האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הודעות אחרונות
שם האשכול: פרישה
כותב האשכול: Quiet day
שם האשכול: משחק פורום / הדבר שהייתי משנה במדינה
כותב האשכול: I Love Fall Out Boy
שם האשכול: ספסל (( נטע
כותב האשכול: Know-It-All
שם האשכול: ציונים לשירים שלייי
כותב האשכול: InfinityXO
שם האשכול: הממלכה הדמיונית שלך // נטע
כותב האשכול: Know-It-All
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: יומנו של ניקו די אנג'לו
עודכן ב: היום ב-16:09

שם הפאנפיק: גמד ענק - המשחק של וולדי
עודכן ב: היום ב-7:36

שם הפאנפיק: אם מצנפת המיון הייתה ב...
עודכן ב: היום ב-6:55

שם הפאנפיק: הוגוורטס החדש
עודכן ב: 17.04.2024

שם הפאנפיק: הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי
עודכן ב: 17.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: הספרים
גולשים יקרים,
בחודש יוני הקרוב נציין 25 שנים לצאת הספר הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים!
לרגל המאורע, הוצאת הספרים הבריטית 'בלומסברי' שהוציאה לאור את ספרי הסדרה הקסומה הודיעה על הדפסה מחודשת (בשפה האנגלית) של הספר הראשון בכריכה קשה עם העיצוב המקורי משנת 1997! הספר, המאויר על-ידי האמן הבריטי תומאס טיילור, צפוי לכלול גם חומרים נוספים שטרם נחשפו. לכריכת הספר תוצמד מדבקה כסופה הניתנת להסרה.

כרזת הפרסום של המהדורה החדשה
 
הספר יוצע למכירה במהדורה זו במהלך השנה הקרובה בלבד. ניתן לבצע הזמנה מוקדמת כבר כעת באתר ההוצאה; מחיר הספר הוא 15.29 פאונד (כ-68 שקלים), ועלות המשלוח לישראל היא 11 פאונד (כ-49 שקלים) נוספים.
 
מאחלים שנה טובה לכל גולשי האתר,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Hogwarts · 09.09.2021 · קטגוריה: הספרים · 5 תגובות

גולשים יקרים,
בחלוף למעלה משני עשורים לאחר שיצא לאור הספר הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים, הוא זכה השבוע בתואר הספר הטוב ביותר והמשפיע ביותר ב-30 השנה האחרונות בבריטניה! בנימוקי השופטים לבחירה בספר מתוך רשימה מכובדת של 29 ספרים נוספים נכתב: "הספר הראשון הוא התחלה מבטיחה לסדרה שהיא לא רק נהדרת עבור ילדים, אלא גם מכילה תובנות עבור מבוגרים". עוד נאמר על-ידי השופטים שבחרו בספר: "הארי פוטר ואבן החכמים הוא הספר שנשאר בחיים - הוא שינה את הכל עבור כולנו."
 
 
ג'יי קיי רולינג, מחברת הסדרה הקסומה, הגיבה לזכייה בסרטון שצילמה מביתה והודתה בדבריה להוצאת הספרים הבריטית "בלומסברי" על כך שהסכימה להוציא את הספר לאחר שנדחתה על-ידי הוצאות אחרות. היא הוסיפה ואמרה: "אין דבר שאני מתגאה בו יותר מאשר לדעת עד כמה הספרים שלי משמעותיים עבור קוראים צעירים."
גם אנחנו כמובן מצטרפים לדעת השופטים ומסכימים שמדובר בספר הטוב והמשפיע ביותר.
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי! 


פורסם על ידי Hogwarts · 09.07.2020 · קטגוריה: הספרים · 9 תגובות

גולשים יקרים,
הגיעה לשרתינו ידיעה מעניינת כי אישה מבקינגהאמשייר, בריטניה, גילתה שלושה עותקים של הארי פוטר ואבן החכמים במזבלה לפני 12 שנים, ולא ידעה שמדובר במהדורות ראשונות נדירות. כעת העותקים עומדים למכירה פומבית של בית המכירות הפומביות באנגליה - Hansons Auctioneers.
הכל התחיל כאשר בית הספר בבקינגהאמשייר השליך לזבל שלושה עותקי הארי פוטר ואבן החכמים, שניים עם כריכה רכה ואחת עם קשה, כיוון שהיו שחוקים ובית הספר לא רצה שהפקחים שבאו יראו אותם בסיפרייה. למרבה המזל, מורה מבית הספר שעברה במקום ראתה את הספרים הללו, חשבה לעצמה שזה פשוט נורא לזרוק אותם ולקחה אותם לביתה. כעת, לאחר ששמעה את המחיר בו יכולה למכור את הספר, תעמיד אותם האישה למכירה פומבית מקוונת באמצעות המכירות הפומביות של Hansons ב־Staffordshire, שטיפלו במכירת ספרי הארי פוטר הקודמים. אנו מזכירים לכם שלפני 12 שנים היו רק 500 מהדורות ראשונות של כריכה קשה של הספר שהודפסו עם יציאתו בשנת 1997, 300 מהם הלכו לבתי ספר וסיפריות, והשאירו רק 200 למכירה בחנויות הספרים הבריטיות, לכן המהדורות הללו היו ונשארו נדירות מאוד.


שלושת העותקים שנמצאו מהמהדורה הראשונה של הספר הראשון

המהדורה בכריכה קשה צפויה להימכר בין 8,000 ל־12,000 ליש"ט ואילו הכריכה הרכה צפויה להרוויח בין 2,000 ל־3,000 ליש"ט כל אחת, סכומי כסף מכובדים. המכירה הפומבית תתקיים ב־21 במאי.

מה אתם אומרים על הסיפור המפתיע של מציאת המהדורות הישנות? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Calum Scott · 12.05.2020 · קטגוריה: הספרים · 4 תגובות

גולשים יקרים,
לכבוד 20 שנה ליציאת הארי פוטר בשפה התאילנדית, חברת Nanmeebooks פרסמה מהדורה חדשה ובה כריכות מעוצבות של שבעת הספרים! הכריכות צויירו על ידי האומן אפולאר, צייר מוכשר עם סגנון ציור ייחודי ומקסים.
הכריכות מעוצבות ברמה גבוהה, מפוארת ומפורטת - לכל ספר עוצבה כריכה המתארת בדיוק וביופי את המתרחש בו בצורה מיוחדת. בכריכה הראשונה ניתן לראות, למשל, את המכתבים להוגוורטס, את רכבת האקספרס, את חד הקרן, את נורברט בראש טירת הוגוורטס ומה לא.
אפולאר, כאמור מעצב הכריכות, אמר כי דבר זה הוא חלום שמתגשם עבורו, וכי הוא שמח על ההזדמנות לציור הכריכות שניתנה לו.
בנוסף למהדורה המחודשת, ניתן להזמין כסט שלה גם גלויות ענק בסגנון העיצוב החדש ומארז נפתח לקישוט.
את המהדורה החדשה, לדוברי תאית, ניתן להזמין באתר הבא.

 

  

 
לחצו על הכריכות לצפייה בגודלן המלא, ניתן לדפדף ביניהן

בנושא אחר, עמוד האינסטגרם של הערוץ MuggleNet אירח בימים האחרונים את כוכבי הסרטים של חיות הפלא והיכן למצוא אותן! הצוות אירגן ראיונות בשידור חי בעמוד, ושאל את המשתתפים שאלות.
הראיון הראשון היה עם פופי קורבי טאוץ', שגילמה את וינדה רוזייר. פופי סיפרה כמה דברים על מאחורי הקלעים של הסרט (שלכל אחד היו שני שרביטים, למשל, אחד בצילום רגיל ואחד לפעלולים), התוודתה שהיא סלית'רינית גאה והביעה את אהבתה לימי הצילום.
הראיון השני היה עם ג'ושוע שיי, שגילם את ניוט סלמנדרה הצעיר. הוא סיפר כי הוא ממשיך ללמוד באמצעות שיעורים מקוונים ולהתעסק במוזיקה, ציין כי ביתו הוא רייבנקלו וסיפר על פגישתו עם אדי רדמיין, מי שמגלם את ניוט הבוגר.
הראיון הבא היה עם דייוויד סקוראי, שגילם את קראל. הוא מאמין כי דמותו, קראל, מתה בלהבות הכחולות של גרינדלוולד. עם זאת, הוא תומך בתיאוריה שליטה עדיין חיה, מה שאולי אומר שהדמות שלו לא נעלמה לחלוטין. הוא הביע את אהבתו לעבודה עם ג'וני דפ, וסיפר כי הוא אחד השחקנים האהובים עליו.
הראיון האחרון היה עם ויקטוריה ייטס, שגילמה את באנטי. ויקטוריה סיפרה כי היא ממשיכה לשחק גם בסרט השלישי של חיות הפלא, שלא ידעה שהאודישן שלה הוא לסרט חיות הפלא וכי הדמות האהובה עליה מהארי פוטר היא רון וויזלי.
כל הראיונות זמינים כעת ב־IGTV של MuggleNet.

מה דעתכם על הכריכות החדשות? האם אהבתם אותן? והאם אהבתם את הראיונות עם שחקני חיות הפלא? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה ופסח כשר ושמח,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Calum Scott · 08.04.2020 · קטגוריה: הספרים · 2 תגובות

גולשים יקרים,
אנו שמחים להודיע לכם כי יצא תרגום נוסף לספרי הארי פוטר - תרגום ליידיש! כן, גם אנחנו הופתענו לשמוע. הספר "הערי פאטער און דער פילאסאפישער שטיין" (הארי פוטר ואבן החכמים), הספר הראשון של סדרת ספרי הארי פוטר ביידיש, יצא לאור ביום שישי האחרון (אנחנו חושבים שיש פה איזה רמז מכוון) על ידי ניקולס אולניאנסקי ותורגם על ידי אהרון שכטר ויסוונת.
הפרויקט התחיל ב־2017, כאשר אשתו של אהרון, טלי אדלר, חובבת חזקה של הארי פוטר, הציעה לו לתרגם את הספר הראשון של הסדרה ליידיש. הוא אכן לקח את הפרויקט לידיו והחל לתרגם את הספר. לאחר מכן, שלח פניה אל ניל בלייר, הסוכן של ג'יי קיי רולינג. "גדלתי עם יידיש כשפת אם ותמיד רציתי לחוות את העולם הקסום של הכישוף והקוסמות בשפה האהובה עלי", סיפר אהרון. "ספרות ילדים מודרנית ומרתקת לא הייתה קיימת כמעט, ובמקום זאת אחיי ואני, יחד עם בני גילנו דוברי היידיש, נאלצנו להסתפק ביצירות מיושנות, שלעיתים קרובות היו לפני מלחמת העולם השנייה".

אך התרגום לא היה כל כך קל: היה כבר מתרגם אחר שעבד על גרסה של הארי פוטר בתרגום ליידיש, כך יצא ששני אנשים תרגמו את הספר ליידיש בו זמנית. בעקבות כך הוחלט לשלוח את שני התרגומים למומחים לשפה היהודית, ולבסוף בחרו פה אחד בתרגום של ארון כתרגום הרשמי.
על מנת לתרגם את הספר המקורי, שבו כמובן אין מילה אחת ביידיש, היה אהרון צריך להמציא מילים חדשות, זאת מכיוון שרולינג המציאה בעצמה מונחים. כך לדוגמה, היה צורך למצוא פתרונות לתרגום השם הרמיוני גריינג'ר, סוורוס סנייפ ועוד. גם מושגים כדוגמת קווידיץ' הוא שינה בהתבסס על המושג המוכר "אם אלוהים רוצה גם מטאטא יורה" למושג "שייז בזם" (מטאטא יורה).


לחצו על התמונות לצפייה בעטיפת הספר ובעמוד הראשון בגודל מלא

לאחר ההפתעה הראשונה, בה סיפרנו על מהדורת היידיש החדשה שיצאה, מגיעה הפתעה נוספת עליה - כל עותקי היידיש החדשים נמכרו בפחות מ־48 שעות לאחר שיצאו לאור! הם נחטפו מהאינטרנט על ידי המדינות: ארצות הברית, ישראל, פולין, שוודיה, מרוקו, אוסטרליה וסין. אולניאנסקי אומר: "זה מטורף, קשה להאמין, לא חשבנו שנוכל למכור יותר מאלף עותקים של ספר לא חסידי".
הספר השני כבר נמצא בהכנה ובקרוב ייצא לאור גם הוא.

האם אתם מתכננים לקנות את המהדורה? מה דעתכם עליה? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Calum Scott · 12.02.2020 · קטגוריה: הספרים · 0 תגובות

0[1]2 (13)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007