האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הילדה המקוללת

מלובי היא רק עוד ילדה פשוטה שלומדת בבית ספר רגיל. אבל מה קורה כשיום אחד היא לא מגיעה לבית הספר? האם מישהו ישים לב שהיא לא נמצאת? שהיא כעט מכשפה?



כותב: Almog_potter_weasly
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7339
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר~ - זאנר: הרפתקאות - שיפ: מלובי/ קרבלר - פורסם ב: 25.04.2017 - עודכן: 16.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 8576
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

אז בפרק הזה מתחיל המתח.. אני אשתדל להעלות עוד פרק מחר! קריאה מהנה!;-)


 

 

 

 

 

 

מלובי ציפתה בכיליון עיניים למנגולס שצריך להיות בביתה בערב. היא עדיין לא הייתה משוכנעת שכל זה הוא אכן מציאות. אחרי המתנה ממושכת של כשמונה שעות, היא שמעה דפיקה בדלת הבית.

 

היא ניגשה בריצה אל דלת ביתה, ולהפתעתה, ראתה את מנגולס עומד בפתח הדלת וליידו שני הוריה, מבולבלים בדיוק כפי שמלובי עצמה הייתה, כשלראשונה פגשה את מנגולס. השלושה צעדו פנימה; אף אחד לא דיבר ושקט שרר בבית. מי שהפרה את השתיקה הייתה מלובי, שלא יכלה עוד להמתין בסבלנות עד שמישהו ידבר:" אז.. אמא, אבא, זהו מנגולס, כפי שבטח כבר הציג את עצמו לפניכם."

 

מבטיהם של הוריה נראו מודאגים, ומלובי שמה לב שמשהו לא כשורה. "קרה משהו, אמא?" שאלה מלובי את אימה. גברת פרנגלואיד רק הנידה את ראשה לשלילה. ואז, פתח מנגולס את פיו והחל לדבר:"מלובי, אני והורייך שוחחנו קצת בדרך לביתכם, הסברתי להם מי אני ומה אני עושה בחיי, וכמובן שסיפרתי להם כל פרט שסיפרתי לך בבוקר היום, ואף יותר. וכעט, אני והורייך זקוקים לקצת זמן לבד, לדבר בפרטיות. אם תועילי בטובך לעלות לחדרך רק לכמה זמן, כדי שאני אוכל להסביר עוד כמה פרטים חשובים להורייך."

 

מלובי הנהנה ועלתה בכעס לחדרה. מי הוא בכלל ה- מנגולס הזה שיגיד לי מה לעשות? חשבה לעצמה מלובי. היא טרקה את דלת חדרה בקול, כדי שכולם ידעו שהיא רוצה מאוד להשתתף בשיחה. בינתיים למטה, בהינף שרביט קל, סגר מנגולס את וילונות החלונות בביתם של הפרנגלואידים, ומלמל עוד לחש שהוריה של מלובי הכירו מצויין.

אביה של מלובי, איש קר רוח העובד בבית חולים כלשהו שאת שמו מלובי לעולם לא גילתה, פתח בשיחה ואמר:" אם כך, מנגולס, כמו שהובטח, אתה תלווה את מלובי לאורך כל דרכה עד לרכבת האקספרס בראשון לספטמבר, כמו שסיכמנו, נכון?"

מנגולס הינהן והרצין את פניו. " עליך לזכור, מר פרנגלואיד, שאסור שיראו אותך ואת אישתך ברחובות הקוסמים.

אני יודע שהינך מאוד מאוכזב שלא תוכל ללוות את ביתך ביומה הראשון ללימודים, אך זה מסוכן מאוד ואינני יכול לקחת אף סיכון.

אני נדרתי זאת למינרווה ביום הולדתה השני של בתך, כפי שאתה זוכר. כמובן שלמלובי אסור לדעת עוד כלום על כל זה, היא תגלה זאת אך ורק בשנתה השלישית, כמו שהובטח. אם לא יהיו שיבושים בתוכנית, מלובי תשאר בסביבה בטוחה עד שתגיע לבגרות." אמר מנגולס. אביה של מלובי נראה מודאג מאי פעם.

"ומה אם משהו ישתבש?" הוא שאל בדאגה. "אז ביתך תהייה נתונה לסכנה שאין ביכולתה לעמוד מולה". אמר מנגולס בקור רוח. "מליאן," המשיך מנגולס, כשהו פונה לאימה של מלובי,"עבודתך במשרד הקסמים חייבת להימשך. רק כך הילאים יהיו מוצבים סביב מלובי עשרים וארבע שעות ביממה."  

הוא עצר את דבריו כשראה שהבעת עצב מתפשטת על פניה של מליאן, ואז המשיך:"אני יודע כמה קשה לך לעבוד שם בלי שאף אחד יגלה את סודך, אך את צריכה לעשות זאת, בשביל מלובי." אמר בקול מנחם. "אני יכול לעבוד במקום מליאן!" התפרץ ג'ייקוב, אביה של מלובי. "בשום פנים ואופן לא!" הגיב מנגולס בזריזות. "זה יראה חשוד ולא יסמכו יותר על אף אחד מכם! ג'ייקוב, המשרה הוצעה לך ראשון, אתה הוא זה שסירב!" אמר מנגולס בתוקפנות.

 

" זה היה לפני שידעתי שביתי בסכנת חיים! אחרי שאבדתי את ביתי הבכורה אעשה הכל כדי לא לאבד גם את מלובי! כבר במשך שנה אנחנו משקרים למלובי ומספרים לה את כל השטויות על כך שאחותה הבכורה יוצאת מוקדם לבילויים וחוזרת מאוחר משם! הגיע הזמן לספר לה את האמת! לספר לה שאחותה נהרגה כי הייתה ההילאית הכי מדהימה שראיתי מעודי! לספר לה שאחותה נהרגה מקללת אבדה קדברה!" ג'ייקוב לא יכל לנשום יותר מרוב שצעק.

 

הוא רתח על זה שאסור לביתו היחידה לדעת כלום, על כך שהיא חייה עד עכשיו שהיא בת למשפחה רגילה, נטולת קסם." הרגע יקירי," אמרה מליאן, בניסיון להרגיע את בעלה הסוער. לאחר מכן, פתח מנגולס את פיו ואמר: " אסור לביתך לדעת כלום, ג'ייקוב. אם תספר לה שאחותה נהרגה בזמן עבודת ההילאים, היא תיצטרך לדעת למה, ואז אתה תיצטרך לספר לה על הסוד שאנו שומרים מפניה במשך אחת עשרה שנה.

ובכל זאת, ג'ייקוב, אתה נדרת את הנדר הכובל. אין לך את האפשרות לספר לה.תחשוב על זה רגע בהיגיון." נראה היה שג'ייקוב הפנים את דבריו של מנגולס, ונרגע. "אני חושש שכאן שיחתנו הסתיימה." אמר מנגולס."אפשר לקרוא למלובי להצטרף אלינו."

אמה של מלובי הלכה לקרוא לביתה. היא עלתה במדרגות החורקות ופתחה את דלת חדרה של מלובי. "את מוזמנת להיצטרף אלינו".אמרה מליאן, שמצאה את ביתה שקועה בשיחת טלפון. "אה.. אני צריכה לנתק. ביי לולה!" מלובי סיימה את שיחתה עם חברתה, לילי, וירדה עם אימה לסלון. "שלום לך מלובי!" אמר מנגולס בפליאה.

 

"אני בדיוק התכוונתי לעזוב. אני מאוד עסוק בימים האחרונים, עינייני עבודה בעיקר." אמר מנגולס וקם מכיסאו. "להתראות בראשון לספטמבר!" הוא קרא לעבר מלובי. מלובי נפנפה לא לשלום ועלתה לחדרה להשלים כמה שעות שינה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007