האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


התאום השלישי

קיף עשב חובה על טאם באמת או חובה שילך לבית ההורים שלו, כשמגיע הוא מגלה שיש תאום נוסף שרוצה להצטרף לנסתרים....



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 460
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שה"ה - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.07.2023 - עודכן: 28.07.2023 המלץ! המלץ! ID : 14014
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

"אני לא הרשתי לך ללכת." הדבר הראשון שהם ראו היה הפרצוף הזועף של סנדור. גריזל גם הייתה שם, וגם וולצר, גם רו, וגם בו, טארינה, נוביטי ופלורי, חמשת השומרים של סופי. "כמה שומרים!" קלארט בחן את הפרצופים של השומרים של סופי, את של וולצר, השומר הגובליני של ביאנה ואת גריזל, השומרת הגובלינית של פיץ,ןכמובן, את נסיכת הענקים, רו, השומרת של קיף.

" הלכת בלי להגיד לנו?" שאל גריידי. "דאגנו לך." אמרה אדליין. "סליחה" מלמלה סופי. "אל תדאגו שמרתי אליה." קיף שם את ידו על כתפה של סופי.

"הילד הזה..." מלמל גריידי. "יאללה, ממשיכים אמת או חובה?" שאל דקס. "דקס פה?" שאל גריידי ודקס הנהן. הם התיישבו וסובבו את הבקבוק." אמת או חובה דקס?" שאלה ביאנה." אממממ... חובה?"דקס היסס. " טוב, אז תנשק את סופי,אבל בפה! לא בלחי! ואל תעשה לי פרצופים אתה בחרת חובה." אמרה. דקס כבר נישק את סופי, והיא הייתה הנשיקה הראשונה שלו, וגם שלה." אמת." דקס התחרט על החובה. "אי אפשר להתחרט." ביאנה חייכה אליו חיוך של: אתה חייב לעשות את זה! דקס רץ אל סופי נישק אותה בפה מהר וחזר למקומו." איכס. "אמר קלארט." אני שונא נשיקות. " וקיף נראה מרוצה. "אמת או חובה, אח של נער הפוני?" קלארט שם לב לבקבוק, שהצביע עליו ועל קיף. "בבקשה תקרא לי קלארט, ונראה לי אמת?" קיף לא נראה מרוצה ממה קלארט אמר. "טוב, אז תהיה מוכן..." קיף נסה לגרום לו להתחרט ולומר חובה, וזה באמת עבד. "חובה, נו. "אמר בפנים חמוצות. "נשק את ביאנה חמש פעמים בלחי."אמר קיף והפנים של ביאנה האדימו. "מי זאת ביאנה?" שאל קלארט ולא נראה מרוצה מהחובה שקיבל." זאת שהפרצוף שלה נראה כמו עגבנייה." אמר קיף והפנים של ביאנה האדימו יותר. "אה." אמר קלארט. קלארט שנא נשיקות מאז ומעולם. הוא לא אהב שמנשקים אותו והוא גם לא אהב לנשק. הוא אף פעם לא נישק את הוריו. "הוו, מי מאדים עכשיו? "קיף צחקק כשקלארט הסמיק. פתאום כולם שמו לב שביאנה נעלמה." ביאנה! "צעק פיץ." דיי עם המשחקי ההתפוגגות שלך!" ואז קלארט שאל: "היא מתפוגגת?"ופיץ הנהן. "אף פעם לא שאלתי אותך." אמר טאם. "מה היכולת שלך?" קלארט הוציא צל מידיו. "גם אני!" אמר טאם." אני גם צל." " נכון. " אמרה לין. "מה את?" קלארט שאל את לין. "הידרוקינטיקאית. "ענתה לו. "ואת?" שאל קלארט את סופי." הרבה. "ענתה לו. "איך זה הגיוני? "שאל. "אני סופי פוסטר, לא מכיר? "סופי לא הבינה. "לא. "אמר." אבל זה עדיין לא מסביר לי איך יש לך הרבה יכולות." "חמישה. "אמרה סופי." וזה סיפור ארוך מאוד." "ואתה?" שאל קלארט את פיץ." טלפת, אני וסופי קוגנאטים." אמר. "ואתה?" שאל קלארט." אני אלף, חבר. "אמר.קלארט גחך, "התכוונתי מה היכולת שלך." הסביר. "אה, אני אמפת. "אמר." רוצים את המתפוגגת? "לחש קול. ואז כולם נזכרו שהם סטו מהנושא. ליידי ג'יזלה הייתה שם." תביאו לי אותם." אמרה והצביעה על טאם וקלארט." לא! "צעקה לין." אני יחטוף גם את לין." הזהירה ליידי ג'יזלה. "זאת אמא שלי, אני יטפל בה! "אמר קיף כשטאם קפא. אנחנו לא נתן לה לחטוף את לין. שידרה סופי אל טאם ואל קלארט.

אנחנו נמצא את ביאנה. שידרה סופי אל פיץ. " וזה הקטע שסופי מנסה לשכנע שתמצאו את המתפוגגת הוואקרית ולא תתנו לי לחטוף את לין, טאם, וקלארט, אתם לא יכולים להאמין. " אמרה ליידי ג'יזלה. "טוב זה כנראה לא עובד," אמר ליידע ג' יזלה ולקחה את ידה של לין. לין צרחה. "דיי!" צעק שוב ושוב. "דיי." אמר טאם. "אז בואו."אמרה ליידי ג'יזלה." קודם תחזירי את לין. " אמר טאם. ליידי ג'יזלה הפעלה את לין ודחפה את ביאנה משומקום." עכשיו בואו. "היא אמרה. "לא" אמר טאם. סופי לחשה לכל השומרים משהו, ושידרה לטאם, קלארט,ופיץ: אני אומרת לשומרים שישמרו אל לין וביאנה.  השומרים הנהנו ועשו מעגל סביב לין ביאנה." אתם רוצים בדרך הקשה." אמרה ליידי ג'יזלה. היא ירתה מלא סופרידין על השומרים ועל לין ביאנה. לבסוף היא ירתה על  טאם וקלארט וחטפה אותם והביאה לסופי, פיץ, דקס וקיף את תרופת הנגד. "רק בגלל שאני נדיבה." אמרה והלכה משם. "איזה אמא טובה יש לי." אמר קיף בעגמומיות. פיץ שם ביאנה את תרופת הנגד, וסופי ללין. "מה קרה כאן? וקלארט כבר נישק אותי?" שאלה ביאנה שהתעוררה."כן מה קרה?" שאלה לין. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
345 1380 791 482


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007