האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הודעות אחרונות
שם האשכול: תלתן רענן / קלישה
כותב האשכול: קלישה מהלכת
שם האשכול: צורה חדשה//יעל
כותב האשכול: The Archer
שם האשכול: לנעול
כותב האשכול: Hyunlix
שם האשכול: ספירת הע(נ)ו("ד)מר
כותב האשכול: אם תלחצו פה תקבלו באן
שם האשכול: על לב שבור, גיהנום ושרשרת עם תליון של לב||שוהם
כותב האשכול: Hyunlix
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: לומניורקס
עודכן ב: היום ב-14:37

שם הפאנפיק: אנדי שוב
עודכן ב: היום ב-11:54

שם הפאנפיק: ירושת היסודות(פרסי ג׳קסון)
עודכן ב: היום ב-10:25

שם הפאנפיק: שומרת הערים האסורות.
עודכן ב: 30.04.2024

שם הפאנפיק: ווטסאפ של אנגליה הקסומה
עודכן ב: 30.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


הנך צופה בחדשות המותאמות לקטגוריה: דניאל רדקליף

גולשים יקרים,
דניאל רדקליף, שגילם את הארי פוטר בכל סרטי "הארי פוטר", לוהק למותחן הפסיכולוגי "ג'ונגל", המבוסס על סיפור ההישרדות המפתיע של יוסי גינסברג - סופר יליד ישראל שחי כיום באוסטרליה.
עלילת הסרט תתמקד בשלושה צעירים שיצאו למסע ביערות האמזונס יחד עם מדריך טיולים, כשבהמשך העניינים מקבלים תפנית מסוכנת וקטלנית. סיפורו של יוסי, המוצג בסרט, נכלל גם בסדרה "I Shouldn't Be Alive" (בתרגום חופשי: "אני לא אמור להיות בחיים") ששודרה בערוץ דיסקברי.
ככל הנראה, הסרט יבויים על ידי גרג מק'לן והתסריט יכתב על ידי ג'סטין מונג'ו. הצילומים יחלו בחודשים הקרובים, ויתקיימו בעיקר באוסטרליה. מההפקה נמסר כי הם מאוד מתרגשים מהצטרפותו של
דניאל לקאסט - "יש לו קהל מעריצים נלהב ברחבי העולם ומגוון רחב של תפקידים, והוא גם ידוע בפרוייקטים יוצאי הדופן שהוא לקח בהם חלק."
לכתבה המקורית לחצו
כאן.
מה דעתכם? תרצו לצפות בסרט? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות Hporta - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Starchild · 13.02.2016 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 7 תגובות

גולשים יקרים,
היום דניאל רדקליף, שגילם את הארי פוטר בכל שמונת הסרטים, חוגג יום הולדת עשרים ושש!
דניאל נולד בפולהם שבלונדון. הוא בן יחיד לאמא יהודיה ואבא נוצרי פרוטסטנטי. זהותו הדתית שנויה במחלוקת, שכן על פי היהדות זהותה הדתית של האם היא הקובעת את זו של הילד, אך לפי הנצרות, זהותו הדתית של האב היא הקובעת. הוא מצהיר כי הוא לא אדם דתי אך גאה בהיותו יהודי.
דניאל חלם להיות שחקן כבר מגיל צעיר, אך ההורים שלו מנעו ממנו לעשות זאת. בגיל עשר הוא הצליח לשכנע את ההורים שלו להרשות לו ללכת לאודישן. הוא הצליח להרשים את הבוחנים וזכה בתפקיד ראשי בסרט "דיוויד קופרפילד".
שנה לאחר מכן, הוא נבחן לתפקיד הארי בסדרת סרטי "הארי פוטר", אבל הפעם הוא לא קיבל את התפקיד בקלות. הקרב על התפקיד היה צמוד מאוד, דניאל רדקליף הבריטי וווליאם אייקן האמריקאי התחרו בניהם על התפקיד הראשי בסרט. הבמאי, כריס קולומבוס, העדיף את אייקן, אולם ג'יי קיי רולינג, מחברת הספרים, דרשה ששחקן בריטי יגלם את הארי. לבסוף, דניאל זכה בתפקיד הראשי בסדרת הסרטים. כיום, בזכות תפקיד זה, הוא אחד הצעירים העשירים בעולם.

בשנת 2005, דיוקן שלו נכנס לגלריית הדיוקנאות הלאומית, מה שהפך אותו לאדם הצעיר ביותר שאינו בן מלוכה שדיוקנו מופיע שם.
לאחר שזכה לתהילה רבה בעקבות סרטי "הארי פוטר", דניאל נקט בצעד לא צפוי ובחר להשתתף בעירום מלא במחזה "אקווס". המחזה עלה לראשונה במרץ 2007 בלונדון, ועורר תגובות נזעמות מצד הורים רבים, שטענו כי הדבר הורס את התדמית התמימה של סרטי "הארי פוטר". למרות הכל, המחזה נחשב למצליח מאוד. ב-2008 המחזה עלה גם על במות ניו יורק וברודווי, לאחר שג'יי קיי רולינג שיבחה את תפקידו של דניאל במחזה.
דניאל שיחק בעוד סרטים קולנועיים מצליחים, כגון My boy Jack, December Boys, Extras, This Way Up, The Play What I Wrote ועוד.
!מה תרצו לאחל לו ליום ההולדת? שתפו אותנו
המשך גלישה מהנה,
צוות Hportal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Out of Time · 23.07.2015 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 10 תגובות

גולשים יקרים,
לא פורסם מידע רב על תפקידו של דניאל רדקליף (הארי פוטר) בסרט "ויקטור פרנקנשטיין", המספר את הסיפור המפורסם שכתבה מרי שלי - אך הפעם מנקודת מבטו של איגור, המגולם על ידי דניאל רדקליף.
מלבד דחייה משמעותית של תאריך היציאה של הסרט, פורסמו מספר תמונות מצילומי הסרט. התמונה החדשה ביותר, מהשבוע שעבר, מראה את דניאל רדקליף וג'יימס מק'אבוי בעמדת קרב, כשמאחוריהם אש.
בעקבות ראיון עם דניאל וג'יימס, המגזין האמריקאי "Entertainment Weekly" אומר כי לפי דבריהם על הסרט, זה נשמע פחות כמו עיבוד של הסיפור המקורי ויותר כמו שילוב בין כל הגרסאות השונות שנוצרו מאז פרסומו של הסיפור ב-1818.


התמונה המדוברת מהשבוע שעבר


לכתבה המקורית לחצו כאן.
מה דעתכם? תרצו לצפות בסרט? שתפו אותנו!
המשך גלישה מהנה,
צוות Hportal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Out of Time · 12.07.2015 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 0 תגובות

גולשים יקרים!
בעקבות האישור כי דניאל רדקליף (הארי פוטר) יצטרף לסרט ההמשך של "עכשיו אפשר לראותי" (בתרגום לעברית: "אשליה"), רדקליף אישר באמצעות חשבונו ברשת החברתית Google+ כי הצילומים לסרט החלו, ששמו יהיה: "עכשיו אפשר לראותי: המערכה השנייה".
דניאל הודה למעריצים שלו על תמיכתם:
"משתמשי Google+: (...), אבל התחלתי לצלם את סרט ההמשך "עכשיו אפשר לראותי: המערכה השנייה", שזה כבר חוויה מדהימה, לעבוד עם צוות כזה פנטסטי. (...) אני אשמח שכולכם תראו אותו, הוא יוצא ב2016! תודה שוב על האהבה והתמיכה!"

כפי שדווח בעבר, תקציר הסרט מבטיח לראות את רדקליף עושה קסם מסוג אחר שהקהל לא רגיל לראות. דמותו של רדקליף נראית וולטר. תקציר הסרט:
"שנה לאחר ההערמה על הFBI וזכייה בהערצת הציבור עם משקפי הכיפוף שלהם, ארבעת הקוסמים מוצאים את עצמם פנים אל פנים מול אויב חדש ומסוכן, שגורם להם לבצע את השוד המסוכן ביותר שלהם עד כה."
הסרט יצא ב-10 ביוני, 2016.

האם ראיתם את הסרט הראשון, "עכשיו ניתן לראותי" ("אשליה")? האם תראו את הסרט בעקבות הצטרפותו של רדקליף לצוות החשקנים? שתפו אותנו!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר השראלי!



פורסם על ידי Jake Bugg · 08.12.2014 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 0 תגובות

גולשים יקרים!
דניאל רדקליף (הארי פוטר) התארח בתוכנית האירוח "The Tonight Show" עם ג'ימי פאלון כדי להראות את כישורי הראפ שלו. דניאל ביצע את "הראפ האלפביתי". צפו בקטע מהתוכנית:

בנוסף על כך, כשהוא עובר מתוכנית אירוח לאחרת, דניאל גם עונה על שאלות מעריצים. בעמוד הפייסבוק של האתר "Wall Street Journal Speakeasy". הוא נשאל על דברים שונים, מ"קרניים" ועד "שר הטבעות".
בין השאלות והתשובות שהיו:

ש: "איזה סרט מסדרת "הארי פוטר" היה האהוב עלייך?"
ת: "מבחינת עשייה, הסרט החמישי. עבדתי הרבה עם גארי אולדמן (סיריוס בלק), ונורא אהבתי את זה. מבחינת צפייה, השביעי. אני מרגיש שממש נתנו עבודה בסרט הזה."
ש: "אם לא היית שחקן, באיזו קריירה היית בוחר?"
ת: "אם הייתי משנה עכשיו קריירה אז הייתי חוזר ללימודים ולומד ארכיאולוגיה. הרעיון של לדוג עצמות וגרזנים מתוך הבוץ נורא מעניין אותי."
ש: "מי המדריך הרוחני שלך ומה העצה הכי טובה שקיבלת ממנו?"
ת: "אבא שלי. הוא נתן לי שתי עצות שאני חי לפיהן. אחת, תעשה את הבלתי צפוי. השנייה, כשאתה לוחץ עם מישהו ידיים, תחלץ את היד שלך קודם. אני חושב שזה מראה על חדות, לא בטוח אבל תמיד עשיתי את זה."
לראיון המלא לחצו כאן.

האם נהניתם לראות את הראפ של דניאל? האם אתם מצפים לראות את "קרניים", שייצא בשישי הזה? תשתפו אותנו!

המשך גלישה מהנה ושבת שלום,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Jake Bugg · 31.10.2014 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 3 תגובות

1[2]3 (22)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007