האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: יומנו של ניקו די אנג'לו
עודכן ב: היום ב-19:20

שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: היום ב-7:36

שם הפאנפיק: אם מצנפת המיון הייתה ב...
עודכן ב: היום ב-6:55

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי
עודכן ב: 17.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2

הטריילרים וקטעי הוידאו - אוצרות המוות

לפניכם נמצאים כל הטריילרים, הראיונות והסרטונים ששוחררו מתוך הסרט השביעי - חלקו הראשון והשני. הטריילרים מתורגמים בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי, תודות לצוות התוכן של האתר ולירין - RaDBoy.

טרום טריילר:
טרום טריילר ראשון לסרט השביעי בסדרת הסרטים המכושפת. הסרטון הוא למעשה תוספת למהדורת ה-DVD של הסרט השישי בסדרה, "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם".
צפייה מהנה!

הטריילר הראשון (מתוך שני חלקי הסרט):
טקס פרסי הסרטים של ערוץ ה-MTV שודר לאחרונה וחשף קטע וידיאו חדש מתוך הסרט השביעי בסדרת הסרטים. קטע הוידיאו המדובר כולל את הסצנות הבאות:
- הלורד וולדמורט אומר שהוא היחיד שיכול להרוג את הארי פוטר.
- קטע מרגש של הארי קובר את דובי בבקתת הצדפים.
- הקרב בבית הקפה אחרי חתונתם של ביל וויזלי ופלר דלאקור.
- רון אומר להארי, "אתה לא יודע איך זה מרגיש. ההורים שלך מתים!"
- הדרקון פורץ את דרכו החוצה מגרינגוטס.
הטריילר מתורגם לעברית בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי באיכות HD מרהיבה! תודה לצוות התוכן שלנו על התרגום, ולירין - RaDBoy על הקידוד.

הטריילר השני (מתוך שני חלקי הסרט):
בטריילר החדש אנו זוכים לצפות בסצנות חדשות שטרם נראו, ביניהן: הלורד וולדמורט משתמש בקללה ההורגת כנגד הארי, חדר הנחיצות נשרף על-ידי שלהבת שדים, נגיני תוקפת את הארי במכתש גודריק וחלק קטן מתוך קרב שבעת הפוטרים.
הטריילר מתורגם לעברית בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי באיכות HD מרהיבה! תודה לצוות התוכן שלנו על התרגום, ולירין - RaDBoy על הקידוד.


QuickTime high-res | QuickTime high-defintion
Windows high-res | Windows high-definition
Flash | iPod

הטריילר השלישי (מתוך שני חלקי הסרט):
הטריילר החדש נכלל במהדורת האספנים של משחק המחשב "לגו הארי פוטר: שנים 1-4", ומכיל מספר סצנות חדשות מהחלק הראשון של הסרט. תרגמנו עבורכם את הטריילר לשפה העברית בלעדית - באיכות HD מדהימה. תהנו!

הטריילר השני - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק ב':
אנו שמחים להציג בפניכם את הטריילר השני לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות - החלק השני" - מתורגם לעברית ובאיכות HD עוצרת נשימה! הטריילר המדובר חושף קטעים חדשים רבים, חלקם קטעים מצמררים מעברו של הארי. אנחנו לא רוצים להיות רגשניים, אבל הקטעים הללו בשילוב העובדה שמדובר בטריילר האחרון, גרמה לנו להזיל כמה דמעות.

הטריילר הראשון - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק ב':
אנו שמחים להציג בפניכם את הטריילר הראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות - החלק השני" - מתורגם לעברית באיכות HD עוצרת נשימה - שעות בודדות לאחר ששוחרר!
הטריילר הוא טריילר עוצמתי שחושף בפנינו קטעים רבים שלא ראינו בעבר.
פעם נוספת, פורטל הארי פוטר הישראלי הוא אתר האינטרנט הראשון אשר מתרגם את הטריילר לשפה העברית! השפה העברית היא אחת השפות הראשונות בעולם בהן זמין הטריילר.

הטריילר השני - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק ב':
הטריילר השני שודר במהלך טקס פרסי הקולנוע של ערוץ ה-MTV, תורגם וקודד בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי. בטריילר נראים מעט קטעים שלא ראינו, ביניהם האגריד שמבקש מהארי לחזור מהיער אל הטירה. באותו הטקס שבו שודר הטריילר זכה טום פלטון בפרס "הנבל הטוב של השנה" על תפקידו כדראקו מאלפוי בסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק ראשון"!

סצנה גנוזה ראשונה - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
חברת "האחים וורנר" פרסמה סצנה גנוזה ראשונה מתוך "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1". בסצנה, שירדה בעריכה המאוחרת יותר, ניתן לראות את פטוניה מדברת עם הארי בדרך פריווט אודות הרצח של הפוטרים במכתש גודריק.

סצנה גנוזה שנייה - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
ניתן לראות בסצנה זאת את ארתור וויזלי מתקן מכשירי רדיו ישנים בעבור חברי מסדר עוף החול. מכשירי הרדיו משדרים דיווח אודות רצח של משפחת קוסמים במרתף ביתה. יש כאן גם שיחה בין רון וארתור.

סצנה גנוזה שלישית - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
בסצנה זאת אנו רואים את רון מלמד את הרמיוני להקפיץ חלוקי נחל.

סצנה גנוזה רביעית - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
סצנה עוצמתית, אחת הזכורות והמרגשות ביותר בספר. דאדלי והדוד ורנון נפרדים מהארי, הפיוס בין דאדלי לבין הארי ולחיצת היד המפורסמת.

סצנה גנוזה חמישית - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
בסצנה זאת אנו רואים את הארי ואת רון עולים במעלית משרד הקסמים, במסווה שיקוי הפולימיצי. הארי מזהיר את ארתור וויזלי מכך שעוקבים אחריו.

סצנה גנוזה שישית - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
הארי, רון והרמיוני נמצאים באחת מתחנות העצירה שלהם, באוהל, לאחר שגנבו את קמע ההורקרוקס. הם מבינים שהם אוחזים בחלק מנשמתו של הלורד וולדמורט, ומדברים גם על יתר ההורקרוקסים.

הטריילר הראשון - הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק א':
הטריילר הראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות, החלק הראשון" מתורגם לעברית בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי באיכות HD עוצרת נשימה! פורטל הארי פוטר הישראלי מציג את הגרסה המתורגמת יום אחד בלבד לאחר שחרורה בתפוצה עולמית, והוא האתר הראשון שהגדיל ראש ועשה כן, כמו תמיד!

הצצה ראשונה - הארי פוטר ואוצרות המוות - החלק השני:
הקטע שודר במהלך ספיישל הארי פוטר ברשת ABC, והוא מהווה את ההצצה הראשונה מתוך הסרט האחרון בסדרה. בקטע רואים המון סצנות חדשות, ביניהן את סנייפ מול הבית ההרוס של הפוטרים, את השלישייה בורחת משלהבת השדים בחדר הנחיצות ואת ג'יני מתחמקת מזרועותיו של אדון וויזלי בקרב על הוגוורטס. קטע הוידיאו תורגם לעברית, באיכות HD עוצרת נשימה, בלעדית לפורטל הארי פוטר הישראלי - שעות ספורות לאחר ששוחרר!

סיפור העלילה - רשת ABC:
מהו "Harry Potter Weekend"? רצף של ארבעה ימים מלאים בשידורים העוסקים בסדרת סרטי הארי פוטר בערוץ ABC Family!
לצד הסרטים המרכיבים את הסדרה, שודרו במהלך סוף השבוע קטעים רבים המספקים למעריצים הצצה אל תהליך ההכנה של אוצרות המוות. הקטע הראשון מתוך הסרט עוסק בסיפור העלילה שלו. הקטע הועלה לרשת האינטרנט והוא מוצג לפניכם כאשר הוא מתורגם לשפה העברית בלעדית ל-HPortal!

במנוסה - רשת ABC:
לצד הסרטים המרכיבים את הסדרה, שודרו במהלך סוף השבוע בסימן הארי פוטר קטעים רבים המספקים למעריצים הצצה אל תהליך ההכנה של אוצרות המוות. הקטע השני מתוך הסרט עוסק במנוסתם של הארי, רון והרמיוני בעת מסעם להשמדת ההורקרוקסים של הלורד וולדמורט. הקטע הועלה לרשת האינטרנט והוא מוצג לפניכם כאשר הוא מתורגם לשפה העברית בלעדית ל-HPortal!

מנוסה ביער - רשת ABC:
לצד הסרטים המרכיבים את הסדרה, שודרו במהלך סוף השבוע בסימן הארי פוטר קטעים רבים המספקים למעריצים הצצה אל תהליך ההכנה של אוצרות המוות. הקטע השלישי מתוך הסרט עוסק במנוסתם של הארי, רון והרמיוני ברחבי היערות בעת מסעם להשמדת ההורקרוקסים של הלורד וולדמורט. הקטע הועלה לרשת האינטרנט והוא מוצג לפניכם כאשר הוא מתורגם לשפה העברית בלעדית ל-HPortal!

[ בחזרה לדף הראשי של הסרט השביעי ]

הארי פוטר ואוצרות המוות - החלק הראשון; כרזת פרסום



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007