האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הרפתקאותיו של אלבוס סוורוס פוטר

אלבוס פוטר הוא בנו של לא אחר מאשר הארי פוטר.הוא הולך לשנה ראשונה בהוגוורטס הוא פוגש בהוגוורטס את בנו של לא אחר מוולדמורט.הוא עובר הרבה הרפתקאות.



כותב: Mister POtter
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4173
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,הדור של בניו - זאנר: סיפור מעניין ומותח על הרפתקאותיו של בנו של הארי,המשך להארי פוטר ואוצרות המוות. - שיפ: תיקראו ותגלו:) - פורסם ב: 08.12.2015 - עודכן: 25.04.2016 המלץ! המלץ! ID : 6712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 


פרק שני: הדרך להוגוורטס



"אל!"אלבוס שמע את אחיו החדול צועק ומעיר אותו משנתו,כרגיל."יה טיפש! עוד נאחר להוגוורטס ביגללך!!"
אלבוס,כפי שכבר בוודאי הבנתם,היתעורר מצרחותיו של אחיו,היתקלח,ציחצח שיניים וירד למטה לאכול.

"איך ישנתה?"שאלה אותו אימו,שככול הניראה היתעוררה שעה קודם לכן."אממ..."אלבוס עצם את עייניו ופיהק."כרגיל."ג'יני העלתה על פניה הבעה משועממת ולחשה בטון דומה:"עוד פעם,ג'יימס?!"
 "בוקר טוב,אל."בירך אותו הארי,כאשר אלבוס לקח קורנפלקס עם חלב."בוקר טוב,אבא."חייך אליו אלבוס.


באותו הזמן,במקום אחר


 

לימורט צעד בחשיכה,בעוד אחיו הקטן מישתרך מאחוריו.
"מה אתה רוצה ממני?! זה לא אשמתי!! אני לא בחרתי שהוא יגיד לי לעשות את זה!!!"צרח על הילד עם השיער השחור חלק והעייניים התכולות,בן העשר.
"כן,אבל נדרתה את הנדר הכובל.."השיב אחיו לנער עם העייניים הכחולות והשיער החום,בן האחד עשרה."אוף,וולדין,מה אתה רוצה ממני?!"

הילד,שעם הזכרת שמו שהוא כל כך תיעב,ישר זעם:"ואתה,לימורט,גם לא השם הכי יפה שיכול להיות לקוסם!!"

ללימורט באמת לא היה כוח לריב,והוא גם לא רצה שיתפסו אותם כאן,באמצע שום מקום,וישלחו אותם לאזקאבן,הוא לחש:"אוי,וולדין,פשוט סתום."

ווולדין,שרצה שהוסיף להציק ולהקניט את אחיו הגדול,המשיך:"היי,לימורט,זוכר שאבינו השביע אותך בנדר הכובל,שאם יקרה לו משהו,את תהרוג את פוטר,לא משנה מתי אבל תהרוג?"

"אני לא מתכוון לעשות את זה,ואם אני יעשה את זה,בטח אני אהיה שיכור או משהו כזה.. תבין,אם הייתי יכול ליבחור לאייזו משפחה אני אוולד,לא הייתי פה!!"

 


אחרי שעה,באחד עשרה בידיוק,ברציף 9 ושלושה רביעים


 

 

"ואם אני אבחר לסלית'רין?" שאל אלבוס את אביו. "אז אתה עדיין הבן שלי"

אלבוס חייך ועלה לרכבת."שב ליידי!"הוא שמע המון ילדים צורחים,ובסוף ישב במקום הכי מרוחק מג'יימס,כדיי שלא ישגע אותו גם ברכבת.

במקום שהוא ישב ישבה גם ילדה אחת ומי שניראה אחיה. הילד היה עם שיער חום ועייניים חומות גם כן,כמו אחותו,הם ניראו שנה ראשונה.

"היי,תגידו,אפשר לשבת פה?"שאל אותם אלבוס,שרק הרגע פתח את דלת התא."אממ כן ברור!" ענה הילד ושנייהם חייכו.

"תגיד,איך קוראים לך?"שאל אלבוס כשהיתיישב."מקס פיטר."ענה הילד והילדה פתחה את פיה:"לי ריקה פיטר."

"טוב,נעים להכיר אותכם!"קרץ להם אלבוס."אני אלבוס פוטר""אלבוס סוורוס פוטר?!"חזרו אחריו התאומים בפליאה,לא מאמינים למישמע אוזנייהם."אתה בנו של הארי פוטר?!"

"כן,"השיב להם אלבוס,שהיה מורגל לכך."וליפעמים זה לא הכי כייף בעולם..."

"למה לא?"הופתעו שנייהם."כי... בואו נגיד שליפעמים מקבלים יותר תהילה מהצפוי"השיב להם אלבוס.

ואז ניפתחה דלת התא.

ותנחשו מי עמד בפתח?לימורט רידל!

"היי,תגידו,אפשר לשבת פה?"שאל אותם הילד,מקווה שהם לא יבחינו בנו של מי הוא."כל שאר התאים תפוסים."

הם הסכימו,למרות שאלבוס ממש לא רצה להיתקרב אליו,ולאט לאט היצטרפו אלייהם גם רוז וטדי.היי,חברים,תיראו,הינה הוגוורטס!קרא טדי כשכבר היתקרבו לטירה.

"טוב,אני מציע שניתלבש."קראה להם רוז,שכבר הייתה לבושה ממיזמן בגלימה,כמו אלבוס,שאימו אמרה לו לשים אותה.

"היי,רוז,תגידי,לאייזה בית את רוצה להיתמיין?"שאל אותה אלבוס.

"לא יודעת,אל,אבל אני רוצה לבית שבו יהיו לי חברים,ואם כל הבתים כאלה,אז לא משנה לי,אפילו אם זה סלית'רין."השיבה לו,בחיוך.

ולאחר דקה שהם ירדו מהרכבת,הם שמעו את האגריד קורא:"כל החדשים לכאן!"ורצו אליו.התאומים פיטר בהתחלה ניבהלו ממיימדיי גופו,ואז אלבוס צחק:"אל תידאגו,אתם עוד תיתרגלו.."ורוז גיככה.

הם שטו בסירות והגיעו להוגוורטס,שם הם היתכוננו למיון,שממנו אלבוס כל כך פחד.הוא רצה להיות בגריפינדור,אבל כמו שאביו אמר לו בתחנה,'"אם תיבחר לסלית'רין,אתה עדיין בני"'


זהו,הגיע סוף הפרק!

רוצים שאני ימשיך?

כמו שכבר הוזכר בפרק הקודם,

3 תגובות ואני מזנקת להבא!

ועוד דבר,

בבקשה,אל תיתביישו,אם יש משהו לא טוב או לא נכון שכתבתי,

אשמר לביקורת!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פרק דיי טוב · 14.12.2015 · פורסם על ידי :מאיר הגדול

תודה · 14.12.2015 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
תודה מחר אני ממשיכה

רק עכשיו ראיתי דיי טוב · 14.12.2015 · פורסם על ידי :HPortalUserr

תמשיכי · 14.12.2015 · פורסם על ידי :Determinate
פרק מדהים

תודה! תודה! תודה! · 14.12.2015 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
אתם.פשוט.מושלמים.!.

דיי טוב · 26.04.2016 · פורסם על ידי :קיזי20
אבל יש גם טעויות כתיב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007