הרג אותי מבפנים, לראות אותו מסתובב בביתנו, לדעת שהוא אוהב אותי ואנחנו לא עושים כלום. ראיתי גם על פניו שזה שובר אותו. לי זה היה קשה יותר... אהבתי אותו במשך 6 שנים ארוכות מבחינתי ותמימות מבחינת הארי. הוא אהב אותי רק שנה אחת. החלטתי לעשות משהו.

בחופשה מהלימודים, שבה חגגנו גם את היומולדת 17 של הארי ואת חתונתם של ביל ופלר, כבר ידעתי מה תהיה המתנה המושלמת בשבילו.

היום המיוחל הגיע. הצלחתי לסחוב אותו מארוחת הבוקר אל החדר שלי. הוא היה קצת מופתע. טוב, לא כל יום אתה מבקר את האקסית שלך בחדר שלה, בדיוק ביום הולדת הכי חשוב שלך. הוא דיבר קצת שטויות, אך התעלמתי מהן. רציתי כבר ל"הביא" לו את מתנת יום הולדת שלו. לבסוף, הוא אמר את המילים שרציתי לשמוע, וזה הביא אותי לכך שנישקתי אותו, לכך שקיבל את מתנת יום ההולדת שלו. לא נישקתי אותו כפי שנישקתי בנים אחרים, עם הארי זה היה שונה, שמרתי לו את הנשיקות הכי טובות. אך זה לא נמשך זמן רב. רון הגיע וקטע אותנו. לא יכולתי להיות כועסת יותר. זה היה הרגע האינטימי ורומנטי ביותר שהיה ביני לבין הארי. ידעתי שרון לא אהב את זה כל כך שיצאנו, אך לקטוע אותנו כך היה כל כך גס רוח! וכאן זה נגמר. זו הייתה הנשיקה האחרונה שלי איתו, לפחות עד לעכשיו.

בחתונה של ביל ופלר חייכנו אחד לשני, אך ידעתי שבגלל רון אנחנו לא נמשיך יחד, לפחות עד שוולדמורט ימות, משימה לא פשוטה, אך אני מאמינה בהארי עד עכשיו. החתונה הייתה מושלמת, עד לרגע בו הפטרונוס של קינגסלי הגיע עם הודעה. "משרד הקסמים נפל. סקרימג'ר מת. הם באים." הארי נעלם. ואיתו גם הרמיוני ורון. מאז אני לבד.

כשהגענו להוגוורסט, זה היה סיוט מתמשך. האחים קארו הכו אותנו וקיללו אותנו. זה לא כאב לי כמו שכאב לי בלב. הצלחתי לשרוד כיוון שהייתי עם נוויל ולונה. אך הם זה לא הארי. היומן הזה עוזר לי לפרוק את כל רגשותיי, למרות שאני לא כל כך אוהבת דברים כאלה רגשניים. החתך ביד שקיבלתי היום מאלקטו צורב לי. אך לי לא אכפת, אני אמשיך להלחם, גם אם זה יעלה לי בחיי!

לונה הלכה, אוכלי מוות גררו אותה הרכבת בחופשת חג המולד. זה רק נוויל ואני. בזמן האחרון הצטרפו אנשים רבים לצבא דמבלדור. אני מרחמת על ילדי השנה הראשונה. זה לא מגיע להם, הסבל הזה. הם חשבו שהשנה הראשונה שלהן תהיה מושלמת ובמקום זה, הם סובלים כאן במקום הנוראי הזה.

יש לי סיוטים בלילה על הארי, סיוטים שהוא נפצע, שכח ממני, או אפילו מת. אבל יש לי גם חלום טוב אחד, שבו אני מתחתנת עם הארי ונולד לנו ילד קטן, דומה מאוד להארי. אני לא יודעת אם הארי חי או מת. אין סימני חיים ממנו. לדעתי זה לא אפשרי שהוא מת. וולדמורט ואוכלי המוות היו אומרים זאת בקול וחוגגים.

מחר יוצאים לחופשת חג הפסחא. נפלא. אותו סיפור שעושים לנו כשיוצאים לחופשות. אנו עומדים במשך שלוש שעות, ואחים קארו עושים לנו בדיקות קפדניות, הופכים תיקים, מבלגנים את כל החפצים שלנו, רואים שכל כשורה. אני מקווה שלא יעשו לי את מה שעשו ללונה. אני ונוויל ניסינו לעצור את אוכלי המוות, אך ללא הצלחה מרובה. לונה לא יכלה לעשות כלום חוץ מלנסות להשתחרר מאחיזתם כיוון שאוכלי המוות לקחו לה את השרביט. אם ינסו לקחת את נוויל או אותי מחר, הם בוודאי יצליחו. חסר לנו בן אדם אחד, חסר לנו כוח...

אוי! איך אני מתגעגעת להארי!!!!!!!!

 

אני לא יודעת מה גרם לי להתאהב בו מעל לראש, השיער השחור הפרוע שפשוט רציתי להעביר את ידי בתוכו, או בכלל העיניים הירוקות המהפנטות שרק מבט אחד מהן גרם לי להסמיק. אבל דבר אחד אני יודעת. מבט אחד בפניו וידעתי שהוא אהבת האמת שלי, ואני לא הולכת לוותר עליו!

 

 

פאנפיק ראשון שלי! ת"ב בבקשה!

תגובות

זה ממש יפה!!! · 29.06.2010 · פורסם על ידי :ayk

תודה · 29.06.2010 · פורסם על ידי :Crazy Smile (כותב הפאנפיק)

יפה ממש=] · 29.06.2010 · פורסם על ידי :עפריקי

תודה רבה! =) · 29.06.2010 · פורסם על ידי :Crazy Smile (כותב הפאנפיק)

חמוד!!!!!! · 29.06.2010 · פורסם על ידי :האיילה הכסופה

לג'יני · 30.06.2010 · פורסם על ידי :Ice Queen
א-ה-ב-ת-י, ממש יפה מהממם.
אבל אם זה פיקצר זה לא אומר שאין המשך??????????

איזה מהמם!!!! · 04.07.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
יוווווווווווווווווו אני חולת הארי&ג'יני איזה יפה!!!!!!!!!

איזה מהמם!!!! · 04.07.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
יוווווווווווווווווו אני חולת הארי&ג'יני איזה יפה!!!!!!!!!

תודה!!!! · 07.07.2010 · פורסם על ידי :Crazy Smile (כותב הפאנפיק)

זה הפאנפיק הכי יפה שראיתי עד היום · 27.07.2010 · פורסם על ידי :אלבוס שגיא דמבלדור
זה הפאנפיק הכי יפה שראיתי עד היום

יאיייי! · 29.07.2010 · פורסם על ידי :ice eyes
איזה יופי....זה הגיוני לדרוש המשך?

וואו! · 09.08.2010 · פורסם על ידי :Crazy Smile (כותב הפאנפיק)
ממש תודה... ולא נראלי שיהיה המשך..

מהמם · 23.08.2010 · פורסם על ידי :hary poter140
פיק יפה מאוד דחוף המשך!!!!

וואו. · 30.08.2010 · פורסם על ידי :Peeta Mellark
זה מקסים.
למרות שזה כתוב בשפה מעט בוטה וחסרים פה ושם פסיקים ,
הרעיון עצמו יפיפה.
אהבתי במיוחד שהדגשת את הרגשות שלה כשסיימת עם אותו משפט שהתחלת איתו.

מקסים.

ממש יפה:) · 27.10.2010 · פורסם על ידי :valle
חמוד לאללה!זה ממש יפה הפיק הזה:)רק למעלה יש קטע שכתבת בשנה החמישית שלי וזה אמור להיות בשנה השישית!חוץ מזה הכל אחלה!

מהמם! · 05.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I
לא יכול להיות שזה הפאנפיק הראשון שלך, זה לא כתיבה מושלמת כמו של רולינג אבל זה ממש יפה!

וואו! · 21.10.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
זה ממש יפה! ממש מדהיםֿ!!! מושלם!!! את כותב/ת מאוד יפה אפילו ברמה של רולינג!

זה-פשוט-מושלם!!!!! · 14.08.2017 · פורסם על ידי :עדיHHHHH
זה מהמם, מרגש ומדהים!!! ממש אהבתי נמשך דחוףףףףףףףףף

כל הכבוד · 13.01.2019 · פורסם על ידי :YaaraNakmann

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007