האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הפכים נמשכים?

בל שונאת את סירוס בלק , והוא אוהב אותה. האם אהבתו תתגבר על שנאתה....



כותב: ...All this time
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4726
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: רומנטית - שיפ: סירוס/בל, בל/ניק ועוד... - פורסם ב: 22.11.2014 - עודכן: 30.06.2016 המלץ! המלץ! ID : 5649
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תודה שהגבתם, אבל לי זה נוח לי לעשות נקודת מבט של סיריוס ואח"כ של בל, אחרת הפרקים יהיו קצרים.

הפרק הזה הוא לא מנקודת מבט של אף אחד.

 

ויש לי שאלה: להפסיק את הפאנפיק???

 

 

 פרק 3

בל התעוררה בבוקר וחשבה על המקרה של אתמול, למה הם היו צריכים ללכת לערבה המפליקה?, איך היא לא הרביצה להם?, מי היו 2 התלמידים האחרים?  ואיך סירוס נהפך לכלב? אלו היו 4 שאלות שלא יכלה לענות עליהן.

היא נזכרה שראתה את שלושת הילדים ואז הם נהפכו לשניים, אחד מהם סירוס שנהפך לחיה על ארבע, מה שהתברר ככלב.

כעבור 10 דקות התעוררה לילי- לילי הייתה ילדה שהייתה איתם בחדר , החברה הכי טובה שלה הייתה מרי, שגם היא הייתה איתם בחדר. הם סה"כ היו רביעייה.

"היי לילי"

"היי מה קורה?"

 "רוצה לרדת?" שאלה  אותה בל

"כן, בואי"

 

לאחר שאכלו ארוחת בוקר הלכו בל ג'ניפר מרי ולילי לשיעור הראשון שלהם: שיקויים. לילי הייתה אחת התלמידות האהובות על פרופסור סלוהגן. והיא גם הייתה אחת מהילדים הבודדים שכתבו את כל מה שהוא אומר. בל ניסתה להקשיב בשיעור אך מחשבותיה נדדו לכיוון אחר. היא לא הבינה איפה סירוס, ג'יימס פיטר ורמוס. וחשבה איך תשאל את סירוס, את מה שתיכננה.

"העלמה הנדרסון, למה אינך עובדת? לפי ידיעתי התחלנו לעבוד לפני 5 דקות."

בל חשה את לחיה מאדימות. "סליחה", אמרה והחלה לעבוד.

בל הסתכלה על השיקוי שלה שקיבל גוון ורדרד, "כפי שאמור להיות" מילמלה לעצמה. סה"כ היא הייתה טובה בשיקויים, וגם קיבלה קס"מ בבחינות בשנתה החמישית, לא פחות טובה מלילי, אבל סלוהגן לא כל כך התייחס, ובחר לא להפוך אותה לתלמידותיה המועדפות, דבר שהיא לא הצטערה עליו.

לאחר השיעור הזה הם הלכו לשינוי צורה, שם למדו איך לשנות את צבע שיערם, לילי הצליחה על הניסיון הראשון, ובל הצליחה בניסיונה החמישי. במשך כל השיעור בל הסתכלה על הדלת תוך כדי העבודה ,וכשהבינה שהם לא יכנסו בהמשך היום התייאשה והחליטה לנסות בערב.

"תודה לאל, באמת שאין לי כוח ללימודים, כמה שיעורי בית אפשר לתת?!?" אמרה ג'יניפר.

"מסתבר שהרבה" אמרה בל.

הם הלכו לחדר המועדון לאחר יום ארוך ומפרח במיוחד , ושם גילתה בל את מי שרצתה לראות. "בואו למעלה" אמרה בל. היא לא רצתה שיראו אותה מדברת איתם.

"אז...., מה אתן רוצות לעשות?" שאלה לילי .

"לא יודעת, אולי שיעורים?" הציעה מרי

"אוחחח" נאנחה ג'יניפר.

"טוב, באמת יש לנו הרבה" אמרה לילי.

הם החלו לעשות ."שכחתי את המחברת שלי למטה אני כבר באה" דבר שהיה אמת .

היא ירדה למטה ולמזלה הקונדסאים עדיין היו שם ודיברו , בדיוק באותו רגע, סיריוס עשה משהו ששיחק לטובתה : הוא התיישב על השרביט שלו ולכן קם, אבל השרביט נתפס לו במכנסיים והסתובב איתו, כאשר סיריוס הסתובב לחפש את השרביט, ומה שיצר מצב שהוא הסתובב סביב עצמו.

"אתה יודע באמת מתאים לך כלב" נכנסה בל לשיחתם, והתיישבה על הכורסא מתעלמת מפרצופיהם המופתעים "באמת שלא הבנתי למה דווקא כלב , וזה מסביר הרבה.." "מ-מה" גימגם סיריוס. "על מה את מדברת" . "נחש" אמרה בל, וכשראתה שהם לא מתכוונים להגיד כלום. "טוב, אני יספר לכם, אתמול הסתכלתי מהחלון ולהפתעתי הרבה ראיתי את   הערבה קופאת, ומיד אח"כ, מה ראיתי ילד עם שיער ארוך שהופך לכלב. אמרתי לכם, הוא באמת קצת דומה קצת לכלב, לא?" בל חשבה שהיה כיף לעשות להם זאת רק בשביל לראות את המבטים שלהם, והיא החניקה צחוק.

"טוב, אתם מתכוונים לספר לי מה קורה או שאני יגלה לבד?"  שאלה אותם כעבור 2 דקות כשהם רק פתחו את פיהם וסגרו אותם.

"הבנתי" אמרה להם "אבל אל תגידו לי שלא אמרתי לכם" ובמילים אלו לקחה את המחברת מהשולחן ועלתה לחדרה.

 

"איך, לעזאזל היא גילתה?" שאל סירוס ברגע שהיא עלתה. "לא שמעת אותה? היא ראתה אותך הופך לכלב ואת הערבה קופאת" אמר פיטר . "יופי,זנב תולע" שאל סירוס בציניות ובכעס. "ירחוני?" שאל ג'יימס בחשש. "מזל שהיא לא גילתה, הכל" אמר וקולו היה מודאג. "צריך להיזהר " הוסיף. "אל תדאג" אמר ג'יימס לרמוס, "ניזהר".

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי · 02.01.2015 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
תמשיכי אהבתי למרות שחשבתי שההמשך יהיה בלילה ואז תתארי מה היא הרגישה אבל בסדר

תודה · 02.01.2015 · פורסם על ידי :...All this time (כותב הפאנפיק)
ו תענו לי בבקשה על שאלה ששאלתי.

משתפר (: · 03.01.2015 · פורסם על ידי :אנימאגוס הפיצה
אוקיי, בתור התחלה, ברור שאת צריכה להמשיך!
ואממ...
*סיריוס
*סלגהורן
אני שמחה שהקשבת לעצה שלי, הפרק באמת הרבה יותר כיפי כשהוא בפעם אחת, כדאי לך להמשיך ככה (:
ואממ... תנסי פחות לתאר את מהלך האירועים ויותר מה הדמויות מרגישות בנוגע למהלך האירועים, ואת צריכה בטאית, שזאת אומרת מישהי שתתן לך עצות לפני שאת מעלה את הפרק, וגם אולי תערוך לך סימני פיסוק וכדומה... זה באמת ממש ישפר (:
וכדאי לך לעשות רשימה של הדמויות ומאפיינים שלהם, כדי שתוכלי להשתמש בהם באופן שבוא הם מדברים, כי כרגע, למשל, מבחינתי כל התלמידות בחדר שלה הן אותה אחת, וסיריוס הוא סתם הילד עם השיער השחור, והקונדסאים הם סתם החברים שלו. וסיריוס הופך לזאב ערבות, או משהו כזה, לא בדיוק כלב, למרות שזה בהחלט אמור להראות ככה מרחוק...

מאוד יפה! · 06.01.2015 · פורסם על ידי :ליליפוטר
אני בעד המשך!!! ומהר!

לאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!! · 07.02.2015 · פורסם על ידי :eli bar on
אל תפסיקי את הפאנפיק

סליחה · 11.03.2015 · פורסם על ידי :...All this time (כותב הפאנפיק)
סליחה שזה לוקח כל כך הרבה זמן, פשוט יש לי מחסום כתיבה

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!! · 16.03.2015 · פורסם על ידי :Miss Biersack
זה פאנפיק מקסים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1380 777 468


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007