האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בת אתנה, בן פוסידון

הפאנפיק על פרסי ג'קסון. אם תרצו לדעת יותר, תקראו.



כותב: Killian Jones
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 11017
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מתח? - שיפ: אנבת'\פרסי, ג'ייסון\פייפר, ליאו\קליפסו, הייזל\פרנק ועוד כמה שאני לא אגלה - פורסם ב: 11.01.2016 - עודכן: 09.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 6814
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תודה רבה לנוגה רן, Farseer, הוזלי הגדול, חתולת בר, ORI HADDAD ו-albatraoz שהגיבו בפרק הקודם! הפרק הזה מוקדש להם.

~~~

אנבת': 
אנבת', פייפר וניקו עמדו לצד הנהר. השעה הייתה שש בבוקר, השעה שהחליטו שבה יצאו למסע החיפושים.
"איך נגיע לשם?" שאלה פייפר.
"אני יכול לקחת אותנו במסע צללים." הציע ניקו.
"לא, לא צריך. לפחות אם זה יעבוד," אמרה אנבת'. "אני רוצה לנסות ולבקש מפוסידון שישלח אלינו היפוקמפוס, כמו שעשה כשהייתי בת שלוש עשרה, במסע לים המפלצות." 
"אממ... טוב, תנסי. נקווה שזה יעבוד." פייפר נשמעה מעט... לחוצה.
"לורד פוסידון," אנבת' התקרבה אל הנהר. "אנחנו נשמח אם ברוב טובך תוכל להעניק לנו מעבר בתוך ל... למקום כלשהו שיעזור לנו למצוא את פרסי. אנו יודעים שאנו הם לא ילדיך, אבל זה בשביל פרסי. בבקשה עזור לנו."
לרגע לא קרה כלום, ואז פרצו מתוך הנהר שלושה יצורים שפלג גופם העליון היה של סוס ופלג גופם התחתון של דג גדול. 
"היפוקמפוסים." אמרה פייפר בהתפעלות.
"טוב, תעלו." אנבת' קפצה על גב ההיפוקמפוס שעמד לידה.

ניקו:
הנסיעה על ההיפוקמפוסים לא הייתה עד כדי כל כך גרועה, לטעמו של ניקו. היצורים הצבעוניים דהרו במהירות ובקלילות, וכעבור שעתיים וחצי בערך, ניקו לא ספר, הם הגיעו לספינה גדולה. 
ההיפוקמפוס של ניקו צהל. 
"הגענו... לאנשהו." אמר ניקו את המובן מאליו.
"בוא נקווה שיהיה כאן משהו שיעזור." אמרה אנבת' וזרקה כמה גרגרים של משהו לפיו של ההיפוקמפוס שלה. היא נתנה קצת לניקו ופייפר, שעשו כמוה.
ניקו עלה על הספינה ראשון. "אני לא מרגיש במפלצות, בנתיים." הוא הודיע ואז הסתכל לאחור. מיד אחרי שפייפר ואנבת' עלו לספינה, צללו ההיפוקמפוסים למים במהירות מדהימה.
"זה טוב, אבל עדיין נצטרך להיזהר." אמרה פייפר.
"אני אסייר במרתף עם כובע ההיעלמות, ואתם תסיירו בשאר הספינה. אם מצאתם מפלצות, תצרחו או כל דבר אחר שימשוך את תצומת ליבי. אם גם אני וגם אתם נמצא מפלצות... טוב, תילחמו. אם נצליח, ניפגש כאן בעוד עשר דקות." אמרה אנבת', ולפני שיספיקו למחות שמה את כובע ההיעלמות על ראשה ונעלמה.
"בואי נלך." אמר ניקו לפייפר.

אנבת':
אנבת' ירדה במדרגות התלולות עד שהגיעה לחדר חשוך גדול מאוד. לרגע היא חשבה שיש להם מזל טוב ואין מפלצות בספינה, או לפחות בחדר הזה, אבל הסיכויים שיהיה לחצויי מזל טוב הם אפסיים, כמובן.
ציפורים עם כנפי פליז ונוצות מתכת חדות נחתו על האדמה. ציפורי סטימפליה, חשבה לעצמה אנבת'.
ציפורי הסטימפליה ריחרחו את האוויר בניסיון להבין מאיפה מגיע ריח החצויי, אך לשווא.
אנבת' הלכה בזהירות ובשקט לצדו האחר של החדר, שם הייתה קבוצה של יצורים בגובה 3 מטר פחות או יותר, עם עין אחת במצחם ונבוט ענק בידם, שאנבת' החשיבה לקיקלופים.
לידם היה ארון ענק ובו ציור של השמיים. 
אנבת' ניסתה לחשוב מה פירוש הציור, אבל ההשערה שלה הייתה מופרכת, לדעתה. 
פייפר:
פייפר וניקו חיפשו בתאי הספינה ונתקלו בחבורה של טלקינים. "תילחמו זה בזה! הירגו את חבריכם!" פייפר צעקה אליהם והם התחילו לעשות זאת. את הנותרים שיסף ניקו בחרבו.
הם המשיכו להתהלך בין התאים. רובם היו ריקים, באחדים היו טלקינים בודדים שניקו שיסף או שפייפר ציוותה עליהם להרוג את עצמם.
ואז היא שמעה את ניקו מוציא את החרב שלו. היא הסתובבה ובמהירות מדהימה שלפה את הפיגיון שלה ודקרה את שני הטלקינים שהתכוונו לזרוק עליה מטח אבנים חדות.
"לקרוא לאנבת'?" פייפר בקושי שמעה את קולו של ניקו, כי גדוד טלקינים נוסף הגיח מחדר כלשהו.
"לא. יכול להיות שיש שם מפלצות והיא עדיין בלתי נראית." לחשה פייפר באוזנו של ניקו ושיספה שלושה טלקינים.
ניקו הנהן. "בואי ננסה לשרוד."
אנבת':
ציפורי הסטימפליה התחילו לצווח, ואנבת' ידעה שהם גילו אותה.
היא רצה לכיוון הציפורים, עדיין בלתי נראת, ותקפה אחת. הפיגיון שלה חדר את הנוצות המשוננות והרג את המפלצת, אבל אחרת קפצה על אנבת' והעיפה את הכובע מראשה.
"פייפר! ניקו! אם אתם יכולים, תברחו!" היא צרחה והתגללה מתחת לרגליו של קיקלופ בגובה שני מטר בערך, כנראה תינוק.
אנבת' השקיפה מהחלון הענק על הכוכבים, בתקווה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שתראה אותם.
זואי צל-ליל, היא חשבה בעודה משספת ציפור הסטימפליה כשהיא צופה בקבוצת הכוכבים של הציידת. אם את יכולה לעזור... אנחנו נשמח.
ואז, לתדהמתה של אנבת', ידיה של זואי צל-ליל בקבוצת הכוכבים נעו, וירו חץ. מטח של מטאורים נפל מהשמיים ופגע בכל המפלצות.
"היי, אנבת'," אמרה זואי צל-ליל שעמדה לידה. "טוב לחזור."
ג'ייסון:
ג'ייסון סידר וניקה את ביתן זאוס לכבוד בואה של תאליה. כל הציידות הגיעו לביקור במחנה, ותאליה העדיפה לשכון בביתן זאוס במקום ארטמיס, למרות פסלו הזועף שהישיר עליהם מבט כל הלילה.
הוא שמע קול דפיקה על הדלת ורץ לפתוח.
"היי." אמרה תאליה.
"היי, אחות," הוא השיב וחייך. "כמה זמן אתן נשארות?"
חיוכה של תאליה הפך מריר. "אנחנו עוזבות מחר. ארטמיס תגיע ונחזור לצוד יחד איתה."
הייתה שתיקה לרגע.
"איפה פרסי ואנבת'?" שאלה תאליה והתיישבה על המיטה.
"תאליה," ג'ייסון לא בדיוק ידע איך לספר את זה לאחותו. פרסי ואנבת' היו חברים קרובים שלה. "תאליה, הענק פוליבטוס שהגיע מי-יודע-מאיפה חטף את פרסי, ואנבת' פייפר וניקו יצאו למסע חיפושים למצוא אותו.
תאליה הייתה נסערת. "פרסי... אנבת'... אני צריכה לדבר עם הגבירה..." היא מלמלה ורצה החוצה מהביתן.         
ג'ייסון נאנח. עוד שיחה אופטימית עם אחותו הציידת.

~~~

3 תגובות לפחות ואני ממשיכה!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 16.01.2016 · פורסם על ידי :Farseer
כמה כיף לי הוקדש לי פרק ואני המגיבה הראשונה
תמשיכי כיף לקבל ינשוף שהמשכת

המשך · 16.01.2016 · פורסם על ידי :REX
יפה

המשך · 16.01.2016 · פורסם על ידי :REX
יפה

זואי!!!!!:) · 16.01.2016 · פורסם על ידי :Arwen
והארון, ניחוש פרוע, אוראנוס?

זואי :) · 17.01.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
כיף שהיא חזרה. ותאליה XD
ניחוש פרוע. אהבתי.

פרק מצוין · 18.01.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007