האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דברים מוזרים וכוחות השרביטים

החבורה של דברים מוזרים מחליטים לצאת לחופשה,
אבל מה קורה כאשר במקום להגיע לרציף 9 הם מגיעים לרציף 9 ושלושה רבעים?



כותב: ספירקופ
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 830
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: דברים מוזרים והארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הזוגות הרגילים ואולי גם כמה חדשים - פורסם ב: 15.08.2021 - עודכן: 07.12.2021 המלץ! המלץ! ID : 12739
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ממש ממש תודה על התגובות!

בגלל שאין לי חיים עד שעה 12:40 החלטתי לכתוב עוד פרק.

אז.....תהנו! 


 נ.מ. אליס:


התעוררתי ליום חדש בבית הפלפאף. מכל בחינה היה יום מושלם. הציפורים צייצו,  היה שמש בשמיים ולי לא היה חשק לצאת ו"לדכא" את האווירה המושלמת.

 

אבל זה עומד להיות אחד הימים הכי טובים בחיי. ולמה? כי מירנדה חולה וסוף סוף יש לי חבר אמיתי. אני יודעת שג'וליה הזמינה אותי לתא איתה ועם חנה בגלל הפרוייקט החדש הזה: 'כולם מקובלים בבית ההפלפאף.'

 

זה הפרוייקט הכי מטומטם שהיה עד עכשיו. עדיף לפתוח בפרוייקט: 'לסלק את מירנדה מהוגוורטס'. זה היה יותר עוזר.

 

התקלחתי מהר לבשתי את מדי הוגוורטס וירדתי לחדר המועדון עם הספר האהוב עליי 'איך להתעלם מכל העולם'. ואז היום הטוב שלי נהרס. ילדה עם שיער חום שמתולתל בסופו עם עיניים כחולות שיניים לבנות לחלוטין גשר שרק עושה אותה יפה יותר

 

ותכשיטים מדהימים הופיעה בפתח הבית. "את מאחרת ואמא תהרוג אותך וגם אותי אם לא הייתי מזכירה לך. ביי" אמרה מירנדה ויצאה מהחדר. יצאתי בריצה מהחדר ורצתי לעבר שיעור לחשים עם בית רייבנקלו.

 

"בכמה.....זמן.....איחרתי" שאלתי, מתנשפת. "הו. סוף סוף מיס תנטל הועילה לכבד אותנו בנוכחותה. איחרת ברבע שעה. 20 נקודות על האיחור." ענה פרופסור בעוד שאני רצה ומתיישבת ליד ויל. אני לא מאמינה שזה קרה לי.

 

זאת הפעם הראשונה בכל החיים שלי שאני מאחרת לשיעור.  "תלמידים, היום נלמד לבצע את לחש רדוקטו בתור לחש אילם. תתחילו." אמר פרופסור פליטיק ועזר לתלמידים שלא הבינו את מה שאמר.

 

"אוקיי. ויל, אני אנסה להטיל אליך לחש רדוקטו אילם ואתה תטיל לחש פורטגו בקול, בסדר?" שאלתי את ויל והסברתי לו במהירות איך מטילים לחש פרוטגו. למזלי הרב הוא הצליח לבצע את הלחש תוך 4 ניסיונות.

 

'רדוקטו!' חשבתי חזק והצלחתי בניסיון השני. וויל שלא הספיק לבצע לחש פרוטגו הועף. "אוי.....אוקיי, ויל עכשיו אתה תטיל לחש רדוקטו בקול ואני אטיל את לחש הנגד האילם. אוקיי?" שאלתי והתחלתי להסביר מה זה רדוקטו.

 

הפעם הוא ממש התקשה ואפיל את השרביט בערך 200 פעם. "תחשוב  מה אתה רוצה לעשות ותהפוך אותו למציאות" אמרתי לו בפעם המיליון אחרי שהוא שוב הפיל את השרביט. ואז הוא הצליח. רק שהזרם הלך לשרביט שלו.

 

ולמי ששואל מאיפה לחבורה יש שרביטים, אין לי שמץ של מושג. (ה.כ. גם אני לא מבינה מאיפה יש להם שרביטים אבל שהקוראים פשוט ידמיינו איזה הסבר לזה)  "רגע! אתה מחזיקמ את השרביט בזווית 60 מעלות, צריך להחזיק בשרביט 80 מעלות!"

 

הבנתי סוף סוף למה השרביט שלו כל הזמן נופל ותיקנתי את הזווית של היד שלו. "עכשיו תנסה." אמרתי. הפעם ויל הצליח לבצע את הלחש תוך 4 נסיונות כושלים נוספים.

 

"רדוקטו!" צעק ויל. 'פרוטגו' חשבתי חזק מאוד והצלחתי להדוף את הלחש בניסיון הראשון. "10 נקודות לבית הפלפאף" אמר פרופסור פליטיק ונשמע הצלצול שאומר שהגיע זמן לשיעור חופשי.

 

"תודה שעזרת לי." אמר ויל. "בטח." עניתי בחיוך והלכתי במהירות לשיעור שיקויים. ואז סוף סוף הבנתי כמה הכישורים של מדאם פומפרי מדהימים, הרי מירנדה המעצבנת עוד הייתה חולה בתחילת היום.

 

"ויל!" צעק לוקאס. "אתה לא תאמין מה לימדו אותנו בשיעור התגוננות!" וכך ויל הלך עם חבריו ואני נשארתי לבד, שוב נתונה לחסדי אחותי.


 

נ.מ. ויל:

 

לימדו אתכם לייצר חיה רוחנית להרחקת סוהרסנים?" שאלתי בבילבול את לוקאס. "כן! אף אחד מאיתנו לא הצליח, אבל עדיין." ענה לוקאס בהתרגשות רבה. 

 

"מה אתם למדתם?" שאל לוקאס. "אני וויל למדנו לחשים אילמים." ענה דסטין. "אם הייתם באותו שיעור למה לא באתם ביחד?" שאל מייק בבילבול. "בגלל ששכחתי שדסטין איתי בשיעור, וחוץ מזה ישבנו ליד חברים שלנו מהבית שלנו"

 

עניתי. "אני ישבתי ליד ילדה מוזרה שקראו לה צ'ו צ'אנג......" אמר דסטין בתיסכול. "אני ישבתי ליד ילדה בשם אליס שהכרתי ברכבת כששכחתם ממני. היא ממש נחמדה. היא גם אוהבת לשחק במבוכים ודרקונים" אמרתי.

 

"אליס!" צעקה מקס. ראיתי מזווית עיני את אליס קמה ומפסיקה להתאמן בלחשים אילמים. אל סיפרה לנו על הבתים ותכונותיהם ואני כבר מתחיל לתהות איך אליס לא ברייבנקלו.

 

"כן?" שאלה את מקס. "מירנדה תסתמי. לא קראתי לך. קראתי לילדה בשם אליס מבית הפלפאף." אמרה מקס. "אבל.....אני אליס. מירנדה זאת אחותי התאומה. והיא גועלית לכולם כולל לאחותה" אמרה אליס בקול הנעים והשקט שלה.

 

"ויל, זאת אליס?" שאלה מקס.  "כן. לא ידעתי שיש לה אחות תאומה......" אמרתי בבילבול. "אה," אמרה מקס ומשכה את אליס "חברה, תכירו. זאתי אליס"  אמרה מקס כאילו היא לא התבלבלה בין אליס לאחותה לפני רגע.

 

"אל" "מקס" "דסטין" "לוקאס" "מייק" "אלה החברים שלי" אמרתי. "היי?" שאלה אליס וניסתה לחייך. "אז את אוהבת מבוכים ודרקונים?" "גם אנחנו ממש אהבנו את המשחק הזה....." "עכשיו יש לנו חברות אז פחות...."

 

וככה אליס והחבורה נכנסו לדיון ארוך במיוחד על מבוכים ודרקונים. אפילו שאליס רק ליבתה את האש ולא הכי השתתפה בשיחה....  "יש שיעור!"  אמרה אליס עשר דקות לפני שיעור שיקויים ורצה לכיתה.

 

"היא ביישנית יותר משאל הייתה." אמר לוקאס. וכך החבורה הלכו אל שיעור השיקויים בלי שום ידיעה על מה שעומד לקרות ביום הזה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 18.08.2021 · פורסם על ידי :עידו הקוסם
וואוווווווווו
תקשיבי זה ממש יפה
אני הייתי הופך אולי את וויל לרע(לא לרע כאילו יהיה רגע שהוא התפוצץ כי האמת שאני כועס בגלל עעונה שלוש)

אוקיי. · 18.08.2021 · פורסם על ידי :ספירקופ (כותב הפאנפיק)
אבל קודם אני מתכננת להפוך אותו לבסטי של אליס בשביל שהפעם באמת החבורה תתבייש בעצמה.

כותרת · 18.08.2021 · פורסם על ידי :Cat13
אני צריכה בכלל לכתוב את זה? המשך!

היי · 18.08.2021 · פורסם על ידי :ספירקופ (כותב הפאנפיק)
מחר אני נוסעת לאילת אז כנראה אני לא אספיק לכתוב פרק. אבל בעוד יומיים אני בבירור אכתוב עוד פרק.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1380 777 468


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007