האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הנקמה

מה קורה כשרון מוצא את אחותו מתנשקת עם דראקו מאלפוי?



כותב: helloing
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7139
5 כוכבים (4.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דראקו/הרמיוני, דראקו/ג'יני, הארי/ג'יני, הארי/הרמיוני - פורסם ב: 17.07.2017 - עודכן: 11.09.2017 המלץ! המלץ! ID : 8870
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תודה רבה לכל המנויים! וגם על כל התגובות שלא כתבתם :( חוץ מ-Shely12, שלה אנחנו מקדישות את הפרק :) ועכשיו באמת, ממש ממש נשמח לת"ב :) קריאה מהנה!

 

 

למחרת, בארוחת הבוקר, רון התיישב ליד ג'יני. 

"היי", אמר רון.

"היי", החזירה ג'יני בכעס, "מה אתה רוצה ממני?"

"אני צריך לדבר איתך", ענה רון, "בהפסקה הגדולה, במדשאות."

"אם אתה רוצה רק להטיף לי מוסר", קראה ג'יני, "אין לי מה לדבר איתך."

"זה לא זה", אמר רון, "אנחנו צריכים לדבר." ג'יני הסתכלה עליו במבט מוזר. היא עדיין לא הבינה על מה הוא רוצה לדבר איתה, אך הנהנה בהסכמה.

 

* * *

 

"דראקו!" קראה הרמיוני בלחש באמצע שיעור לחשים.

'היא קראה לי דראקו כרגע?' חשב לעצמו מאלפוי, 'מוזר'.

"מה את רוצה בוצ - ", התחיל דראקו, אך מיהר לתקן את עצמו, "הרמיוני?"

מאז שדראקו התחיל לצאת עם ג'יני, הוא הבין כמה מגעיל הוא היה אל כולם, וניסה להשתפר.

 

פלאשבק - חודש לפני


דראקו וג'יני ישבו באחת הכיתות הנטושות, כמו תמיד.

"למה אמרת לי שאת אוהבת אותי רק לפני חודש?" שאל דראקו.

"דבר ראשון, בכלל לא חשבתי שאתה שם עלי", התחילה ג'יני, "חוץ מזה, היית ממש מגעיל אלי, אל המשפחה שלי ואל החברים שלי. למה שאני אגיד לך שאני אוהבת אותך?"

"מה השתנה מאז?" שאל דראקו.

"האמת, לא הרבה", הודתה ג'יני, "פשוט לא יכולתי יותר. הייתי חייבת להגיד לך."

"אני אנסה להשתפר", הבטיח דראקו וחיבק אותה באהבה.

 

סוף פלאשבק


"אני צריכה להראות לך משהו", אמרה הרמיוני בקול נעלב, "אתה יכול לפגוש אותי בהפסקה הגדולה, במדשאות?"

"את רוצה להראות לי משהו?" שאל דראקו בקול מופתע, "מה כבר יש לך להראות לי?"

'הרבה', חשבה לעצמה הרמיוני והסמיקה, אך לדראקו אמרה: "משהו חשוב."

"אוקיי", אמר דראקו, שכבר התחיל להסתקרן, "בהבפסקה הגדולה, במדשאות."

'מה קרה לדראקו?', חשבה הרמיוני, 'ממתי הוא קןרא לי הרמיוני?'

מרוב התרגשות שדראקו ענה לה, הרמיוני לא שמה לב שהוא התחיל לקרוא לה בוצדמית.

 

* * *

 

ג'יני יצאה מהטירה, התחילה ללכת לכיוון המדשאות ותהתה על מה רון רוצה לדבר איתה.

"על מה רצית לדבר איתי?" היא שאלה בחוסר-סבלנות כשהגיעה אל רון. היא כבר התחילה להתגעגע אל דראקו.

"על - ", התחיל רון, אך לא ידע מה להגיד.

הארי, שראה את ג'יני ולא יכול היה לחכות יותר, קפץ מהשיח שמאחוריו הוא התחבא.

"מה אתה עושה כא - ", התחילה ג'יני, אך הארי הפסיק אותה בנשיקה. ג'יני אפילו לא ניסתה להתנגד. היא היתה כל-כך בהלם, שהיא פשוט עמדה ונתנה להארי לנשק אותה.

כשרון ראה את הרמיוני ומאלפוי מתקרבים, צץ במוחו רעיון. הוא לקח את ידיה של ג'יני, שם אותן על עורפו של הארי בגועל ונעלם מאחורי השיח של הארי.

 

* * *

 

"לאן את הולכת?" שאל דראקו את הרמיוני בציניות. הם בדיוק יצאו משיעור לחשים והחלו ללכת לכיוון המדשאות. הרמיוני לא טרחה לענות לו.

"נו, את מתכוונת לספר לי מה את הולכת להראות לי?" שאל דראקו.

"לא", ענתה הרמיוני.

"לא רוצה, לא צריך."

פתאום הוא הבחין בג'יני והארי. הוא לא האמין למראה עיניו. הם התנשקו.

דראקו פשוט עמד במקום ובהה בהם, אך לפני שהספיק לעשות משהו, התנפלה עליו הרמיוני בנשיקה.

ג'יני, שהבינה מה היא עושה, התנתקה מהארי במהירות. לפני שהספיקה לשאול את הארי אם הוא נפל על הראש, היא הבחינה בהרמיוני ודראקו. הרמיוני כבר הספיקה לחבק את דראקו, שבדיוק הספיק להימלט ממנה.

"מה קורה פה?!" קראו ג'יני ודראקו בו-זמנית. הארי והרמיוני כבר התחילו לרוץ לעבר הטירה, וכשעברו ליד השיח, הצטרף אליהם רון.

"הם עבדו עלינו!" קראה ג'יני שהבינה קצת באיחור מה קרה.

"לי דווקא נראה שדי נהנית", אמר דראקו, שלא הבין כלום, "לא?"

 

ת"ב!!!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 25.07.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll

המשך!!!!!!!!!!!! · 25.07.2017 · פורסם על ידי :Come Back Home

חוץ מShely12?!?!?!?!? · 25.07.2017 · פורסם על ידי :George Weasley
וכמה תגובות אני כתבתי?
???

הממ · 25.07.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
זה לא תסריט, הפלאשבק לא צריך להיות מצויין ככה בכותרות אלא משולב בסיפור עצמו.
וזהו, שיפ של דראקו וג'יני זה לא משהו שרואים בכל יום... אחלה רעיון

תודה!!! · 25.07.2017 · פורסם על ידי :helloing (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם

מהמם · 27.07.2017 · פורסם על ידי :True Colors
אני רוצה שתמשיכי!

נו!!! · 27.07.2017 · פורסם על ידי :George Weasley
נו כבר, תמשיכו! הפאנפיק ממש טוב.

יפה! · 27.07.2017 · פורסם על ידי :Dolphin
רק דבר אחד.
את כתבת שזה מתרחש בספר השישי, אבל הארי אמר שהוא אף פעם לא התנשק, אבל הוא כבר התנשק עם צ'ו בחמישי.
וגם רון התנשק עם לבנדר כבר, ואמרו שהוא לא התנשק.
בכל זאת, אני אוהב את זה.
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מהמם · 19.09.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
מדהים. אני מתה על זה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007