האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

בינה לבין עצמה

הרמיוני גדלה בין מוגלגים ובכל זאת נהייתה לכזאת מכשפה מדהימה! האם תהיתם לעצמכם איך התנהלו חייה? מה עשתה לפני שבאה להוגוורטס? נ.ב זה על השנה שבה גילתה..



כותב: מ.ת.ו.ק.ה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 509
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.10.2022 - עודכן: 03.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 13654
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

'חח לא יכול להיות שיש דבר כזה' הרמיוני גיחכה לעצמה, אבל לא הייתה בטוחה במחשבות שלה. 'האמנם?' 

היא קמה ממיטתה וישר הלכה לבית ספר.כשהגיעה ראתה את כולם מסתכלים עליה במבטים מוזרים..

"הרמיוני!! מה את עושה?!?!" צחקה איימי. "מה עשיתי???" הרמיוני הזדעקה. מארק צחק מכל הלב:"הרמיוני את עם פיגמה ושיער הפוך" והמשיך לצחוק עד שנחנק. 

הרמיוני הסתכלה על עצמה ואמרה בכעס:"טוב שנזכרים לומר לי אני כבר הולכת עשר דקות מהבית שלי ואף אחד לא אומר לי?!" ורצה לשירותים בוכה.

איימי ומארק הסתכלו אחד על השני ולא הבינו מה קרה. למה הרמיוני כל כך התעצבנה? 

 

לאחר כמה דקות ראו את הרמיוני עם עיניים נפוחות יוצאת משער בית הספר. "הרמיוני! לאן את הולכת??" מארק ואיימי צעקו פה אחד. הרמיוני התעלמה מהם והחלה לרוץ במהירות.

מארק רצה לרוץ אחריה אבל זה היה אבוד. מארק ואיימי הסתכלו על כל הילדים שהיו בחצר בית הספר וכמוהם, כולם היו בשוק ולא הבינו מאיפה זה נפל. 

הם ידעו שהרמיוני לא הילדה הכי שקטה בבית ספר(בלשון המעטה) אבל אף פעם לא ראו את הצד הזה שלה. 

כעבור פחות משניה כבר לא ראו את הרמיוני באופק. במחשבות של הילדים שלא מכירים אותה עבר רק זה:'וואו היא רצה מהררר'

 

הרמיוני הגיעה לביתה ונשכבה על הספה, ובכתה שוב. בימים האחרונים היא בוכה יותר מידי ! אבל למה? 'נהייתי ריגשית..' הירהרה הרמיוני.

היא נכנסה להתקלח כדי להרגע, וכשיצאה נכנסה לאינטרנט. 'אולי אני אמצא משהו על הקוסמים האלה? אולי אני סתם מדמיינת? בטוח אני מדמיינת!' 

הרמיוני כתבה "בית ספר לקוסמים" בגוגל, וכמובן שלא נתן לה כלום. היא נשמה לרווחה, טוב לפחות אני יודעת שאין דבר כזה בכלל.

לפתע בא ינשוף עם מכתב. 'זה לא יונות מביאות מכתבים?' צחקה לעצמה. הינשוף נחת בסלון והביא להרמיוני את המכתב.

הרמיוני שאלה את עצמה בקול:"אה זה לי? למה שמישהו ישלח לי מכתב?" הינשוף הסתכל עליה והרמיוני דמיינה שהוא מהנהן בראשו. או שלא דמיינה?

 

הרמיוני פתחה בזהירות את המכתב, והיה כתוב שם:

           

                                                          הרמיוני יקרה,

            כפי שהינך מודעת כבר, את מכשפה. ישנם מספר בתי ספר לילדים כמוך. המומלץ לילדים שגרים באיזורך נקרא "הוגוורטס". 

            שם תלמדי את תולדות הקסם, לחשים, שיקויים, התגוננות מפני כוחות האופל, שינויי צורה ועוד. 

            יש בבית ספר זה ארבעה בתים: גריפינדור- לאמיצים, סלית'רין- מי ששאפתן, הפאלפף- אין דרישה לקבלה לבית זה, והאחרון רייבנקלו- לחכמים והשוקדים.

                                                         בברכה, משרד הקסמים.

 

הרמיוני קראה בפה פעור, שוב ושוב ושוב ושוב ולא הפסיקה לקרוא. 

אני מכשפה?!?!?!??! זה אמיתי?!?!?!! מה זה משרד הקסמים?!?!?!?! 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח