האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הודעות אחרונות
שם האשכול: 2k
כותב האשכול: Grover Underwood
שם האשכול: פרישה
כותב האשכול: Quiet day
שם האשכול: משחק פורום / הדבר שהייתי משנה במדינה
כותב האשכול: I Love Fall Out Boy
שם האשכול: ספסל (( נטע
כותב האשכול: Know-It-All
שם האשכול: ציונים לשירים שלייי
כותב האשכול: InfinityXO
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: יומנו של ניקו די אנג'לו
עודכן ב: אתמול ב-19:20

שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: אתמול ב-7:36

שם הפאנפיק: אם מצנפת המיון הייתה ב...
עודכן ב: אתמול ב-6:55

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי
עודכן ב: 17.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: עוד בהארי פוטר

גולשים יקרים!
כפי שוודאי ראיתם, הרשת גועשת בימים האחרונים בעקבות דיווחים על כך שאולפני Warner Bros בשלבים אחרונים לסגירת עסקה שתהפוך את שבעת ספרי הארי פוטר לסדרת טלוויזיה, כאשר כל ספר יהפוך לעונה שלמה. על פי פירסום מספר אתרי חדשות בארץ ובעולם, רשת הכבלים HBO (הידועה בעקבות תכנים כגון "בית הדרקון" "חומריו האפלים" "האחרונים מבנינו" ו-"הלוטוס הלבן") ככל הנראה עתידה להיות הבית של סדרה חדשה זו.

בעבר כבר דיווחנו על כך שבחודשים האחרונים מתנהל משא ומתן על הנושא. הסדרה תהיה יצירה מחדש של עיבוד למסך לסדרת הספרים האהובה והמוכרת לכולנו, שיצאה לפני מעל ל-20 שנה אך עדיין חיה ופועמת בליבם של מעריצים רבים. אחת הסיבות לעסקה זו היא, כפי שניתן לנחש, העובדה כי סדרת הסרטים קיבלה ביקורות לא מועטות על שינויים בעלילה והורדה של דמויות חשובות.

og-golden-trio

כפי שנכתב בפירסום הקודם בנושא והועלה גם כאן, הדיווח מגיע ברקע מחאה נרחבת נגד רולינג ודעותייה. על פי הדיווח, רולינג עתידה לקחת חלק בהפקה על מנת "לשמור על העולם שיצרה", אך היוצרים אינם מעוניינים שתהיה בעמדה ניהולית גבוהה או בעמדה של יוצרת ראשית בעקבות המחאות נגדה. עוד נמסר כי ההכרזה הרישמית על סדרת הטלוויזיה עתידה להגיע בשבוע הקרוב.

על פי הכתוב, אחת ממטרות הסדרה היא להישאר נאמנה לספרים, ואינה תעסוק בעלילת יקומו של הארי פוטר לפני עלילת הספרים המקוריים או אחריה, ובנוסף אינה מטרתה להוסיף קווי עלילה חדשים. מה שכן, התקווה היא כי היוצרים יוכלו להתמקד בדמויות שאינן קיבלו את הכבוד הראוי להם בסרטים, ולעסוק בנושאים שלא הורחבו מספיק בעיבוד הקודם.

לקריאה נוספת בנושא ניתן להיכנס לפירסום המקורי על החדשות, או לאתרי חדשות ישראליים כגון ישראל היום, וואלה ו-ICE. מה דעתכם? האם הארי פוטר צריך להפוך לסדרת טלוויזיה, או שעדיף להשאיר את הדברים כמו שהם? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Enid Sinclair · 08.04.2023 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 4 תגובות

גולשים יקרים!
לאחרונה, גילו חוקרים מאוניברסיטת ייבסקילה שבפינלד זן חדש של דובוני מים, אשר קיבלו שם הקשור לסדרת הספרים הקסומה! דובוני המים התגלו בדיונות החול בפינלד, ועל פי כתב העת הזואולוגי של האקדמיה, הם זכו לשם המרגש מאקרוביוטוס נאגינאה (Macrobiotus naginae).

רבים מכם וודאי תוהים מדוע הזן החדש של דובוני המים אשר התגלה בחולות נקרא על שם נגיני, המופיעה כנחשה של הלורד וולדמורט והורקרוקס בסדרת "הארי פוטר" ואישה הסובלת מקללת הדם מלדיקטוס בסדרת סרטי "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" ומגולמת על ידי קלאודיה קים.

דובוני מים הם בעלי חיים זעירים שאורכם פחות ממילימטר הקרובים משפחתית למשפחת פרוקי הרגליים ומזכירים בצורתם במעט דובונים. אל תיתנו למראה התמים שלהם להטעות אתכם! מדובר בבעלי חיים יוצאי דופן שיכולים לעמוד בטמפרטוריות קיצוניות של חום וקור, קרינה חזקה פי כמה וכמה מהקרינה איתה אנו יכולים להתמודד כבני אדם, רעב של שנים ואף הריק של החלל החיצון!

דובוני המים אשר נקראו על שם נגיני
דובוני המים "Macrobiotus naginae", שקיבלו את שמם של נגיני מסדרת הספרים הקסומה

לא מדובר בפעם הראשונה בה מדענים משתמשים בשמות מעולמו של הארי פוטר לתגליות מדעיות. בשנת 2021, צפרדע שוקולד אמיתית שהתגלתה ביערות הגשם של גינאה החדשה נקראה על שם הממתק הקסום. בשנת 2017, זן חדש של עכבישים נקרא על שם הרעגוג ולפני שנים רבות, קראו חוקרים לזן חדש של נחשים מסוג צפעוני גומה על שם סלאזר סלית'רין.

נראה שלא משנה מה גודל התפקיד בספרי הסדרה או בסרטי חיות הפלא, לכל דמות יש דרך להיות השם של תגלית מהעולם האמיתי. כלב ים שחור נדיר שחולץ על ידי האירגון הסקוטי למניעת אכזריות כלפי בעלי חיים נקרא נרקיסה על שם נרקיסה מאלפוי, גור השנבוב הראשון בגן החיות צ'סטר באנגליה נקרא על שם דובי גמדון הבית, ומרכז המדע גרינסבורו בצפון קרולינה קרא לפינגווין פרוותי ניפלר, על שם בעלי החיים הפרוותיים מסדרת סרטי "חיות הפלא" הדומים להם במראה.

מה דעתכם על השם החדש של זן דובוני המים? אילו הייתם מגלים זן חדש של בעל חיים, על שם איזה דמות הייתם בוחרים לקרוא לו? ספרו לנו בתגובות!



פורסם על ידי Enid Sinclair · 29.12.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

גולשים יקרים,
העידכון האחרון של אתר האינטרנט The Wizarding World (לשעבר Pottermore) כבר כאן! החל מעידכון זה, הקוסמים והמכשפות של האתר מוזמנים לעצב את הפרופיל האישי שלהם יותר מבעבר. כחלק מהעידכון, נוספה האפשרות ליצור דיוקן אישי שישקף את סגנון הקסם שלנו והמראה שלנו! זאת לאחר שאתר זה ידוע מזה שנים בשאלונים הקשורים לעולמו של הארי פוטר המאפשרים לגולשים לגלות את הבית שלהם, הפטרנוס שלהם ואף השרביט האישי שלהם.

כל אדם לו יש חשבון באתר יכול ליצור לפרופיל שלו דיוקן. בתחילה מתחילים עם חלקים בסיסיים כמו צורת פנים, עיניים וצבע עור, ומשם ניתן להמשיך כבר לנמשים, שיער פנים, משקפיים ועוד. האפשרויות אינן נגמרות! בהמשך לכך, אנו יכולים לבחור בין גלימות מגוונות הקשורות לקבוצת הקווידיץ' של הבתים השונים, גלימות הבתים, ואפילו סמננים נוספים הקשורים לעולמו של הארי פוטר כמו סיכת מדריך או מדריכה ראשית, סיכת צבא דמבלדור ועוד.

אתר The Wizarding World

לאחר הוספת כל הפרטים המגוונים, ניתן לבחור את הרקע האישי והפרטים האחרונים של הדמות. ניתן לתת לדיוקן להחזיק שרביט, ספר, עיתון הנביא היומי ועוד. ניתן אפילו להוסיף חיית מחמד! כל מה שעליכם לעשות על מנת ליצור את הדיוקן האישי שלכם הוא להיכנס לקישור הזה ולהיכנס לחשבון שלכם! אילו אין לכם חשבון, ניתן ליצור אחד בקלות.

מה דעתכם? שתפו את הפרופילים שיצרתם!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal- פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 02.11.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

גולשים יקרים!
מעוניינים לערוך מרתון סרטי הארי פוטר לכבוד החג? חברת YES כאן בשבילכם! לכבוד חג הסוכות, חברת YES מפעילה באופן חגיגי ערוץ שכולו מוקדש להארי פוטר. הערוץ החגיגי זמין רק לארבעה ימים, וכולל בתוכנו את סרטי הסדרה, כמו כן גם תכנים נוספים הקשורים אליה כמו ספיישל האיחוד ושעשעון הארי פוטר מיוחד, "משחק הבתים".
 

לא מדובר בפעם הראשונה בה חברת YES מפעילה את הערוץ, ובדרך כלל במהלך החגים הוא זמין למספר ימים. הערוץ זמין בין התאריכים 12.10.22 עד לתאריך ה-16.10.22 בחינם למנויי YES, בערוץ YES הארי פוטר, 20 בשלט.

מה דעתכם? הולכים לערוך מרתון? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי מאסטר שיפו · 10.10.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 1 תגובות

גולשים יקרים!
שנת הלימודים אומנם כבר התחילה, אך חברת Loungfly לקחה על עצמה לעודד אותנו לחדש את מלאי מוצרי בית הספר שלנו! חברת Loungfly הינה חברת תיקים, ארנקים, מוצרי בית ספר ועוד, וכעת פירסמה כי היא עתידה לשחרר סט הקשור כולו לסאגת "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", ובאופן ספציפי סט המתמקד בסרט השלישי בסדרה, "הסודות של דמבלדור".

בין המוצרים, ניתן למצוא תיקים בסגנון הארי-פוטר הכוללים, לדוגמה, את תמונות הספרים מרשימת חובת הקריאה לשנת הלימודים הקסומה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות וציורים נוספים הקשורים לעולמו של הארי פוטר. התיק מתאים לאחסן ספר או שניים, ומחירו 80$ (277 שקלים).

Loungfly2 Loungfly8
Loungfly4 Loungfly3
Loungfly6 Loungfly5

Loungfly7

בנוסף לתיקים הגדולים, החברה מציעה גם תיקים קטנים יותר, בהם ניתן להשתמש לאירועים או יציאה עם חברים. גם התיקים הללו כוללים ציורים של ספרי הלימוד מבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, ומחירם הנוכחי הינו 70$ (242 שקל). ומה לגבי מי שמחפש ארנק או אוגדן כרטיסים? גם את זה החברה מציעה! המחיר של הארנקים והאוגדנים נמוך בהרבה, ועומד על כ-40$ (138 שקל).

לצערנו הרב, נראה כי נכון לכרגע המשלוח באתר זמין רק לתושבי ארצות הברית. מי יודע, אולי בעתיד יהיה זמין גם בישראל! מה דעתכם על הקולקציה? מה הייתם רוצים לקנות? ספרו לנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Amy Santiago · 22.09.2022 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 2 תגובות

0[1]2 (35)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007