האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הודעות אחרונות
שם האשכול: תאהב(נ)ו("ד) את עצמכם
כותב האשכול: The Archer
שם האשכול: קול דממה דקה|| יעל שרה
כותב האשכול: יעל שרה
שם האשכול: טלאי צהוב || תהילה
כותב האשכול: צעד ועוד צעד
שם האשכול: להעלם מהעולם\ מיכל
כותב האשכול: בסוף גם אני יהיה דוסה
שם האשכול: אין מילים\\ליה
כותב האשכול: lvliya7
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: אהבת השמש והצללים
עודכן ב: היום ב-1:23

שם הפאנפיק: קסם של אלים
עודכן ב: 05.05.2024

שם הפאנפיק: הארי רידל
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 03.05.2024

שם הפאנפיק: רוז עוברת על החוק
עודכן ב: 02.05.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: הסרטים

גולשים יקרים,
כפי שדיווחנו בעבר, עתיד סדרת סרטי "חיות הפלא והיכן למצוא אותם" מעולמו של הארי פוטר עדיין עומד בסימן שאלה. בספטמבר האחרון, התראיין במאי הסרטים דייוויד ייטס, ואמר בראיון כי "נכון לכעת הסיפור גמור" אך הוסיף כי "לעולם אין לומר לעולם לא" כאשר נשאל על האפשרות להמשיך את סדרת הסרטים. כעת, בראיון לקראת סרטו החדש של ייטס, שיתף הבמאי עוד על חוויותיו מצילומי "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" וסדרת סרטי הארי פוטר.

בראיון, מספר ייטס כי נכון לכרגע הסרטים עדיין בסטטוס המתנה, אך מוסיף כי הוא אופטימי לגבי ההמשך. "אני בטוח שבשלב מסוים, אפילו ניוט (וסדרת סרטי חיות הפלא) יחזור אלינו. אחרי הכל, מי אנחנו שנדע מה צופן העתיד?" אמר.

David Yates and Harry Potter
ייטס ודניאל רדקליף במהלך צילומי סדרת סרטי "הארי פוטר"

כשנשאל האם ידע שבמקור מתכוננים חמישה סרטים לסדרה, סיפר כי היה מופתע לחלוטין. "העובדה כי עתידים להיות חמישה סרטים הייתה הפתעה גמורה. הייתי עם אדי רדמיין (ניוט סלמנדרה) ושחקנים נוספים, ודיברנו על התרגשותנו לקראת הסרטים באירוע לקראת יציאת הסרט הראשון. לפתע, אמרה לנו רולינג- דרך אגב, הולכים להיות חמישה מהם. כולנו הסתכלנו אחד על השני בהלם מוחלט."

ייטס, שביים גם את סרטים 5 עד 8 בסדרת סרטי הארי פוטר, אמר כי אינו עתיד להשתתף בסדרת הטלוויזיה שמתכוננת להארי פוטר ואף רמז כי אינו מעוניין לחזור לפרויקטים הקשורים להארי פוטר לזמן מה. "ביליתי כל כך הרבה זמן במסדרונות וכיתות בית הספר הוגוורטס, וזו הייתה חוויה יוצאת דופן. אך, אני מרגיש כי עזבתי את הפרק הזה בחיי. אף על פי כן, אני מתרגש לראות כיצד סיפורו של הארי ייחשף לדור העתיד בהמשך", הסביר.

את הראיון המלא ניתן למצוא בפודקאסט "Inside Total Film".

מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 04.11.2023 · קטגוריה: הסרטים · 0 תגובות

עדכון: כדי לאפשר לכם להשתתף באירוע וכמקצה אימונים, הטריוויה תתקיים השבוע ביום חמישי בשעה 16:00

גולשים יקרים,
כולנו חווים ימים לא פשוטים – והיום אנחנו שמחים להציע לכם הפוגה קצרה מהשגרה. הצטרפו לחידון הארי פוטר מקוון לכל המשפחה, שייערך בזום ביוזמת סינמטק תל אביב. כך לפי עמוד הפייסבוק של הסינמטק:

"הבריקו את הקדרות, הכינו את המטאטאים והצטרפו לחברי פודקאסט הבית של הסינמטק בחידון אונליין לכל המשפחה שיחמם לכם את הלב לא פחות מכוס של בירצפת."

חידון הארי פוטר של הסינמטק

החידון יתמקד בשלושת הפרקים הראשונים בסדרה (אבן החכמים, חדר הסודות והאסיר מאזקבאן), וניתן להשתתף בו כיחידים או בקבוצות. הוא ייערך ביום חמישי, 26 באוקטובר, בשעה 19:00 – ההשתתפות חינם בהרשמה מראש.

המשך גלישה מהנה, שמרו על עצמכם,
צוות HPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 24.10.2023 · קטגוריה: הסרטים · 3 תגובות

גולשים יקרים!
לאחרונה, מסתובבת שמועה מעניינת למדי הקשורה לעולמו של הארי פוטר. וודאי הבנתם מהכותרת, אך השמועה אומרת כי יש סיכוי שספרי הסדרה המקורית יאומצו מחדש למסך, בגירסא חדשה לחלוטין! על פי השמועות, אולפני Warner Bros שוקלים בכובד ראש את האפשרות לחדש את סדרת סרטי הארי פוטר, כולל צוות שחקנים חדש לחלוטין. אומנם לא מדובר בפרויקט בטוח עדיין, אך השמועה אומרת כי הדבר בהחלט נמצא על הפרק.

בזמן שלא ידוע האם הדבר עומד לקרות בזמן הקרוב, ידוע כי בנוסף לסדרת סרטים חדשה קיים רצון של מנהל חברת האולפנים להפיק גירסא קולנועית למחזה "הארי פוטר והילד המקולל" אשר מתרחש אחרי אירועי סרטי אוצרות המוות. "לא עשינו סרט הארי פוטר ב-15 השנים האחרונות. הסרטים הללו, יחד עם עוד סדרות סרטים אחרות, העניקו רבות לאולפני Warner Bros ו-Motion Pictures ב-25 השנים האחרונות", אמר על מנת להסביר את הרצון לחדש את הסדרה.

בנוסף לכך, מנהל חברת האולפנים הצהיר כי הוא מוכן להמשיך ולעבוד בשיתוף פעולה עם ג'יי קיי רולינג על מנת ליצור עוד סרטים בסדרת הארי פוטר בעתיד. אך, מהצד השני, מספר שחקנים רב מצוות השחקנים המקורי כגון דניאל רדקליף (הארי פוטר) ואמה ווטסון (הרמיוני גריינג'ר), הצהירו כי הם מרחיקים את עצמם מרולינג בעקבות האמירות הטרנספוביות שלה (זאת לעומת מספר שחקנים שדווקא תומכים בה). כמו כן, מפתח המשחק Hogwarts Legacy הצהיר כי הוא לא נתן לרולינג להיות מעורבת בתהליך יצירת המשחק מאותה הסיבה.

כזכור, נכון לכרגע לא ידוע האם פרויקט הסרטים האחרון של הסדרה הקסומה, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", עתיד להמשיך. האור הירוק לסרט הרביעי והחמישי אמור להינתן על פי תוצאות המכירות של "הסודות של דמבלדור", שנכון לכרגע הינו הסרט הכי פחות מצליח מבין כל סרטי סדרת הסרטים. כמו כן, אדי ריידמן, שמגלם את ניוט סלמנדרה, הצהיר כי גם הוא לא יודע האם ימשיכו לצלם את הסדרה.

מה דעתכם? הייתם רוצים סרטים חדשים להארי פוטר? ספרו לנו בתגובות!



פורסם על ידי Enid Sinclair · 04.01.2023 · קטגוריה: הסרטים · 1 תגובות

גולשים יקרים,
בוני רייט, השחקנית שגילמה את דמותה של ג'יני וויזלי בסדרת הסרטים הקסומה, ומתיו לואיס, השחקן שגילם את נוויל לונגבוטום בסדרת הסרטים, התראיינו יחד בשבוע האחרון ונשאלו גם על חוויותיהם וזכרונותיהם מצילום הסרטים. 
 
במהלך השיחה השחקנים נשאלו האם לקחו איתם חפצים או פריטים כלשהם מצילומי הסרטים: רייט סיפרה שהיא לא לקחה דבר ומצטערת על זה היום; ולואיס הודה שלקח לא מעט פריטים, ביניהם הבגדים שנוויל לבש בקרב על הוגוורטס שנמצאים כיום בבית הוריו - כך שהבגדים שמוצגים באולפני הארי פוטר בלונדון אינם הבגדים המקוריים שלבש! בנוסף, לואיס סיפר שהוא רצה לקחת את החרב של גריפינדור אבל לא הצליח להכניס אותה לתיק שלו...
 
בוני רייט ומתיו לואיס
 
השחקנים נשאלו גם איזה דמויות או קווי עלילה מהספרים שלא הופיעו בסרטים הם היו רוצים לראות על המרקע. רייט סיפרה שהייתה רוצה שקווי עלילה נוספים שקשורים לדמותה יכללו בסרטים, ובנוסף הייתה רוצה לראות בסרטים יותר חדרים ומסדרונות בטירת הוגוורטס; לואיס סיפר שהיה רוצה שהסצינה שבה נוויל מבקר את אמו בבית החולים על-שם הקדוש מנגו תיכלל בסרטים, מאחר שהיא סצינה משמעותית עבור הדמות שלו, ובנוסף היה רוצה שדמותו של המפחידן פיבס תופיע בסרטים.
 
בנוסף, השחקנים חשפו פרטים מהווי מאחורי הקלעים של צילומי הסרטים. בכלל זאת, רייט סיפרה שבמהלך צילומי הסרט השני בסדרה, הארי פוטר וחדר הסודות, היא הייתה צריכה לשכב על רצפת חדר הסודות במשך קרוב לשלושה שבועות של צילומים; לכן, כדי שיהיה לה נוח יותר, נתנו לה לשכב על מזרן יוגה שהותאם לגודל גופה וחצץ בין גופה לבין רצפת האבן.
 
מה דעתכם על הפרטים שהשחקנים חשפו?
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Hogwarts · 10.09.2021 · קטגוריה: הסרטים · 6 תגובות

גולשים יקרים,
לאחר שנחשפו מספר חולי קורונה מאומתים בקרב צוות ההפקה של חיות הפלא והיכן למצוא אותן 3, הוציאו הודעה כי לעת עתה הצילומים יופסקו, למען בריאותם של צוות ההפקה והשחקנים.

תאריך חזרת הצילומים לא ידוע עוד, אך לפי הדיווחים הסרט יצא ב־22 ליולי 2022.


Newton Scamander

לא יכולים לחכות? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Thirty five · 22.02.2021 · קטגוריה: הסרטים · 1 תגובות

[0]1 (12)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007