האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


התאום השלישי

קיף עשב חובה על טאם באמת או חובה שילך לבית ההורים שלו, כשמגיע הוא מגלה שיש תאום נוסף שרוצה להצטרף לנסתרים....



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 440
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שה"ה - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.07.2023 - עודכן: 28.07.2023 המלץ! המלץ! ID : 14014
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

"טאם מה קרה?" שאלה לין בדאגה. "כן, למה לקח לך כל כך הרבה נער הפוני?" קיף גיחך ומלמל משהו בשקט. "מתישהו תפסיק לקרוא לי נער הפוני?" טאם התעצבן וגלגל עיניים. "אז מה קרה?" שאלה ביאנה. "אמא מי זה?" שאל טאם. "מי הם?" שאל קלארט. "קלארט," אמרה מאי בעצב. "טאם... לין... " מאי בכתה. " לין?" שאל פיץ." הכל בסדר? " לין זרקה לעבר מאי מים. "עכשיו תבכי את מה שמגיע לך. "אמרה לה. " לין... בבקשה! " מאי הייתה על סף דמעות. " מי זאת לין? "שאל קלארט. לין  הסתכלה עליו והוא הנהן, "הבנתי". "אבל למה כל אלה כאן?" שאל קלארט. "טאם... לין.... למה כל החברים שלכם כאן?" שאלה מאי." סתם מעציבים את אמא שלכם...." מלמל קואן לטאם ולין. " לא, אתה ואמא הורסים לנו את החיים!" צעקו טאם ולין פה אחד. קואן ומאי מלמלו משהו לא מובן. " אממממ...טאם ולין?" שאלה מאי. "כן...? " טאם גלגל עיניים. " בואו, וגם אתה קלארט, אני רוצה לומר לכם משהו." ענתה מאי. הפעם קלארט גלגל עיניים." את רוצה ששני הילדים האלה ישכנעו אותי לא להצטרף לנסתרים? "שאל קלארט. מאי בכתה שוב. "לא." טאם לין וקלארט עלו במדרגות וסופי, דקס, קיף, פיץ וביאנה נשארו למטה. " מה נראה לכם שאמא של לין ונער הפוני תשאל אותם? "שאל קיף.  "תפסיק לקרוא לי נער הפוני!" נשמע קולו של טאם. קיף גלגל עיניים. " מה הקטע של הגלגולי עיניים?"שאלה ביאנה. "אל תשאלי אותי." אמרה סופי. 

 

-בינתיים אצל טאם, מאי, לין וקלארט-

"נו?" שאל טאם. "קלארט הוא... "אמרה מאי." אני מה? "שאל קלארט." טאם ולין הם..." אמרה מאי ובכתה. "אנחנו....? "אמרה לין. "תאומים." אמרה מאי והייתה על סף דמעות. "אני ולין יודעים שאנחנו תאומים, את ואבא כל הזמן שיקרתם לכולם שאני גדול מלין בשנה." אמר טאם. "לא ידעתי שאתם תאומים, אתם באמת נראים דומים, כשחושבים על זה." אמר קלארט." לא, התכוונתי, שאתם שלשייה." אמרה מאי." את צוחקת עלינו, אני לא ראיתי את טאם ולין כל השנים האלו. "אמר קלארט. " אנחנו ברחנו, אבא ואמא הרסו לנו את החיים. "אמר טאם." אבל לפני זה..." מלמלה לין." נכון "אמר קלארט." הסתרתי אותך,קלארט"אמרה מאי." לא רק את!" צעק קואן מלמטה." אתם זוכרים שאמרתי לכם לצאת קצת לנהר? "שאלה מאי." רציתי שנוכל לדבר עם קלארט, ושקלארט יוכל לאכול." ואז קלארט אמר:" אבל למה הסתרת אותי? " ומאי ענתה: " אם לא תצטרף לנסתרים אני יגלה." קלארט חשב רגע ואמר:" אני יחשוב על זה." טאם לין וקלארט ירדו במדרגות. "אז ממשיכים אמת או חובה? "שאל קיף." מה קרה? " שאלה ביאנה." מה היא אמרה לכם? " "שיחקתם אמת או חובה? " שאל קלארט. " כן, והמשימה שנתתי לנער הפוני, היא לחזור לבית של ההורים שלו ולעשות להם: 'הפתעה!' ולחזור, רק שתדע שקלתי את האפשרות שתנשק את סופי." אמר קיף.  "אהמ"אמר טאם. סופי גלגלה עיניים. "אז לא באת מרצונך?" שאלה מאי." בידיוק. "אמר טאם." אפשר להצטרף לאמת או חובה?" שאל קלארט." תתכונן למשימות מביכות ולנשיקות. " זאת הייתה התשובה של קיף. 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007