האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הודעות אחרונות
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: אתמול ב-15:04

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: אתמול ב-12:36

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: פוטרמור

גולשים יקרים,
פוטרמור חגגו את החגים על ידי הוספת מסגרות עם הסמלים של בתי הוגוורטס אותן ניתן להוסיף לתמונת הפרופיל שלכם בפייסבוק ובטוויטר. פוטרמור התחילו לפרסם את המסגרות ב27 בדצמבר ולפני כמה ימים שוחררה המסגרת האחרונה, המסגרת של סלית'רין, והסט הושלם. כעת אתם יכולים להראות לכולם את אהבתכם לבית אליו אתם משתייכים על ידי הוספת המסגרת המתאימה אל תמונת הפרופיל שלכם!

מסגרת פוטרמור לתמונה - בית גריפינדורמסגרת פוטרמור לתמונה - בית רייבנקלומסגרת פוטרמור לתמונה - בית הפלפאףמסגרת פוטרמור לתמונה - בית סלי'תרין

התמונות ניתנות להגדלה

את הקישורים להוספת המסגרות לתמונת הפרופיל שלכם תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של פוטרמור. אם אתם לא יודעים באיזה בית אתם, אתם מוזמנים להתמיין כאן.

מה אתם חושבים? אוהבים את החידוש? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות Hportal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי אם אין אני לי תם לי · 07.01.2017 · קטגוריה: פוטרמור · 9 תגובות

גולשים יקרים,
אתר פוטרמור, הבית הוירטואלי של עולם הקסמים של ג'יי.קיי. רולינג, ממשיך להמציא את עצמו מחדש עבורנו המעריצים. כבר ידוע לכולנו שבפוטרמור ניתן לעבור מיון לאחד מבתי בית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, כמו כן לבית-הספר אילברמורני וגם לעבור מבחן שבסופו תקבלו שרביט משל עצמכם, המותאם אך ורק ובמיוחד עבורכם.

כעת, פוטרמור יוצא עם מבחן חדש - ובו אתם תוכלו לגלות את הפטרונוס שלכם. בסדרת ספריה של רולינג, הפטרונוס הינו לחש רב עוצמה המגיע מחיבור של רגשות וזכרונות חיוביים היוצאים בצורת חיה המאפיינת אותך. הפטרונוס משמש בעיקר כלחש הגנה כנגד הסוהרסנים, אך יכול לשמש גם להעברת הודעות או מסרים.

במבחן החדש של אתר פוטרמור תצטרכו לחשוב מהר וללכת עם האינסטינקטים והלב שלכם, במבחן שכתבה רולינג במיוחד עבור כולנו, המעריצים. אז קדימה, לכו וגלו מהו הפטרונוס שלכם!

מה דעתכם? מהו הפטרונוס שלכם? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Buffy · 22.09.2016 · קטגוריה: פוטרמור · 64 תגובות

גולשים יקרים,
השנה עולם הקסמים של ג'יי.קיי. רולינג מתרחב הרבה מעבר למצופההמחזה החדש "הארי פוטר והילד המקולל" המתחקה אחרי הארי פוטר הבוגר, חבריו וילדיהם וכמובן הסרט העתידי "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" שיגלה לנו אודות עולם הקסמים בארצות הברית של שנות העשרים.
עכשיו נודע לנו כי זהו אינו הסוף – ב6.9, עוד פחות מחודש, נקבל שלושה ספרים דיגיטליים קצרים העוסקים בהוגוורטס, ההיסטוריה שלו, הדמויות השונות שאכלסו אותו לאורך השנים וסודותיו של בית-הספר הטוב ביותר בעולם לכישוף ולקוסמות. כל הספרים יצאו בפורמט דיגיטלי והם נכתבו בידי היוצרת האהובה ג'יי.קיי. רולינג.

שלושת הספרים הם:
הוגוורטס: מדריך לא שלם ולא אמיןהספר הקצר נכנס עמוק לכל הפינות הנסתרות של בית-הספר האהוב לכישוף ולקוסמות, מגלה הכל מפרטים אודות רוחות בית-הספר, ועד מה שקורה כאשר מצנפת המיון אינה מצליחה לבחור לאיזה בית לשלוח תלמיד.
סיפורים קצרים מהוגוורטס על כוח, פוליטיקה ורוחות רפאים מציקות – ספר זה חוקר צדדים מעט אפלים יותר של עולם הקסמים. בין היתר, נלמד על הצרות השונות עמן היה על משרד הקסמים להתמודד, האימה של אזקבאן, וכתבים חדשים לגמרי על הוראס סלגהורן.
סיפורים קצרים מהוגוורטס על גבורה, תלאות ותחביבים מסוכנים בספר האחרון רולינג תרחיב על צוות המורים בהוגוורטס. המון מידע חדש נמצא בפנים על המורה לטיפול בחיות פלא סילבנוס קטלבורן, כמו כן על מינרווה מקגונגל וחלקה במלחמת הקוסמים השנייה.

מה דעתכם? מתרגשים מהסיפורים החדשים? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!
 



פורסם על ידי COYS · 18.08.2016 · קטגוריה: פוטרמור · 4 תגובות

גולשים יקרים,
בימים האחרונים, ג'יי קיי רולינג העלתה לפוטרמור חומרים רבים אודות בית הספר אילברמוני - בית הספר לכישוף ולקוסמות הממוקם בצפון אמריקה.
רולינג פרסמה סיפור המגולל את ההיסטוריה של בית הספר, וחושף כיצד הוא נוסד, החל מהמאה השבע עשרה ועד היום. את הקטע המלא בשפה האנגלית תוכלו לקרוא כאן.

סיפורו של בית הספר אילברמוני הוא השני בסדרת הקטעים המתפרסמת בפוטרמור, "קסם בצפון אמריקה", שרולינג כותבת כדי לעזור לקוראים להבין טוב יותר את עולם הקסם מחוץ לבריטניה, כהכנה לסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן".

בבית הספר אילברמוני ארבעה בתים, בדומה להוגוורטס. שמו של כל בית ניתן לו על שם יצור קסום כלשהו:
Horned Serpent (נחש מקורנן) - נחש גדול עם אבן חן מקובעת למצחו. הבית הזה מייצג את מוחם של קוסמים או מכשפות, ולרוב מעדיף תלמידים מלומדים.
Pukwudgie (פוקוודג'י) - יצור נמוך בעל פנים אפורות ואוזניים גדולות. הבית הזה מייצג את ליבם של הקוסמים והמכשפות, ונוטה להעדיף תלמידים אכפתיים ובעלי השפעה חיובית על הוסבבים אותם.
Thunderbird (ציפור ברק) - יצור שמסוגל ליצור סופות כשהוא עף. הבית הזה מייצג את הנשמה של הקוסמים והמכשפות, ולרוב מעדיף תלמידים הרפתקניים.
Wampus (וואמפוס) - נמר ענקי ומהיר שמכעט ובלתי אפשרי להרוג. הבית הזה מייצג את גופם של קוסמים ומכשפות, ולרוב מעדיף תמידים לוחמניים.
תוכלו להתמיין לבתים של אילברמוני כאן. שימו לב שבכדי להתמיין עליכם להתחבר ראשית למשתמשיכם בפוטרמור. 

בנוסף, עמוד האציקלופדיה בHPortal העוסק בפוטרמור יעודכן בהתאם למידע החדש.
מה דעתכם? לאיזה בית התמיינתם? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Heartbreaker · 15.07.2016 · קטגוריה: פוטרמור · 17 תגובות

גולשים יקרים,
לקראת צאתו של הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" בנובמבר הקרוב, ג'יי קיי רולינג פרסמה בפוטרמור ארבעה קטעים קצרים המספרים על ההיסטוריה של הקוסמים בצפון אמריקה ומהווים סיפור רקע לעלילת הסרט, המתחרשת בתחילת עד אמצע המאה ה-20 בארצות הברית.
הקטע הראשון מספר על המאה ה-14 עד המאה ה-17, והקטע השני עוסק במאה השמונה עשרה והלאה. הקטע השלישי, תחת הכותרת "חוק רפפורט", מספר על החוק שנועד ליצור הפרדה מוחלטת בין המוגלגים לקוסמים. הקטע הרביעי והאחרון מדבר על ההיסטוריה הקרובה יחסית של קהילת הקוסמים באמריקה - המאה ה-20.
לקריאת כל הקטעים בשפה האנגלית לחצו כאן.

ארבעת הקטעים הקצרים הללו נועדו כדי לספק לקוראים מידע על ההיסטוריה של הקוסמים בצפון אמריקה, שכן נושא זה כלל לא מוזכר בסדרת הספרים הקסומה. ככל הנראה, המידע שבקטעים מהווה חלק משמעותי בעלילת הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן".
מה דעתכם? מצאתם את הקטעים מעניינים? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות Hportal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Youth Gone Wild · 11.03.2016 · קטגוריה: פוטרמור · 6 תגובות

0[1]2 (7)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007