האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


היי, אתה!

"היי, אתה!" כן. היי אני. זה תמיד קורה, אני בולט מעל כל מי שבסביבתי.
ובכנות, זה כבר מתחיל להעיק.



כותב: The Sea
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3438
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר בכללי - זאנר: אין ז'אנר מוגדר - שיפ: סוד כמוס! לכולם, ככה שאפילו אני עוד לא יודעת. - פורסם ב: 02.04.2015 - עודכן: 03.04.2015 המלץ! המלץ! ID : 5941
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי, לעצמי (ואולי אם מישהו באמת קורא את זה גם לו).
רק רציתי לציין שאם יש שם בין הסימן הזה "-" זה אומר שנקודת המבט משתנה. אם בהתחלה זה לא נמצא תדעו שזה מי שחשב אחרון בפרק הקודם.


במשך שלושה ימים כמעט לא זזתי מהמיטה שלו ורק חיכיתי שיתעורר.
קיללתי את עצמי, למה הייתי חייב להיות כזה חרא ולהרגיז אותו? ועוד בנושא הזה... למרות שידעתי שזה יכול לקרות, עדיין עשיתי את זה! אני זבל של חבר.
כל הזמן באו תלמידים אחרים - בעיקר מרייבנקלו והפלפאף וחלק מגריפינדור, ואפילו שלושה מסלית'רין! כנראה הוא באמת יותר מדי בולט... לא! אני לא אחשוב על זה בכלל! אף פעם! לעולם! בגללי הוא בכלל במצב הזה!
לילי באה כמעט כל הזמן לראות מה שלומו ולפעמים ג'יימס, אלבוס, רוז ו/או הוגו הצטרפו אליה.
מי ידע שבשלושה ימים מרפאה שלמה תעלה על גדותיה בסוכריות ברטי בוטס בכל הטעמים, צפרדעי שוקולד, עוגיות קדרה ושאר מתוקים... אבל מצד שני זה טום, למה ציפיתי?
במשך שלושה ימים. אף מורה לא כעס שלא הגעתי לשיעור - כולם שמעו על הניסיון של טום וציקצקו בלשונותיהם "ילד כזה מוצלח... מי היה מאמין שדווקא הוא מכולם..." בפעם הזאת המורים היו טיפשים. ולא, אני לא מתבייש לומר את זה.
רק אחרי שלושה ימים הוא התעורר.
שבעיקרון היו אמורים להיות שבוע, אבל עדיין - זה היה יכול להיות לא קיים! כל זה יכל להימנע אם לא הייתי כזה חרא של חבר ופוגע לו בנקודה הכי רגישה! אני פשוט זבל של בן-אדם!!!

-תומאס-

אני מתעורר ויש לי כאב ראש נוראי, אני מתפלא לגלות שאני במרפאה.
מה קורה פה לעזאזל?
מעלי רוכן טדי ונראה מדוכדך ולצידו יושבת... רגע, זאת לא לילי מגריפינדור?
עכשיו אני רשמית מבולבל.
אני מנסה להתרומם אבל רק מקבל גל של כאב "איי, אחח..." הכאב בלתי נסבל.
טדי מתרומם במהירות כשהוא שומע אותי ומצווה על לילי לקרוא למדאם פומפרי. כשהיא הולכת הוא מתקרב אלי "סליחה על הבוקר ההוא. לא ידעתי על מה אני מדבר. הכל בגללי. כל זה לא היה קורא אם הייתי חבר טוב שזוכר איפה עובר הגבול ו..." הוא משתתק "פשוט סליחה..."
לאט-לאט אני נזכר בהכל. במריבה, בעט הנוצה החד-במיוחד שתקעתי בבטן, בסחרחורת, בהתנגשות ברצפה בחושך...
אולי היה עדיף שזה היה עובד.
"מדאם פומפרי אומרת שאם הייתי מוצא אותך חצי שעה אחרי, כבר היית מת. אני שמח שאתה לא מת, אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדייך..."
"חי את החיים הטובים?" אני מציא, שמח שאני יכול לדבר.
הוא מתחיל לענות אבל מדאם פומפרי נכנסת ומגרשת אותו ואת לילי ("החוצה! החוצה! איך אני אמורה לטפל בחולים שלי אם חונקים אותם? צאו מפה! החוצה!") ומגישה לי שיקוי מחזק "לשתות הכל יפה, יפה. מובן? יופי. איך אתה מרגיש?" אני שותה אבל לא עונה על השאלות שלה.
"אתה עושה יותר דרמה מהארי פוטר בזמנו!" היא נוזפת בי "אצלו כשהוא היה חולה כל גריפינדור היו באים, אבל אצלך בא חצי הוגוורטס! נו, באמת!"
יופי, עכשיו משבים אותי להארי פוטר. מה הבא? יגלו שאני קרוב-רחוק של רוונה רייבנקלו? לונה לאבגוד?
מדאם פומפרי נותנת לי שיקוי שינה ומכריזה "לשתות הכל! לילה טוב!"
הטעם המר של השיקוי הוא הדבר האחרון שאני מרגיש לפני שאני שוקע בשינה ללא חלומות. 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפהפה · 02.04.2015 · פורסם על ידי :לילי-הרמיוני-ג'יני-לונה
יפה ומרתק כתמיד, אבל אל תגזימי בתיאורים של כמה הוא טוב ומהמם ומושלם ועריץ, שלא יהפוך לך לגרי-סטו. את יכולה לעושת שהוא אהוב ונערץ, כי זה הסיפור, אבל תעשי אותו קצת פחות טוב, עם מגרעת בולטת אחת או שתיים.
המשך!

יש משהו כזה שנקרא תגובה · 03.04.2015 · פורסם על ידי :The Sea (כותב הפאנפיק)
בינתיים כתבתי בעיקר מגבלות עליו, התכונה היחידה בו שדומה לגרי-סטו זה העבר/ההווה.

אממ.. · 04.04.2015 · פורסם על ידי :לילי-הרמיוני-ג'יני-לונה
הוא אומלל, מעונה, טוב אבל מתכחש לזה.. כן, קצת גרי סו. למה התכוונת בעבר/ הווה? לא הבנתי..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007