האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הרפתקאותיו של אלבוס סוורוס פוטר

אלבוס פוטר הוא בנו של לא אחר מאשר הארי פוטר.הוא הולך לשנה ראשונה בהוגוורטס הוא פוגש בהוגוורטס את בנו של לא אחר מוולדמורט.הוא עובר הרבה הרפתקאות.



כותב: Mister POtter
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4200
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,הדור של בניו - זאנר: סיפור מעניין ומותח על הרפתקאותיו של בנו של הארי,המשך להארי פוטר ואוצרות המוות. - שיפ: תיקראו ותגלו:) - פורסם ב: 08.12.2015 - עודכן: 25.04.2016 המלץ! המלץ! ID : 6712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 




פרק שלישי: המיון

 


"ביי האגריד!"קראו אלבוס ורוז פה אחד,וגם ג'יימס,שהיה בקירבת מקום.אך התאומים פיטר,מקס וריקה,שהיו בשוק ממיימדיי גופו של האגריד,היסתפקו בלזרז את חברייהם.
"אני הולך,עכשיו אתם יכולים להפסיק כבר?!"צעק עלייהם טדי. ""יופי שאתה הולך!"קראה ריקה"רק שזה ימשיך ככה ואז אני מרוצה!" טוב,טוב,חבר'ה,לא לריב!"קרא אלבוס משראה את חבריו צועקים.
"תלמידים!"קרא להם נוויל,שעכשיו אלבוס יאלץ ליקרוא לו פרופסור לונגבוטם,""שנה ראשונה,בואו לפה!" "היי אל!"לחש משראה את בנו של חברו מתקופת בית הספר."רוז,איך את מרגישה?"
ואז,כשנזכר שהוא צריך להוביל תלמידיי שנה ראשונה,שב אלייהם:"ברוכים הבאים להוגוורטס! אני סגן המנהלת והמורה לתורת הצמחים,שמי הוא נוויל לונגבוטם." הוא היתקדם לכיוון הדלתות וסימן לתלמידים לבוא אחריו.
"חכו פה,אני עוד שניה בא"הוא פתח את הדלתות וניכנס.אלבוס שמח שעכשיו הוא יצא,כי מה שהוא למד עוד מהיסודי,שכאשר מורים יוצאים מהכיתה אפשר לעשות מה שרוצים,כולל לשחרר עייפות.הוא היתיישב על הגדר שהייתה דיי קרובה אליו ועצם עייניים,רק מנסה לחשוב על המיון,ועל פחדיו.אך את זאת לא היה יכול,מפני שילד בלונדיני אחד,שאותו זיהה כסקורפיו מאלפוי,עמד על הדשא וקרא:"שמעתי שהיום ילמד פה בנו של הארי פוטר,אלבוס סוורוס פוטר!"
הוא שם על פניו מבט מופתע,ואת זאת אמר כאשר דיבר עם חברו גויל,אך אלבוס שמע הכל.
ולפתע,ראה את סקורפיו מאלפוי ניגש אליו:"תגיד,אתה הוא אלבוס פוטר?" אלבוס פתח את פיו לענות,רק בצורה הכי פחות נעימה שאפשר:"כן ואתה?!מה אתה רוצה ממני?!" "כלום"השיב לו סקורפיו בפשטות"רק להזהיר אותך ממשהו.."
אלבוס ענה הפעם בדאגה:"ממה?"
סקורפיו-ממיצנפת המיון
אלבוס-ממיצנפת המיון?!מה היא כבר תעשה לי?!"
סקורפיו-אבא שלי אמר לי לימסור לך שמישהו חיבל בה,והיא עושה עכשיו הכל הפוף,למשל אם תבקש ממנה שלא תמיין אותך לסלית'רין היא דווקה תמיין אותך לשם!עשו את זה בכוונה,לא יודע למה,זה כל מה שאבא אמר לי."
"אוקיי,תודה."חייך אליו אלבוס אולי בכל זאת הוא לא כזה נורא..
ואז פיתאום ניפתחו הדלתות ונוויל ניכנס והוביל אותם לאולם גדול ורחב ידיים,שבצידו בפינה היתה מונחת מיצנפת על שרפרף,והיו בו ארבעת שולחנות הבתים: גריפינדור,הפאלפאף,רייבנקלו וסלית'רין.
"זה פוטר!"עלו לחישות בין התלמידים,כאשר אלבוס עבר ביינייהם,והוא הסמיק.
"תלמידים!"קראה מקגונגל"ברוכים הבאים להוגוורטס!תכף נתחיל את תהליך המיון." היא היתקרבה לשרףרף והרימה את המיצנת והחלה ליקרוא את שמות התלמידים באלף.
"אלבוס סוורוס פוטר!" קראה לפעתה מקגונגל.

"אה-אני?!"הופתע אלבוס לאחר ששיחתו עם מקס ניקטעה. "נו,יאלה,לך כבר!!"שמע לחישות מאחוריו והרגיש בגבו ידיים דוחפות אותו ללכת."טוב,אני הולך!" לחש להם בתשובה וצעד בחשש לאיטו אל המיצנפת שמקגונגל הניחה על ראשו.

אממ... אני רואה פה אומץ.כן,המון אומץ ונחישות... הוא שמע קול בראשו,הוא ידע שזאת המיצנפת,כך סיפר לו אביו. אך אני רואה פה גם נועזות,חמדנות,תשוקה לכוח... לאן אשלח אותך?גריפינדור או סלית'רין?

גריפינדור.. הפלפאף,רייבנקלו... רק שלא יהיה סלית'רין...!! היתחנן בליבו. סלית'רין,אתה אומר? השיבה לו המיצנפת,וכעבור שניות ספורות היא קראה בקול:"סלית'רין!" ואלבוס כימעט בכה.

אחר כך גם רוז,מקס וריקה היתמיינו,אבל רוז היתמיינה לרייבנקלו ומקס וריקה היתמיינו להפלפאף..לא לסלית'רין!

"היי,זה בסדר,יש לך אותי.." שלח אליו סקורפיו חיוך מעודד. "תודה" החזיר אלבוס חיוך לחברו,ואז הם שמעו את המדריך קורא להם:"היי! חדשים! בואו,אתם לא תישנו הלילה?!" והם רצו בעיקבותיו.

הם ניכנסו לחדר שלהם ושל עוד תלמידים שלא היה להם איכפת מי הם,וישר נירדמו.

פיתאום ראה אלבוס סקייפ קוסמים נכנס דרך החלון הצמוד למיטתו,הוא לא ידע מה לומר לאביו ואיך למזביר להוריו שהוא בסלית'רין ושמע את אביו אומר מתוך המראה:"שלום,בני,לאן היתמיינתה?"

"לסלית'רין"ענה אלבוס בחשש,ופיתאום ראה את שני הוריו,הארי וג'יני פוטר,הופכים לדרקוני ענק עם 4רשים,ואת כל הוגוורטס עולה באש!

הוא ממש ניבהל ופיתאום שמע לחישה:"אלבוס?" 4הוא פקח את עייניו וראה את חברו מאתמול סקורפיו מאלפוי. "אממ... כן... אני בסדר... תודה."ענה,והם היתלבשו וירדו לאולם הגדול.


זהו,הגיע סוף הפרק!

רוצים שאני ימשיך?

כמו שכבר הוזכר בפרק הקודם,

3 תגובות ואני מזנקת להבא!

ועוד דבר,

בבקשה,אל תיתביישו,אם יש משהו לא טוב או לא נכון שכתבתי,

אשמר לביקורת!

 

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פרק בסדר · 16.12.2015 · פורסם על ידי :HPortalUserr

חח תודה! · 16.12.2015 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
אני חושבת ש"בסדר" זה יותר כמו"היי! יש פה רק שורה אחת!" אז סליחה אני עכשיו משלימה אותו:)

תגובה 1# · 17.12.2015 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
יפה

תגובה 2# · 17.12.2015 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
מאוד

המשך · 22.01.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

המשך מצוין · 10.02.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

סליחה שלא עידכנתי הרבה זמן · 19.02.2016 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
סליחה שלא עידכנתי הרבה זמן פשוט היו לי הרבה מבחנים בזמן האחרון והמחשב היה מקולקל הוא היה בתיקון אני ימשיך עוד כשעה או פחות אני פשוט עושה ש.ב

תמשיכי! · 04.04.2016 · פורסם על ידי :בננהננה
תמשיכי דחוף

סליחה שלא המשכתי הרבה זמן · 24.04.2016 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
שלום לכולם סליחה שלא התחברתי המון זמן שוב התקלקל המחשב ושחכתי את הססמא למשתמש ועד שהכל הסתדר... קרה שלא התחברתי כמה חודשים...
אני ממש מצטערת אבל לפחות עכשיו יש לי יותר רעיונות לפרק:)
אני ממשיכה עכשיו וסליחה שוב לכולם

זה טוב · 26.04.2016 · פורסם על ידי :קיזי20
מ ה ד י ם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007