האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


היקום בראשות גרינדלוולד

אירוע קבוע שלא קורה.
יקום שמשתבש.
מה יקרה אם גרינדלוולד ינצח את דמבלדור בקרב?
קטסטרופה.



כותב: הלל טאובר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 217
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.10.2023 - עודכן: 23.03.2024 המלץ! המלץ! ID : 14341
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

היקום בראשות גרינדלוולד

חלק ג'- ששת ההארי

 

בפרק הזה ובפרק הבא של הפאנפיק מופיעות כמה דמויות אורח מפאנפיקים אחרים שכתבתי, מומלץ לקרוא אותם לפני שממשיכים וקוראים את הפרקים הללו.

מה אם סנייפ היה ממוין להפלפאף-

 http://www.hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=13840&showchap=1

הבן המאומץ של בלטריקס-

http://www.hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=14443&showchap=1

פרופסור רידל- המורה להתגוננות-

http://www.hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=14018&showchap=1

אם לוולדמורט לא היו הורוקרוקסים...- 

http://www.hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=14506&showchap=1

לילי אוואנס לבית סלית'רין-

http://www.hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=14505&showchap=1

 

ששה הארי.

לא פחות ולא יותר.

ששה גרסאות שונות של הארי התקבצו יחד כדי להפיל את גרינדלוולד.

כל גרסה שונה מהאחרת.

אפילו אני במתח לגלות איך הם יסתדרו יחדיו כשהם כל כך שונים וכל כך דומים זה לזה.

אחד מהם הוא שתיים, חבר מחתרת נחוש בן עשרים ושלוש, בנו של ג'יימס פוטר, מי שהקים את המחתרת, הוא מעריץ את דמבלדור כגיבור, כמי שכמעט שניסה להציל את העולם ומת תוך כדי, וולדמורט הוא המנהיג שלו, המדריך שלו, מי שעליו הוא סומך.

אחד אחר הוא הארי אוואנס סנייפ, נער בן שלוש עשרה בעל כישרון בהכנת שיקויים שעובר במשפחתו בירושה, שערו השחור הארוך אסוף בצמה מהודקת, דמבלדור הוא המדריך שלו, מי שמגן עליו ומוביל אותו אל ההצלחה, אך הוא מתנגד לוולדמורט, כי הוא רצח את הוריו- סוורוס סנייפ ולילי אוואנס.

אחד נוסף הוא הארי לסטריינג', אוכל מוות צעיר בן חמש עשרה שמתמחה בהטלת קללות, שבלטריקס לסטריינג', אמו המאמצת, לימדה אותו בעצמה, הוא בטוח שדמבלדור הוא נבל מרושע שטוב שנהרג, אבל הוא מעריץ את וולדמורט, שהוא האדון שלו, וכל חייו מוקדשים לשירות אדונו.

הרביעי הוא הארי אוואנס, נער בן שבע עשרה אשר לא הכיר את הוריו מעולם, גדל בבית יתומים מוגליגי, וכמעט ונעשה סקיב בגלל דמבלדור, ולכן הוא שונא את דמבלדור שנאת מוות, הוא גם מתנגד לוולדמורט, מכיוון שהוא רצח את הוריו.

הזה שאחריו הוא הארי רידל, נער חברותי ומוכשר בן חמש עשרה שכולם מחבבים, דמבלדור הוא כמו דוד בשבילו, עליו הוא נסמך כשקשה לו, וולדמורט הוא לא פחות מאשר אביו אותו הוא אוהב, או לפחות הפרצוף של אביו, כי אביו ואמו, לילי אוואנס, חולקים גוף אחד עם שני פרצופים.

והאחרון הוא הארי דרסלי, קוסם בן שש עשרה שהיה בטוח שהוא בן מוגליגים- פטוניה וורנון דרסלי, אשר גידלו אותו ואת אחיו התאום המוגליג דאדלי באהבה מרובה, מבחינתו דמבלדור הוא מנהל, מכירים אותו רק מרחוק, ואילו וולדמורט הוא קוסם אפל שהיה חי בעבר ולא קשור אליו כלל.

העולם בחר בהם כדי להציל את היקום הנוכחי משליטתו המרושעת של גרינדלוולד, אבל, האם הם יצליחו להתגבר על השוני שביניהם כדי לגבור יחד על גלרט גרינדלוולד, מי שניצח את דמבלדור פעמיים?

אני בהחלט מקווה.

אבל מה אני מדבר אתכם על התקוות שלי, כדאי שנתקרב מעט כדי לגלות את התשובה לשאלתי- האם הם יצליחו להסתדר יחד?

בואו נתקרב ונגלה.

 

הארי אוואנס התהלך בחדר שהוקצה לו מקצה אל קצה שוב ושוב, שאלה אחת ריצדה בראשו- האם לסמוך על אחת ושתיים? אלו שמנסים לדבוק במורשתו של דמבלדור, השנוא עליו יותר מכול אחר? או שאולי עדיף לעזור גרינדלוולד, זה שהבין כמה חשוב להרוג את דמבלדור?

הוא ראה מקודם איך הארי לסטריינג' והארי רידל קפצו על הבקשה של אחת ושמחו לעזור לו, ואיך הארי דרסלי הסכים גם כי ביקום שלו גם גרינדלוולד וגם וולדמורט היו קוסמי אופל, אז לא הייתה לו סיבה להעדיף את זה על פני זה.

הארי אוואנס והארי אוואנס סנייפ היו היחידים שעוד לא החליטו האם לעזור לאחת ושתיים, לכן הארי אוואנס החליט להתייעץ עם הארי אוואנס סנייפ, כדי שהוא יעזור לו לבחור צד.

כמה שניות אחר כך, הוא כבר היה ליד דלת חדרו של הארי אוואנס סנייפ ודפק עליה.

"יבוא!" נשמעה הקריאה מעבר לדלת.

כשהארי אוואנס נכנס הוא פסע לתוך עולם של אדים צבעוניים שעלו מתוך קדירה שעמדה באמצע החדר על אש קסומה, ליד הקדירה עמד הארי אוואנס סנייפ ומדד טיפות של נוזל כלשהו, להארי אוואנס לא היה מושג מאיפה הארי אוואנס סנייפ השיג את המרכיבים לשיקוי הזה.

"איך אפשר לעזור לך?" הארי אוואנס סנייפ היה מרוחק, כי הוא עוד לא הכיר את הארי אוואנס.

"רציתי לשאול מה בחרת בסופו של דבר, כי אני מתקשה להחליט." גם הארי אוואנס לא הרגיש לגמרי רגוע עם הארי אוואנס סנייפ, כי איך אתה אמור להתייחס לגרסה שלך מיקום אחר? כמו לחבר? לאח? לעצמך?

"בחרתי לא לנקוט צד, אני אשאר פה ואצפה במה שקורה, זה לא הקרב שלי ואני לא סומך  על אחת." הארי אוואנס סנייפ רכן מעל הקדרה המבעבעת ובחש אותה בנחת.

"לא לבחור צד? אתה טיפש אם אתה חושב שיש לך את האפשרות הזאת, ברגע שבחרת להישאר פה זה כאילו בחרת לעזור לאחת. פפפפפפפ." הארי אוואנס חש רק בוז.

"יש לך רעיון יותר טוב מזה?" הארי אוואנס סנייפ לא נתן לבוז של הארי אוואנס להפריע לו.

"בהחלט," השיב לו הארי אוואנס. "אנחנו צריכים להצטרף אל גרינדלוולד, לעזור לו, הוא אולי קוסם אופל, אבל עליו אפשר לפחות לסמוך, לעומת אחת ושתיים שבטוחים שיוכלו לשקר לנו!" קולו של הארי אוואנס עלה לקראת הסוף.

"לא." הארי אוואנס סנייפ לא התרגש מהצעקות של הארי אוואנס, הוא רחרח את השיקוי שבקדירה ואז בזק אליה מעט אבקה כסופה. "זאת לא אפשרות. גרינדלוולד הוא קוסם אופל מרושע ביותר. עד כמה שאני לא סומך על אחת, אני יותר לא סומך-" קול רחישה חזק שעלה מהקדירה קטע את דבריו. "-על גרינדלוולד."

"אם ככה, אתה דפוק! אפשר לחשוב שהשארת את השכל שלך ביקום ממנו הגעת! אין לי מה לדבר עם מישהו כמוך!"  הארי אוואנס עזב את החדר בטריקת דלת.

הארי אוואנס סנייפ משך בכתפיו והמשיך להכין את השיקוי שבעבע בתוך הקדירה.

 

זה מפתיע, אבל המחשבה שכולם תומכים באחת היא זו שהניעה את הארי אוואנס לבחור דווקא בתמיכה בגרינדלוולד, כדי לעשות להם בדווקא.

הארי אוואנס לא היה בעל סבלנות, ולכן הוא לא חיכה עד ללילה לפני שהוא ברח מהטירה של שתיים, אלא כבר באותו הרגע הוא יצא דרך החלון ועזב כאשר רק מטרה אחת ניצבת מולו- לספר לגרינדלוולד על המרד של אחת ועל חמשת הגרסאות האחרות של הארי שעוזרות לאחת.

האמת היא שקצת נמאס לי לקרוא לכל ההארי בשמם המלא, וכיוון שאי אפשר לקרוא להם רק בשמם הפרטי, כי הוא זהה לכולם, אז מעכשיו אני אקרא להם רק בשם המשפחה.

אז, בעצם, אוואנס הולך לגרינדלוולד לספר לו על המרד של אחת.

יותר טוב.

כדאי שנראה מה יקרה עם אוואנס, אבל יש עוד לא מעט זמן עד שהוא יגיע אל גרינדלוולד, אז עד אז בואו נראה את הרגע שבו אחת ושתיים מגלים שאוואנס עזב.

זה לא כל כך רחוק, רק צריך לקפוץ קצת קדימה.

הנה.

אוואנס סנייפ בדיוק סיים להכין את השיקוי, שכעת יש לו צבע סגול קטיפתי ומדי פעם קופצות ממנו בועות לאוויר ושוקעות חזרה בתוכו, כעת הוא מתכונן לרדת לארוחה.

בואו נרד בעקבותיו.

 

אוואנס סנייפ נכנס בנחת אל חדר האוכל, שם כבר הוכנה ארוחה עבורם על ידי גמדון הבית.

"צהריים טובים, הארי." בירך אותו אחת. "עכשיו אנחנו רק מחכים להארי אוואנס כדי שנוכל להתחיל לאכול."

"לא נראה לי שהוא יגיע." אוואנס סנייפ משך את אחד משני הכיסאות הפנויים והתיישב בו. "הוא דיבר אתי לפני זמן מה והבנתי מדבריו שהוא ממש לא מתכוון לעזור לכם בשום אופן."

"בכל זאת כדאי להזמין אותו לאכול, אנחנו לא רוצים שהוא יגווע ברעב." אחת כבר החל לקום מהכיסא שלו, אך לסטריינג' קפץ מיד.

"אל תטרח לקום, אני אלך לקרוא לו." נידב לסטריינג' את עצמו במהירות, מלא מרץ לשרת את אחת.

"בסדר. בסדר." אחת התיישב חזרה בכיסאו ואילו לסטריינג' מיהר אל החדר של אוואנס.

כעבור כמה שניות לסטריינג' חזר. לבדו.

"מה עם אוואנס? הוא לא מתכוון להצטרף אלינו?" שאל אחת.

"הוא לא נמצא בחדר שלו, והאיש בתמונה שתלויה מול הדלת שלו סיפר לי שהוא לא חזר אל החדר משעות הבוקר, שאז הוא ביקר אצל אוואנס סנייפ, כפי שהוא סיפר לנו לפני זה." השיב לסטריינג' מאוכזב על כך שהוא לא יכל לעזור לאחת.

"נו, מילא, הוא בטח השתמש במכונה שבמרתף כדי לחזור אל היקום שלו, בואו נאכל." אחת משך בכתפיו ופנה אל האוכל שבצלחתו, אך לאחר כמה ביסים חלפה בראשו מחשבה. "תגיד, אוואנס סנייפ, אתה בטוח שאתה לא רוצה גם לחזור ליקום שלך? אנחנו יכולים לשלוח אותך לשם מיד אחרי ארוחה אם תרצה."

"עדיין לא." אוואנס סנייפ עוד לא החליט לגמרי. "אני עדיין לא החלטתי אם לעזור לכם או לא."

"טוב, החלטה שלך." אחת חזר אל האוכל שלו.

 

לא להאמין, אין להם מושג שאוואנס מתכונן לבגוד בהם.

הם בהחלט לא ישרדו את זה.

התקווה היחידה שלהם היא שאוואנס יחליט בסופו של דבר לא לבגוד בהם, אז כדאי שנראה מה קורה עם אוואנס, כדי שנדע האם עוד יש להם תקווה, או שסופם גזור וקבוע מראש.

אויש, איבדנו את אוואנס, אבל זה לא כל כך גרוע, כי אנחנו יודעים לאן הוא רוצה להגיע, אז כדאי שנמהר לעבר המטרה שלו- הטירה של גרינדלוולד.

הנה הטירה, הגענו, אבל אוואנס לא פה, מה שאומר שהוא כבר בפנים, אז כדאי שנמהר פנימה בעקבותיו, אנחנו לא רוצים לאבד אותו.

והנה הוא, בחדר גדול בתוך הטירה של גרינדלוולד, גרינדלוולד יושב בנחת על ספה רכה, ומולו נמצא אוואנס מוחזק על ידי שני קוסמים שריריים, לא שזה משנה הרבה, כי אצל קוסמים הכוח היחיד שמשנה הוא כוח הקסם.

בואו נתקרב ונשמע מה הם מדברים.

 

"מה הדבר הכה חשוב שאתה רוצה לספר לי, עד שהעזת להסתכן ולפרוץ אל הטירה שלי?" גרינדלוולד היה נראה כאדם חייכן וחביב, רק כשעצבנו אותו הוא חשף את דמותו האמתית.

"אני רוצה לספר לך על מרד. החיים שלך בסכנה." אוואנס הלך שולל אחר הצגתו של גרינדלוולד, והיה בטוח שהוא הטוב בסיפור.

"מרד? למה שאני אהיה מודאג ממרד? מצדי, בשמחה, אני אשמח לחיות עוד כמה שנים." צחוקו של גרינדלוולד היה עמוק, כזה שבא מעומק בית החזה.

אוואנס, לעומתו, נשאר מודאג. "זה מרד רציני, כזה שאתה לא תוכל לעמוד מולו כשהוא יצא לפועל, הם יהרגו אותך בקלות."

"תאמין לי, אין לי שום סיבה לדאוג בגלל המרד הזה." גרינדלוולד היה שאנן, הוא סמך על הקסם האחרון.

"בהחלט יש לך סיבה לדאוג," אוואנס התחיל לדבר יותר מהר, כי הפחד החל לזחול במורד עורפו, הוא יכל לנחש מה יקרה לו אם יתברר שהוא הטריד את גרינדלוולד ללא סיבה. "אלו לא אנשים שונים שיתקפו אותך, אלא חמישה גרסאות שונות של אותו אדם, כל גרסה מיקום אחר."

"נו ו..." המידע של אוואנס התחיל לעניין את גרינדלוולד.

"כל קללה שלהם תהייה חזקה יותר מקללה רגילה, כי הכפילות שלהם תגרום לכך שכל קללה תאגור בתוכה כוח של חמישה אנשים."

"למה? הרי בסופו של דבר הם גרסאות שונות?" זה בהחלט משך את תשומת ליבו של גרינדלוולד, הוא סימן לשני הקוסמים שהחזיקו את הארי, הם שחררו את זרועותיו והניחו לו לצנוח על כיסא נוקשה ולא נוח שהיה מאחוריו, הם נעמדו משני צדדי הכיסא.

"לא הבנתי בדיוק את ההסבר שהם נתנו, אבל הרעיון הוא שכאשר קללה פוגעת במישהו היא שואבת כוח ממי ששלח אותה כדי לפעול, עכשיו, כאשר קללה תשאב כוח ממי ששלח אותה, היא תמצא חמישה אנשים ששלחו אותה, כי הם גרסאות של אותו אדם, וכתוצאה מכך היא תשאב אנרגיה מכולם, מה שיהפוך אותה לחזקה מהרגיל." אוואנס עדיין היה לחוץ, אך ההתעניינות של גרינדלוולד הרגיע אותו מעט.

"מה שאתה בעצם אומר זה שככל שיש גרסאות רבות יותר של אדם כלשהו באותו היקום אז כל קללה שאחת מהגרסאות מטילה נעשית יותר חזקה בהתאם למספר הגרסאות?"

"כן. בהחלט. ולכן המרד הזה מסוכן לך." אוואנס הנהן במרץ, שמח שהמידע הזה הועיל לגרינדלוולד.

"או, אין שום מרד שיהיה מסוכן לי, לא משנה כמה חזקות יהיו הקללות שיוטלו." גרינדלוולד צחק כשאמר זאת, ואז הוא הרצין במהירות. "אבל אני בהחלט מעוניין לסקור את המכונה הזאת שפותחת פתח בין יקומים, היא נשמעת לי מעניינת מאוד, אתה לא חושב?"

"כן. כן. בהחלט." אוואנס הנהן במרץ, הפחד שב לזחול בעורפו.

"אז איפה המרד הזה בדיוק?" גרינדלוולד רכן קדימה, מסוקרן.

"בטירה במקום כלשהו באנגליה, אני לא בטוח איפה בדיוק, אבל אם תרצה אני אוכל להתעתק אתך לשם." אוואנס העלה חיוך מתוח על פניו, כי הוא היה בטוח שזה יספק את גרינדלוולד.

"לגילימנס." השרביט הופיע בידיו של גרינדלוולד כל כך מהר שאוואנס כלל לא הספיק להתכונן אליו. "או, אני מזהה את הטירה הזאת." חיוך זדוני עלה על פניו של גרינדלוולד.

"המממממ....מה?" אוואנס הופתע, לא היה לו מושג מה בדיוק קרה באותו הרגע.

"אני הרגע קראתי את הזיכרונות שלך, כך שעכשיו אני יודע בדיוק איפה הטירה זאת, ואני כבר לא זקוק לך." על פניו של גרינדלוולד עלה חיוך מרושע.

אוואנס נצמד אל גב הכיסא שלו בפחד. "למה אתה מתכוון?" הוא שאל ברטט, ובמוחו עברה יותר ממחשבה אחת על הטעות שהוא עשה כשהוא בא לדבר עם גרינדלוולד.

"אתה אמרת את זה בעצמך," החיוך של גרינדלוולד רק התרחב. "ככל שיש יותר גרסאות כך הקללות שלהם יותר חזקות, אז הדבר הכי הגיוני לעשות הוא לדאוג שיהיו פחות גרסאות, לא כן?"

"לא, בבקשה, לא!" אוואנס התחנן בדמעות. "אני הייתי זה שסיפר לך על המרד, אתה צריך לשבח אותי על זה, לא להרוג אותי, בבקשה!"

"פפפפפפ." צחוקו של גרינדלוולד בעבע דרך אפו, זה היה צחוק מבחיל, כזה שגורם לשומע אותו להצטמרר מגועל, הצחוק הזה אמר רק דבר אחד- גרינדלוולד בז לרחמים.

"בבקשה! אני יעשה כל מה שתבקש! בבקשה! רק אל תהרוג אותי! אנא!" הדמעות זלגו מעיני אוואנס בכמויות.

"זה לא מצחיק איך שהם תמיד מתחננים על חייהם?" שאל גרינדלוולד את שני הקוסמים ששמרו על אוואנס. "כאילו שהתחנונים שלהם ישנו לי משהו בלב ואני אשחרר אותם."

"מצחיק מאוד, אדוני." השיב השומר הימני, אך בפניו לא נע שום שריר שיעיד שהוא אפילו מתקרב לצחוק.

גרינדלוולד נעמד והחל להסתובב סביב אוואנס בעודו סוקר אותו בעיניו, מה שגרם לאוואנס להרגיש כאילו הוא ארנבת שמקיף אותה שועל ששאל את עצמו שאלה אחת בלבד- מאיפה להתחיל לנגוס.

"איך להרוג אותך?" שאל גרינדלוולד בקול מלחש, ובכך חיזק את הדמיון בינו ובין השועל.

"אבדה קד-ברה" אוואנס שלף את השרביט שלו וניסה להרוג את גרינדלוולד, אבל אחד הקוסמים השומרים פשוט שבר את השרביט של אוואנס לשניים בעזרת שורש כף ידו, כך שהקללה התפוגגה.

 

כדאי שנתפוס קצת מרחק ממה שקורה שם.

אני יודע שאתם רוצים לדעת מה יקרה לאוואנס, אבל אני מכיר את גרינדלוולד יותר טוב מכם, ואני בהחלט יכול לומר לכם שמה שהולך לקרות בזמן הקרוב זה שגרינדלוולד יתעלל באוואנס גשמית ונפשית גם יחד, אתם ממש לא רוצים לראות את זה.

אתם צריכים להבין שגרינדלוולד הוא מעט סדיסט.

אולי קצת יותר מ'מעט', הוא מאוד סדיסט.

אז אני פשוט אתקצר לכם את מה שיקרה בהמשך, ואחר כך נוכל להמשיך לצפות בסיפור בלי בעיות.

המממ... מה שקורה הוא ככה- קודם גרינדלוולד מענה את אוואנס באופן פיזי ורוחני גם יחד, וכאשר אוואנס רצוץ כולו, כך שזה כבר לא מהנה להתעלל בו, גרינדלוולד שולף את שרביטו בנחת ומטיל קללה שיוצרת חור שחור מיניאטורי שבולע את אוואנס פיסה אחר פיסה, מה שמצליח להפיק ממנו קריאת כאב שמעלה חיוך על פניו של גרינדלוולד.

כפי שאמרתי, אתם ממש לא רוצים לראות את זה בעצמכם, זה מספיק גרוע לשמוע אותי מספר לכם על זה.

אכן, זה היה סופו של אוואנס, של הארי אוואנס, מגיע לו שאחרי מותו נכנה אותו בשמו המלא ולא בקיצור, הנער שהחליט לבגוד במי שביקשו ממנו עזרה ולעזור לנבל שבסיפור- גרינדלוולד.

זהו סוף הראוי לבוגד, מוות בייסורים.

ולא סתם מוות בייסורים, אלא על ידי מי שהוא ניסה לתמוך בו.

לא נראה לי שאפילו אחד מאתנו מצטער על מותו של הארי אוואנס, כמה מאתנו אולי אפילו שמחים.

בואו נעזוב את המחשבות הדיכאוניות הללו ונעבור חזרה אל המתח.

הארי אוואנס גילה לגרינדלוולד על המרד הנרקם בטירה של שתיים.

אף אחד מששת המורדים לא יודע על הבגידה, הם לא ערוכים להתנפלות של גרינדלוולד.

האם הם ישרדו?

האם למרד יש עכשיו אפילו סיכוי קטן להצליח?

אני בטוח שאתם סקרנים לא פחות ממני, אז כדאי שנמהר אל הטירה של שתיים כדי לגלות מה יקרה בהמשך.

יותר מהר.

יותר מהר.

עכשיו להאט, אנחנו לא מעוניינים להתנגש בה בכל הכוח.

הנה הם.

בואו נראה מה הם עושים.

 

גרינדלוולד עמד במרכז החדר ההרוס, שרביטו מופנה לעבר השלושה שעמדו מולו, השלושה היו שתיים, רידל ודרסלי, הם היו פצועים מהקרב אך שרביטיהם עוד היו בידיהם, ובעיניהם עוד זהר האדרנלין של הקרב.

גרינדלוולד לא ראה זאת, אך מאחוריו גם היו שלושה אנשים שנסתרו מעיניו על ידי ספה הפוכה, אלו היו אחת, ששכב פצוע על הרצפה ונעזר בגלימה שלו כדי לחסום את שטף הדם העז שבקע מהפצע, אוואנס סנייפ, שסקר את מלאי השיקויים המדלדל שלו, ולסטריינג', שמבטו נע שוב ושוב בין גרינדלוולד לאחת בעודו מתלבט האם לעזור לאחת, או להרוג את גרינדלוולד.

 

אוי, הגענו מעט מאוחר, הפסדנו את כל הקרב שלהם.

עכשיו הם כבר בשלב הסופי, שבו יוכרע האם גרינדלוולד ייהרג או שהוא ישתלט על המכונה של המעבר בין היקומים.

כדאי שנחזור כמה שעות אחורה, כדי שנוכל לראות את מה שקורה לפני כן, את תחילת הקרב ביניהם, איך הם הגיעו למצב הזה, מה פצע את אחת והאם גרינדלוולד כבר הגיע אל המכונה.

המממ... לאן כדאי שנחזור...?

אה.

אני יודע, נחזור אל הרגע שבו נודע להם לראשונה שגרינדלוולד נמצא בדרך אליהם, שהוא מתכוון לתקוף אותם, שהזמן שלהם אוזל.

 

ההמשך בפרק הבא.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007