האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!




מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: אתמול ב-15:04

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: אתמול ב-12:36

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: הסרטים
הארי פוטר ואבן החכמים 

גולשים יקרים,
הסרט הראשון בסדרה,
הארי פוטר ואבן החכמים, ממשיך לשבור שיאים: ההכנסות מהסרט עומדות על קרוב למיליארד דולר!
כמעט 19 שנה לאחר שיצא לאקרנים לראשונה, הסרט מוקרן בתקופה האחרונה שוב בסין ובדרום קוריאה בשלושה מימדים ובאיכות גבוהה וגרף למעלה מעשרה מיליון דולר בתוך שלושה ימים בלבד!
בכך, הכנסות הסרט קרובות מאוד לרף של מיליארד דולר. מלבד הסרט הראשון, הסרט היחיד מהסדרה שהכנסותיו עלו על מיליארד דולר היה הסרט השמיני והאחרון,
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2, שההכנסות ממנו עלו על מיליארד ורבע דולר. בסך הכל 46 סרטים בלבד בהיסטוריה של הקולנוע גרפו רווחים של למעלה ממיליארד דולר.
האם גם לכם יש חשק לצפות שוב בסרט הראשון?
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי! 



פורסם על ידי Hogwarts · 17.08.2020 · קטגוריה: הסרטים · 6 תגובות

גולשים יקרים,
האם אתם זוכרים את בית משפחת דרסלי בדרך פריווט מספר 4? ובכן, הבית הזה, אשר נמצא בעיירה מרטינס הול במחוז ברקנל, מוצע כעת למכירה עבור 475 אלף ליש"ט. הוא כולל 3 חדרי שינה ועבר לאחרונה שיפוץ נרחב!

הבית שימש בתור הסט לבית משפחת דרסלי, דודיו של הארי פוטר, בסרט הראשון בסדרת הסרטים המכושפת. מהסרט השני והלאה צוות הצילום השתמש בהעתק של הבית ולא בבית עצמו. למרות ערכו ההיסטורי והפרסומי, מכירו של הבית דומה למכירם של שאר הבתים ברחוב בו הוא נמצא ולא מושפע מהיותו חלק מסדרת סרטי "הארי פוטר".

מה דעתכם? האם הייתם רוצים להתגורר בבית הזה? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Buffy · 20.09.2016 · קטגוריה: הסרטים · 19 תגובות

גולשים יקרים,
בהפקה של סרטי "הארי פוטר" נעשה שימוש באיפור רב, בעיקר בסצנות שמעורבים בהן גובלינים. על האיפור המושקע הזה הייתה אחראית אמנית האיפור סאריטה אליסון, שהתראיינה לאחרונה בנושא.
היא סיפרה על שגרת היומיום בסט הצילומים - לדבריה, בימים שבהם צולמו סצנות עם גובלינים, יום העבודה היה מתחיל בארבע לפנות בוקר, וכל הבוקר היה מוקדש רק לאיפור ולהכנות. היה עליה ועל שאר צוות האיפור להישאר על הסט לאורך כל היום כדי לתקן את האיפור במקרה הצורך. כמו כן, היא חשפה כי לוקח ארבע שעות לארגן גובלין לצילומים, ושעה להוריד את כל האיפור, האביזרים ומוצרי השיער.

לשאלה מיהו הגובלין האהוב עליה, השיבה סאריטה "אני אוהבת את גריפהוק, יש לו פנים מקסימות והיה מאוד כיף לעבוד עם וורוויק דייויס שגילם את הדמות".
לקריאת הראיון המלא בשפה האנגלית לחצו כאן.
מה דעתכם? מתרשמים מעבודת האיפור המושקעת שנעשתה על הגובלינים? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Bad Medicine · 23.03.2016 · קטגוריה: הסרטים · 6 תגובות

גולשים יקרים!
מתוך המידע שהאחים וורנר פירסמו על "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", אנחנו יודעים כי דיוויד ייטס, הבמאי של ארבעת הסרטים האחרונים בסדרת סרטי "הארי פוטר", יביים את הסרט. עד עכשיו היו רק דיבורים ושמועות על כך, אבל עכשיו זה אושר באופן חד משמעי.
ייטס יצטרף אל המפיק, דיוויד היימן.
מאתר "Hollywood Reporter" נמסר:
"'חיות הפלא' היא משימה אדירה עבור "האחים וורנר", שלהוטים לשמר את הקסם וההצלחה של "הארי פוטר" מעבר לשמונת הסרטים המצליחים, שגרפו מעל ל7.6 מיליארד דולר ברחבי העולם. במהלך ההכרזה על שותפות של "חיות הפלא" עם רולינג בספטמבר 2013, נאמר גם כי ימכרו משחקי וידאו, מרצ'נדייז וכד'."

בינתיים, דיווח מנכ"ל "האחים וורנר" כי "חיות הפלא" יהיו לא פחות מטרילוגיה, וכי תאריכי השחרור של שני הסרטים הבאים יהיו ב- 2018 וב- 2020, בהתאמה.
מההודעה של "האחים וורנר" לעיתונות:
"החברה תוציא שלושה סרטים, הראשון ב- 2016, השני ב- 2018, השלישי ב- 2020, המבוססים על רב המכר של ג'יי קיי רולינג, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". בשילוב עם עולם הקוסמים המוכר, הכולל יצורים קסומים ודמויות בהשראת ספרי הלימוד בהוגוורטס שנכתבו על ידי ניוט סלמנדרה. "חיות הפלא" יבויים על ידי דיוויד ייטס (...), יחד עם דיוויד היימן, ג'יי קיי רולינג, סטיב קלובס וליונל וויגרם."
תפקידיהם של וויגרם וקלובס אינם ידועים בינתיים, אם כי קלובס כתב תסריטים לרבים מסרטי הארי פוטר, ו-וויגרם שימש כמפיק בארבעת הסרטים האחרונים.
תאריך שחרור הסרט הראשון הוא 18 בנובמבר, 2016.

האתם אתם מתרגשים לקראת ההתפתחויות החדשות האלה? האם תראו את שלושת הסרטים? נשמח לשמוע זאת מכם!

בברכת חג שמח והמשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Jake Bugg · 16.10.2014 · קטגוריה: הסרטים · 8 תגובות

גולשים יקרים!
קרס עץ הטקסוס העתיק שהופיע בסרט הרביעי בסדרת הסרטים הקסומה, "
הארי פוטר וגביע האש". העץ, שנישא לגובה מרשים של 25 מטרים, ממוקם ב-"Frithsden Beeches" שבאנגליה, והוערך כבן מאות שנים. לדברי היערן אנדרו סימפקינס, הוא קרס לאחרונה בשל שילובם של כמה גורמים: גיל מתקדם, משקל כבד, הצטברותן של פטריות ריקבון ומזג-אוויר גשום.
בניגוד לאמונה הרווחת, העץ שקרס לא שימש בצילומים כ
ערבה המפליקה, אלא מוקם בכפר הדמיוני אוטרי סנט קצ'פול באיזור ביתה של משפחת וויזלי, "המחילה". העץ הופיע בצילומים כשהארי פגש את איימוס דיגורי ואת בנו סדריק בעת חיפושם אחר מפתח-המעבר בראש גבעת סטואדשד כדי להגיע לטורניר גביע הקווידיץ' העולמי.
העץ הממוטט נבחר בקפידה על-ידי יוצרי הסרט הרביעי: הם חיפשו אחר איזור מיוער עשיר בעצים מרשימים ויפהפיים ובחרו ב-"Frithsden Beeches". צוות השחקנים והיוצרים צילמו באתר במשך שבועיים שלמים, בעוד הם מנסים לפגוע בשמורת הטבע האנגלית כמה שפחות.
עקב הופעתו בסרט המצליח, באותה שנה הכנסות המקום עמדו על כ-50 אלף ליש"ט (כ-293,000 ש"ח) מתיירים שבאו לבקר בו במטרה לצפות בעץ!
המשך גלישה נעימה,
צוות HPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Sheldon Cooper · 16.06.2014 · קטגוריה: הסרטים · 2 תגובות

0[1]2 (12)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007