האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אדוארד דה-סייתר: סיפורו של קוסם

אדוארד הוא קוסם משושלת ארוכת שנים אבל הוא די ממוצע: עוד קוסם עם טונות של כסף, ידע מדורות על גבי דורות ואהבה מטורפת... נו, די רגיל!



כותב: ילד שלד-גל זאב
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3060
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, אני מניח? - שיפ: שאני, אגלה, נרררראה לכםםם?!?! - פורסם ב: 07.02.2016 - עודכן: 28.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 6907
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אדוארד התעורר ליומו הראשון בהוגוורטס: הוא לבש את בגדיו ובדק במערכת מה השיעור הראשון שלו, היה רשום שם: כלי נשק מוגלגיים, שם המורה הורציוס טולמוס. אדוארד יצא מהמרתף וחיכה למליסה, שכמובן הייתה באותו השיעור איתו. כשהיא הגיעה אדוארד זיהה אותה, אבל היא שינתה את שיערה החלק לשיער גלי. הם עלו ביחד לאכול את ארוחת הבוקר הראשונה והתעלמו מהמבטים של התלמידים, כשהם עלו לאולם הגדול, כמה בנות מהאפלפאף לקחו את מליסה לשיחה ואת מקומה תפסה לולה. לולה הודיעה לו באושר שגם היא באותה מערכת שעות כמוהו, "מעניין אם כל העולם רוצה שנתחתן מתישהוא" היא צחקה. אדוארד גם צחק אבל הוא ידע שזה חלק מהעסקה שנעשתה בין שתי המשפחות: לולה היפה תתחתן עם אדוארד וככה המשפחות יתאחדו... אבל אדוארד ידע שיש מניע נסתר, תמיד חייב להיות! 

בשיעור המורה אמר לתלמידים להתיישב בחצי עיגול, אדוארד התיישב בין לולה למליסה. שתיהן ניסו לדבר איתו עד שהן עלו אחת לשנייה על העצבים... תגידו מה שתגידו, אבל אדוארד לא רצה שהן ילחמו עליו. שתיהן היו חברות שלו ואדוארד ידע שמדשאה גדולה, עם נשקים תלויים בדייקנות על מעמדות לא היה המקום שבו אדוארד רצה שיתחיל בניהן קרב. אבל זה קרה: לולה שלפה חרב מהמעמד ומליסה הרימה זוג גרזנים. המורה היה המום מהקרב כי... טוב, הוא לא שם לב אלא רשם תיאורים של חרבות מזמנים עתיקים: ח'ופשים, קטאנות, גלאדיוסים וספאתות. הגריפינדורים קראו "קרב, קרב, קרב!" בזמן שאדוארד הוביל את ההאפלפאפים שאחזו במגנים רומיים גדולים למבנה טריז. אחרי שהטריז התארגן למשולש אדוארד הסביר להם, באמצאות בארסט, מה לעשות. הם עברו בין הבנות ויצרו חומה כפולה, ואז הקיפו את הבנות וחטפו מהן את הנשקים.

שתיהן הוזמנו למשרד המנהל ובו המנהל הורה עליהן להכין חיבור כעונש וכותרתו היא "למה לא להילחם עד מוות בשיעור".עוד עונש הוא שכל אחת מהן הועברה למערכת שונה, אבל עדיין היו לכל אחת מהן שעתיים עם אדוארד בכל יום (שונות כמובן). בעיתון השבועי של הוגוורטס "שרביט מעץ המילה" היה מדור רכילות שלם על "משולש האהבה הראשון של השנה" והוא היה מלא בציורי זיכרון*: אדוארד מחייך אל לולה משולחן סלית'רין אחרי שהתמיין לשם, אדוארד מצביע על נשר מחלון ה"הוגוורטס אקספרס" ליד מליסה, אדוארד ומליסה רצים ביער ביחד ואפילו הנשיקה על הלחי ברציף! למזלו של אדוארד, זה די עבד לטובתו: כל פעם שעבר ליד בת כלשהי מהשנה הראשונה היא הסמיקה, הבנים שאלו אותו על "הסוד שלו" וניסו לבדוק אם הוא כישף אותן. כולם הדביקו לו את הכינוי "אד מלך הבנות". זה אפילו עזר לו בלימודים, כי לולה שמחה לעזור לו במתמטיקה** ומליסה קפצה על כל הזדמנות ללמד את אדוארד על שיקויים, לטענתן זה כי הן מקבלות אוניות על ראיונות לעיתון וסיפורים על דברים שקורים בחדרי חדרים תמיד מכרו יותר. יום אחד מליסה שכנעה את אדוארד לנשק אותה על הלחי, כמו שהוא עשה ללולה. הוא הסכים ולמחרת הצטער, כי תמונה הופיעה במדור הרכילות והראתה את אדוארד מנשק בעדינות את הלחי של מליסה, שמסמיקה כמו הצבע של הגלימות של גריפינדור בקווידיץ'. לעומת זאת לולה לקחה את אדוארד לסיבוב כולל בשטחי בית הספר: החל מקברו של דמבלדור, דרך מגרש הקווידיץ', החממות, הינשופייה ולבסוף הכיתות עצמן: אלה המסורתיות כמו שיקויים, התעתקות ולחשים לעומת כיתות כמו לשון, היסטוריה מוגלגית, וחינוך גופני שהיו חדשות לפי הרפורמה של שר הקסמים מלפני 40 שנה שטענה שקוסמים צריכים גם ביסוס בעולם המוגלגים ולעומתם המקצוע "כלי נשק מוגלגיים" היה שונה משני הקבוצות ונוצר כדי לעזור לקוסמים להגן על עצמם בלי לחשוף לקהל את היותם קוסמים. בשלב מסוים שניהם פשוט עצרו והסתכלו על השקיעה מהחלון, עד שאדוארד נזכר שזאת שעת העוצר שלהם. "נתראה מחר!" אדוארד אמר בעודו רץ לכיוון המרתף.

כעבור שבוע היו שתי חדשות גדולות בשרביט מעץ המילה: הראשונה היא שיש במשרד הקוסמים שמועות על הקמת בית חמישי בהוגוורטס, בית דמבלדור! בזה אדוארד הסתכל כל היום ושכח להביט במדור הרכילות שכתב בילי סקיטר, הנין של ריטה סקיטר. אדוארד קרא את העיתון בארוחת הבוקר ולא שם לב לכך שמליסה ולולה היו ליד הגריפינדורים והביטו בהפתעה על העיתון... טוב, עד לצרחה "אדוארד דה-סייתר!!! מה בשם החרב של גריפינדור זה אמור להיות?!?!?!" שבקעה מהפיות של שניהן ביחד. הבנות הלכו במבט זועם ועצרו מולו, הן העיברו אליו את העיתון עם סימון למדור הרכילות ואדוארד הסמיק. בכתבה צוין שהנשף השנתי הוא בעוד שלושה חודשים ואדוארד לא הזמין אף אחת מהן לנשף. וכמובן שהיו עוד ציורי זיכרון של משלוש האהבה: זאת שבה אדוארד ולולה בוהים בשקיעה וזאת שבה מנשק את מליסה על הלחי. אדוארד הביט בשתיהן ואמר "תנו לי עוד יום אחד ואז אני אזמין אחת מכן!" הן הסכימו בלי ברירה וניסו למשוך את אדוארד עד לארוחת הערב, שאחריה אדוארד מאלץ ללמוד למבחן הראשון שלו ,שתודה למייסדים, לא היה קשור לבנות...אבל הוא ידע שבעוד שלושה חודשים הוא ילווה נערה מאושרת לנשף החורף וירקוד איתה, בעוד שהשנייה תכעס על זה שלא הזמין אותה.


*ציורי זיכרון: קסם הומצא עבור כתבים ומאפשר לאדם להעתיק תמונה מזיכרונו לדף. הקסם לעיתים מושפע מרגשות האדם שמזיכרונו מועתקת התמונה. הלחש הוא קמריו ממוריס.

**מקצועות מוגלגיים כגון לשון, ספרות וחינוך גופני הוכנסו לאחר רפורמה הטוענת כי הקוסמים ובעיקר בני המוגלגים שבניהם יזדקקו לתעודת בגרות על מנת להמשיך בחיים פרטיים במקצועות שונים בעולם המוגלגים.


 

 בבקשה תגיבו את דעתם, זה חשוב עבורי...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

קול · 21.02.2016 · פורסם על ידי :הארי וולפסון
קול אבל כדי לך לשפר את העתיד מאז תקופתו של הארי
לדוגמא טלקסם, טלקסם זה מכונה שבעצם חוסכת חצי מכוח שלך ביצרת קסמים ככה שגם סקיבים יכלו להשתמש בקסם ולעזור לתלמידים שמתקשים בלימודים וסתם (סתם עלה לי בראש)

נשמע מעניין,אבל... · 21.02.2016 · פורסם על ידי :ילד שלד-גל זאב (כותב הפאנפיק)
הבעיה במכשיר כזה היא שבעצם בחלק מהבחינות היא יוצרת רמאות ואפשרות לא להתאמץ אם המשפחה שלך יכולה לקנות לך אחד כזה... זה כמו שבמקום מטאטא תשתמש בחליפת רחף בעלת מצב טורבו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח