האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הרפתקאותיו של רגולוס האכזר

עוקב אחרי הרפתקאותיו הלוהטות של ההרפתקן רגולוס האכזר, בעודו חוצה את הים הפנימי לכל הכיוונים, שוכב עם אלות, רוצח יצורים מכל הסוגים ומרוויח עוצמה וכסף.



כותב: משתמש אחד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1102
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גולריון; עולם מערכה למשחקי תפקידים - זאנר: רומאנס (פיתוי), מתח - שיפ: האלה / everone - פורסם ב: 19.10.2022 - עודכן: 14.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 13636
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לאחר האימונים, שארכו מספר שעות, רגולוס התלבש חזרה – שם לב שהמיטה והכיסאות נעלמו – ואז יצא לחפש את הוד עוצמתה.

הוא הסתובב במקדש האבן מלא ההדר במשך מספר דקות, עד שנתקל באחד מהפיראטים. "היכן הוד עוצמתה?" שאל רגולוס את הפיראט בקול מלא חשיבות. 

"הוד נערצותה בחדר האישי שבחרה לעצמה, מדברת עם כוהניה הקדושים" אמר הפיראט נמוך הדרגה, ואז הוסיף בהיסוס "המפקד". רגולוס הנהן, כאילו יודע במה מדובר, ואז פקד "תזכיר לי את הדרך לשם". הפיראט החל להסביר את הדרך שלטענתו הייתה המהירה ביותר, אם כי רגולוס חשד שפני הדברים קצת שונים בנוגע למהירות. רגולוס האזין להסבר, הנהן ברוב חשיבות והחל ללכת בכיוון.

כעבור כעשר דקות של הליכה, רגולוס הגיע לחדר. שני פיראטים הצליבו חניתות לפני הדלת בחשיבות. "אנחנו שומרי הוד נערצותה, והיא ציוותה לא לתת לאיש להיכנס" אמר האחד.

"תן לי להיכנס עכשיו" פקד רגולוס בסמכותיות "בפקודת הוד עוצמתה". 

"הוד נערצותה לא פקדה דבר כזה" התעקש השומר. "הוד נערצותה ציוותה לשמור שאיש לא יכנס".

לרגולוס נמאס מהשומר העקשן, והוא הושיט את ידו. "אם כך, ניפרד כידידים". השומר הושיט את ידו בהיסוס, ולחץ את ידו של רגולוס.

באותו הרגע, רגולוס הפעיל לחש מכת חשמל והשומר התחשמל ל9 נקודות נזק, ופלט צעקה. "זה היה כוחה של הוד עוצמתה, בוודאי" אמר רגולוס "היא רוצה שתניח לי להיכנס".

השומר התבלבל לרגע. הוא לא היה בטוח איזה כוחות קסומים פעלו כאן, והחליט להניח לרגולוס השורד – כינוי שהודבק לו אחרי קרב ההקרבה – לעבור, כדי לא להסתכן בכך שיהרוג אותו.

"אתה רשאי להיכנס" אמר השומר, ופתח את הדלת.

לעיניו של רגולוס נחשף חדר אבן בעל ריצוף בתבנית מרובעים, שניכר שגירדו ממנו את הציורים שהיו עליו. בקצה הרחוק של החדר הונחה מיטה זוגית גדולה, ועליה מזרן, שנראתה לא שייכת לחדר במובן כלשהו. הדמות שכבה על המיטה, שמיכה פרושה מתחתיה וכרית לראשה. היא שכבה עירומה לגמרי, רגליה פשוקות והיא מניעה אותן כל העת באופן שהדגיש את קימוריה. במרכז החדר עמד שולחן עגול, סביבו הוצבו ארבעה כיסאות עץ פשוטים, וכיסא מרופד אחד. ארבעת הכוהנים שביצעו את טקס הזימון ישבו בכיסאות הפשוטים, והסתכלו על הדמות, שהייתה באמצע משפט כאשר רגולוס נכנס וסיימה "-לחדש אותו". "אנחנו נבצע זאת, הוד נערצותך" אמר הכוהן הגדול, זה שהיה לבדו עם הדמות ורגולוס לאחר הזימון. הדלת נסגרה מאחורי רגולוס.

"או, רגולוס. הצלחת להיכנס לבסוף?" שאלה הדמות בקול עצל. "כן, הוד עוצמתך" אמר רגולוס. "עוצמת הדרקונים הגדולים אשר מן הצפון עמדה לי". הדמות חייכה בהנאה למשמע תשובתו של רגולוס. 

"יש דבר נוסף שעליו תרצה הוד נערצותך לדבר עימנו?" שאל הכוהן הגדול. "כן, כוהן" אמרה הדמות. "המנהגים הדתיים שדיברנו עליהם עד עתה היו מנהגי הגלות בלבד, אלו שהייתה אפשרות לבצעם במידה פחותה גם כאשר לא הייתי כאן. בנוסף אליהם, ישנם כמה מנהגים שדורשים את נוכחותי כאן ולכן אינכם מכירים אותם" הסבירה הדמות. רגולוס נשען על קיר החדר, סמוך לדלת והקשיב בעניין, למקרה שילמד משהו חדש מן השיחה.

"אנחנו מאזינים, הוד נערצותך" אמר הכוהן הגדול.

הדמות ליקקה את שפתיה, והסיטה את מבטה – שמוקד עד אותה עת ברגולוס – אל הכוהנים. היא חשבה לרגע, ואז החלה לדבר "בנוסף לכך שכאשר אני שותה מעט מדמכם, אתם הופכים קשורים אליי, ישנה דרך נוספת, בעלת קשר עוצמתי יותר אם כי זמני, המחזיק למשך שעות עד ימים בלבד" אמרה הדמות. היא ליקקה את שפתיה שוב, והחזירה את מבטה אל רגולוס לרגע. 

לרגולוס היה ניחוש ברור מה עומדת להיות התשובה כאשר שאל הכוהן הגדול "אפשר לשאול מהי, הוד נערצותך?".

"כמובן" ענתה הדמות, והביטה לרגע על גופה שלה "אתם כבר מכירים את הדרך הזו, למעשה, והיא משמשת אתכם לקשרים ביניכם" המשיכה הדמות לרקוד מסביב לנושא. 

הכוהנים התלחשו ביניהם, ורגולוס ניחש שהדמות יכולה לשמוע אותם מצויין. הוא השתמש בלחשון החדש שלמד כדי לשלוח הודעה לדמות "הם כל כך צפויים, הוד עוצמתך" התחילה הודעתו "אולי תעשי את זה איתי בלבד?".

מטא: רגולוס משתמש בקסם כדי לשלוח הודעה קולית שרק המטרה תוכל לשמוע, והמטרה יכולה לענות באותה הדרך. במקרה הזה המטרה היא הדמות. 

נשמע צחוק חרישי, ולקח לרגולוס רגע להבין שזו היא התשובה ולא צחוק של אחד הכוהנים. אחרי כמה שניות של צחוק, החלו המילים להגיע "אני לא חושבת, רגולוס המתקרא האכזר" הייתה התשובה "אבל אעשה זאת גם איתך, אתה יכול להיות בטוח".

לבסוף שככו הלחישות בין הכוהנים, והכוהן הגדול שאל "התרשי לי להיות מעט חצוף, הוד נערצותך?".

הדמות צחקה צחוק מלא ועמוק, מטלטלת את גופה. "רק לפעם הזו, כוהן" אמרה אחרי שסיימה לצחוק.

הכוהן הטה את ראשו במחוות כבוד, ואז שאל בהיסוס "האם מדובר בסקס, הוד נערצותך?".

הדמות הנהנה בראשה, ואז אמרה "והרבה יותר. הסקס שאתם מכירים אינו אלא בבואה קלושה לקשר איתי שהיה לכם בעבר".

גל לחישות נוסף עבר בין הכוהנים, ואז אמר הכוהן הגדול "למדי אותנו מה עלינו לעשות, הוד נערצותך".

הדמות חייכה. "אני סבורה שהראויים ביותר מביניכם הם הכוהנים, לא כן?" שאלה הדמות שאלה רטורית "אתחיל את הקשר איתכם. הורידו את בגדיכם" ציוותה הדמות.

"כן, הוד נערצותך" אמר הכוהן הגדול. ארבעת הכוהנים קמו כאיש אחד, והחלו להוריד את כל בגדיהם במהירות, עיניהם נעוצות כבקשר בל-ינתק בשדיה ושפתיה של הדמות ששכבה על המיטה.

על הקיר, רגולוס עדיין נשען שם והמשיך להביט, סקרן לראות מה תעשה הוד עוצמתה עכשיו.

הדמות זזה מעט לכיוון הקיר במיטה הזוגית הגדולה, מטלטלת את גופה בפתיינות אגב כך. 

הכוהנים סיימו להוריד את בגדיהם, הזין של כולם כבר היה קשה מיותר מעשר דקות של שיחה עם היפיפייה העירומה. 

"כעת" ציוותה הדמות, מדברת אל הכוהן הגדול "התחל בטקס הדם. קח את הסכין הקדושה, והתז מעט דם מכל אחד ממכם לתוך כוס".

הכוהן קד, לא מסוגל כבר לדבר. הוא הרים מהשולחן כוס וסכין, ויצר חתך קטן בזרת השמאלית של כל אחד מן הכוהנים, ואז ריפא את כל כולם בכישוף ריפוי. בסיום התהליך, נותרו בידו כוס מלאה בדם עד לרבע בערך, וסכין קצת מלוכלך בדם.

"ועכשיו" ציוותה הדמות "תן לי את הכוס, ועמדו כולכם לצד המיטה". זאת הייתה הפעם הראשונה שהדמות פנתה ישירות אל הכוהנים הזוטרים יותר, והם נמלאו התרגשות. כל ארבעת הכוהנים מיהרו להיעמד בשורה לצד המיטה – שהגיע לשלושת-רבעי הרגליים שלהם בערך – והכוהן הגדול הגיש את הכוס אל הדמות בעוד קד. 

הדמות – עדיין שוכבת עירומה – טבלה את אצבעה בדם שבכוס, ואז מצצה את אצבעה לרגע. אז היא טבלה את אצבעה שוב בכוס הדם, ואז העבירה אותה מעל שני שדיה – תחילה השמאלי, ולאחריו הימני – מותירה שובל של טיפות דם על גופה. טבילה נוספת, והאצבע נשלחה אל השפתיים שבין רגליה, מטפטפת חלק מהדם פנימה וחלק מסביב. 

רגולוס, עדיין נשען על הקיר, הבחין מבחוץ באיטיות היחסית שבה ביצעה הדמות את הפעולות, חשב על זה מעט והגיע למסקנה שגם אם עד עכשיו זה לא היה ברור, כעת זה ברור לחלוטין – הוד עוצמתה היא פתיינית מקצועית, ומה שהיא עושה כעת הוא לגרום לכוהנים להמתין מעט יותר כדי להגביר את תשוקתם אליה. גם הזין שלו עצמו התחיל להתקשות שוב במכנסיו, והוא החל לקוות שאחרי שהיא תסיים עם הכוהנים היא תגיע סוף סוף למטרה שלשמה נכנס אל החדר הזה.

הדמות טבלה את האמה ואת אצבעה המורה של היד הימנית בדם שבכוס, ואז העבירה את שתיהן – אחת מעל ואחת מתחת – על הזין של הכוהן הגדול, משאירה שובל של טיפות דם גם עליו וגורמת לו לרעד ממגעה. היא טבלה את אצבעותיה שוב בדם, והעבירה אותן על הזין של הכוהנים הנוספים, בזה אחר זה. הזין של כל הארבעה כבר כאב מרמת הקשיחות שלו, והם התפללו לאלה בליבם שהסקס יתחיל כבר, בלי לשים לב לאירוניה בכך שהם מתפללים לאלה שעומדת לפניהם ומשהה את הסקס במו ידיה.

לאחר שסיימה, היא לקחה את הכוס – על מעט הדם שנשאר בה – ושתתה את כל הדם שנשאר, ואז אמרה "כעת, אפשר להתחיל. כוהן" - היא הצביעה על הכוהן הגדול, או ליתר דיוק על הזין שלו - "עלה על המיטה, ושכב לרוחבה" תוך כדי נתינת הציווי, הדמות נעמדה – עדיין ברגליים פשוקות – על קצה המיטה, מפנה כמעט את כולה. הכוהן ציית, ונשכב על המיטה לרוחבה כשפניו כלפי מעלה, הזין שלו מזדקר מעליו. "אתה" – הפעם הצביעה הדמות על אחד הכוהנים הזוטרים יותר – "שכב לצידו". הכוהן השני עלה, נשכב גם הוא כשפניו כלפי מעלה. הדמות נשכבה מעל שניהם, באזור הברכים, והחלה להתגלגל. הגיע הגיעה לאזור הזין בתוך כמה שניות, והחלה לדחוף כנגד הזין של הכוהן הגדול, ולמצוץ את הזין של השני. שניהם החלו דוחפים כלפי מעלה בלהיטות, נאנקים בתשוקה. לאחר כמה שניות, היא הפסיקה את שני הדברים, שלפה את עצמה החוצה מהזין של הכוהן הגדול והמשיכה להתגלגל, גורמת להם להיאנח שוב בתשוקה כאשר השדיים שלה והשפתיים שבין רגליה נגעו בגופם שוב ושוב. 

לבסוף, היא הגיעה אל ראשם, מניחה את השפתיים שבין רגליה על שפתיו של הכוהן הגדול במאונך, ואת העמק הקטן שבין שדיה על שפתיו של הכוהן השני. 

הכוהן הגדול נשבר ראשון, והחל ללקק ולמצוץ את שפתיה – עם הדם שעליהם – בתשוקה, להוט. הזין שלו המשיך להקשיח מרגע לרגע, בזמן שהכוהן השני נשבר גם הוא, הטה את שפתיו שמאלה והחל למצוץ את שדה השמאלי בתאווה, בולע את הדם שהיה עליו.

לאחר כמה שניות של מציצה להוטה, אמרה הדמות "אתה" מצביעה באצבעה על אחד משני הכוהנים הנותרים, שצפה במחזה בתאווה בלתי מוסתרת ונאנח מדי כמה רגעים בתשוקה "הישכב מעליי" ציוותה.

הכוהן זינק במהירות הבזק, נשכב מעל הדמות בתשוקה, פניו כנגד עורפה, הזין שלו כנגד הטוסיק שלה, נוגע-ולא-נוגע בה.

"אההההה" פלטה הדמות אנחת תשוקה, כאשר הכוהן הגדול הרגיש אותה מרטיבה את פיו באורגזמה. הכוהן השני הגביר את קצב מציצת שדה, מעביר את לשונו על פטמתה שוב ושוב, בעודו משתמש בידיו כדי לעסות את שדה השני. 

הכוהן שמעליה נשבר גם הוא, והחל דוחף כנגדה מהר ככל שיכול, מכניס את הזין שלו לתוכה בתשוקה לוהטת. "אהההה" היא פלטה אנחת תשוקה נוספת, ואז אמרה "אתה" מצביעה על הכוהן האחרון "אההה" אנחת תשוקה שלישית נפלטה, ואז היא ציוותה עליו "תן לי את הזין שלך".

הוא הקיף את המיטה במהירות, נשכב לצד חבריו כשפניו קרובים לרגליהם ולזין הבוער מתשוקה שלהם, בעוד הזין שלו מכוון בדיוק מקסימלי אל שפתיה של הדמות, שהחלה למצוץ אותו בתאווה. הכוהנים פלטו אנחת תשוקה נוספת, כאשר הכוהן הגדול הרגיש אורגזמה נוספת בוקעת מהאלה שהעריץ. הוא המשיך למצוץ וללקק את שפתיה בתאווה, בעוד הזין שלו נענה לבסוף והוציא זרעו, משפריץ אותו גבוה באוויר.

הכוהן שמתחתיה עבר למצוץ את שדה הימני, משאיר עיגול אדום חזק על פטמתה השמאלית בעודו מתחיל ללקק את הימנית בתשוקה הולכת וגוברת. מעליה, הכוהן המשיך לדחוף את הזין שלו, שרבע ממנו כבר היה בתוכה, כאשר הוא הרגיש את זרעו נורה בתוכה, מגיע לאורגזמה ראשונה. היא המשיכה למצוץ בתשוקה את הזין של הכוהן הרביעי כאשר הכוהן השלישי השפריץ גם הוא באוויר את האורגזמה שלו, מגביר את להיטותו אל האלה שלו ונאנח אל תוך שדה תוך כדי מציצה.

הכוהן הרביעי נאנח גם הוא כאשר הזין שלו הוציא את זרעו באורגזמה ראשונה בתוך פיה של הדמות, שבלעה אותו בתאווה. ארבעת הכוהנים נאנחו פעם נוספת במקביל כאשר גופם גילה כי האורגזמה רק הגדילה את תשוקתם העל-טבעית כמעט אל האלה, במקום להפך. 

לאחר כמה שניות נוספות של תשוקה חסרת מעצורים, הדמות שלפה את פיה מעל הזין של הכוהן הרביעי ואמרה בקול חד "מספיק" ואז הוסיפה ציווי "צאו מעליי!". לאחר כמה שניות נוספות של תשוקה בלתי-מאמינה, הכוהן שמעליה שלף את הזין שלו – קשה יותר אפילו מבשעה שהכניס – מתוכה, וירד מהמיטה. לאחר כמה רגעים נוספים, גם הכוהן השני שמצץ את שדיה הפסיק זאת, זחל מתחתיה אל מחוץ למיטה, משאיר את שתי פטמותיה עם עיגולים אדומים סביבם. לאחר כמה שניות נוספות של מציצה וליקוק, גם הכוהן הגדול נכנע וזחל מתחתיה, מפיל אותה על המיטה בהיעדר אדם שיתמוך במשקלה. הוא נעמד, והיא התהפכה חזרה עם פניה כלפי מעלה, מפשקת חזרה את רגליה. "זה מספיק לפעם הזו" חזרה על מה שאמרה קודם. "התלבשו".

הארבעה מילאו אחר פקודתה באי רצון, כאשר רגולוס צעד שני צעדים קדימה, ושאל "אם כן, הוד עוצמתך, האם תרצי שאהיה לצידך בשעה זו, בהתאם להסכם שסיכמנו?".

"חצוף כתמיד. אני אוהבת את זה" אמרה הדמות, ואז ציוותה במילה אחת "קדימה".

רגולוס הוריד את חולצתו ומכנסיו – הוא בא מוכן לרגע הזה, עם כמה שפחות בגדים – וזינק אל המיטה. ארבעת הכוהנים ההמומים נשארו בחדר, צופים בהתעלסות מלאת התשוקה.

הם החלו בנשיקה עמוקה ומלאה, ואז רגולוס שלח את שתי ידיו והצמיד את הדמות אליו, מחבק אותה, לוחץ את שני שדיה בעלי עיגולי המציצה האדומים אל חזהו, ואת השפתיים שבין רגליה אל הזין הקשה שלו. היא נשארה בחיבוקו לרגע אחד, ואז נחלצה ממנו "עליך לשרת, זוכר?" אמרה. רגולוס הפך את כיוון ראשו ורגליו מהר ככל שיכול, מתחיל למצוץ וללקק את השפתיים שבין רגליה, הזין שלו מתקשה יותר ויותר עם כל רגע של מציצה.


היא פלטה אנחת תשוקה, ואחזה את הזין שלו בשתי ידיה, מעסה אותו בתובעניות. הוא נאנח אנחת תשוקה להוטה, והמשיך את המציצה בעוצמה רבה יותר. היא משכה את הזין שלו בשתי ידיה, מקרבת אותו אל פיה, פולטת אנחה נוספת ואז מתחילה במציצה להוטה, מכניסה את הזין שלו כולו אל תוך פיה, יותר משכל בת-אנוש יכולה. הוא נאנק כנגד שפתיה תוך כדי מציצה, ושלח את שתי ידיו אל מעבר לה, מחפש את הטוסיק שלה בעיוורון. הוא מצא אותו לאחר רגע, והחל לעסות אותו בשתי ידיו, לוחץ על הנקודה הרגישה שבו. הוא שמע אותה נאנחת כנגד הזין שלו כאשר הרגיש את האורגזמה שלה בתוך פיו, בולע אותה בתאווה וממשיך במציצה לוהטת אפילו יותר ממקודם.


היא נאנחה שוב, ואז הוציאה את הזין שלו מתוך פיה. הוא נרעד בתשוקה בלתי-מסופקת, כאשר גם שפתיה נשלפו מתוך פיו. היא נשכבה מעליו, ראש מעל ראש, שפתיה דוחפות את הזין הקשה שלו פנימה. הוא נישק את שפתיה בתשוקה, והחל לדחוף חזק ככל יכולתו מעלה, מכניס את הזין שלו פנימה. הוא הרגיש את האורגזמה השנייה שלה, כאשר הוא הטה את פיו כדי למצוץ את שדה השמאלי, על העיגול האדום מסביב לפטמתה.

הוא הגיע לשלושת-רבע הזין שלו בתוכה כאשר הרגיש את האורגזמה שלו נורית בתוך גופה, מגבירה את להיטותו ותשוקתו. הוא נאנח כנגד שדה, והחל לעסות את שדה הימני בידיו, תוך שהוא ממשיך למצוץ את השמאלי, מעביר על פטמתה את לשונו פעם אחר פעם. הוא הרגיש את האורגזמה השלישית שלה כאשר ירכיהם נפגשו בפעם השנייה, הזין שלו שקוע לגמרי בתוכה, והגביר את קצב המציצה שלו. לאחר כמה שניות, היא שלפה את עצמה מעליו, מוציאה הזין שלו מתוכה ואת שדה מפיו.

"זה מספיק לפעם הזו, רגולוס" אמרה באותו הרגע שרגולוס פלט אנחה נוספת, להוט להמשיך במעשה האהבה.

הוא נאנח שוב, אבל ציית. הוא נשכב לצידה על המיטה, קרוב אליה כמה שיכול מבלי לגעת בה.

"צאו מעליי" פקדה הדמות על ארבעת הכוהנים שצפו במחזה מן הצד. הם קדו בזה אחר זה, ויצאו מהחדר.

אחרי שיצאו ארבעת הכוהנים, שאל רגולוס "אפשר לשאול אותך שאלה על הקטע עם הדם?". הדמות הנהנה בראשה, ורגולוס המשיך "את לא, ערפד נכון? שמעתי עליהם קצת, והם די מסוכנים למיטב ידיעתי" שאל רגולוס בחשש מהוסס.

"ערפד?" חזרה הדמות על מילותיו, וצחקה את הצחוק העמוק והמלא שהוא כבר למד להכיר. "לא, אינני ערפד. אבל אם מסכנה אתה חושש, אמור לי, רגולוס המתקרא האכזר, האם אתה אינך מסוכן? אך טבעי זה ששני מסוכנים יסכנו אחד את השני, בו בזמן שהם מחזקים זה את זה" אמרה הדמות.

רגולוס הנהן, ואמר "הגיוני. דרך אגב, אני מרגיש שהקסם פחות זורם בוורידי כעת. יש לך קשר לזה?" שאל.


ההמשך יבוא.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
497 1480 811 357


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח