האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הודעות אחרונות
שם האשכול: הודעה - הודעות כפולות (דאבלים)
כותב האשכול: אם תלחצו פה תקבלו אזהרה
שם האשכול: ניקו די אנג'לו!|שוהם
כותב האשכול: Hyunlix
שם האשכול: ניקו די אנג'לו!|שוהם
כותב האשכול: Hyunlix
שם האשכול: בעיה
כותב האשכול: lvliya7
שם האשכול: בעיה
כותב האשכול: lvliya7
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: היום ב-15:04

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: היום ב-12:36

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: אתמול ב-21:03

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: אתמול ב-13:22

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: אתמול ב-12:36

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: פסטיבל אייקון

אייקון 2017

גולשים יקרים!

אירוע הדגל השנתי של חובבי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים – פסטיבל אייקון, יתקיים השנה סביב הנושא "תרבויות". הפסטיבל מאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל.

התוכנייה כוללת השנה כ-400 אירועים: מופעים, אירועים לילדים, אירועי חוצות, תחרות תחפושות, הקרנות בכורה של סרטים, הרצאות על מדע, מדע בדיוני ופנטזיה, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות כתיבה עם מיטב כותבי ז'אנר המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל, סדנאות יצירה לכל המשפחה, שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד.

הפסטיבל משלב תכנים אקדמיים לצד פעילויות שפונות לקהילות החובבים. כחלק מתוכנית אירועי המדע הפופולארי, יארח הפסטיבל את מיטב החוקרים ממגוון אוניברסיטאות ומכוני מחקר. בנוסף, הרצאות רבות יוקדשו לז'אנר בתחומי הספרות, הקומיקס והאנימה, הטלוויזיה והקולנוע. בין מופעי הפסטיבל תוכלו למצוא מחזמר מקורי בשם "עד סוף העולם", מופעי מוזיקה והקרנה מיוחדת עם שחקנים על הבמה, של סרט הקאלט "מופע הקולנוע של רוקי".

מבקרי הפסטיבל ימצאו גם את יריד הדוכנים הגדול מסוגו בישראל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, וכן מתחם התנסות חווייתי במשחקי תפקידים ואזור התרועעות הכולל ספריית השאלה ענקית של משחקי לוח וקלפים. בין שלל האירועים אנו מזמינים אתכם לצפות במופעי חוצות, לבקר במתחם ההשקות בו יוצגו לראשונה ספרי מדע בדיוני חדשים, ולהתארח למשקה קר בפונדק בסגנון ימי הביניים, שלצדו "הקולוסיאום" – זירת קרבות ראווה. מדי לילה יוקרנו סרטי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים בחינם.

בעיון שלנו בתוכנית הפסטיבל, מצאנו מגוון אירועי הארי פוטר מרתקים שיתקיימו במסגרתו השנה - רוצו לקרוא עליהם ולהזמין כרטיסים.

זה המקום להזכיר שגם מפגש סוכות 2017 של קהילת HPortal יתקיים השנה במסגרת פסטיבל אייקון, ביום שלישי, 10/10, בין השעות 12:00 - 14:00. כולם מוזמנים!

הפסטיבל יתקיים ברחוב הארבעה בתל-אביב – בסינמטק תל אביב, מתחם אשכול הפיס ותיכון עירוני א'.

למידע נוסף ולהזמנת כרטיסים מראש בקרו באתר הפסטיבל.

רוצים לזכות בכרטיס זוגי לאחד מאירועי הפסטיבל?
פורטל הארי פוטר הישראלי מחלק לכם 10 כרטיסים זוגיים לאירועי פסטיבל אייקון - כל שעליכם לעשות הוא לענות על החידון כאן, ובין העונים נכונה יוגרל כרטיס כניסה זוגי לאחד מאירועי הפסטיבל, לבחירתו (בכפוף לזמינות).

המשך גלישה מהנה ובהצלחה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי RaDBoy · 04.09.2017 · קטגוריה: פסטיבל אייקון · 5 תגובות

גולשים יקרים!
"פסטיבל אייקון 2013: זהויות" הוא הפסטיבל הישראלי ה-17 למדע בדיוני, לפנטסיה ולמשחקי תפקידים, שמתקיים השנה בין ה-21 ועד ה-24 בספטמבר, חול המועד סוכות, במתחם אשכול פיס תל אביב ובמתחמים סמוכים. הפסטיבל, חג של ממש עבור קהילת החובבים בישראל ושם-דבר גם עבור חובבים מכל העולם, הוא פרויקט הדגל של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, ידידה ושותפה גדולה של פורטל הארי פוטר הישראלי ושל קהילת חובבי הארי פוטר בישראל.

גם השנה תוכלו למצוא בתכנית הפסטיבל מגוון אירועי הארי פוטר שבוחנים את הסדרה המכושפת מזווית אחרת, מרעננת, ושופכים אור על נקודות שטרם התייחסנו אליהן בעבר. כבשנים קודמות, משתמשי פורטל הארי פוטר הישראלי זכאים להנחה בלעדית עבור אירועי הארי פוטר בפסטיבל - כל שעליכם לעשות כדי לזכות בהנחה* הוא להדפיס את השובר שלפניכם ולהציגו במעמד רכישת הכרטיסים:

שובר הנחה בלעדי למשתמשי האתר - אייקון 2013

לפניכם רשימת אירועי הארי פוטר בפסטיבל, לגביהם תקפה ההנחה:

אישיות קבורה / חביב צוריאל, אסיה ברוך
בהרבה מאוד יצירות בפנטזיה ובמדע הבדיוני הגיבורים אמנם בטוחים בצדקת דרכם, אך צריכים להתמודד עם שאלות ודילמות הנוגעות לזהותם. הגיבורים ביצירות אלה צריכים להתמודד עם שדים פנימיים וחיצוניים כאחד. בהרצאה נדבר על החפיפה בין המאבק הפנימי לחיצוני ועל ההתמודדות של הגיבור עם מאבקו האישי. נתמקד בארבע יצירות - הארי פוטר, שר הטבעות, דוקטור הו וסדרת הירושה - שבכולן מופיעים קונפליקטים או בעיות אישיות אצל הגיבורים או דמויות המשנה.
הרצאה | אשכול 6 | 22.9 | 14:00

דמבלדור וסנייפ - אהבתם, גם שנאתם / אורי עמית
בחינה מעמיקה של דמותם וזהויותיהם של דמבלדור וסנייפ בסדרת "הארי פוטר", על ההיבטים המיניים, הא-מיניים והרגשיים שלהם, מספקת מבט יחיד במינו על המתח שבין אהבה למין ובין אהבה לשנאה. תוך מעבר בין הממד הספרותי לפסיכולוגי, החברתי והדתי, נעסוק בהומוסקסואליות, אוננות ופורנוגרפיה, ולא נזנח גם שאלות של נאמנות, אחריות ותסכול. בסופו של דבר אולי באמת המסקנה היא שהכל מתחיל ונגמר באהבה.
הרצאה | אשכול 5 | 22.9 | 16:00

מכשפה, נסיכה, אישה / יונתן אנגלנדר
משחר ימיהם סיפרו זה לזה אנשים סיפורים על גיבורים, נסיכות, מפלצות ומכשפות. גיבוריהם היו תמיד גברים, ולנשים נשמר תפקיד המכשפה הרעה או הנסיכה הזקוקה להצלה. בחינה של הסיפורים האלה באגדות עם, סרטי דיסני ואפילו הארי פוטר, חושפת איך התרבות שמרה לנשים מקום חלש, כנוע או שלילי. האם בימינו השתחררנו כבר מהסטריאוטיפים האלה?
הרצאה | אשכול 6 | 24.9 | 18:00

איך עושה חובב? / דניאל פידלמן
יש הבדל מרכזי בין צרכן תרבות רגיל לחובב - החובב הוא זה שאינו נותן לעולמות הדמיון להתפוגג אחרי הביקור. בכל הדורות חיפשו חובבים דרכים להישאר כמה שיותר בעולמות, והתוצאה הולידה את פרשנויות התנ"ך, אגדות השולחן העגול, משחקי "נדמה לי" בשלושת המוסקטרים ופילקים מכל הסוגים. בפאנל יציעו המשתתפים דרכים להחיות את העולם של הארי פוטר דרך משחקים. לאחר מכן ימשיכו לסדנה שבה יבצע הקהל את אותו הדבר לעולמות תוכן פופולריים נוספים.
פאנל+סדנה | אשכול 3 | 24.9 | 18:00


כמו כן, ברצוננו להסב את תשומת ליבכם לכך שהשנה ישתתפו בפסטיבל שני אורחים מיוחדים:

  • אורח הכבוד של פסטיבל אייקון 2013 יהיה סופר המדע הבדיוני האמריקאי דריל גרגורי, שספרו “פנדמוניום” פורסם בעברית בהוצאת גרף. במהלך הפסטיבל תערוך ההוצאה אירוע השקה חגיגי לספרו השני שרואה אור בשפה העברית.
  • אורחת נוספת בפסטיבל אייקון היא השחקנית האמריקאית צ’ייס מסטרסון, המוכרת בין השאר כליטה מ”מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9″.

לחצו כאן לכניסה לאתר פסטיבל אייקון

המשך גלישה מהנה ושנה טובה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!

* הנחה בסך 10₪ לאירוע. כרטיס מוזל אחד למשתמש עבור כל אירוע מהאירועים המפורטים בידיעה זו.



פורסם על ידי RaDBoy · 06.09.2013 · קטגוריה: פסטיבל אייקון · 3 תגובות

אייקון 2012 - תגליות

גולשים יקרים!
פסטיבל אייקון - הפסטיבל השנתי הארצי למדע בדיוני, לפנטסיה ולמשחקי תפקידים, ייערך השנה בתל אביב בין ה-2 באוקטובר ועד ה-4 באוקטובר 2012 תחת הנושא "תגליות". כמדי שנה יכלול הפסטיבל הרצאות, סדנאות והפקות מקור העוסקות בהארי פוטר.

פורטל הארי פוטר הישראלי גאה להפיק את אחד מאירועי הארי פוטר הבולטים ביותר בפסטיבל - סדנת היצירה "הכינותי מראש: סניץ' ושרביט" שתועבר על-ידי הכוהנת הגדולה של האמנות בישראל, הגברת בתיה עוזיאל. יצויין כי הסדנה נכללת ברשימת האטרקציות והאירועים המיוחדים של הפסטיבל. זהו המשך ישיר לסדנה "הכינותי מראש: הארי פוטר" שהתקיימה בכנס עולמות 2011, גם היא בהפקתו של פורטל הארי פוטר הישראלי.
תיאור האירוע מתוך תכניית הפסטיבל:

סדנה: הכינותי מראש - סניץ' ושרביט / בתיה עוזיאל
רביעי, 3/10, 16:00-18:00

קוסמים ומכשפות – הכניסו את המטאטאים לארון, תלו את הכובעים על הקולב – סדנת היצירה מתחילה. כל משתתף ילמד ליצור מחומרים פשוטים סניץ' מרהיב למשחקי הקווידיץ' ושרביט קסם להטיל בו לחשים. הסדנה תועבר על-ידי מגישת תוכנית הטלוויזיה האהובה של הטלוויזיה הלימודית משנות ה-70 ותחילת שנות ה-80: "מלאכת יד עם בתיה עוזיאל".

פורטל הארי פוטר הישראלי גאה גם להעניק לגולשיו שובר הנחה בלעדי לאירועי הארי פוטר בפסטיבל, ביניהם גם לסדנת היצירה.

אייקון 2012 - שובר הנחה בלעדי לגולשי האתר

שובר ההנחה מיועד להדפסה עצמית והוא מאפשר למחזיק בו לרכוש כרטיסים בתעריף של חברי העמותות המארגנות, עבור האירועים הבאים: "על החיים ועל המוות", "הכל הוגן באהבה ובמלחמה", "הכינותי מראש: סניץ' ושרביט", "קינגס קרוס: נצרות ואמונה בהארי פוטר", "גמדוני הבית לא לבד: עבדות במדע הבדיוני ובפנטזיה".

מצורפים תיאורי האירועים כפי שהם מופיעים בתכניית הפסטיבל:

מופע: על החיים ועל המוות
שלישי, 2/10, 14:00-15:00

לאחר שנפלו במלחמה נגד וולדמורט, יושבים הקונדסאים בחדר ההמתנה לעולם הבא. כדי להמשיך הלאה ולנוח על משכבם בשלום, עליהם להתאחד ולנצח אויב נורא הרבה יותר: הבירוקרטיה. שחקני הבית של קהילת הארי פוטר לבוגרים מגיעים להתארח באייקון, במופע שכמוהו עוד לא נראה על במות הפסטיבל.

הרצאה: הכל הוגן באהבה ובמלחמה / ספיר לייב
רביעי, 3/10, 11:00-12:00

הן בספרי "משחקי הרעב" והן ב"הארי פוטר" נעשה שימוש ספרותי באהבה. אולם נראה כי האהבה הרומנטית נזרקת בדרך כלל הצידה לטובת נתינה, כבוד הדדי ואהבת הבריות, כדי ליצור עולם נטול רשע וטוב יותר לדורות הבאים. בהרצאה נדון באהבות הרומנטיות בשתי סדרות הספרים הפופולריות ונראה איך מתייחסות הסופרות לדיונים שלנו, הקוראים, באהבות הרומנטיות שבראו, ואיך הן מסיחות את דעתנו מסיפור האהבה עצמו וגורמות לנו להתמקד דווקא בדמויות וברקע שממנו צומחת העלילה.

הרצאה: קינגס קרוס - נצרות ואמונה בהארי פוטר / אמנון הלל
רביעי, 3/10, 21:00-23:00

בין ספרי הארי פוטר לרעיונות של ישו ושליחיו אפשר למצוא הקבלות מפתיעות. מוטיב המוות והתחייה של הארי מופיע לדוגמה בכל אחד מהספרים, וגם לציטוטים מהברית החדשה החקוקים על המצבות במכתש גודריק יש משמעות רבה. בהרצאה נבחן כיצד ההדהודים הנוצריים המכוונים של רולינג משרתים את הספרים ואת הרעיונות המועברים בהם, ונראה עד כמה הם משמעותיים אף לקוראים שאינם נוצרים.

הרצאה: גמדוני הבית לא לבד - עבדות במד"ב ובפנטזיה / ד"ר דפנה קירש
חמישי, 4/10, 11:00-12:00

ביצירות רבות בז'אנר מוזכרת עבדות: מהספינות החיות של רובין הוב, ועד סייאון, גיבור טרילוגיית הפנטזיה של קרול ברג, וכמובן גם יוריס מ"המהלכים בקצוות" של דיאנה וויין ג'ונס וגמדוני הבית ב"הארי פוטר". כל אחת מהיצירות הללו מציעה מסרים גלויים וסמויים ביחס לעבדות. נגלה מי מציגה את זוועות העבדות במלוא כיעורן ומי יוצאת לכאורה נגד העבדות אך רומזת בהיחבא שעבדות יכולה להיות בסדר אם התמזל מזלך להתגלגל לידיו של אדון טוב לב.

הזמנת הכרטיסים המוקדמת החלה באתר פסטיבל אייקון - לחצו כאן לכניסה.

המשך גלישה מהנה, חג שמח ושנה טובה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי RaDBoy · 15.09.2012 · קטגוריה: פסטיבל אייקון · 7 תגובות

 
גולשים יקרים!
הקיץ מתקרב, ואיתו החוויה הקסומה של השנה! צוות פורטל הארי פוטר הגדול בישראל יחד עם האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה גאים להציג בפניכם את האירוע הגדול של הקיץ: ישראל חוגגת עם הארי פוטר! לאחר שבשנה שעברה זכינו לצפות במאות מעריצים נרגשים מתקבצים לאירוע ההקרנה "ישראל נפרדת מהארי פוטר", אנו גאים לבשר לכם שהקסם טרם דעך. אם גם אתם רוצים להתרגש מחדש מפרקי הסדרה ולהיסחף שוב אל עולם שכולו קסם, זה המקום בשבילכם!
החגיגה הפוטריסטית תתקיים ביום הולדתם של הארי ג'יימס פוטר ושל ג'יי. קיי. רולינג: יום ג', 31 ביולי 2012, בבית הקולנוע "לב" שבקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב. הפעילות מתקיימת במסגרת אירועי פסטיבל אייקון 2012: תגליות, הפסטיבל ה-16 למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. מסמך דרכי הגעה מסודר ישוחרר בסמוך למועד האירוע.
במסגרת החגיגה תזכו לצפות בשני סרטים מהסדרה: "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", ו"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" - הפרק האחרון, ולדעת רבים המרגש ביותר בסדרה. בנוסף, יופעלו הרצאות ופעילויות במתחם; "מטאטא, סניץ', קופאל ומה שביניהם" בהנחיית ירדן ון-בירן - שעשועון מיוחד שמשלב בין חידון פוטריסטי לספורט הקוסמים הפופולרי קווידיץ', ו"שלושה שבועות באוגוסט" בהנחיית עו"ד אבי במברגר - הרצאה פוטריסטית על הטעויות שעשו יוצרי סדרת הארי פוטר במשך השנים, ועל מה שהיה עשוי לקרות אלמלא כל טעויותיהם אלו. 
לתכנית המלאה, רכישת כרטיסים ובירור פרטים נוספים לחצו כאן. בנוסף, אתם מוזמנים לאשר את הגעתכם בפייסבוק על ידי לחיצה כאן.
כל מעריצי הארי פוטר ברחבי המדינה עתידים להתאסף לקראת האירוע המרגש של הקיץ. האם תהיו ביניהם?
ממליצים לכם בחום לקחת חלק מהחגיגה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!


פורסם על ידי Wonderland · 21.06.2012 · קטגוריה: פסטיבל אייקון · 3 תגובות

פסטיבל אייקון: לוגו גולשים יקרים!
קול קורא להגשת אירועים עבור פסטיבל אייקון 2012 פורסם לאחרונה, ומשתמשי פורטל הארי פוטר הישראלי נקראים לעזור! אייקון, הפסטיבל הארצי השנתי למדע בדיוני, לפנטסיה ולמשחקי תפקידים, ייערך השנה בפעם ה-16 ברציפות בחול המועד סוכות, בין התאריכים 4-2 באוקטובר 2012, ותחת הנושא "תגליות". הפסטיבל מאורגן בידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ובידי העמותה למשחקי תפקידים בישראל. כמו בשנים הקודמות, אנו מצפים לראות בתוכניה אירועים פוטריסטיים מרתקים.
פורטל הארי פוטר הישראלי גאה לסייע לאגודה הישראלי
ת למדע
בדיוני ולפנטסיה זו השנה השלישית ברציפות, ולקדם יחד איתה את קהילת חובבי הארי פוטר בישראל. אם יש לכם רעיון מיוחד לכל אירוע שהוא (הרצאה, סדנה, פאנל או כל אירוע אחר) ואתם מחפשים במה בה תוכלו לקיימו - מקומכם עם עשרות מעבירי האירועים של פסטיבל אייקון.
בתקווה לראותכם ברשימת המרצים,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי.


פורסם על ידי אחלה חמודה · 13.05.2012 · קטגוריה: פסטיבל אייקון · 0 תגובות

0[1] (2)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007