האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילי דיינה דיגורי

לילי דיינה הקטנה, כבר לא כל כך קטנה, היא כבר בת 15 בשנתה החמישית בהוגוורטס.
השקט שנשמר במשך 16 שנים בעולם הקוסמים מאיים להתנפץ בעקבות איום חדש וגדול..



כותב: The Lucky One
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4889
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: לילי דיינה ומישהו שטרם ידוע עליו - פורסם ב: 04.04.2017 - עודכן: 30.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8506
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי לכולם

הינה עוד פרק חדש דנדש

דברים מסתוריים מתגלים, שווה לעקוב.

אז בלי יותר מדיי הקדמות מיותרות,

קריאה מהנה!!!!

****************************

לילי ישבה לצד ויקטואר ותומס כשהינשוף של ה'נביא היומי' הגיע ואת כתבת השער הענקית היה קשה מאוד לפספס.

"משרד הקסמים מודיע על נוהל חירום,

איום חדש וגדול יותר מזה-שאין-לנקוב-בשמו מאיים לנפץ את חיי השגרה השלווים שעולם הקוסמים התרגל אליהם מאז נפילתו.

גורמים בכירים במשרד אישרו את החשש שכמה עובדי משרד הקסמים נעדרים וזאת בעקבות קסם שחור וחזק במיוחד אשר כולא אותם ומונע מאנשי משרד הקסמים למצוא אותם. כתבתה של לאורה גולדשמיט בעמודים 11-13."

לילי החווירה ודפדפה במהירות לדפים 11-13 לראות על מה מדובר.

"בזמן שעולם הקסמים נהנה מהשלווה שלאחר הקרב הגדול שנערך בבית הספר לכישוף וקוסמות - הוגוורטס, בין הארי פוטר לזה-שאין-לומר-את-שמו, כוחות גדולים ומאיימים יותר צצו בחשיכה ומאיימים לנפץ את שגרת השלווה שאליה התרגלנו.

דובר משרד הקסמים מדווח שבחודש האחרון נעלמו שבעה עובדי משרד הקסמים בצורה מסתורית, ושלשכת ההילאים פועלת במירב מאמציה לאתר את הנעדרים בכללם, קרלי רוזמרי, דיגורי סדריק, פיירס אוסטין, קטרי קלואי, במרי נוח, טגדרן טניה וחלמת סיד.משרד הקסמים מבקש שכל מי שיודע על מקום הימצאם של שבעת הקוסמים והמכשפות שיידע מייד את הקו החם שנפתח במיוחד לתקרית זו.

משרד הקסמים חושף ששמו של הארגון שאחרי לשורת ההעלמויות הנ"ל הוא סקורפיו, ומפציר גם בכל לשון של בקשה, כל אדם הרואה קוסמים ואו מכשפות שמתנהגים שלא כדרכם הרגילה, וחושדים שהם נתונים תחת קללת האימפריוס, או כל אדם שרואה כל חתימת קסם בצורת עקרב שישלחו פטרונוס לקו החם.

'אין ברצוני לגרום לפאניקה בקרב קהילת הקוסמים', מוסר שר הקסמים, מר קינגסלי שקלבולט במסיבת העיתונאים שהתרחשה אמש, 'אך אנחנו נתונים תחת איום ממשי, שבעה קוסמים ומכשפות נעדרים, שבעה קוסמים ומכשפות חזקים ביותר ובעלי תפקידים חשובים במשרד הקסמים.

איני רוצה לחשוב מה הם עוברים כרגע, איני רוצה לדמיין מה יכולים לעולל איתם, שהרי ידוע ששבע זה מספר הקסם החזק ביותר, וולדרמורט עצמו יצר שבעה הורקרוקסים בגלל ששבע זו ספרת הקסם החזקה ביותר. שם הארגון הוא כאמור "סקורפיו", הם שלחו לי אתמול מכתב שמסביר מי הם, מה שמראה על חוסר הפחד שלהם ועל העוצמה הרבה שיש להם.

עולם הקוסמים צריך לעמוד איתן מול אותם סכנות הנקראות בדרכנו, ולהיות מאוחדים, עברנו את וולדמורט, נעבור גם את זה.'

"סקורפיו" - ארגון של קוסמי אופל שמסמנים את עצמם באמצעות חתימת קסם בצורת עקרב לבן זרחני. מטרות הארגון עדיין אינם ברורות לכל, בעוד שאצל זה-שאין-לומר-את-שמו, היה ברור שכל רצונו הוא להשתלט על עולם הקוסמים ולהוציא את כל בני המוגלגים אל מחוץ לחוק, ואף להשמיד את בני המוגלגים, "סקורפיו" רוצים לשלוט בעולם הקוסמים, אך לא ברור לאף אחד למה, איך, ומדוע."

"סקורפיו..?" מלמלה לילי בחלחלה.

"כן, קיבלתי הרגע מכתב מאמא שלי שאומרת לי להזהר מצרות, ובמיוחד מכל דבר שרק נראה כמו עקרב." לחשה ויקטואר.

"אבא שלי שבוי של ארגון אפל חזק מאוד, ככל הנראה בשביל איזה כישוף מסובך שיעזור להם לעלות לשלטון?" לחשה לילי כשעל ליבה תחושה קשה.

"לילי את שוכחת שמדובר באבא שלך, אדם שלא מוותר בכזאת קלות על הצדק והחופש שלו, אני בטוח שהוא יצליח להשתחרר, או לפחות לא לציית לארגון הזה." אמר ומס מחבק את חברתו המדוכאת.

"אתה צודק.. נראלי.." היא אמרה בשקט.

"הינה טדי מתקרב, כנראה כדי לגרום לך להתעודד קצת." אמרה ויקטואר בחיוך קטן וסמוק.

"לילי." אמר טדי שהגיע לשולחן רייבנקלו, "אבא שלי שלח לי תמונה של אחותך החדשה." הוא אמר מוציא תמונה זזה קטנה שבה נראית טונקס עם שיער צבוע בורוד זרחני האופייני לה, כשבידיה חבילת שמיכות ואגרוף קטן מונף מתוכה.

"איזה מתוקה.." לחשה לילי.

"אבא מוסר שקוראים לה רוז, אמא שלך לא שלחה לך מכתב כי היא לא כל כך מרגישה טוב מאז ההעדרות של אבא שלך.." הוא אמר בשקט כזה שכמעט לא נשמע.

"אני חייבת לחזור הביתה, אני לא מסוגלת לתפקד כאן..." אמרה לילי בדמעות.

"לילוש, מה יעזור שתהיי שם, פה את מוגנת ואמא שלך יודעת את זה, היא לא הייתה רוצה שתעזבי הכל ותלכי אליה. הארי, ההילאי הכי טוב שיש שהוא במקרה גם הדוד שלך, מחפש את אביך, והוא בטוח ימצא אותו, את רק צריכה להיות חזקה בשביל אמא שלך, ובשביל איימוס ובשביל רוז הקטנה." אמרה ויקטואר מנערת את כתפיה של לילי.

"תודה ויק.." אמרה לילי בקול חזק מעט יותר.

*****

סדריק כבר התחיל לקלוט שהוא לא השבוי היחיד בעקבות הצעקות שהוא שמע מחדרים נוספים. הוא גם הניח שהוא נמצא בתוך חדר שנמצא בקצה של מסדרון מלא חדרים, לפי כמות טריקת הדלתות שהוא שמע מדיי יום. הוא גם הבין שחוטפיו קשורים אכשהו לקסם שחור ואפל שמקורו בעקרבים לפי הקעקוע על הצוואר בצורת עקרב לבן שהיה להם.

ויותר מהכל, הוא הבין שאם הוא לא יפעל מהר ככל יכולתו, הוא לא יזכה לראות אור יום לעולם, או לפחות את משפחתו, את לולה אהובתו, אוי כמה הוא היה רוצה לחבק ולנשק אותה, ללטף את שערה הגלי הג'ינג'י הבוער, להביט בעיניה החומות ששואבות אותך פנימה, להריח את ריח הבושם המוכר שלה.. כמה הוא היה רוצה לראות את ביתו הבכורה משחקת קווידיץ', את בנו איימוס רוכב על מטאטא בפעם הראשונה, ולהסניף את התינוקת הקטנה שלו, שאפילו את שמה עדיין לא ידע.

 

______________________________

תגובות יתקבלו בברכה!!!

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007