האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות לכלבים

חבורת כלבים בורחת מבעליה, ומגיעה לבית ספר לכישוף ולקוסמות לכלבים.



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 831
4 כוכבים (4.286) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 21.05.2023 - עודכן: 15.08.2023 המלץ! המלץ! ID : 13972
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ג'וי התעוררה לאור אדום. היא הייתה במעונות הבנות של גריפינדור. היא מיידי קמה לארוחת הבוקר. "חשבתי שאת מתאימה לסלית'רין," נשמע מופתע. "האמת, מי שלא תהיה היא שאני מתאימה לכל הבתים. נחושה, שאפתנית וערמומית, זאת אני. אך פיקחית ושנונה, אני, אי אפשר לטעות. נאמנה וטובת לב, אני ועצמי ואנוכי!, אמיצה ואבירת לב, אני בטוח." "ומי אתה?" הוסיפה ג'וי. "אני ג'ק, מסלית'רין, אני בשנה השניה. אבל חשבתי להציע לך, ג'וי, שנקים חבורה ביחד. עם כמה תלמידים שהם לא חננות. " אמר ג'ק." מה עם אנג'ל, פליקס, ג'וני מיילו, ואתה כמובן?" " חחח, הצחקת אותי מאוד... פליקס... האחרים בסדר... אבל פליקס החננה הכי שיש בבית ספר..." אמר ג'ק בצחוק. ואז הוא נשח את ג'וי. " ג'ק! " היא קראה בכעס. " זה בצחוק, אין לך חוש הומור? " " יש לי, אבל במקרה הזה זה לא מצחיק! " התרגזה ג'וי." טוב... אז: מיילו&ג'וני&את&אנג'ל&אני,בחבורה. "פסק ג'ק. " למה אתה הקובע? " התווכחה איתו ג'וי ברוגז." כי חשבתי שאת מתאימה לסלית'רין. וגם מיילו מתאים לסלית'רין. " הסביר ג'ק. "הבת לא קובעים! " נבחה ג'וי על ג'ק. "טוב... גם הקולר רצה למיין אותי לסלית'רין... אבל בסוף הוא החליט לגריפינדור... ". " חבורת ג'ק. בקיצור 'ח"ג' '. ככה יקראו לחבורה. יאללה פגישה עכשיו. "אמר ג'ק בהחלטיות.

 

"ביי!" אמר ג'ק לכולם לאחר סיום הפגישה. " ביי-" " אנחנו לא באמת הולכות יותר לח"ג', או 'בעצם כן. " קטעה ג'וי את אנג'ל בלחש, בשביל שג'ק לא ישמע. " אני עוזבת לא יודעת מה איתכם, " אמרה אנג'ל. "מה הקטע פליקס לא כאן?!" נבחה אנג'ל בכעס. "האמת היא: שגם אני עוזב, זה לא צודק להיות חבורה בלי פליקס. ואני מצטער, סלית'רין זה הבית היריב של גריפינדור, אז עם כבר מקימים חבורה, אז בלי ג'ק, או כל סלית'יני אחר." אמר ג'וני." לי דווקא אין בעיה עם סלית'רין, פשוט לא ג'ק הוא כל כך ערמומי, וגם עדיף עם פליקס!" קראו אנג'ל מיילו. "היי, תקשיבו אני מסכימה עם כולכם, פשוט אנחנו נקים ח"ג' אחר, שמשמעותה, היא:' חבורת ג'וי' או 'חבורת ג'וני'. " הסבירה ג'וי. "למה חבורת ג'וני או ג'וי מה עם אנג'ל מיילו?!" כעס מיילו. "כי עם ג'ק אשאל אותנו מה אנחנו עושות כשאנחנו רוצות להפגש לח"ג', אז נגיד לו ככה:' חושבות מתי אנחנו יכולות להפגש לח"ג'.ואז זה גם לא יהיה שקר. " הסבירה אנג'ל, שהבינה את הקטע.

 

למחרת, ח"ג' החליטו לצרף את פליקס. אנג'ל העירה אותו, בלית ברירה, בגלל שהוא נמנם במעונות הבנים של הפלפאף. "מה... מה?" אמר פליקס בבילבול. הם הסבירו לו על ח"ג'. אחר הצהריים, חברי ח"ג' ישבו בספרייה, וחשבו מתי יוכלו להיפגש לח"ג'. פתאום הגיח ג'ק, ושאל אותם: "מה אתם עושים? "." אנחנו חושבים מתי נוכל להיפגש לח"ג'." אמר ג'וני. וזה גם לא היה שקר. "כל סוף סוף! אף פעם אתם לא יכולים להיפגש לח"ג'! " אמר ג'ק." רגע מה פליקס עושה כאן?" שאל ג'ק בחשדנות. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

רגע... · 25.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
הם כבר נפגשו עכשיו!

מי נפגשו? · 25.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)

חג' · 25.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד

אני אסביר · 25.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
הם נפגשו בשביל לתכנן מתי כולם יכולים להיפגש לח"ג'

אבל זה לא הגיוני · 26.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
הם נפגשו

מה לא הגיוני? · 28.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
זה הגיוני כי כולם נפגשו בשביל לתאם את הזמנים שכולם יכולים להיפגש לח"ג'

אהה לתאם פגישות לא פגישה · 01.06.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח