האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בלטריקס מגדלת את אדון האופל

בלטריקס מחליטה לגדל את הארי פוטר בתוך אדון אופל מחליף, כי רק הוא הצליח להביס את אדון האופל המקורי (לורד וולדמורט).



כותב: משתמש אחד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5697
5 כוכבים (5) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן. - פורסם ב: 23.05.2021 - עודכן: 08.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 12554
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הבריחה מכיכר גרימולד


חמש שנים אחרי מותו של לורד ולדמורט.

"המקום בוער תחת רגלי. ההילאים עלולים להגיע בכל רגע, וכישוף שמירת הסוד עומד לפוג בקרוב" חשבה בלטריקס. "עלי לעבור למקום אחר". לשם כך, היה עליה לגייס תומכים נוספים. היא חשבה על כך, והבינה שלשם כך יהיה עליה לאמן את אדון האופל בכשפים, להוכיח את עוצמתו. היא החליטה להקדים את מועד הסיבוב השני של האופל כנגד משרד הקסמים. "לשם כך, עלי להשיג לאדון האופל שרביט". אמרה בלטריקס לסוורוס סנייפ, הנאמן השני של אדון האופל. הם חשבו, והגיעו למסקנה שיש דרך אחת להשיג שרביט לאדונם: לחטוף את אוליבנדר, אמן השרביטים.

הם הכינו את פרטי המבצע, וקבעו אותו ליום רביעי, שעה 10 בערב, בתאריך 10 לינואר 1986.

שניהם יצאו בזמן, והגיעו כל אחד למקומו. סוורוס, שאחריו לא רדפו ההילאים, נכנס אל חנות השרביטים של אוליבנדר ושאל אם אוליבנדר מוכן להכין שרביט מיוחד לאחיינו. אוליבנדר, שהיה לקראת סגירת החנות, אמר שידברו מחר. "אני צריך תשובה עכשיו, לא מחר. מוכן לשלם בזהב!" אמר סנייפ. "אני עייף, לא יכול כרגע להתאים שרביטים. זה לא ילך לי" ענה אוליבנדר. "פּטריפיקוּס טוטאלוּס אמר סנייפ בתגובה (למי שלא זוכר, הלחש מונע תזוזת ידיים ורגליים וגם דיבור). אוליבנדר קפא בהבעת פנים מופתעת, לא מאמין שסנייפ עושה לו את זה. בלטריקס נכנסה מייד אל החדר, מהמקום בו חיכתה בחוץ. "אימרפיוס". אמרה בלטריקס. סנייפ שחרר את הלחש שלו, ובלטריקס לקחה את ידו של אוליבנדר, בעודה מתכוונת להתעתק.

רחש נשמע מבחוץ, בעוד שרביט מציץ פנימה, ומישהו מטיל את הלחש נגד התעתקות (לא זוכר מהו, אם מישהו זוכר שיכתוב בתגובה ואני אערוך). הדלתות נפרצו, ושלושה הילאים נכנסו פנימה. "סוורוס, חפה עלינו!" צעקה בלטריקס, והציאה מכיסה אבקה. "שתק" צעק סנייפ. "פרוטגו" צעקו שני הילאים מבעוד מועד, בעוד בלטריקס מדליקה את האח וזורה לתוכו את האבקה, ההופכת את הלהבות לירוקות. "שתק" "שתק" "אקספליארמוס" צעקו שלושת ההילאים, כל שניים על בלטריקס והשלישי על סנייפ. בלטריקס זינקה עם אולבינדר אל תוך האש, תוך שהיא צועקת "כיכר גרימולד מספר 12". יודעת שהמבצע עלה לה במקום המסתור, אותו שמעו ההילאים.

השרביט של סנייפ עף מידיו אל ההילאי השלישי.

 

ההמשך יבוא.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש יפההה · 26.05.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
מתי את\ה מוסיף\ה עוד פרק?

בקרוב מוסיף. · 26.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
אני רואה שהסופים המותחים עושים את העבודה...
אולי היום בערב (10 -11) או מחר (כנראה ב6 / 10).

:) · 30.05.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך

בקרוב מפרסם המשך · 30.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
משהו כמו יום יומיים, כשיהיה לי זמן פנוי.
ואל תגידו שככה אמרתי בפעם הקודמת, כי האינטרנט ממש נתקע לי בימים האחרונים וכמעט לא הצלחתי להתחבר...

יש תאריך · 28.06.2021 · פורסם על ידי :צידל
הלילה שבו וולדמורט תקף היה ליל כל הקדושים 1981. הארי נולד ב31 ביולי 1980

ערכתי בהתאם. · 29.06.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
תודה על ההערה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007