האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: יומנו של ניקו די אנג'לו
עודכן ב: היום ב-16:09

שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: היום ב-7:36

שם הפאנפיק: אם מצנפת המיון הייתה ב...
עודכן ב: היום ב-6:55

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי
עודכן ב: 17.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

קינגסלי שאקלבולט

קינגסלי שאקלבולט "אני לא מוכן לוותר על קינגסלי שאקלבולט, אם לזה אתה חותר!" אמר ראש הממשלה ברוגז. "הוא יעיל ביותר, עושה את העבודה בקצב מהיר פי שניים מכל האחרים -"
"זה כי הוא קוסם," אמר סקרימג'ר בלי שמץ חיוך. "הילאי מיומן ביותר, שהוצמד לך למען בטחונך."
- ראש הממשלה המוגלגי ורופוס סקרימג'ר.


שר הקסמים קינגסלי שאקלבולט היה קוסם ועובד מסור במשרד הקסמים.
בשנותיו הראשונות עבד
קינגסלי במשרד הקסמים כהילאי. בשנת 1995 קינגסלי הצטרף למסדר עוף החול מפני שהיה בטוח שאדון האופל חזר, עובדה שמשרד הקסמים הכחיש בכל תוקף. לאחר הצטרפותו למסדר עוף החול, קינגסלי החל להעביר מידע מהמשרד למסדר ובכך עבד כסוכן סמוי. בנוסף לפעילותו הסמויה, קינגסלי פגע בניסיונותיו של משרד הקסמים לאתר את סיריוס בלק. בשנת 1996 קינגסלי נכח בקרב שהתרחש במחלקת המסתורין. בנוסף לכך, קינגסלי היה זה שמונה להיות שומר ראש הממשלה המוגלגי (הוא התחזה לעוזרו לצורך הסוואה). בשנת 1997, כשוולדמורט השתלט על משרד הקסמים, קינגסלי נאלץ לרדת למחתרת, אך למרות שהסתתר מפני אדון האופל הוא המשיך להביע את התנגדותו למשטרו; בשנת 1998 הוא נלחם בקרב על הוגוורטס ובמהלכו הפך לממלא מקומו של שר הקסמים. בסופו של דבר, מונה לתפקיד שר הקסמים הרשמי. לאורך כל תקופת כהונתו כשר הקסמים הוא השקיע מאמצים רבים כדי לשנות ולשפר את המשטר המושחת שהנהיג משרד הקסמים.


ביוגרפיה

מלחמת הקוסמים השנייה

קריירה כהילאי

"טונקס וארתור יאבדו את המשרה שלהם במשרד הקסמים אם הם יתחילו לדבר יותר מדי," אמר סיריוס, "וחשוב מאוד שיהיו לנו מרגלים במשרד הקסמים, כי אתה יכול להיות בטוח שלוולדמורט יש שם מרגלים."
"אבל היו כמה אנשים שהצלחנו לשכנע בכל זאת," אמר אדון וויזלי. "לדוגמה, טונקס - בפעם הקודמת היא הייתה צעירה מדי בשביל להיות חברה במסדר עוף החול, ואם ההילאים עומדים לצידנו זה יתרון עצום - גם קינגסלי שאקלבולט הוא ממש נכס. הוא מופקד על המצוד אחרי סיריוס, והוא מזין את משרד הקסמים במידע שלפיו סיריוס מסתובב בטיבט."
- סיריוס בלק וארתור וויזלי להארי פוטר, בשנת 1995.

קינגסלי שאקלבולט עבד במשרד הקסמים כהילאי. כשפשטו השמועות על שובו של הלורד וולדמורט משרד הקסמים הכחיש אותן. עקב כך, קינגסלי שאקלבולט ונימפדורה טונקס הצטרפו יחד למסדר עוף החול. לאחר הצטרפותם למסדר עוף החול קינגסלי עבד כסוכן סמוי וסיפק למסדר מידע. הוא מונה מטעם משרד הקסמים לאחראי על לכידת סיריוס בלק, ולכן סיפק למשרד הקסמים מידע שגוי האומר שסיריוס בלק מסתתר בטיבט, זאת משום שסיריוס בלק היה חף מפשע וחלק מהמסדר.

בקיץ 1995 התנדב קינגסלי להיות חבר במשמר הליווי של הארי פוטר בדרכו למפקדת מסדר עוף החול הממוקמת בכיכר גרימולד מספר 12. בנוסף לכך, הוא נכח במשרד הקסמים במהלך השימוע שנערך להארי בשל שימוש בקסם לעיניי מוגלגים. קינגסלי היה גם זה שביים את הוויכוח עם ארתור וויזלי, חברו, כדי לשמור על הכיסוי של שניהם בפני שר הקסמים קורנליוס פאדג'. במהלך הויכוח, הוא החליק לארתור כתבה מהפקפקן שסיריוס בלק היה מוצא משעשעת; הכתבה טענה שסיריוס היה בעצם סטאבי בורדמן, סולן מקהלה.
מאוחר יותר, קינגסלי השתתף במסיבה שנערכה בכיכר גרימולד לכבוד המינוי של הרמיוני גריינג'ר ושל רון וויזלי למדריכים בהוגוורטס.

בשנת 1996 קינגסלי שאקלבולט ליווה את קורנליוס פאדג', את ג'ון דוליש ואת פרסי וויזלי לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שם הוא התעמת עם אלבוס דמבלדור עקב חשיפת צבא דמבלדור בידי דולורס אמברידג'. למרות נאמנותו למסדר עוף החול, קינגסלי היה חייב לשחק את התפקיד בפני שר הקסמים. לכן, למרות שהיה יכול לשנות את זכרונותיה של מריאטה ובכך לאשר את גירסתו של פרופסור דמבלדור לאירועים, הוא לא עשה זאת. במהלך הבריחה של דמבלדור, קינגסלי נותר יחד עם שר הקסמים, עם דוליש ועם דולורס אמברידג' כדי לשמור על הכיסוי שלו כהילאי, עובדה שדמבלדור מצא כמצערת אך בעלת חשיבות רבה.

הקרב על מחלקת המסתורין
במהלך אמצע שנת 1996 הארי נפל בפח שהטמין בפניו אדון האופל והגיע למחלקת המסתורין במחשבה שסיריוס בלק מוחזק בה בשבי. קינגסלי, יחד עם נימפדורה טונקס, אלאסטור מודי, רמוס לופין וסיריוס בלק, הגיע למשרד הקסמים כדי להציל את הארי ואת חבריו. במהלך הקרב קינגסלי נלחם בשני אוכלי מוות במקביל, ולאחר מכן נלחם פנים אל פנים נגד אוגוסטוס רוקווד. מאוחר יותר במהלך הקרב קינגסלי נלחם בבלטריקס לסטריינג', רגעים ספורים לאחר שהיא שלחה את הקללה הממיתה שפגעה בסריוס בלק ושלחה אותו אל מאחורי הפרגוד. במהלך הקרב קינגסלי נפצע, נפל על הקרקע וצרח מכאב, אך לא לזמן רב - עד מהרה הוא התאושש מהמהלומה וחזר לעצמו.

שומר ראש הממשלה המוגלגי
לאחר המקרה במחלקת המסתורין, כשעולם הקסמים היה ער לשובו של הלורד וולדמורט, רופוס סקרימג'ר החליף את קורנליוס פאדג' בתפקידו. בעקבות ניסיון כושל לקלל בקללת אימפריוס את ראש הממשלה המוגלגית, הרברט צ'ורלי, הוחלט להעניק לראש הממשלה הגנה, וקינגסלי שאקלבולט הוא שמונה לביצוע התפקיד. ראש הממשלה המוגלגי הופתע כאשר גילה את האמת אודות מזכירו המהולל שביצע את עבודתו במהירות כפולה מיתר העובדים.

בשנת 1997 קינגסלי השתתף בהלוויה של אלבוס דמבלדור למרות המחויבות שהוטלה עליו בדבר ההגנה על ראש הממשלה המוגלגי.


קרב שבעת הפוטרים
בתחילת מלחמת הקוסמים השנייה, לאחר מותו של אלבוס דמבלדור, המסדר השקיע מאמצים רבים בהגנה על הארי פוטר, מתוך ידיעה שההגנה שנתנה לו אימו תפוג בהגיעו לגיל שבע עשרה. התוכנית הייתה להוריד את הגנת אימו מעליו מוקדם מן הצפוי ולהעביר אותו בבטחה למחילה, בית משפחת וויזלי. על אף המחויבות של קינגסלי להגן על ראש הממשלה המוגלגי, היה זה הוא שנבחר לדבר עם הדרסלים בשל יכולתו להתנהג ולהתלבש כמו מוגל. בנוסף לכך, קינגסלי היה זה שיידע אותם שעליהם להסתתר למען ביטחונם האישי.

מספר ימים לפני יום הולדתו ה-17 של הארי, קינגסלי נשלח לדרך פריווט בכדי להוות חלק מקבוצת ההגנה שתעביר אותו בבטחה למחילה. קינגסלי צורף להרמיוני גריינג'ר, שהתחזתה להארי פוטר בעזרת שימוש בשיקוי פולימיצי. במהלך הקרב רדפו אחרי קינגסלי והרמיוני חמישה אוכלי מוות. שניים מהם נפצעו ואף ישנה סברה שאחד מהם מת. בהמשך הקרב, הלורד וולדמורט עצמו רדף אחרי קינגסלי ואחרי הרמיוני (זמן קצר לאחר שרצח את אלאסטור מודי), אך המרדף לא נמשך זמן רב - עד מהרה אוכלי המוות איתרו את הארי פוטר האמיתי והמאמצים הופנו לכיוונו.

קינגסלי והרמיוני הגיעו בסופו של דבר אל המחילה בשלום. קינגסלי היה בטוח שמישהו מהצוות בגד בהם וגילה לצד השני את התוכנית. לכן, כאשר רמוס לופין הגיע אל המחילה, הוא תחקר אותו ושאל אותו שאלה שרק רמוס האמיתי ידע את התשובה עליה. לאחר שהוא אישר את העובדה שמדובר ברמוס לופין ולא במתחזה, הוא הודיע לכולם שהלורד וולדמורט מסוגל לעוף בכוחות עצמו. הוא חיכה זמן רב במחילה לשובם של יתר חברי הקבוצה, אך לא נשאר במחילה עד לרגע בו כולם שבו, בשל מחויבותו לשמור על ראש הממשלה המוגלגי.


נפילת משרד הקסמים

"משרד הקסמים נפל. סקרימג'ר מת. הם באים."
- הפטרונוס של קינגסלי שאקלבולט.

ב-1 באוגוסט 1997, משרד הקסמים נפל לידי אוכלי המוות ולידי הלורד וולדמורט. איש אינו יודע אם קינגסלי שמר באותו היום על ראש הממשלה המוגלגי או ששהה במשרד הקסמים, אך ידוע כי היה לו מידע על האירועים הללו, והוא שלח את הפטרונוס שלו - בדמות שונר - למחילה, כדי להזהיר את אורחי החתונה של ביל וויזלי ושל פלר דלאקור. בעקבות האזהרה הזו, הארי, רון והרמיוני הצליחו לחמוק מהחתונה בזמן, רגעים ספורים לפני שאוכלי המוות השתלטו על המקום.

קינגסלי המשיך להופיע במשרד הקסמים ולעבוד למענו גם לאחר מותו של רופוס סקרימג'ר (כמו יתר חברי המסדר, כגון ארתור וויזלי), אך הוא לא הספיק לעבוד כך זמן רב, משום שעד מהרה נאלץ לברוח מפני ששבר את מילת הטאבו באומרו את השם "וולדמורט". למרות שקינגסלי נאלץ לרדת למחתרת, הוא המשיך להתנגד למשטר, והביע את התנגדותו בעזרת שידורי הרדיו הפיראטי והסורר "מבט לפוטר", שם נקרא בכינוי הבדוי "רויאל".

קינגסלי שאקלבולט לוקח חלק בחיל המשמר על הארי פוטר - הסרט החמישי קינגסלי שאקלבולט, יחד עם בכירים במשרד הקסמים, במשרדו של דמבלדור - הסרט החמישי הפטרונוס של קינגסלי שאקלבולט מזהיר את אורחי החתונה של ביל ופלר מפני אוכלי המוות - הסרט השביעי
קינגסלי שאקלבולט: כחלק מחיל המשמר על הארי פוטר, יחד עם בכירים במשרד הקסמים, מתריע באמצעות פטרונוס מפני אוכלי המוות

הקרב על הוגוורטס

קינגסלי שאקלבולט: "תגיד לפרופסור מקגונגל שרמוס ואני נשמור בצד הזה של הטירה."
דין תומאס: "כן, אדוני."
קינגסלי שאקלבולט: "דין, במחשבה שנייה, אמור לפרופסור מקגונגל שאולי נזדקק לכמה שרביטים נוספים בצד הזה."
- קינגסלי ודין משוחחים בהכנות לקרב על הטירה (הסרט השמיני).

במאי 1998 קינגסלי הוזעק לקרב על בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. הוא התעתק אל פונדק "ראש החזיר" והגיע דרך המנהרה הסודית אל חדר הנחיצות שממנו פנה לאולם הגדול, שם הוא דן עם מינרווה מקגונגל ולבסוף לקח פיקוד על המצב; הוא היה זה שהציב את הלוחמים וחילק אותם לקבוצות שונות אותן הציב באזורים שונים ברחבי בית הספר. בהמשך הוא הוביל פלוגות של לוחמים לתוך בית הספר יחד עם ארתור וויזלי ועם רמוס לופין, כדי שיוכלו לשלוח קללות ולפגוע באויב.

זמן מה לפני שהאקרומנטולות נכנסו להוגוורטס, קינגסלי נלחם באוכל מוות בשעה שפליטיק נלחם לצידו נגד יאקסלי.

רמוס לופין: "איכות האמונה היא הקובעת את מידת ההצלחה, ולא מספר המאמינים."
קינגסלי שאקלבולט: "מי אמר את זה?"
רמוס לופין: "אני."
- רמוס לופין וקינגסלי שאקלבולט משוחחים על מספר הקוסמים הנלחמים בקרב על הוגוורטס (הסרט השמיני).

לקראת סוף הקרב, הלורד וולדמורט הציג לראווה את הארי פוטר המת, לכאורה, לכל מגיני טירת הוגוורטס. במהלך אותה תצוגה נוויל יצא מההמון והרג את נגיני, הנחשית של הלורד וולדמורט. קינגסלי, יחד עם מינרווה מקגונגל והוראס סלגהורן, נלחם נגד הלורד וולדמורט. לאחר שמולי וויזלי הרגה את בלטריקס לסטריינג', וולדמורט צרח והעיף את שלושתם בזעמו לאחור. הוא בדיוק עזב את שלושתם ופנה לכיוונה של מולי כדי להשמידה, כשהארי פוטר חשף את עובדת היותו חי, הטיל עליה לחש מגן, ולאחר מכן חיסל את הלורד וולדמורט אחת ולתמיד.

בעקבות הקרב על הוגוורטס קינגסלי מונה לממלא מקום שר הקסמים.

קינגסלי שאקלבולט יחד עם רמוס לופין, רגע קצר לפני הקרב על הוגוורטס קינגסלי שאקלבולט לוחם באוכלי המוות במהלך הקרב על הוגוורטס
קינגסלי שאקלבולט במהלך הקרב על הוגוורטס

חיים מאוחרים
בסופו של דבר, קינגסלי הפך לשר הקסמים הרשמי ונלחם בשחיתות ובאפליות הרבות שהיו במשרד הקסמים; הוא אסר על סוהרסנים לשמור באזקבאן ודאג לכך שהם לא יפגעו יותר במתנגדים למשרד הקסמים. הוא מינה את הארי פוטר לתפקיד ראש מחלקת ההילאים, ואת פרסי וויזלי לפקיד רם-דרג. הוא אירגן מחדש את משרד הקסמים ויצר מהפכה בדרך ההתנהלות של המשרד. בהמשך הוא הצליח לבטל את חוקי טוהר-הדם יחד עם הרמיוני גריינג'ר.

מראה חיצוני
קינגסלי היה קוסם גבוה בעל כתפיים רחבות וגוון עור כהה. הוא היה קירח לחלוטין, ונהג לענוד עגיל זהב יחיד על אזנו. היה לו קול איטי ועמוק שתואר כמרגיע.

אישיות ותכונות
קינגסלי נחשב לאדם בעל שליטה עצמית. היה לו קול עמוק ומרגיע. קינגסלי תואר גם כאדם סמכותי.
בשונה מקוסמים אחרים, קינגסלי ניחן ביכולת להתנהג ולהתלבש כמו מוגל, ולכן הוא היה זה שמונה להגן ולשמור על ראש הממשלה המוגלגי במהלך מלחמת הקוסמים השנייה.

קינגסלי היה גם בעל יכולת שיפוט גבוהה ביותר; הוא האמין באנשים בלא שום קשר לגילם ושפט אותם על-פי האופי, היכולות והידע שלהם. במהלך הקרב על הוגוורטס הוא סמך על פרד ועל ג'ורג' וויזלי ומינה אותם לשמור על המעברים הסודיים של הטירה. בנוסף לכך, הוא מינה את הארי פוטר לראש מטה ההילאים עוד בהיותו בן 17 בלבד.

קינגסלי היה קוסם טהור-דם שהאמין בשוויון ובהגינות בין הקוסמים לבין המוגלגים. בנוסף לכך, הוא היה אמיץ דיו כדי לקרוא לוולדמורט בשמו, למרות שכתוצאה מכך הוא נחשף בפני קבוצת אוכלי מוות.


יכולות קסם ומיומנויות
קינגסלי שאקלבולט תואר כקוסם חזק ביותר.

  • מומחיות דו-קרב: קינגסלי היה לוחם מיומן ביותר; הוא נלחם בו-זמנית מול שני אוכלי מוות. הוא אף היה מסוגל להילחם באוגוסטוס רוקווד שנחשב לאשף קסמי אופל, והוא גם היה יכול להביס את בלטריקס לסטריינג' בקרב במחלקת המסתורין. בקרב שבעת הפוטרים רדפו אחריו חמישה אוכלי מוות והוא עצר שלושה מהם (אחד מהם היה טרוורס), למרות שהיה עליו להגן במקביל על הרמיוני. מאוחר יותר במהלך הקרב, הוא פגש בוולדמורט. קינגסלי שאקלבולט שרד את הקרב ולא נפגע כלל (יש לציין שוולדמורט איבד בו עניין במהירות משום שהארי פוטר האמיתי אותר). בהמשך, הזדמן לקינגסלי להילחם באוכלי המוות לבדו משום שאמר את מילת הטאבו - "וולדמורט" - ובכך התגלה כאחד מחברי מסדר עוף החול. במהלך הקרב על הוגוורטס, הוא נלחם מול הלורד וולדמורט לצד מינרווה מקגונגל ולצד הוראס סלגהורן.
  • כהילאי: נימפדורה טונקס תיארה את קינגסלי כהילאי בכיר יותר ממנה, בעל מומחיות בקסמי הגנה, יכולות דו-קרב וערמומיות טבעית.
  • מומחיות בקסמים: במהלך הקרב על הוגוורטס השתמש קינגסלי בלחש בלתי מוכר על אוכל מוות, שגרם לו לעוף אחורה דרך החלון שבדיוק נשבר, אך שב וחתם את עצמו מיד. ניתן להסיק שהלחש היה סוג של מניפולציית זמן, שקשה מאד להצליח בה.
  • תעופה: בתחילת "הארי פוטר ומסדר עוף החול", קינגסלי לקח חלק במשמר הליווי של הארי פוטר בדרכו לכיכר גרימולד מספר 12. הארי, כמו גם כל חברי המסדר, טסו במטאטא ליעדם. כמו כן, על אף שבמהלך קרב שבעת הפוטרים הוא הגן על הרמיוני, הוא הצליח להתחמק מאוכלי המוות (בעזרת מטאטא) ולשרוד את הקרב ללא פגע.
  • פטרונוס: קינגסלי היה מסוגל להשתמש בפטרונוס שלו כאמצעי תקשורת, דבר שלמד מאלבוס דמבלדור, שיצר את השיטה. הפטרונוס של קינגסלי לבש צורה של שונר.
  • קסמי זיכרון: קינגסלי היה יכול לשנות את זכרונותיה של מריאטה אדג'קום כדי למנוע ממנה לספר על צבא דמבלדור לקורנליוס פאדג', לג'ון דוליש ולדולורס אמברידג'.
  • יכולות מנהיגות: קינגסלי היה בעל יכולת מנהיגות מרשימה; הוא מונה להיות האחראי על מסדר עוף החול לאחר מותו של עין הזעם מודי. בהמשך, הוא גם הפך לשר הקסמים.

קינגסלי שאקלבולט במהלך הקרב על הוגוורטס - לחצו להפעלת אנימציה
קינגסלי שאקלבולט במהלך הקרב על הוגוורטס - לחצו להפעלת אינמציה

מערכות יחסים

חברי מסדר עוף החול
קינגסלי היה בעל מערכת יחסים טובה עם חברי מסדר עוף החול, נוסף להארי פוטר, להרמיוני גריינג'ר, למשפחת וויזלי, לאלאסטור מודי, לנימפדורה טונקס ולאלבוס דמבלדור. הוא הוערך מאוד בקרב מרבית חברי המסדר בשל מיומנותיו ואמונותיו.

קינגסלי היה חברם הטוב של רמוס לופין ושל סיריוס בלק. לאחר שסיריוס נרצח על-ידי בלטריקס לסטריינג', קינגסלי נלחם בה, על אף היותו פצוע. יתרה מכך, הוא היה בקשר טוב גם עם אלפיאס דודג', עם דדאלוס דיגל, עם אמליין ואנס, עם סטרג'יס פודמור ועם הסטיה ג'ונס, שהיו כולם חלק מחיל המשמר שהגיע לחלץ את הארי בספר החמישי. בנוסף לכך, קינגסלי הכיר את ג'יימס פוטר באופן אישי (הוא ציין שהארי פוטר דומה לאביו).

רבים מחברי מסדר עוף החול מתו במהלך הקרבות, אך לא ידוע כיצד קינגסלי הגיב על מותם. בתום מלחמת הקוסמים השנייה, הוא ביקש מחבריו למסדר להמשיך ולשמור על קשר.


אטימולוגיה
גם "Shackle" (לכבול) וגם "Bolt" (להבריח) מתייחסים לדרך של מאסר. המילה Lynx (שונר) מזכירה את המילה Links, שמשמעותה קישורים; משמעות המילה רומזת על הסיבה שצורת הפטרונוס שלו היא שונר.

פירוש שמו הפרטי - "קינגסלי" - הינו מלכותי, מאחר והמילה "King" (מלך) נמצאת בו. ייתכן שזו הסיבה לכך שבתכנית הרדיו "מבט לפוטר" הוא הוצג בכינוי "רויאל" (מלכותי).


מאחורי הקלעים

  • ג'ורג' האריס היה זה שגילם את קינגסלי שאקלבולט בסרט "הארי פוטר ומסדר עוף החול" ובסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות".
  • קינגסלי, שהופיע בספר "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", אינו מוצג כלל בסרט.
  • מעולם לא צויין אם קינגסלי היה בין חברי מסדר עוף החול המקורי. בתמונה המקורית הוא אינו מופיע, אך עם זאת, כאשר הוא רואה את הארי הוא טוען שהוא מזכיר את ג'יימס פוטר, דבר המעיד על כך שהכיר את ג'יימס באופן אישי. סברה אחרת לשאלה מהיכן הוא מכיר את ג'יימס פוטר טוענת שייתכן כי קינגסלי למד בהוגוורטס יחד עם ג'יימס, ומשם הכיר אותו.
  • קינגסלי מוצג כבעל חוש הומור. בסרט "הארי פטר ומסדר עוף החול" הוא מתלוצץ עם שר הקסמים באומרו שלדמבלדור יש סגנון, זמן קצר לאחר שזה האחרון נמלט מהשר ומההילאים שלו.
  • אף כי הדבר אינו צויין, ישנן סברות האומרות כי לאחר שדולורס אמברידג' נכלאה באזקבאן, קינגסלי ביטל את החוק נגד אנשי-הזאב, כמחווה לחברו המנוח רמוס לופין.
  • קינגסלי שאקלבולט לא מוצג כשר הקסמים בסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק 2".
  • קינגסלי היווה השראה ללהקת רוק מניו-יורק שנקראה על שמו - "קינגסלי והשאקלבולטס".
  • מבין כל חברי מסדר עוף החול שסייעו לחברי צבא דמבלדור בקרב על מחלקת המסתורין, קינגסלי הוא אחד היחידים שידוע עליו כי שרד את מלחמת הקוסמים השנייה. שמות אחרים כוללים את הארי פוטר, את רון וויזלי, את הרמיוני גריינג'ר, את רובאוס האגריד, את מינרווה מקגונגל, את מולי וויזלי, את ג'ורג' וויזלי, את ביל וויזלי, את פלר דלאקור, את ארתור וויזלי ואת אברפורת' דמבלדור.

קלף צפרדע שוקולד



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007